Als je de moeite neemt om het in de feedback te plaatsen...quote:Op maandag 11 januari 2021 11:02 schreef Remco het volgende:
Na jaren afgelopen weken weer Hello Fresh geprobeerd. Viel niets tegen. Waar de porties een paar jaar terug toch echt te klein waren voor 2 personen is het nu vrijwel altijd genoeg. Producten allemaal erg vers en nog een tijd houdbaar.
Wel vind ik soms de kooktechnieken wat omslachtig. Stampot andijvie waar de helft gebakken moet worden en de andere helft rauw, kip die je moet afbakken in de oven terwijl die in de pan net zo gaar kan worden(smaakverschil zal er wel iets zijn), en meer van dit soort recepten waardoor je soms door al je pannen heen bent. Ook de balsamicoazijn wordt mijn inziens iets te vaak en te fanatiek gebruikt bij alles.
De pakora heb ik ook gekozen! Lijkt me lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:07 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oh en hier komt MS met leen menken foodservice.
Altijd op mijn werkdag maar volgens mij altijd perfect op tijd, geven over de mail strakke tijdsindicaties. Vandaag komen ze weer.
- pakora van courgette
- hardshell taco’s met guacamole
- vegan saucijzenbroodjes
Zin in!
Vertel mij of de pakora lekker wasquote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
De pakora heb ik ook gekozen! Lijkt me lekker.En dan heb ik nog de West-Afrikaanse stoof en de gebakken aubergine Szechuanstijl.
Die laatste stiekem vooral omdat ik helemaal niet van aubergine hou en dan hoop dat het in een nieuw recept toch lekker is.
Oh handig.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Vertel mij of de pakora lekker waser zaten drie andere zakken in mijn doos met wel de gekozen recepten kaarten
Je mist er niet zoveel aan. Ik vond het een beetje tegenvallen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Vertel mij of de pakora lekker waser zaten drie andere zakken in mijn doos met wel de gekozen recepten kaarten
Dm mij dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:20 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand nog goede codes voor Hello Fresh? Wil het een keer proberen.
Ga ik nu doen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dm mij dan.
In totaal heb ik er vier als er nog meer gegadigden zijn.
Dankjewel DM is verstuurd!!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:59 schreef Nanuke het volgende:
Heb ik voor je als je me een DM stuurt met e-mailadres en je naam.
Wat was het recept? De app is vernieuwd en nu kan ik geen recepten meer zoekenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:06 schreef Myraela het volgende:
De vegan kibbeling van Marley Spoon deze week was echt een topper.Ga ik zeker vaker zo maken.
Je snijdt een blok tofu in stukjes, dat dep je droog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat was het recept? De app is vernieuwd en nu kan ik geen recepten meer zoeken
Er is ruime keuze uit een stuk of 20 gerechten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Sinds wanneer rekenen ze bezorgkosten bij HelloFresh? En ook steeds meer premium gerechten zie ik, jammer.
Ik heb HF voor je. Stuur je mailadres maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand nog 'n gratis box ergens van? Of n goede kortingcode? Wil het graag eens proberen maar blijf het aan de prijs vinden
Oh wat super, ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb HF voor je. Stuur je mailadres maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |