abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199240959
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 17:50 schreef AnneX het volgende:
@:hellofresh leest u mee.
laatste bezoek: 2236 dagen, 6 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)

-O-
pi_199241478
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 01:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

laatste bezoek: 2236 dagen, 6 uur geleden.
aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)

-O-
Hihi😂
pi_199242076
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:00 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Ik heb er nog een. Pm me je e-mailadres maar :)
Done, leuk, dankjewel O+
pi_199242948
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:45 schreef Holyme het volgende:

[..]

Done, leuk, dankjewel O+
Hij komt er aan 📦
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199270277
Ik heb weer 3 codes gekregen voor een gratis HelloFresh box. *O* Je moet wel in Belgie wonen. Wie wil ze hebben? 📦
  donderdag 6 mei 2021 @ 13:17:47 #231
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_199301201
Hoor graag even jullie mening :) Ik wil mijn moeder een abonnement op een maaltijdbox cadeau geven met moederdag. Ze eet vegatirisch, vaak ook veganistisch.

Wat is volgens jullie de beste keuze ? Kwaliteit en originaliteit van de ingrediėnten en recepten zijn in dit geval belangrijker dan de prijs.
pi_199372127
Veganistisch wordt erg moeilijk,
Ik zou zeggen kijk even op hun sites https://marleyspoon.nl/menu, https://www.hellofresh.nl/menus/2021-W18/classic-box.
Krijg je een beetje een idee wat ze hebben.
pi_199417419
Vandaag wordt het de risotto met venkel en worst van HF, ben benieuwd! Nogmaals dank @valentijn101 :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Holyme op 14-05-2021 13:03:09 ]
pi_199420093
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 08:31 schreef valentijn101 het volgende:
Ik heb weer 3 codes gekregen voor een gratis HelloFresh box. *O* Je moet wel in Belgie wonen. Wie wil ze hebben? 📦
Ik wil wel
pi_199425747
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 15:59 schreef anndb het volgende:

[..]

Ik wil wel
Stuur me even je e-mailadres dan stuur ik je een code :)
  zaterdag 15 mei 2021 @ 08:26:48 #236
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_199428880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:17 schreef DaneV het volgende:
Hoor graag even jullie mening :) Ik wil mijn moeder een abonnement op een maaltijdbox cadeau geven met moederdag. Ze eet vegatirisch, vaak ook veganistisch.

Wat is volgens jullie de beste keuze ? Kwaliteit en originaliteit van de ingrediėnten en recepten zijn in dit geval belangrijker dan de prijs.
Marley spoon is prima keuze, altijd vegan opties en veel Vega!
pi_199616394
Heeft iemand de HF Portobello pho? Bij mij is het gewoon een bak noodles geworden :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199617478
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heeft iemand de HF Portobello pho? Bij mij is het gewoon een bak noodles geworden :@
Die heb ik niet, maar klinkt als niet genoeg vocht toegevoegd?
pi_199782956
Ben me een beetje aan het verdiepen in hello fresh en evt andere opties. Ik lees hier dat sommige vooral dan zijn van hello fresh en anderen juist van Marley spoon.

Zijn beiden (nog steeds) voor langere tijd te pauzeren en heb je een opzegtermijn voor mocht het niet bevallen?
En kun je bijvoorbeeld standaard voor drie dagen maaltijden afnemen en incidenteel bijvoorbeeld voor 4 dagen? Of staat het dan voor altijd gewijzigd naar vier per week?

Ik kan van mijn collega een korting krijgen voor hello fresh. Maar wil wellicht na een paar weken ook Marley spoon proberen om te vergelijken
pi_199783198
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:11 schreef hilliebillie het volgende:
Ben me een beetje aan het verdiepen in hello fresh en evt andere opties. Ik lees hier dat sommige vooral dan zijn van hello fresh en anderen juist van Marley spoon.

Zijn beiden (nog steeds) voor langere tijd te pauzeren Ja en heb je een opzegtermijn voor mocht het niet bevallen? Ja
En kun je bijvoorbeeld standaard voor drie dagen maaltijden afnemen en incidenteel bijvoorbeeld voor 4 dagen?
Mijn 5 maaltijden pw maak ik wel eens 6 van, m.n. als er een reductieprijs is (staat dan aangegeven bij selecteren)
Of staat het dan voor altijd gewijzigd naar vier per week? neen.

Ik kan van mijn collega een korting krijgen voor hello fresh. Wat zegt de collega over je vragen en ervaringen ?
Maar wil wellicht na een paar weken ook Marley spoon proberen om te vergelijken
Succes! Oh ja, onze box is hf.
pi_199783227
Bij hello fresh kun je op elk moment je box in zn totaliteit aanpassen, of een aanpassing maken voor de komende week.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199783668
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 14:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Succes! Oh ja, onze box is hf.
Thnx

Dit waren de vragen die ik nog had nadat ik met collega gesproken had. Ze had pas een paar boxen gehad en ze besteld voor 1 persoon en ook altijd de zelfde aantallen dus wist niet hoe het zat met eenmalig een box extra bestellen of opzegtermijn.

Weet jij ook wat de opzegtermijn is? Want als het me niet bevalt en ik moet nog voor een hele maand boxen bestellen vind ik het toch wel zonde namelijk.
pi_199783728
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 15:05 schreef hilliebillie het volgende:

Thnx

Dit waren de vragen die ik nog had nadat ik met collega gesproken had. Ze had pas een paar boxen gehad en ze besteld voor 1 persoon en ook altijd de zelfde aantallen dus wist niet hoe het zat met eenmalig een box extra bestellen of opzegtermijn.

Weet jij ook wat de opzegtermijn is? Want als het me niet bevalt en ik moet nog voor een hele maand boxen bestellen vind ik het toch wel zonde namelijk.
Je kan per week stop zetten en dus ook opzeggen. Je hebt een paar dagen voor de bezorgdag om wijzigingen door te geven en dan kan je dus ook direct stoppen/pauzeren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199783804
Top! Dank jullie, dan ga ik het gewoon eens proberen :D
pi_199785355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Noodles te vroeg er in gedaan?dan zuigen ze alle vocht op. Of heb je het hele pak erin gedaan? Er moest maar een klein gedeelte van het pak in.
pi_199787967
quote:
1s.gif Op maandag 7 juni 2021 17:11 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Noodles te vroeg er in gedaan?dan zuigen ze alle vocht op. Of heb je het hele pak erin gedaan? Er moest maar een klein gedeelte van het pak in.
Ik denk het laatste :')
pi_199789437
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk het laatste :')
Is my ook al gebeurt. Hele bos bleekselderij er in gemikt ipv 2 stengels :@ (ik ging er van uit dat alle hoeveelheden al afgemeten waren)
pi_200036901
Het melden van een ontbrekend ingrediėnt gaat nu wel heel makkelijk bij HF via de website. De halloumi ontbrak bij de Couscoussalade met halloumi-frietjes (best essentieel...), gemeld via het formulier en per direct tegoed erbij op mijn account. Nog beter zou natuurlijk zijn om gewoon complete recepten te sturen. :P
pi_200037018
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
Het melden van een ontbrekend ingrediėnt gaat nu wel heel makkelijk bij HF via de website. De halloumi ontbrak bij de Couscoussalade met halloumi-frietjes (best essentieel...), gemeld via het formulier en per direct tegoed erbij op mijn account. Nog beter zou natuurlijk zijn om gewoon complete recepten te sturen. :P
Kwam er toevallig bijtijds achter dat een tweede venkel deze week ontbrak.
Voorheen maakte ik een foto en appte dat. Nu inderdaad de app en ¤2,52 😂 als tegoed geboekt. En voor ¤ 1,86 400 gram afgehaalde sperzieboontjes gekocht. :s)
pi_200037500
Ik heb vorige week als extraatje toetjes bij HF besteld, maar ze ontbraken in de doos. Ook via de app gemeld en ik kreeg 1,35 als tegoed bijgeboekt terwijl ze 4,99 kosten. Beetje vreemd. :D
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')