Dm mij dan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:20 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand nog goede codes voor Hello Fresh? Wil het een keer proberen.
Ga ik nu doen!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 23:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dm mij dan.
In totaal heb ik er vier als er nog meer gegadigden zijn.
Dankjewel DM is verstuurd!!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:59 schreef Nanuke het volgende:
Heb ik voor je als je me een DM stuurt met e-mailadres en je naam.
Wat was het recept? De app is vernieuwd en nu kan ik geen recepten meer zoekenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 21:06 schreef Myraela het volgende:
De vegan kibbeling van Marley Spoon deze week was echt een topper.Ga ik zeker vaker zo maken.
Je snijdt een blok tofu in stukjes, dat dep je droog.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 23:48 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wat was het recept? De app is vernieuwd en nu kan ik geen recepten meer zoeken
Er is ruime keuze uit een stuk of 20 gerechten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:52 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Sinds wanneer rekenen ze bezorgkosten bij HelloFresh? En ook steeds meer premium gerechten zie ik, jammer.
Ik heb HF voor je. Stuur je mailadres maarquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand nog 'n gratis box ergens van? Of n goede kortingcode? Wil het graag eens proberen maar blijf het aan de prijs vinden
Oh wat super, ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb HF voor je. Stuur je mailadres maar
Volgens mij betaal je voor de gratis box tegenwoordig 4,95 verzendkosten, dat is het enige “addertje”quote:Op maandag 1 februari 2021 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Zover ik me herinner is het echt gratis, zonder addertjes onder het gras. Je kan HF direct weer opzeggen en dan was de box echt gratis.
Hier is het verschil tussen de 1 persoons en 2 personenbox voor 5 maaltijden slechts 5 euro. Maar vooral vlees is voor 1 persoon best karig. Omgerekend 11 euro per maaltijd. Invriezen is niet altijd mogelijk met dingen die in de oven moeten.quote:Op maandag 1 februari 2021 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
Thanks, ik probeer het wel een keer met m’n ouders, dan kan ik het zelf een beetje in de gaten houden en ze helpen.![]()
Misschien switch ik uiteindelijk wel gewoon naar de 2-persoonsbox. Heb deze week ook 2 keer de andere helft later gegeten of ingevroren. Maar zolang ik nu de 1-persoonsprijs nog betaal doe ik even niets.
Vlees voor 1p is de helft van dat wat in de box voor 2p zit neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Hier is het verschil tussen de 1 persoons en 2 personenbox voor 5 maaltijden slechts 5 euro. Maar vooral vlees is voor 1 persoon best karig. Omgerekend 11 euro per maaltijd. Invriezen is niet altijd mogelijk met dingen die in de oven moeten.
Ik wel. DM me maar als je nog ééntje zoekt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:13 schreef JBgovernance het volgende:
Is er nog iemand met een gratis code voor Marley Spoon? Heb Hello Fresh al weleens gratis gedaan, maar wil graag nog eens een andere box proberen
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik wel. DM me maar als je nog ééntje zoekt.
Kan helaas nog geen dm sturenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:24 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik wel. DM me maar als je nog ééntje zoekt.
Voor HF kun je mij een dm sturen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als iemand nog een gratis code heeft, ik houd mij aanbevolen.
Ik heb tot nu toe 3 boxen gekregen. Box van vorige week ontbraken 2 ingrediënten. Komt dat vaak voor? Heb er wel compensatie voor gekregen na een melding.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:52 schreef Coelho het volgende:
Tot slot, en dat heb ik afgelopen week gemerkt: HF zou beter mogen communiceren. Geen enkel bericht toen afgelopen week vanwege de sneeuw mijn box niet bezorgd werd op de geplande avond. Het zou rond 20:30 komen. Tegen 22:30 ga je je afvragen of je nog wakker moet blijven of niet. Uiteindelijk om 23:00 maar gaan slapen en de volgende ochtend het bericht dat de box die dag geleverd zou worden. Dat was uiteindelijk om 13:30. Je moet maar thuis zijn...
Ik zou eens een paar weken MS proberen. Iedereen die ik ken is overgestapt omdat het gewoon net iets beter is allemaal.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:52 schreef Coelho het volgende:
Nu volgens de app 26 HF boxen gehad voor 4 personen. De laatste weken zijn we overgestapt van 3 naar 4 maaltijden per week, omdat het gemak wel erg groot is en die vierde maaltijd relatief het goedkoopst is.
Enkele ervaringen voor de meelezers in dit topic: Ruime keus! Lekkere maaltijden. Over het algemeen voldoende groenten om aan de 200g pp/pd te komen. Wel ontzettend veel snijwerk, waardoor de indicatie bereidingstijden vaak een (behoorlijke) onderschatting zijn.
Verbeterpunten zijn wat mij betreft een filterfunctie in de app. Ik hoef per definitie geen recepten waar ik extra bij moet betalen. Ook zou het fijn zijn om te kunnen zien welke week je al bekeken/aangepast hebt. Ik kies vaak voor meerdere weken, maar op een bepaald moment ben je kwijt tot wanneer je gekozen hebt. Een simpele markering zou daar fijn zijn.
Wat maaltijden betreft is het wat ons betreft jammer dat er altijd relatief weinig 'opmaak' spullen bijzitten. Dingen als noten of kaas die naderhand over de bord gestrooid moeten worden, zijn structureel te weinig bij ons. Er zou iets meer vlees bij mogen zitten. Ik geloof niet dat we aan 100 gram pp komen wanneer het een onderdeel van de maaltijd is.
Tot slot, en dat heb ik afgelopen week gemerkt: HF zou beter mogen communiceren. Geen enkel bericht toen afgelopen week vanwege de sneeuw mijn box niet bezorgd werd op de geplande avond. Het zou rond 20:30 komen. Tegen 22:30 ga je je afvragen of je nog wakker moet blijven of niet. Uiteindelijk om 23:00 maar gaan slapen en de volgende ochtend het bericht dat de box die dag geleverd zou worden. Dat was uiteindelijk om 13:30. Je moet maar thuis zijn...
Voor mensen die een box uit willen proberen heb ik 3 codes te vergeven. Mocht je serieuze interesse hebben, stuur dan even je mailadres in DM. Ik mag ook 25 euro korting op een eerste box weggeven, daarvoor ontvang ik zelf 20 euro korting. Ook hiervoor geldt mailadres in DM.
Dat klinkt uiteraard veelbelovend, maar kun je ook aangeven waar die verbetering dan in zit?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou eens een paar weken MS proberen. Iedereen die ik ken is overgestapt omdat het gewoon net iets beter is allemaal.
Gewoon alles iets beter. Ingrediënten, betere salades, betere handleiding, minder zelf aanschaffen, geen extra kosten voor bepaalde gerechten.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:10 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat klinkt uiteraard veelbelovend, maar kun je ook aangeven waar die verbetering dan in zit?
Eensquote:Op zondag 14 februari 2021 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon alles iets beter. Ingrediënten, betere salades, betere handleiding, minder zelf aanschaffen, geen extra kosten voor bepaalde gerechten.
Wij hadden geruime tijd MS maar zijn overgestapt op HF toen de bezorging gewijzigd is. Na een drietal incidenten en klachten in 4 of 5 weken waar ook nog niet eens goed op gereageerd werd, was ik er meer dan klaar mee. Ik vond de gerechten vaak wel lekkerder. Bij HF echter wel meer keus in snelle recepten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 21:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou eens een paar weken MS proberen. Iedereen die ik ken is overgestapt omdat het gewoon net iets beter is allemaal.
Hier is nog nooit een box te laat bezorgd. Ook nog nooit een ingredient ontbrekend.quote:Op maandag 15 februari 2021 07:15 schreef Serinde het volgende:
[..]
Wij hadden geruime tijd MS maar zijn overgestapt op HF toen de bezorging gewijzigd is. Na een drietal incidenten en klachten in 4 of 5 weken waar ook nog niet eens goed op gereageerd werd, was ik er meer dan klaar mee. Ik vond de gerechten vaak wel lekkerder. Bij HF echter wel meer keus in snelle recepten.
Ik vraag me wel eens af of de bezorging van MS inmiddels wel goed is ....
Van mij mag het juist wat vaker voorgesneden zijn. Het is bij HF vaak een exercitie groente snijden. Afgelopen week zoete aardappelstamppot met kruidenkaas. 400g aardappelen, 800g zoete aardappelen, 6 tomaten en 4 rode uien schillen en snijden en dan met droge ogen zeggen dat de bereidingstijd 30 minuten is. Ik ben alleen al 20 minuten bezig voor ik alles geschild en gesneden heb.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:40 schreef Ronald het volgende:
En soms is het wel een erg simpel gerecht, zo hadden wij o.a. een lahmacun met wat gehakt en groenten. Maar die groente was al compleet voorgesneden. Dus net als een zakje 'italiaanse groentemix' van de AH. Bij Hellofresh verwacht ik wel dat ik zelf nog iets vers moet snijden.
Grappig, ik krijg die stamppot volgende week. Ik dacht dat de menu's elke week voor iedereen gelijk waren, verschilt per regio misschien?quote:Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Van mij mag het juist wat vaker voorgesneden zijn. Het is bij HF vaak een exercitie groente snijden. Afgelopen week zoete aardappelstamppot met kruidenkaas. 400g aardappelen, 800g zoete aardappelen, 6 tomaten en 4 rode uien schillen en snijden en dan met droge ogen zeggen dat de bereidingstijd 30 minuten is. Ik ben alleen al 20 minuten bezig voor ik alles geschild en gesneden heb.
Ach, dan heeft koken toch nog iets ambachtelijksquote:Op zondag 21 februari 2021 10:54 schreef Coelho het volgende:
[..]
Van mij mag het juist wat vaker voorgesneden zijn. Het is bij HF vaak een exercitie groente snijden. Afgelopen week zoete aardappelstamppot met kruidenkaas. 400g aardappelen, 800g zoete aardappelen, 6 tomaten en 4 rode uien schillen en snijden en dan met droge ogen zeggen dat de bereidingstijd 30 minuten is. Ik ben alleen al 20 minuten bezig voor ik alles geschild en gesneden heb.
Sowieso heeft HF een uien-overloadquote:Op zondag 21 februari 2021 12:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, dan heeft koken toch nog iets ambachtelijksalhoewel 4 uien in 1 gerecht van mij wel gesnipperd geleverd mogen worden.
Wij gebruiken nu ongeveer een jaar HF, bevalt prima. Maar dit is inderdaad een ding wat beter kan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:52 schreef Coelho het volgende:
Wat maaltijden betreft is het wat ons betreft jammer dat er altijd relatief weinig 'opmaak' spullen bijzitten. Dingen als noten of kaas die naderhand over de bord gestrooid moeten worden, zijn structureel te weinig bij ons. Er zou iets meer vlees bij mogen zitten. Ik geloof niet dat we aan 100 gram pp komen wanneer het een onderdeel van de maaltijd is.
Dat je een code hebt😉 dm. mij dan.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:18 schreef Badeendje_ het volgende:
Al jullie berichten heb ik gelezen en ben er uit dat ik HelloFresh ook maar eens moet gaan proberen. Hebben jullie verder nog tips waar ik op moet letten bij het bestellen voor de eerste keer?
Thx
Die hadden wij gisteren, inderdaad ook schoon op. Wel erg lekker. Bij ons is het vaak precies goed, maar soms mag het inderdaaad wat meer zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2021 23:29 schreef 111210 het volgende:
Hebben nu ook weer HF, vandaag de linguine spinazie pesto gegeten. Makkelijk te maken en smaakte best oke. Maar vind toch nog steeds de porties aan de kleine kant. En zulke hele grote eters zijn wij ook weer niet.
De soepjes van HFquote:Op donderdag 25 februari 2021 23:25 schreef AnneX het volgende:
Dat je een code hebt😉 dm. mij dan.
In ieder geval een soep raad ik iedereen aan. En na een account aangemaakt te hebben, direct weer stoppen of pauzeren om eerst te kijken of het bevalt.
De risotto vanavond was weer voortreffelijk.
Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De soepjes van HFBizar lekker.
Ik vind de porties overigens precies goed tot soms wat veelZelf zouden we meer kip of vlees doen, maar dit is op zich ook prima. Het is volgens de voedingsaanbevelingen en beter voor het milieu.
Tja, ik kom er niet op.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.
2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
Vooral die met kokosmelkquote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
Welke soepjes van HF zijn in het bijzonder een aanrader? Ik heb er tot nu toe 2 gehad maar vond ze nu niet echt heel bijzonder. Wel lekker hoor, maar zo heb ik ze zelf ook al zo vaak gemaakt.
2 groentes aanbakken met ui en knoflook, water met bouillonblokje erbij, koken, staafmixen en een klodder zure room en wat kruiden als garnering. Ik had de tomaat/paprika en courgette/prei tot nu toe.
Ik vind de noedelsoepen heel lekker meestal!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die nieuwe box was pas mijn 3e van MF. Wat een achteruitgang. Waar je eerst gewoon een zak kon pakken en daar de gekoelde producten bij zoeken, ben je nu (4 personen, 4 gerechten) serieus wat tijd kwijt om door die box heen te graven en alles boven tafel te krijgen.quote:Op maandag 22 maart 2021 13:34 schreef Kreator het volgende:
....de nieuwe box van Marley spoon is echt kut. Alles gewoon bij elkaar geflikkerd en dan moet je zelf in de koelkast gaan zoeken wat bij welk gerecht hoort. Kansloos.
Ik trek er de koelkastdingen uit en de rest van de producten blijven in de zakken zitten. Die gaan met doos en al in de voorraadkast waar het donker is en waar geen vloerverwarming ligt, dus het structureel een paar graden koeler is.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ow...de inhoud van de hf boxen wordt opgeruimd op 3 plekken: groenten en vlees/vis in koelkast, aard. en uien donkere la, specerijen en pasta etc. andere la.
Dat noem ik ‘winkelen’ voordat er wordt gekookt.
Doe jullie zo’n zak met alles in zijn geheel in de koelkast?
Ok. Op die manier. Hier alleen een voorraadla voor de aard. en uien.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:15 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik trek er de koelkastdingen uit en de rest van de producten blijven in de zakken zitten. Die gaan met doos en al in de voorraadkast waar het donker is en waar geen vloerverwarming ligt, dus het structureel een paar graden koeler is.
Ja, hele zak in de koelkast. Wij bestellen meestal 4 maaltijden, dus het is soms een beetje proppen. Maar ga echt niet alles uitpakken.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:05 schreef AnneX het volgende:
Ow...de inhoud van de hf boxen wordt opgeruimd op 3 plekken: groenten en vlees/vis in koelkast, aard. en uien donkere la, specerijen en pasta etc. andere la.
Dat noem ik ‘winkelen’ voordat er wordt gekookt.
Doe jullie zo’n zak met alles in zijn geheel in de koelkast?
Dit. Zak eruit en beginnen. Dit is echt kut nu. Ik overweeg om zelf weer boodschappen te gaan doen.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:28 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ja, hele zak in de koelkast. Wij bestellen meestal 4 maaltijden, dus het is soms een beetje proppen. Maar ga echt niet alles uitpakken.
Wel bijzonder dat ze tot een PDF van 84 pagina's komen voor week 12, terwijl er no way 42 recepten per week zijn (voor- en achterkant).quote:Op maandag 22 maart 2021 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
Misschien oud nieuws voor velen, maar ik kwam er pas achter dat alle receptkaarten van HF van de huidige en voorgaande week ook als (één groot) PDF te vinden zijn:
https://www.hellofresh.nl/about/nieuws
Handig voor als je toch eens een recept wilt maken zonder dat je via HF de ingrediënten krijgt. Het is natuurlijk ook in de app te vinden, maar deze kaarten zo bij elkaar vind ik een stuk handiger.
Niet dat het veel zoden aan de dijk zet, maar de ontbijtjes en bakrecepten zitten er ook bij.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze tot een PDF van 84 pagina's komen voor week 12, terwijl er no way 42 recepten per week zijn (voor- en achterkant).
Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
Die nieuwe box was pas mijn 3e van MF. Wat een achteruitgang. Waar je eerst gewoon een zak kon pakken en daar de gekoelde producten bij zoeken, ben je nu (4 personen, 4 gerechten) serieus wat tijd kwijt om door die box heen te graven en alles boven tafel te krijgen.
Vorige week trouwens iets met garnalen, waar geen garnalen bijgeleverd waren. Ter compensatie ¤10 in mijn account gekregen, dat is wel weer netjes.
Tot slot nog wat (vroege) vergelijkingen tussen HF en MS: De laatste heeft een net iets betere tijdsplanning, smaakjes zijn ook wat ons betreft net wat beter. Wel al een aantal keer gehad dat er minder dan 200 gram groente pp in een gerecht zat, terwijl bij andere gerechten gerust 2 extra eters hadden kunnen aanschuiven.
HF vind ik tot nu toe prettiger met de receptkaarten, waar bijvoorbeeld ook op staat welke producten gekoeld moeten worden. En een eigen bezorgdienst is een dikke pré. Vorige maandag de hele avond gewacht op MS, die tussen 20:50 en 21:50 zou komen met PostNL. Na 22:15 het bericht dat ze mijn doos niet hadden kunnen afleveren, terwijl ik toch gewoon thuis was (want lockdown). Vervolgens geen communicatie tot dinsdagmiddag. Uiteindelijk de box dinsdagavond gekregen, maar omdat ik er niet op geteld had, kon ik wel nog maandag naar de supermarkt voor avondeten.
Kortom, nog niet echt een die er met kop en schouders bovenuit steekt.
Dit.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Zak eruit en beginnen. Dit is echt kut nu. Ik overweeg om zelf weer boodschappen te gaan doen..
Dit is precies waarom wij gestopt zijn met MS. Ook bij de opzegging vermeld maar nooit reactie gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.
Het is al een aardig aanbod. Voor niks zal het niet worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Coelho het volgende:
Heb nu een week of 6 MS na eerst HF gehad te hebben. Nu begint HF zich te roeren met de vraag of ik terug wil komen. Vorige week zou ik 2 boxen met 15% korting krijgen, nu is het al 2 boxen met 25% korting. Wordt dit aanbod nog beter en heeft het zin om langer te wachten? Of doe ik er goed aan om deze te pakken en krijg ik dan over een maand nieuwe aanbiedingen van MS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nog 2 boxen in de aanbieding.
Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
Er zat in mijn HF-box twee weken geleden opeens heel random een pot Activa yoghurt. Doen ze vaker zoiets? Als promotie neem ik aan?
Thanks. Er zat verder niets bij, heb expres nog goed gekeken.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.
Of het is een goedmakertje, ook met een kaartje.
De hf bezorger houdt de box ook wel eens schuin onder de arm, zie ik als ze komen aanlopen. Verder altijd correct!
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:03 schreef Coelho het volgende:
Dinsdag een MS box ontvangen waarbij een verpakking sojasaus en 2 bakjes creme fraiche gesneuveld waren. Een grote kliederboel in de doos. Heb toch het gevoel dat PostNL minder zorgvuldig en betrokken is dan de HF eigen bezorgers...
Thanks voor de tip! Heb nog een hele berg van die rentepunten, gelijk verzilverd. 40% korting op de volgende 2 boxen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.
Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.
Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
Werkt niet. Helaasch.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ga het nu toch echt eens proberen. Hello Fresh. Heeft iemand toevallig een code over? (ik woon in Belgie ik weet niet of dat nog wat uit maakt)
Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks.quote:Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.
Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.
Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks.
quote:Van dit product mag je maximaal 1 stuk per 12 maanden bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |