abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198636071
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Coelho het volgende:

[..]

Wel bijzonder dat ze tot een PDF van 84 pagina's komen voor week 12, terwijl er no way 42 recepten per week zijn (voor- en achterkant).
Niet dat het veel zoden aan de dijk zet, maar de ontbijtjes en bakrecepten zitten er ook bij. :P
En alle "extra vlees" of "extra groenten" opties zijn ook aparte kaarten.

Verder geen idee hoe het werkt. Wat ik wel gemerkt heb is dat niet iedereen uit dezelfde recepten kan kiezen. Ik heb deze week bijvoorbeeld de "Risotto met aardpeer en hazelnoten" en "Flammkuchen met brie en appel", maar mijn ouders zien die recepten bij hen niet staan in de app.

En ik zie bijvoorbeeld o.a. de "zelfgemaakte boomstammetjes met rozemarijn", "Aardappel–preivelouté met waterkers", "Visstoof met kokosmelk en limoen", "Gekaramelliseerde varkensreepjes met gember" en "Piadina met kippendijreepjes en mozzarella" wel in de PDF staan, maar ik kon ze in de app niet kiezen.
pi_198637186
Hier heeft HF geen eigen leverdienst. Ik krijg hem altijd via DPD, maar nog nooit problemen gehad. Kan de box ook volgen online en aangeven dat ze hem bij de huisdeur mogen zetten, prima.
Morgen komt mijn box weer.

Volgende week heb ik een gratis box van Marley Spoon en de week erna korting met Dinnerly. Wilde ze ook 1x proberen. Als het niets is, gewoon weer terug naar HF.

Dinnerly zijn meer simpele gerechten, prima voor mij;p, en goedkoper, maar ook een boel slechte reviews. Dus we zullen het zien.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 11:24:58 #183
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198646481
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:00 schreef Coelho het volgende:

[..]

Die nieuwe box was pas mijn 3e van MF. Wat een achteruitgang. Waar je eerst gewoon een zak kon pakken en daar de gekoelde producten bij zoeken, ben je nu (4 personen, 4 gerechten) serieus wat tijd kwijt om door die box heen te graven en alles boven tafel te krijgen.

Vorige week trouwens iets met garnalen, waar geen garnalen bijgeleverd waren. Ter compensatie ¤10 in mijn account gekregen, dat is wel weer netjes.

Tot slot nog wat (vroege) vergelijkingen tussen HF en MS: De laatste heeft een net iets betere tijdsplanning, smaakjes zijn ook wat ons betreft net wat beter. Wel al een aantal keer gehad dat er minder dan 200 gram groente pp in een gerecht zat, terwijl bij andere gerechten gerust 2 extra eters hadden kunnen aanschuiven.

HF vind ik tot nu toe prettiger met de receptkaarten, waar bijvoorbeeld ook op staat welke producten gekoeld moeten worden. En een eigen bezorgdienst is een dikke pré. Vorige maandag de hele avond gewacht op MS, die tussen 20:50 en 21:50 zou komen met PostNL. Na 22:15 het bericht dat ze mijn doos niet hadden kunnen afleveren, terwijl ik toch gewoon thuis was (want lockdown). Vervolgens geen communicatie tot dinsdagmiddag. Uiteindelijk de box dinsdagavond gekregen, maar omdat ik er niet op geteld had, kon ik wel nog maandag naar de supermarkt voor avondeten.

Kortom, nog niet echt een die er met kop en schouders bovenuit steekt.
Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.

Overigens nog een 'klaagpuntje' mbt MS. Gisteren aardappels uit een papieren zak. Ziet er heel erg verantwoord uit. Maar jee, daar zat meer klei aan dan aan de gemiddelde tractorband. Hopelijk is dat niet de standaard :X
  dinsdag 23 maart 2021 @ 12:14:10 #184
221912 minilot
Nancy boy
pi_198647220
quote:
14s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:52 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit. Zak eruit en beginnen. Dit is echt kut nu. Ik overweeg om zelf weer boodschappen te gaan doen. :7.
Dit. }:| Hier ook pas de derde levering en instant zin om op te zeggen :')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 1 april 2021 @ 10:26:56 #185
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198791070
Heb nu een week of 6 MS na eerst HF gehad te hebben. Nu begint HF zich te roeren met de vraag of ik terug wil komen. Vorige week zou ik 2 boxen met 15% korting krijgen, nu is het al 2 boxen met 25% korting. Wordt dit aanbod nog beter en heeft het zin om langer te wachten? Of doe ik er goed aan om deze te pakken en krijg ik dan over een maand nieuwe aanbiedingen van MS?
pi_198791294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:24 schreef Coelho het volgende:

[..]

Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.
Dit is precies waarom wij gestopt zijn met MS. Ook bij de opzegging vermeld maar nooit reactie gehad.
pi_198853286
Weg

[ Bericht 93% gewijzigd door Sorella op 05-04-2021 19:21:36 ]
pi_198877738
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Coelho het volgende:
Heb nu een week of 6 MS na eerst HF gehad te hebben. Nu begint HF zich te roeren met de vraag of ik terug wil komen. Vorige week zou ik 2 boxen met 15% korting krijgen, nu is het al 2 boxen met 25% korting. Wordt dit aanbod nog beter en heeft het zin om langer te wachten? Of doe ik er goed aan om deze te pakken en krijg ik dan over een maand nieuwe aanbiedingen van MS?
Het is al een aardig aanbod. Voor niks zal het niet worden.

Vorige week was het de 300e box in 6 jaar. w/
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder heb ik nog 2 boxen in de aanbieding.
pi_198877901
Ooit bij box50 zat nog een presentje volgens mij. En toen kon je nog punten sparen voor artikelen maar dat hebben ze allemaal geschrapt :{ dat van die medewerkers geloof ik ook niet. Dan hadden ze namelijk wel een alternatief geregeld zonder dat je er zelf een bericht over stuurt. Ik hoop dat je wat leukers krijgt dan die vieze chocoladerepen die ze er als goedmakertje soms bij doen :')
(Ik heb al eens gevraagd of we ons voor de extra’s af kunnen melden maar dat gaat niet. Ik wil gewoon alleen eten en geen reclame-verpakkingen)

Zo. Even frustratie eruit blijkbaar 8)7
pi_198915527
Ik heb deze week voor het eerst de Dinnerly box(in Duitsland) Had er niet veel verwacht door veel slechte reviews die ik had gelezen, maar tot nu toe is het prima. De box was compleet, alles zag er goed uit en de 2 maaltijden die ik tot nu toe heb gehad waren goed. Ja het is wat eenvoudiger omdat het ook goedkoper is, minder ingrediënten. Maar bij HF of MS moet je soms zoveel doen, daar heb ik ook weinig zin in. Dus vind het wel prima. Je moet er wel wat meer voor zelf in huis hebben, zoals mayo, ketchup, mosterd, azijn, honing.. Maar de meeste mensen hebben dat wel in huis. Heb de komende weken eerst MS, dan HF omdat ik nog veel korting had bij deze boxen en daarna ga ik wat vaker Dinnerly nemen.
pi_198916045
Er zat in mijn HF-box twee weken geleden opeens heel random een pot Activa yoghurt. Doen ze vaker zoiets? Als promotie neem ik aan?
  donderdag 8 april 2021 @ 15:03:10 #192
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_198916113
Dinsdag een MS box ontvangen waarbij een verpakking sojasaus en 2 bakjes creme fraiche gesneuveld waren. Een grote kliederboel in de doos. Heb toch het gevoel dat PostNL minder zorgvuldig en betrokken is dan de HF eigen bezorgers...
pi_198916439
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
Er zat in mijn HF-box twee weken geleden opeens heel random een pot Activa yoghurt. Doen ze vaker zoiets? Als promotie neem ik aan?
Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.
Of het is een goedmakertje, ook met een kaartje.

De hf bezorger houdt de box ook wel eens schuin onder de arm, zie ik als ze komen aanlopen. Verder altijd correct!
pi_198916707
quote:
1s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.
Of het is een goedmakertje, ook met een kaartje.

De hf bezorger houdt de box ook wel eens schuin onder de arm, zie ik als ze komen aanlopen. Verder altijd correct!
Thanks. Er zat verder niets bij, heb expres nog goed gekeken. :P

Ik heb 1 keer gehad dat de inhoud van de doos flink door elkaar zat. Paprika met een "gat" erin veroorzaakt door een andere verpakking en 2 gebroken eieren. Verder altijd best oké al zie ik inderdaad de bezorgers wel eens de doos schuin onder hun arm houden. Was ook groot formaat doos voor 4 maaltijden, die heeft meer loze ruimte. Heb normaal de kleine voor 3 maaltijden en dan zit alles er wat strakker in met minder kans op schuiven.
  zondag 11 april 2021 @ 19:14:23 #195
52016 Lyssa
music <3
pi_198965066
quote:
0s.gif Op donderdag 8 april 2021 15:03 schreef Coelho het volgende:
Dinsdag een MS box ontvangen waarbij een verpakking sojasaus en 2 bakjes creme fraiche gesneuveld waren. Een grote kliederboel in de doos. Heb toch het gevoel dat PostNL minder zorgvuldig en betrokken is dan de HF eigen bezorgers...
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.

Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.

Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
pi_198966007
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.

Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.

Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
Thanks voor de tip! Heb nog een hele berg van die rentepunten, gelijk verzilverd. 40% korting op de volgende 2 boxen. _O_
pi_199004295
Ik ga het nu toch echt eens proberen. Hello Fresh. Heeft iemand toevallig een code over? (ik woon in Belgie ik weet niet of dat nog wat uit maakt)
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_199006735
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ga het nu toch echt eens proberen. Hello Fresh. Heeft iemand toevallig een code over? (ik woon in Belgie ik weet niet of dat nog wat uit maakt)
Werkt niet. Helaasch.
Of je haalt de box op in Nederland...
pi_199006772
quote:
0s.gif Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks. w/
pi_199006825
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks. w/
quote:
Van dit product mag je maximaal 1 stuk per 12 maanden bestellen.
;(

https://www.ing.nl/punten/productdetail/1005821
pi_199006898
quote:
😂 gezien. In ieder geval is 1 x jaar gelijk aan 2 x 40% reductie.
Is nog altijd wel interessant. Vraag mij dan weer af op het op 3 of 5 maaltijden is...
Ben ook benieuwd naar de bonus voor de 300e box binnenkort.
pi_199006947
quote:
Maar de bon is niet maar eenmaal te gebruiken per jaar.. dus als je nog meer mensen kent met een ING rekening.. ;)
pi_199007885
Hier nog mijn foto van mijn Dinnerly box. Alles was lekker en vooral heel makkelijk en snel te maken. Marley Spoon en HF is natuurlijk wat uitgebreider, maar ik vind dit wel relaxt af en toe.
Volgende week heb ik weer een Dinnerly box.
pi_199007929
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:36 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Maar de bon is niet maar eenmaal te gebruiken per jaar.. dus als je nog meer mensen kent met een ING rekening.. ;)
Dank je wel nog voor de tip.
Ach, het zal niet werken via een ander. Hoeft ook niet.
pi_199038255
Ik heb pas geleden een gratis box van HelloFresh genomen. Ik had een 1persoonsbox besteld, maar kreeg een 2persoonsbox geleverd (zonder melding van HelloFresh).

Ik heb voor volgende week een nieuwe box besteld (met 50% kortings-en geen verzendkostencode), ben benieuwd of het nu weer een 2persoonsbox is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 11:06:56 ]
pi_199038287
Dus de 1e box beviel?

Zie iemand niet ergens hierboven dat 1 p.boxen er niet meer waren bij HF?
pi_199038904
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb pas geleden een gratis box van HelloFresh genomen. Ik had een 1persoonsbox besteld, maar kreeg een 2persoonsbox geleverd (zonder melding van HelloFresh).

Ik heb voor volgende week een nieuwe box besteld (met 50% kortings-en geen verzendkostencode), ben benieuwd of het nu weer een 2persoonsbox is.
Ik krijg al sinds ik in januari gestart ben met HF de 2-persoonsbox terwijl ik betaal voor de 1-persoonsbox. :Y)
pi_199048490
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2021 11:08 schreef AnneX het volgende:
Dus de 1e box beviel?

Zie iemand niet ergens hierboven dat 1 p.boxen er niet meer waren bij HF?
Ja, die beviel prima. Gevarieerd eten en leuk om eens een keer wat anders te koken.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 april 2021 @ 09:37:27 #209
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199080528
Kregen nu voor de 2e keer een MS doos met alles los erin geflikkerd. Die gaan we dus maar opzeggen, want dan kun je net zo goed zelf boodschappen doen. Zonde, want kwaliteit was wel echt beter.
pi_199098749
Vanmorgen een kadootje ontvangen van HF.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')