Niet dat het veel zoden aan de dijk zet, maar de ontbijtjes en bakrecepten zitten er ook bij.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:27 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat ze tot een PDF van 84 pagina's komen voor week 12, terwijl er no way 42 recepten per week zijn (voor- en achterkant).
Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:00 schreef Coelho het volgende:
[..]
Die nieuwe box was pas mijn 3e van MF. Wat een achteruitgang. Waar je eerst gewoon een zak kon pakken en daar de gekoelde producten bij zoeken, ben je nu (4 personen, 4 gerechten) serieus wat tijd kwijt om door die box heen te graven en alles boven tafel te krijgen.
Vorige week trouwens iets met garnalen, waar geen garnalen bijgeleverd waren. Ter compensatie ¤10 in mijn account gekregen, dat is wel weer netjes.
Tot slot nog wat (vroege) vergelijkingen tussen HF en MS: De laatste heeft een net iets betere tijdsplanning, smaakjes zijn ook wat ons betreft net wat beter. Wel al een aantal keer gehad dat er minder dan 200 gram groente pp in een gerecht zat, terwijl bij andere gerechten gerust 2 extra eters hadden kunnen aanschuiven.
HF vind ik tot nu toe prettiger met de receptkaarten, waar bijvoorbeeld ook op staat welke producten gekoeld moeten worden. En een eigen bezorgdienst is een dikke pré. Vorige maandag de hele avond gewacht op MS, die tussen 20:50 en 21:50 zou komen met PostNL. Na 22:15 het bericht dat ze mijn doos niet hadden kunnen afleveren, terwijl ik toch gewoon thuis was (want lockdown). Vervolgens geen communicatie tot dinsdagmiddag. Uiteindelijk de box dinsdagavond gekregen, maar omdat ik er niet op geteld had, kon ik wel nog maandag naar de supermarkt voor avondeten.
Kortom, nog niet echt een die er met kop en schouders bovenuit steekt.
Dit.quote:Op maandag 22 maart 2021 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Zak eruit en beginnen. Dit is echt kut nu. Ik overweeg om zelf weer boodschappen te gaan doen..
Dit is precies waarom wij gestopt zijn met MS. Ook bij de opzegging vermeld maar nooit reactie gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gisteren zou de levering weer tussen 20:50 en 21:50 komen. Om 21:45 de melding dat bezorging niet ging lukken. Weer balen. Om 22:25 de bel: Staat alsnog PostNL voor de deur... Ik kijk het nog even aan, maar als dit de standaard wordt dan ga ik eens zien of het niet anders kan met een ander moment of zo.
Het is al een aardig aanbod. Voor niks zal het niet worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Coelho het volgende:
Heb nu een week of 6 MS na eerst HF gehad te hebben. Nu begint HF zich te roeren met de vraag of ik terug wil komen. Vorige week zou ik 2 boxen met 15% korting krijgen, nu is het al 2 boxen met 25% korting. Wordt dit aanbod nog beter en heeft het zin om langer te wachten? Of doe ik er goed aan om deze te pakken en krijg ik dan over een maand nieuwe aanbiedingen van MS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik nog 2 boxen in de aanbieding.
Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.quote:Op donderdag 8 april 2021 14:57 schreef Tourniquet het volgende:
Er zat in mijn HF-box twee weken geleden opeens heel random een pot Activa yoghurt. Doen ze vaker zoiets? Als promotie neem ik aan?
Thanks. Er zat verder niets bij, heb expres nog goed gekeken.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yep. Meestal zit er een info kaartje bij over het product.
Of het is een goedmakertje, ook met een kaartje.
De hf bezorger houdt de box ook wel eens schuin onder de arm, zie ik als ze komen aanlopen. Verder altijd correct!
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.quote:Op donderdag 8 april 2021 15:03 schreef Coelho het volgende:
Dinsdag een MS box ontvangen waarbij een verpakking sojasaus en 2 bakjes creme fraiche gesneuveld waren. Een grote kliederboel in de doos. Heb toch het gevoel dat PostNL minder zorgvuldig en betrokken is dan de HF eigen bezorgers...
Thanks voor de tip! Heb nog een hele berg van die rentepunten, gelijk verzilverd. 40% korting op de volgende 2 boxen.quote:Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.
Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.
Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
Werkt niet. Helaasch.quote:Op woensdag 14 april 2021 17:56 schreef valentijn101 het volgende:
Ik ga het nu toch echt eens proberen. Hello Fresh. Heeft iemand toevallig een code over? (ik woon in Belgie ik weet niet of dat nog wat uit maakt)
Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks.quote:Op zondag 11 april 2021 19:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Dit was ook mijn ervaring met MS. Kwam via UPS, eerste box meteen op de kop in mijn handen gedrukt en kapot ei overal. Vervolgens heeft MS hele lange wachttijden voor klantenservice reactie.. En vervolgens miste er ook bij beide boxen die ik had wat.
Ik ben weer terug bij HF, af en toe een box. Eigen bezorgservice, nooit problemen mee gehad. Ik ben alleen en heb 3 maaltijden waar ik twee dagen van eet. Dat is wel fijn, want ik kan meteen de tweede poging het recept eventueel aanpassen.
Nog een tip, de ING heeft voor rentepunten korting op HF boxen, ook als bestaande klant!
quote:Op woensdag 14 april 2021 20:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Daar moet ik nog kijken. Als het zo is, eet ik een jaartje voor niks.
quote:Van dit product mag je maximaal 1 stuk per 12 maanden bestellen.
😂 gezien. In ieder geval is 1 x jaar gelijk aan 2 x 40% reductie.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1005821
Maar de bon is niet maar eenmaal te gebruiken per jaar.. dus als je nog meer mensen kent met een ING rekening..quote:Op woensdag 14 april 2021 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.ing.nl/punten/productdetail/1005821
Dank je wel nog voor de tip.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:36 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Maar de bon is niet maar eenmaal te gebruiken per jaar.. dus als je nog meer mensen kent met een ING rekening..
Ik krijg al sinds ik in januari gestart ben met HF de 2-persoonsbox terwijl ik betaal voor de 1-persoonsbox.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik heb pas geleden een gratis box van HelloFresh genomen. Ik had een 1persoonsbox besteld, maar kreeg een 2persoonsbox geleverd (zonder melding van HelloFresh).
Ik heb voor volgende week een nieuwe box besteld (met 50% kortings-en geen verzendkostencode), ben benieuwd of het nu weer een 2persoonsbox is.
Ja, die beviel prima. Gevarieerd eten en leuk om eens een keer wat anders te koken.quote:Op zaterdag 17 april 2021 11:08 schreef AnneX het volgende:
Dus de 1e box beviel?
Zie iemand niet ergens hierboven dat 1 p.boxen er niet meer waren bij HF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |