En net als Braddie heb jij een airfryer.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze grap wilde ik ook maken.
Ik weet niet wat dit over mij zegt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een ontzettende teringmongool is het toch
(731)
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:43 schreef GGMM het volgende:
Ik vind eigenlijk elkaar voor mongool uitmaken af en toe dat gebeurt hier. Dat zou niet opeens strafbaar moeten zijn omdat het tegen crew is.
Poll: Vind jij dat ook?
• Ja
• Nee
• Ik ben tegen racisme
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik vind eigenlijk elkaar voor mongool uitmaken af en toe dat gebeurt hier. Dat zou niet opeens strafbaar moeten zijn omdat het tegen crew is.
• Ja
• Nee
• Ik ben tegen racisme
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
• Ja
• Nee
• Ik ben tegen racisme
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
3quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke rebus
Ik moest even puzzelen, maar ik heb hem denk ik
Ik had jou wel ingeschat als iemand die tegen racisme is.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:58 schreef Coco. het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: KingFlopland
Nee, @maxi-mus vindt mij een racist.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had jou wel ingeschat als iemand die tegen racisme is.
quote:Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.
Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.
Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
en @El-Stinhoquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:Rellende_Rotscholier
Sterke teksten wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:Rellende_Rotscholier
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)coronatijd~afc8b362/
Is dit de moeder van @:Doublepain ???
Jullie gaan er dagelijks langs, dat zouden jullie beter moeten wetenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat alle linkse partijen eng zijn is niet waar?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:08 schreef JanCees het volgende:
Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch.
lol hoe onwaar
Geklikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Prima retweet van mijn goede vriend Insotwitter:LasVegasLocally twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 06:16:51Vegas cannot be contained https://t.co/3lUVmFcA5M reageer retweet
Geklikt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:12 schreef Caland het volgende:
Prima retweet van mijn goede vriend Insotwitter:LasVegasLocally twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 06:16:51Vegas cannot be contained https://t.co/3lUVmFcA5M reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:10 schreef onlogisch het volgende:
Wel lollig hoe zij heel Nederland kan laten schuimbekken.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Mentions zijn godverdomme weer eens stuk.
Mimimimimimimiquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:14 schreef Zipportal het volgende:
Mentions zijn godverdomme weer eens stuk.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo Don,
Krijg jij wel eens te maken met racisme?
Hoe?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet NU een kiwi sungold (Zespri).
Pics?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik eet NU een kiwi sungold (Zespri).
Ik snap je vraag denk ik niet goed.quote:
Uitlepelen of als een mongool?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap je vraag denk ik niet goed.
Gewoon met mijn mond? Beetje bijten, kauwen, slikken. Je kent het wel.
Nee zij weten een goede manier om een kiwi te etenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik zelfs in een zin met 1 woord en 3 letters een fout gemaakt?
Je eet dat ding met schil en al op?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitlepelen of op de manier die het meest gezond is? Bedoel je dat?
Er is niks van over. Bij een normale kiwi laat ik de harde zijkantjes over. Deze sungold Zespri kiwi's kun je prima volledig opeten.quote:
Een kiwi schillen? Wtf?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:33 schreef DonRaja het volgende:
Ik zag iemand een kiwi schillen en vond dat eigenlijk de mongolen manier.
Yepquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is niks van over. Bij een normale kiwi laat ik de harde zijkantjes over. Deze sungold Zespri kiwi's kun je prima volledig opeten.
Je kent het topic van mijn goede vriend GGMM toch wel?
Uitstekendquote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 6 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.800)
- 15 mensen overleden (totaal: 6.031)
- 164mensen positief getest (totaal: 47.903)
JAAPED levert ook. @:lenny_leonard
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Sinds gisteren gemeld bij het RIVM:
- 6 mensen opgenomen in het ziekenhuis (totaal: 11.800)
- 15 mensen overleden (totaal: 6.031)
- 164mensen positief getest (totaal: 47.903)
JAAPED levert ook. @:lenny_leonard
Ja, al heel wat topics geleden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:07 schreef GGMM het volgende:
huh de OP is gewijzigd dat valt me nu pas op
@:caland check wat hij gedaan heeft!!
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Piepend schroefje los?
Check dit: @:lenny_leonard
Omdat je naar de verkeerde post linkt heb ik nu een post van gurney gelezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat niet.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2418:Komkommertijd
@Elanquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
Kinderlokkermuziek door de straat
DE IJSCOBOER IS ER
IJscoboerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
DE IJSCOBOER IS ER
Lekker maatquote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:36 schreef Caland het volgende:
DE IJSCOBOER IS ER
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 14:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Yes, Elan is er. Tijd om iets te gaan doen.
Nou, die kunnen we ook niet meer serieus nemen.quote:
Dennis is een goed ventje.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:
Boze kijkers zoeken Dennis Schouten op na Powned-item: ‘Maak racisme weinig mee
https://www.ad.nl/show/bo(...)weinig-mee~a847287b/
Vanavond weer de nieuwe Roddelproat. @:wereldgozer
Altijd al gezegd dat het een boomergriepje was.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nou, die kunnen we ook niet meer serieus nemen.
Zo blijven er weinig users over.
Beter morgen dan 2 weken en nog steeds niksquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, pakketje is vertraagd en komt morgen pas.
Zou de hype morgen dan voorbij zijn?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
De uitvaart van George Floyd is om 18.00 uur live te volgen op onze site.
https://www.facebook.com/rtlnieuws/posts/10160800750459852
Mooi moment om de wasmachine op te hangen. @:coco.
Is die rotzooi niet al weken bezig?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
Lichaam zal wel recentelijk vrijgegeven zijn. Gisteren ook al beelden van een soort van begrafenis.quote:
Stukje negerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
Een crimineel krijgt een nationale dag zometeenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 15:53 schreef Zipportal het volgende:
ook drugsverslaafdquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een crimineel krijgt een nationale dag zometeen
Sowquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja de uitvaart is al weken bezig, ze rijden hem door heel Amerika
Nou goed
Jeetje René, je hoeft meteen zo gepikeerd te reageren hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou goed
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 16:04:11Should have let police do their job and brought in National Guard on Day One, not Day Four! https://t.co/AZ661hygIb reageer retweet
De Dam in Amsterdam heet straks het George Floyd pleinquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een crimineel krijgt een nationale dag zometeen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou goed
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs in Canadaaaaaaaaaaaaaaaaa.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Dam in Amsterdam heet straks het George Floyd plein
MIND THE NECKquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tramhalte Georgo Floyd-Oost aandoen allen.
zo, beetje belastingfraude, kan er weer een gouden kettinkje vanafquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tramhalte Georgo Floyd-Oost aandoen allen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zo, beetje belastingfraude, kan er weer een gouden kettinkje vanaf
Gekliktquote:
@Belgquote:Belg (38) mishandelt pasgeboren baby: ‘Zonder de coronalockdown was dit niet gebeurd’
Een 38-jarige man uit het Belgische Geel is tijdens de recente lockdown volledig door het lint gegaan. Daarbij mishandelde hij zijn dochtertje van amper twee maanden oud. Ook zijn vriendin en stiefdochter kregen klappen. De man riskeert een celstraf van 18 maanden. ,,Wat me zo ver gedreven heeft? Corona en een huilbaby”, verklaarde de man aan de politie.
De feiten waarvoor de 38-jarige R.G. vanochtend terechtstond in de rechtbank in Turnhout dateren van 16 april. De lockdown naar aanleiding van de coronacrisis was toen een maand bezig. De alcoholverslaving van de man stak weer de kop op. ,,Op 16 april was hij wakker geworden uit een dronken roes. Hij was gewekt door het gehuil van zijn dochtertje”, schetste openbaar aanklager Patty Broeckx. ,,Aanvankelijk wilde hij de baby troosten. Maar toen dat geef effect had, werd het zwart voor zijn ogen en ging hij bruut te keer.”
Volgens het onderzoek pakte R.G. zijn dochtertje met één arm vast om het meisje van een meter hoog in haar bedje te gooien. ,,Hij heeft haar ook bruut vastgenomen om haar op het verzorgingskussen te smijten”, vervolgt de aanklager. ,,Zijn vriendin zag op de camera van de babyfoon ook hoe hij de trap op en af liep terwijl hij de baby ondersteboven vast had aan één been.” Het was uiteindelijk de 11-jarige stiefdochter van R.G. die op verzoek van haar moeder de hulpdiensten kon bellen. ,,Bij aankomst van politie en ambulance duurde het nog even voordat de man zich gewonnen gaf. Uiteindelijk gaf hij het kindje toch af en kwam hij bij zinnen.”
Bierflesje
R.G. stond niet alleen terecht voor de mishandeling van zijn pasgeboren baby. Ook gebruikte ook geweld tegen zijn vriendin en stiefdochter. Zo brak hij de neus van zijn vriendin door een bierflesje in haar gezicht te gooien. ,,Waarom dit gebeurd is? Een combinatie van corona en een huilbaby”, vertelde R.G. tijdens het onderzoek. ,,Zonder de coronalockdown had ik dit nooit gedaan.”
De vriendin van R.G. probeerde de rechtbank te overtuigen om R.G. nog een kans te geven. ,,Sinds hij in de gevangenis zit, hebben we veel gesprekken gehad. En ik weet dat hij enorm veel spijt heeft van wat er is gebeurd”, vertelde de vrouw. ,,Hij beseft dat drank het probleem is geweest, en wil zich daarvoor laten begeleiden zodra hij uit de gevangenis komt.”
De advocaat van R.G. benadrukte dat hij zeker geen agressieve gek is die op alles slaat wat hij tegenkomt. En ook volgens zijn vriendin wordt R.G. door het openbaar ministerie onterecht bestempeld als een agressief persoon. ,,Dat is niet de persoon die hij echt is. Hij helpt voortdurend in het huishouden en doet alles voor zijn gezin. Zelfs vanuit de gevangenis is hij een enorme steun voor ons. Ik kijk elke dag weer uit naar zijn telefoontje.”
De baby maakt het intussen goed. ,,Maar zij heeft haar papa al acht weken niet kunnen zien. Zo lang zit hij al in de gevangenis. Als dat nog lang duurt, verliest hij zijn baan", besluit de vrouw.
De openbare aanklager toonde zich na het pleidooi van de vrouw nog meer verontrust. ,,Hoe je het ook wendt of keert, dit is een gezin met een dynamiek van geweld. Gelukkig is het besef er dat alcohol een zwaar issue is. Maar dit blijven zeer ernstige feiten.” Het openbaar ministerie vraagt een gevangenisstraf van 18 maanden, deels gekoppeld aan voorwaarden rond het alcoholgebruik. De rechtbank beslist op 30 juni over de straf.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 14:34:39Buffalo protester shoved by Police could be an ANTIFA provocateur. 75 year old Martin Gugino was pushed away after appearing to scan police communications in order to black out the equipment. @OANN I watched, he fell harder than was pushed. Was aiming scanner. Could be a set up? reageer retweet
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik het niet dacht, die bejaarde liet zich gewoon opzettelijk vallen!twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 14:34:39Buffalo protester shoved by Police could be an ANTIFA provocateur. 75 year old Martin Gugino was pushed away after appearing to scan police communications in order to black out the equipment. @:OANN I watched, he fell harder than was pushed. Was aiming scanner. Could be a set up? reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Belgen en kinderen, dat gaat nooit lekker samen.
'Scan police communications in order to black out the equipment'?? Zie hem slechts met z'n telefoon wijzen en eventueel filmen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik het niet dacht, die bejaarde liet zich gewoon opzettelijk vallen!twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 14:34:39Buffalo protester shoved by Police could be an ANTIFA provocateur. 75 year old Martin Gugino was pushed away after appearing to scan police communications in order to black out the equipment. @:OANN I watched, he fell harder than was pushed. Was aiming scanner. Could be a set up? reageer retweet
Dit idee hadden @Coco. en ik ook alquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Moest hier toch gewoon om lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Belgen en kinderen, dat gaat nooit lekker samen.
Waarom niet weigeren bij de deur dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakketje is binnen.
Aangezien ik het niet meer nodig heb reageer ik niet echt blij zoals jullie merken.
Donny wordt met de dag gekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Omdat mijn pakketje geen neger isquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom niet weigeren bij de deur dan?
Het is ook echt ongelofelijk hoeveel volslagen idioten de macht hebben in de grootste landen van de wereld.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Iedere tweet van Trump triggert mij. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan die man.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Iedere tweet van Trump triggert mij. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan die man.
hij werkt bij mij eerder op m'n lachspieren al is hij dit jaar minder leukquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
noem er een paarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt ongelofelijk hoeveel volslagen idioten de macht hebben in de grootste landen van de wereld.
Ja maar deze slaat echt alles. Dit is echt een act die maar niet ophoudt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt ongelofelijk hoeveel volslagen idioten de macht hebben in de grootste landen van de wereld.
Ik weet eigenlijk nooit of ik nou mokerhard moet lachen of ergens toch wel ongerust moet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Bolsonaro, Trump, Poetin, die gozer van China.. wie heeft er een paar jaar terug een blik debielen opengetrokken dat we nu met deze figuren zijn opgezadeld.quote:
Ik heb precies hetzelfde, maar ik denk dat hij oprecht to-taal debiel is. En op die positie met die mogelijkheden. Ik heb het er niet op.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit of ik nou mokerhard moet lachen of ergens toch wel ongerust moet zijn.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja maar deze slaat echt alles. Dit is echt een act die maar niet ophoudt.
Putin is zeker wel een gevaarlijke. Die anexeert grondgebied en wil de wet nu zo aanpassen dat ie tot 2036 kan aanblijven. Dan moeten alle alarmbellen wel gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Putin is geen idioot, die andere 3 ok zit wat in al moet je wel wat kunnen om zover te komen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat mijn pakketje geen neger is
@:zipportal check deze grap
absoluut, gewoon een dictatorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Putin is zeker wel een gevaarlijke. Die anexeert grondgebied en wil de wet nu zo aanpassen dat ie tot 2036 kan aanblijven. Dan moeten alle alarmbellen wel gaan rinkelen.
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Wat is dit voor website uit 1999?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:04 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe neger is uit
Aldith Hunkar: ‘NTR, laat Piet sterven aan corona’
https://www.mediacourant.(...)-sterven-aan-corona/
sukade steak uit Trumpaniaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Owee als je het over mediacourant hebquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dit voor website uit 1999?
@:scrummie2.1 dit kan toch niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeft niet, Akwasi ging hem al tegen z'n hoofd trappenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:04 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe neger is uit
Aldith Hunkar: ‘NTR, laat Piet sterven aan corona’
https://www.mediacourant.(...)-sterven-aan-corona/
Is imgdumper ook bij jou kapot?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hoeft niet, Akwasi ging hem al tegen z'n hoofd trappen
mediacourantgoden.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedoel je dit negatief?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
gebruik altijd imgur.comquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is imgdumper ook bij jou kapot?
https://www.imgdumper.nl/
Na het uploaden een foutcode.
Je moet twitter niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Ach laat gaan joh.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik neem Twitter niet serieus, ik word ziedend van de berichten van die kokosnoot.
LEUGENS uploadfunctie is kapot. Die smilie op het einde zegt al genoeg.quote:
Getestquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
LEUGENS uploadfunctie is kapot. Die smilie op het einde zegt al genoeg.
Ik heb dit laten toetsen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Getest
https://i.imgur.com/yMA4QBp.jpg
werkt prima.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Getest
werkt prima.
What de fuck is het AMV topic.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:44 schreef Coco. het volgende:
Net even gekeken in het AMV topic.
Wat zijn die ZIEDEND.
maar ja dat zijn ze iedere week daar
Wat een kanjerstroopwafels zijn datquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu deze stroopwafel.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
POL / [AMV] Amerikaanse politiek #782 !! AMSTERDAM !!
Geen woord van gelogen.quote:
Je bent zelf een kanjer.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Geen woord van gelogen.
Echt lekkere Kanjerstroopwafels. Ik pak er altijd maar eentje, hoor. Dan zeg ik: IK PAK EEN KANJER!!
Nicequote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh we zijn hier niet bij RTL boelervard
@:kyran
Kijk maar uitquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh we zijn hier niet bij RTL boelervard
@:kyran
Neem jij daar een kanjer bij?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
Ik pak het laatste kopje koffie van vandaag
Dit even ter info
Nee, ik heb eigenlijk nooit kanjerwafels of wat voor koeken dan ook in huis.quote:
Ik had het over Imgdumper niet imgur.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Getest
werkt prima.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik had het over Imgdumper niet imgur.
Raar tijdstipquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
Ik pak het laatste kopje koffie van vandaag
Dit even ter info
@JanCees en @Doublepain zijn samen met zijn twee een moderne Peppi en Kokki.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
@:JanCees @:Doublepain jullie stemmen toch op deze clown?
@Lenny_Leonard ookquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Dat bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
TV / Roddelpraat Topic #1quote:
quote:
Mij niet eens mentorenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:23 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal en ik zijn fans van het eerste uur.
JumboGoden. @Wereldgozertwitter:RTLZ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 15:54:23Heb je het gevoel dat de rekening voor je boodschappen wat omhoog is gegaan? Dat kan kloppen. De Albert Heijn heeft afgelopen maand een boel A-merken in prijs verhoogd https://t.co/ZjJgUhTN6k https://t.co/DNMJ5w6vyl reageer retweet
Nee Hiddemaquote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef Buitendam het volgende:
quote:
Ik laat de Albert komen tegenwoordig. Corona mijden genot.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
JumboGoden. @:wereldgozertwitter:RTLZ twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 15:54:23Heb je het gevoel dat de rekening voor je boodschappen wat omhoog is gegaan? Dat kan kloppen. De Albert Heijn heeft afgelopen maand een boel A-merken in prijs verhoogd https://t.co/ZjJgUhTN6k https://t.co/DNMJ5w6vyl reageer retweet
#cancelculturetwitter:BBCNews twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 18:33:01Little Britain pulled from iPlayer and Netflix because 'times have changed' https://t.co/HftO9PmeYb reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |