Het is ook echt ongelofelijk hoeveel volslagen idioten de macht hebben in de grootste landen van de wereld.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Iedere tweet van Trump triggert mij. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan die man.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Iedere tweet van Trump triggert mij. Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan die man.
hij werkt bij mij eerder op m'n lachspieren al is hij dit jaar minder leukquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
noem er een paarquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt ongelofelijk hoeveel volslagen idioten de macht hebben in de grootste landen van de wereld.
Ja maar deze slaat echt alles. Dit is echt een act die maar niet ophoudt.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt ongelofelijk hoeveel volslagen idioten de macht hebben in de grootste landen van de wereld.
Ik weet eigenlijk nooit of ik nou mokerhard moet lachen of ergens toch wel ongerust moet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Bolsonaro, Trump, Poetin, die gozer van China.. wie heeft er een paar jaar terug een blik debielen opengetrokken dat we nu met deze figuren zijn opgezadeld.quote:
Ik heb precies hetzelfde, maar ik denk dat hij oprecht to-taal debiel is. En op die positie met die mogelijkheden. Ik heb het er niet op.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nooit of ik nou mokerhard moet lachen of ergens toch wel ongerust moet zijn.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja maar deze slaat echt alles. Dit is echt een act die maar niet ophoudt.
Putin is zeker wel een gevaarlijke. Die anexeert grondgebied en wil de wet nu zo aanpassen dat ie tot 2036 kan aanblijven. Dan moeten alle alarmbellen wel gaan rinkelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Putin is geen idioot, die andere 3 ok zit wat in al moet je wel wat kunnen om zover te komen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat mijn pakketje geen neger is
@:zipportal check deze grap
Balletje wipquote:
Het is Caland.quote:
absoluut, gewoon een dictatorquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Putin is zeker wel een gevaarlijke. Die anexeert grondgebied en wil de wet nu zo aanpassen dat ie tot 2036 kan aanblijven. Dan moeten alle alarmbellen wel gaan rinkelen.
Ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 9 juni 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |