De Dam in Amsterdam heet straks het George Floyd pleinquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een crimineel krijgt een nationale dag zometeen
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja de uitvaart is al weken bezig, ze rijden hem door heel Amerika
Nou goed
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakkenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs in Canadaaaaaaaaaaaaaaaaa.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De Dam in Amsterdam heet straks het George Floyd plein
MIND THE NECKquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tramhalte Georgo Floyd-Oost aandoen allen.
zo, beetje belastingfraude, kan er weer een gouden kettinkje vanafquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tramhalte Georgo Floyd-Oost aandoen allen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zo, beetje belastingfraude, kan er weer een gouden kettinkje vanaf
Gekliktquote:
@Belgquote:Belg (38) mishandelt pasgeboren baby: ‘Zonder de coronalockdown was dit niet gebeurd’
Een 38-jarige man uit het Belgische Geel is tijdens de recente lockdown volledig door het lint gegaan. Daarbij mishandelde hij zijn dochtertje van amper twee maanden oud. Ook zijn vriendin en stiefdochter kregen klappen. De man riskeert een celstraf van 18 maanden. ,,Wat me zo ver gedreven heeft? Corona en een huilbaby”, verklaarde de man aan de politie.
De feiten waarvoor de 38-jarige R.G. vanochtend terechtstond in de rechtbank in Turnhout dateren van 16 april. De lockdown naar aanleiding van de coronacrisis was toen een maand bezig. De alcoholverslaving van de man stak weer de kop op. ,,Op 16 april was hij wakker geworden uit een dronken roes. Hij was gewekt door het gehuil van zijn dochtertje”, schetste openbaar aanklager Patty Broeckx. ,,Aanvankelijk wilde hij de baby troosten. Maar toen dat geef effect had, werd het zwart voor zijn ogen en ging hij bruut te keer.”
Volgens het onderzoek pakte R.G. zijn dochtertje met één arm vast om het meisje van een meter hoog in haar bedje te gooien. ,,Hij heeft haar ook bruut vastgenomen om haar op het verzorgingskussen te smijten”, vervolgt de aanklager. ,,Zijn vriendin zag op de camera van de babyfoon ook hoe hij de trap op en af liep terwijl hij de baby ondersteboven vast had aan één been.” Het was uiteindelijk de 11-jarige stiefdochter van R.G. die op verzoek van haar moeder de hulpdiensten kon bellen. ,,Bij aankomst van politie en ambulance duurde het nog even voordat de man zich gewonnen gaf. Uiteindelijk gaf hij het kindje toch af en kwam hij bij zinnen.”
Bierflesje
R.G. stond niet alleen terecht voor de mishandeling van zijn pasgeboren baby. Ook gebruikte ook geweld tegen zijn vriendin en stiefdochter. Zo brak hij de neus van zijn vriendin door een bierflesje in haar gezicht te gooien. ,,Waarom dit gebeurd is? Een combinatie van corona en een huilbaby”, vertelde R.G. tijdens het onderzoek. ,,Zonder de coronalockdown had ik dit nooit gedaan.”
De vriendin van R.G. probeerde de rechtbank te overtuigen om R.G. nog een kans te geven. ,,Sinds hij in de gevangenis zit, hebben we veel gesprekken gehad. En ik weet dat hij enorm veel spijt heeft van wat er is gebeurd”, vertelde de vrouw. ,,Hij beseft dat drank het probleem is geweest, en wil zich daarvoor laten begeleiden zodra hij uit de gevangenis komt.”
De advocaat van R.G. benadrukte dat hij zeker geen agressieve gek is die op alles slaat wat hij tegenkomt. En ook volgens zijn vriendin wordt R.G. door het openbaar ministerie onterecht bestempeld als een agressief persoon. ,,Dat is niet de persoon die hij echt is. Hij helpt voortdurend in het huishouden en doet alles voor zijn gezin. Zelfs vanuit de gevangenis is hij een enorme steun voor ons. Ik kijk elke dag weer uit naar zijn telefoontje.”
De baby maakt het intussen goed. ,,Maar zij heeft haar papa al acht weken niet kunnen zien. Zo lang zit hij al in de gevangenis. Als dat nog lang duurt, verliest hij zijn baan", besluit de vrouw.
De openbare aanklager toonde zich na het pleidooi van de vrouw nog meer verontrust. ,,Hoe je het ook wendt of keert, dit is een gezin met een dynamiek van geweld. Gelukkig is het besef er dat alcohol een zwaar issue is. Maar dit blijven zeer ernstige feiten.” Het openbaar ministerie vraagt een gevangenisstraf van 18 maanden, deels gekoppeld aan voorwaarden rond het alcoholgebruik. De rechtbank beslist op 30 juni over de straf.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 14:34:39Buffalo protester shoved by Police could be an ANTIFA provocateur. 75 year old Martin Gugino was pushed away after appearing to scan police communications in order to black out the equipment. @OANN I watched, he fell harder than was pushed. Was aiming scanner. Could be a set up? reageer retweet
Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik het niet dacht, die bejaarde liet zich gewoon opzettelijk vallen!twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 14:34:39Buffalo protester shoved by Police could be an ANTIFA provocateur. 75 year old Martin Gugino was pushed away after appearing to scan police communications in order to black out the equipment. @:OANN I watched, he fell harder than was pushed. Was aiming scanner. Could be a set up? reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Belgen en kinderen, dat gaat nooit lekker samen.
'Scan police communications in order to black out the equipment'?? Zie hem slechts met z'n telefoon wijzen en eventueel filmen.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Als ik het niet dacht, die bejaarde liet zich gewoon opzettelijk vallen!twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 09-06-2020 om 14:34:39Buffalo protester shoved by Police could be an ANTIFA provocateur. 75 year old Martin Gugino was pushed away after appearing to scan police communications in order to black out the equipment. @:OANN I watched, he fell harder than was pushed. Was aiming scanner. Could be a set up? reageer retweet
Dit idee hadden @Coco. en ik ook alquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Moest hier toch gewoon om lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Belgen en kinderen, dat gaat nooit lekker samen.
Waarom niet weigeren bij de deur dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:46 schreef GGMM het volgende:
Mijn pakketje is binnen.
Aangezien ik het niet meer nodig heb reageer ik niet echt blij zoals jullie merken.
Donny wordt met de dag gekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
Omdat mijn pakketje geen neger isquote:Op dinsdag 9 juni 2020 16:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Waarom niet weigeren bij de deur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |