Ja ik dacht dat het misschien van mijn koelkast kwam die luchtquote:Op zondag 7 juni 2020 15:26 schreef Farenji het volgende:
Je rook bij openen al een soort afvalgeur maar je dronk toch het hele pak leeg. Sorry maar dan verdien je het wel een beetje hoor.
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk wasquote:
Ja het meeste is er al uit.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef maily het volgende:
Heb je al overgegeven?
Dat is de kortste manier om ervan af te komen ....
Sterkte ...
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk was
Hoe vaak klontert je melk samen?quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk was
AHquote:
Niet van dit merk nee.. nooit meerquote:Op zondag 7 juni 2020 15:33 schreef Blues het volgende:
Terug naar de winkel ermee en laten zien. Gadver joh...jij drinkt de komende tijd geen melk meer
Ja ik snap ook niet waarom ik zo dom was om door te drinken terwijl het duidelijke bedorven smaakte. Het enige wat ik deed was kijken op de verpakking naar de datum, 24 juni. En ik heb wel duizend pakken melk van AH gedronken zonder problemen.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe vaak klontert je melk samen?
Zo duidelijk genoeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo duidelijk genoeg?Stuk beter ja, kan echt niet zien wat dit ooit was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een naaktslak die er nog een lading eitjes uit perste tijdens het verdrinken in de melk.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik heb het hele pak leeggedronkenquote:Op zondag 7 juni 2020 15:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Geen idee wat dat zwart/grijze ding is, maar van puur bedorven melk kunnen mensen niet ziek worden als je het niet in grote hoeveelheden drinkt. Het smaakt goor, maar ziek wordt je er niet van.
[..]
Zo duidelijk genoeg?Een alien die eitjes heeft gelegd. In combinatie met jouw DNA ontstaat er in jouw maagdarmstelsel dan een kruising tussen worm en.. ja, wat eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd, je wordt vader!Resistance is futile.
Van een litertje melk ga je niet meteen kapot.quote:
Ff quoten voor het nageslachtquote:Op zondag 7 juni 2020 15:19 schreef -Deluzion- het volgende:
Zojuist een pak melk leeggedronken... in zijn geheel. Toen ik het opende rook ik al een soort afval geur, maar idioot als ik was bleef ik drinken tot het pak leeg was echter hoorde ik dat er iets in zat toen ik het pak schudde...
WTF is dit? Het stinkt enorm... en ik heb al een half uur boven het toilet gehangen wegens buikkrampen en misselijkheid en ik voel mij licht in mijn hoofd.
Alsjeblief iemand? Ik word gek, ben kapot misselijk. En waarom bleef ik gewoon doordrinken...terwijl er duidelijk iets mis wat met de smaak.
[ afbeelding ]
Ga je melden dat voedsel ver boven de houdbaarheidsdatum niet lekker meer is?quote:Op zondag 7 juni 2020 15:40 schreef -Deluzion- het volgende:
Zou het een schimmel kunnen zijn?
Hoe dan ook, ik ga wel een brief schrijven naar AH.
Bij klonten in je melk, die ook nog eens goor ruikt, gewoon doordrinken met het pak aan je mond, ja natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik dacht er gewoon niet al te veel bij na, ik dacht dat het aan mij lag dat de melk niet smaakte.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Bij klonten in je melk gewoon doordrinken, ja natuurlijk.
Ja sorry maar dan verdien je het ook wel een beetje. Je krijgt 100 signalen dat het niet oké is en je kiest er voor om ze allemaal te negeren.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik dacht er gewoon niet al te veel bij na, ik dacht dat het aan mij lag dat de melk niet smaakte.
[..]
Zo duidelijk genoeg?Ziet eruit als een stukje verbrande melk uit de pasteur. Iets dat met schoonmaken niet is meegekomen of de temperatuur van dat ding net te hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens als de melk toxines bevatte van bederf dan word je binnen 4 uur ziek. Van een infectie door bacteriën is dat pas na 4 uit normaal.
Maargoed smerig ziet het er wel uit. Snap niet dat je een pak leegdrinkt als de melkt vies ruikt.Whatever...
Ja ik beweer ook niet dat ik het niet verdien. Ik kon het mij gewoon niet voorstellen dat zoiets mogelijk zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja sorry maar dan verdien je het ook wel een beetje. Je krijgt 100 signalen dat het niet oké is en je kiest er voor om ze allemaal te negeren.
Gewoon de smaak negeren, heel snel drinken en naar binnen pompen. Ik dacht het zou wel aan mij liggen dat de melk niet smaakt aangezien ik een beetje verkouden ben.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:57 schreef SQ het volgende:
Waarom drink je überhaupt door van iets wat goor smaakt? Welke verbindingen in je hersenen doen dat??
Ik hoop maar dat mijn maagzuur met het overige afrekent.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van een litertje melk ga je niet meteen kapot.
Dooie muis.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt wel een bedorven placenta met een navelstreng.
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik dacht er gewoon niet al te veel bij na, ik dacht dat het aan mij lag dat de melk niet smaakte.
Ik twijfelde al, maar bij deze post geloof ik er al niets meer van.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Geloof me maar, ik ben inderdaad extreem dom geweest , zo onvoorstelbaar dom dat je zoiets nauwelijks kan geloven.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar bij deze post geloof ik er al niets meer van.
Gaat niet om iets verdienen. Je hebt bedorven melk gedronken en je voelt je niet lekker, dat is gewoon heel vervelend voor je. Maarja de mensen op FOK maken nooit 'fouten'quote:Op zondag 7 juni 2020 15:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik beweer ook niet dat ik het niet verdien. Ik kon het mij gewoon niet voorstellen dat zoiets mogelijk zou zijn.
Thnx, het gaat alweer. Ik was even in paniek, misschien meer om het idee dan over daadwerkelijk lichamelijke klachten.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Gaat niet om iets verdienen. Je hebt bedorven melk gedronken en je voelt je niet lekker, dat is gewoon heel vervelend voor je. Maarja de mensen op FOK maken nooit 'fouten'dus krijg je de wind van voren
![]()
Sterkte en als je het niet vertrouwt de huisarts bellen.
Ach ja, ik drink elke dag 3 liter melk. En dit is de eerste keer ooit dat er iets mis is in bijna 40 jaar. Dus ik zou me maar niet al te veel zorgen makenquote:Op zondag 7 juni 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Waarom lees ik dit terwijl ik een glas melk drink.
Kifesh broer dit heeft niks met wahed 'fouten' te maken, dit is zehma dom op een niveau dat zeldzaam is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Gaat niet om iets verdienen. Je hebt bedorven melk gedronken en je voelt je niet lekker, dat is gewoon heel vervelend voor je. Maarja de mensen op FOK maken nooit 'fouten'dus krijg je de wind van voren
![]()
Sterkte en als je het niet vertrouwt de huisarts bellen.
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Thnx, het gaat alweer. Ik was even in paniek, misschien meer om het idee dan over daadwerkelijk lichamelijke klachten.
Ik ben geen broerquote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kifesh broer dit heeft niks met wahed 'fouten' te maken, dit is zehma dom op een niveau dat zeldzaam is.
Ja inderdaad, hoe meer ik kijk des te meer ik het idee krijg dat het een slak is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef phoenyx het volgende:
Waarschijnlijk een naaktslak inderdaad in verre staat van ontbinding. Zal ook nog wel wat poep in de melk zijn gekomen gezien het uiteinde.
Dus je hebt eigenlijk gewoon een delicatesse op, escargotsquote:Op zondag 7 juni 2020 16:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe meer ik kijk des te meer ik het idee krijg dat het een slak is.
Kan je het omdraaien?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe meer ik kijk des te meer ik het idee krijg dat het een slak is.
In China is zoiets waarschijnlijk een delicatesse inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:20 schreef Womanly het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon een delicatesse op, escargots
Geen idee maar gadverdamme man ik had dit topique nooit willen zien!quote:
Ik zou het eens proberen... dan moet ik het wel weer confronteren.quote:
Ow sorry, ik had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker dus dacht van even testen, maar het is dus echt zoquote:Op zondag 7 juni 2020 16:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee maar gadverdamme man ik had dit topique nooit willen zien!![]()
Ik ben als de dood voor smerige dingen in m'n eten, ooit voorverpakte snijbonen gekocht waar een wormpje in het zakje zat nou heel m'n eten weggeflikkerd en sindsdien nooit meer snijbonen gegeten![]()
Ik drink dagelijks melk maar nu ik die foto heb gezien durf ik niet eens melk meer te drinken nu
Dagelijks melk drinken als neger.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee maar gadverdamme man ik had dit topique nooit willen zien!![]()
Ik ben als de dood voor smerige dingen in m'n eten, ooit voorverpakte snijbonen gekocht waar een wormpje in het zakje zat nou heel m'n eten weggeflikkerd en sindsdien nooit meer snijbonen gegeten![]()
Ik drink dagelijks melk maar nu ik die foto heb gezien durf ik niet eens melk meer te drinken nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
Pas maar op, slakken kunnen dodelijke parasietaire wormen bevatten die in je hersenen terecht kunnen komen, waardoor je verlamd kan raken en langzaam dood kan gaan.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Omgekeerd zie ik niks bijzonders verder. Iig niet meer duidelijkheid.Ik vind het hier verdacht veel op een stuk vloerbedekking lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ken dat verhaal, dank je dat je mijn geheugen even opfristquote:Op zondag 7 juni 2020 16:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Pas maar op, slakken kunnen dodelijke parasietaire wormen bevatten die in je hersenen terecht kunnen komen, waardoor je verlamd kan raken en langzaam dood kan gaan.
https://edition.cnn.com/2(...)g-on-dare/index.html
Omgekeerd zie ik niks bijzonders verder. Iig niet meer duidelijkheid.Zo lijkt het een ontsnapt stukje eten te zijn wat 300 opwarmbeurten lang in een magnetron/oven heeft gelegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik kan je verzekeren dat dat het niet is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik vind het hier verdacht veel op een stuk vloerbedekking lijken.
Nah ik ben gewoon dom geweest door de signalen te negeren.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:38 schreef maily het volgende:
Dus TS wat heb je nu geleerd?
Altijd eerst ruiken aan je pak melk ... en schenk het eerst in een glas, dan zie je ook eerder of er iets ongebruikelijks inzit.
24 juniquote:
Geen idee dat is wat er op de verpakking staat. Ik heb nog 1 pak liggen.... die gooi ik straks uiteraard wegquote:
quote:
Dit zal ik zeker niet vergeten van jou.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een alien die eitjes heeft gelegd. In combinatie met jouw DNA ontstaat er in jouw maagdarmstelsel dan een kruising tussen worm en.. ja, wat eigenlijk?
Gefeliciteerd, je wordt vader!
Waarom zeg je dan 'nah' tegen advies dat erom draait om wel op die signalen te letten.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nah ik ben gewoon dom geweest door de signalen te negeren.
Ik heb dat bij alles.. ik negeer het ook als ik pijn heb, misschien heeft het met elkaar te maken.
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit zal ik zeker niet vergeten van jou.
Is gewoon een stuk vloedbedekking inderdaad. Zal ie het speciaal voor ons hebben afgesneden?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik vind het hier verdacht veel op een stuk vloerbedekking lijken.
dat idd, snap niet als je een rare geur ruikt en dan ook nog klontjes proeft je toch het hele pak leeg drinktquote:Op zondag 7 juni 2020 15:47 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Zoiets smerigs zelden gezienik ruik altijd aan melk voor ik het drink, 1 geurtje en ik flikker het weg.
"De eerste slok was wel beetje ranzig maar daarna gleed het in één sliert zo naar binnen!"quote:Op zondag 7 juni 2020 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat idd, snap niet als je een rare geur ruikt en dan ook nog klontjes proeft je toch het hele pak leeg drinkt
1 lange worm... hoppaquote:Op zondag 7 juni 2020 17:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
"De eerste slok was wel beetje ranzig maar daarna gleed het in één sliert zo naar binnen!"
Ja, daar had je flink wat uit kunnen melken.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:01 schreef Brybry het volgende:
What de neuk.
Jammer dat dit niet in Amerika is gebeurt, dan was je over een jaar miljonair geweest
quote:Op zondag 7 juni 2020 18:24 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Ja, daar had je flink wat uit kunnen melken.
Gedaan,quote:Op zondag 7 juni 2020 17:52 schreef Hamzoef het volgende:
brrr, mijn maag draait om.
Ik zou alles uitkotsen denk ik, dat is nog maar het beste.
Mja ik heb het ook even geanalyseerd en kom al snel tot de conclusie dat ik uitstekend ben in negeren. Dagelijkse pijn negeer ik ook. Ik dacht er gewoon niet bij na verder, gewoon drinken (door de pijn heen gaan) of zo.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat idd, snap niet als je een rare geur ruikt en dan ook nog klontjes proeft je toch het hele pak leeg drinkt
Beetje zuur inderdaad ....quote:Op zondag 7 juni 2020 18:24 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Ik ook voorlopig niet meer. Ik verwacht om het over pakweg 2 maanden geheel te hebben verwerkt en dan ga ik wel weer melk drinken en deze keer de signalen niet negeren.quote:
[..]
Zo duidelijk genoeg?What. The actual. Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het delen.
Ik ben heel benieuwd naar wat dit isWhy are you wearing that stupid man suit?
joh dan had hij het nog opgedronken want dan lag het op de bodem en had hij het niet gezienquote:
Omgekeerd zie ik niks bijzonders verder. Iig niet meer duidelijkheid.Zo te zien is het gewoon een stukje van je vloerbedekking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:beetje laat zie ik
Nee. Onnodig, ook. Dat maakt het zo raar dat hij gewoon die rotte melk door blijft klokkenquote:Op zondag 7 juni 2020 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar ook echt een liter melk in 1x drinken... Is dat normaal? Ik kan dat echt niet, hoor.
Als je echt dorst hebt, lekker manquote:Op zondag 7 juni 2020 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar ook echt een liter melk in 1x drinken... Is dat normaal? Ik kan dat echt niet, hoor.
Waarom niet? Ik drink dat zo in 1 keer onafgebroken door ja.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2020 19:01 schreef kuolema het volgende:
@:-Deluzion-, ik maak 5 euro naar je over als je het opeet en dat filmt.
Ik heb al meerdere malen geantwoord op die vraag.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee. Onnodig, ook. Dat maakt het zo raar dat hij gewoon die rotte melk door blijft klokken
Ik doe er €10,- bijquote:Op zondag 7 juni 2020 19:01 schreef kuolema het volgende:
@:-Deluzion-, ik maak 5 euro naar je over als je het opeet en dat filmt.
In de ochtend ,middag en avond een litertje, lekker hoor.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:57 schreef ZarB het volgende:
3 liter melk per dag. Doe normaal.
Er zit iets niet helemaal goed bij je.
Na vandaag nog steeds?quote:Op zondag 7 juni 2020 19:21 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
In de ochtend ,middag en avond een litertje, lekker hoor.
Voorlopig even niet meer nee, ik ga wel een tijdje water drinken.quote:
Je weet hoe yoghurt wordt gemaakt?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Samengeklonterd melk drinken
Dan weet je al dat het ver over houdbaarheidsdatum is.
quote:Op zondag 7 juni 2020 19:23 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Voorlopig even niet meer nee, ik ga wel een tijdje water drinken.
Je antwoord maakt het niet minder raarquote:Op zondag 7 juni 2020 19:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen geantwoord op die vraag.
Ja dat klopt.quote:
Als dat het ergste is dan teken ik daarvoor.quote:
Als mijn melk de consistentie heeft van yoghurt of andersom drink/eet ik dat echt niet hoorquote:
Nou ja zo overduidelijk was het uiteraard niet toen ik het dronk. Maar er waren meer dan genoeg signalen om te doen vermoeden dat er iets mis was en ik koos om het te negeren, en ik snap ook waarom ik het deed als ik er achteraf op terugkijk. En ik snap ook dat het voor een "normaal" mens mijn keuze niet te begrijpen isquote:Op zondag 7 juni 2020 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als mijn melk de consistentie heeft van yoghurt of andersom drink/eet ik dat echt niet hoor.
quote:Op zondag 7 juni 2020 18:24 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik mij ook al. Dan was het waarschijnlijk ook groot nieuws geworden in de media. En zou er ook onderzocht worden wat dat " ding " nou precies is.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:01 schreef Brybry het volgende:
What de neuk.
Jammer dat dit niet in Amerika is gebeurt, dan was je over een jaar miljonair geweest
Heb je überhaupt al contact gehad met de producent en supermarkt?quote:Op zondag 7 juni 2020 19:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik mij ook al. Dan was het waarschijnlijk ook groot nieuws geworden in de media. En zou er ook onderzocht worden wat dat " ding " nou precies is.
Ik denk dat ik daar nooit achter ga komen maar het lijkt wel iets weg te hebben van een slak. Maar zekerheid ga ik nooit krijgen vermoed ik.
Ja die 1 euroquote:
Nee ik heb geen facebook maar ik vind wel een manier om contact op te nemen.quote:Op zondag 7 juni 2020 19:56 schreef Brybry het volgende:
[..]
Heb je überhaupt al contact gehad met de producent en supermarkt?
Gewoon via Facebook een berichtje sturen!
Als het een naaktslak is ofzo (wat sommige hier denken) dat kun je in NL ook wel de media halenquote:Op zondag 7 juni 2020 19:54 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik mij ook al. Dan was het waarschijnlijk ook groot nieuws geworden in de media. En zou er ook onderzocht worden wat dat " ding " nou precies is.
Ik denk dat ik daar nooit achter ga komen maar het lijkt wel iets weg te hebben van een slak. Maar zekerheid ga ik nooit krijgen vermoed ik.
@-Deluzion-quote:Op zondag 7 juni 2020 19:26 schreef mosred het volgende:
@:-deluzion-
Voor hoeveel geld zou jij het stukje opeten en filmen?
Ik denk dat ik weinig aan geld heb want ik vermoed dat ik het niet ga overlevenquote:
Voor een ton zou je de gok toch wel wagenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weinig aan geld heb want ik vermoed dat ik het niet ga overleven
Ik welquote:Op zondag 7 juni 2020 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Voor een ton zou je de gok toch wel wagen
Twitter wordt ook altijd snel gereageerd.quote:Op zondag 7 juni 2020 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik heb geen facebook maar ik vind wel een manier om contact op te nemen.
Misschien als het geld in handbereik is dat ik wellicht anders denk.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Voor een ton zou je de gok toch wel wagen
Hm ja ik vraag me echt af hoe vaak zoiets voorkomt. Zou wel extreem uitzonderlijk zijn deze gebeurtenis.quote:
Was aan Tinkepink gericht die zegt dat yoghurt samengeklonterde melk is (zie quote). In essentie waar, maar iets wat ik in de supermarkt koop als melk en later samenklontert is mijn inziens toch wat anders dan de yoghurt die ik in dezelfde supermarkt koopquote:Op zondag 7 juni 2020 19:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nou ja zo overduidelijk was het uiteraard niet toen ik het dronk. Maar er waren meer dan genoeg signalen om te doen vermoeden dat er iets mis was en ik koos om het te negeren, en ik snap ook waarom ik het deed als ik er achteraf op terugkijk. En ik snap ook dat het voor een "normaal" mens mijn keuze niet te begrijpen is
Wat versta je onder "legen"?quote:Op zondag 7 juni 2020 20:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ga nu even dat andere pak melk legen... ik ben benieuwd. Ik voel mijn hart al kloppen.
Edit: Ok daar was niks mis mee.
Nee want hij is na 40 jaar drie liter melk per dag drinken nu ineens bang van melkquote:
Living on the edge jijquote:Op zondag 7 juni 2020 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Zo, even een bekertje melk weggetikt. Zat niks raars in
Welneequote:
Dit was wel een beetje traumatisch.. zo'n traumatje waar je ook wel weer redelijk snel overheen komt vermoed ik. Na een paar weken zit ik weer aan de melk... maar dan ga ik wel eerst ruiken en als ik iets vreemds proef dan stop ik direct met drinkenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee want hij is na 40 jaar drie liter melk per dag drinken nu ineens bang van melk.
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat dat ding is. Een naakt slak in verre staat van ontbinding met eitjes? En dat heb ik dus gedronken , melk gemengd met rotte slak.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef margaretha_01 het volgende:
Op de Facebook pagina posten; misschien gaat het wel viral en krijg je een schadevergoeding! :p
Hij mag een nieuw pak melk uitzoekenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef margaretha_01 het volgende:
Op de Facebook pagina posten; misschien gaat het wel viral en krijg je een schadevergoeding! :p
Hmm nja ik weet niet. Ik ruik altijd eerst aan zuivel en als ik denk iets raars te ruiken gaat het meteen de prullenbak in. Ik vertrouw Nederlandse fabrieken en supermarkten, maar ik vertrouw mijn eigen zintuigen toch meer. Er kan altijd iets misgegaan zijn met een enkel exemplaarquote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje traumatisch.. zo'n traumatje waar je ook wel weer redelijk snel overheen komt vermoed ik. Na een paar weken zit ik weer aan de melk... maar dan ga ik wel eerst ruiken en als ik iets vreemds proef dan stop ik direct met drinken
Ho,nee. Jíj bent niet raarquote:Op zondag 7 juni 2020 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm nja ik weet niet. Ik ruik altijd eerst aan zuivel en als ik denk iets raars te ruiken gaat het meteen de prullenbak in. Ik vertrouw Nederlandse fabrieken en supermarkten, maar ik vertrouw mijn eigen zintuigen toch meer. Er kan altijd iets misgegaan zijn met een enkel exemplaar. In plaats van dat ik daarna een maandenlang trauma heb maak ik daarna het volgende, hoogstwaarschijnlijk wel goede, pak open
.
Ik dacht eigenlijk dat iedereen dit zo deed, maar nu voel ik me raar.
Ze vragen je vast om het op te sturen als je contact met ze opneemt.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat dat ding is. Een naakt slak in verre staat van ontbinding met eitjes? En dat heb ik dus gedronken , melk gemengd met rotte slak.
Nou, ja, hé, misschien heb ik door deze methode al een jaar of tien te hanteren wel drie pakken prima drinkbare melk weggegooidquote:
Tja je hebt helemaal gelijk. Ik dacht er te makkelijk over, of ik stond er niet echt bij stil.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm nja ik weet niet. Ik ruik altijd eerst aan zuivel en als ik denk iets raars te ruiken gaat het meteen de prullenbak in. Ik vertrouw Nederlandse fabrieken en supermarkten, maar ik vertrouw mijn eigen zintuigen toch meer. Er kan altijd iets misgegaan zijn met een enkel exemplaar. In plaats van dat ik daarna een maandenlang trauma heb maak ik daarna het volgende, hoogstwaarschijnlijk wel goede, pak open
.
Ja ze willen vast wel bewijs hebben, desnoods stap ik zelf de auto in en kom ik het persoonlijk langs brengen of zo.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze vragen je vast om het op te sturen als je contact met ze opneemt.
Ik ruik er nooit eerst aan voor ik het inschenk, maar als je gaat drinken ruik je het toch wel en als het dan raar ruikt drink ik het niet opquote:Op zondag 7 juni 2020 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.
Zuivelproducten moet je gewoon mee uitkijkenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Tja je hebt helemaal gelijk. Ik dacht er te makkelijk over.
Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinktquote:Op zondag 7 juni 2020 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ruik er nooit eerst aan voor ik het inschenk, maar als je gaat drinken ruik je het toch wel en als het dan raar ruikt drink ik het niet op
Ja, maar dan nog zoiets verwacht je gewoon niet , zoiets smerigs aan te treffen... hoogstens dat de melk over datum was.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuivelproducten moet je gewoon mee uitkijken. Net als vlees bijvoorbeeld. Cup-a-soup en Sultana's kun je als je zou willen geloof ik nog wel drie jaar na de uiterste houdbaarheidsdatum eten, terwijl gehakt soms als helemaal bruin is voor het überhaupt die datum bereikt heeft. Het spul in het pakje kijkt niet naar de datum die erop gedrukt is
...
Dat lijkt me sowieso niet lekker, tenzij het het laatste beetje is. Anders zitten er van die speekselsliertjes in, gadverquote:Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinkt.
Niet vanwege luiheid, het lijkt wel alsof het gewoon makkelijker wegdrinkt. Als ik zo'n groot glas voor me zie staan vol melk dan heb ik meteen al minder zin.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinkt.
Wow, echt? Een embryo in een ei?quote:Op zondag 7 juni 2020 21:11 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dit ooit gehad met een ei. Ik tikte een eitje open om te bakken en er kwam iets heel griezeligs uit, weet tot op heden nog steeds niet wat het was maar leek op een embryo oid.
Heb toen maanden geen eitje meer durven opentikken
Interessante wiki wel. Thanksquote:Op zondag 7 juni 2020 21:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik zie mezelf hier al eindigen..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unusual_deaths
Man in the Netherlands drank a can of milk not knowing there was a rotten slug in it on the bottom of the can. Even though the milk tasted horrible he kept drinking it like a real man and died the following day due to parasites that ate his brain.
Ik zou je meteen de leukste even laten lezen:quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 21:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik zou je meteen de leukste even laten lezen:
"Garry Hoy, a lawyer in Toronto fell to his death from the 24th floor of the Toronto-Dominion Centre while demonstrating to a group of visitors that the building's windows were "unbreakable". Hoy threw himself against the window, which did not break but popped out of its frame.[193][194]"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hard geworden.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dan het liefst direct uit de negerinnentet ipv uit een pak.
Eet je wel blauwe kaas zoals TS?quote:Op zondag 7 juni 2020 21:35 schreef SQ het volgende:
Ik ben toch wel weer blij dat ik geen melk drink zeg.
lijkt me sterk, ik pakte het pak melk uit de koelkast en dronk het meteen op. Dit is iets anders.. ik wil er eigenlijk aan ruiken ... maar het is echt te nasty voor woorden dit ding. Ik kijk er liever even niet meer naar.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:37 schreef PIETR het volgende:
Ooit weleens melk in een pannetje laten aanbranden. Op de bodem van het pannetje zat toen een bruine/zwarte korst. Is dat wat er in je pak zat? Een klont aangebrande melk?
Misschien tijdens het pastauriseren in de fabriek aangebrand ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
lijkt me sterk, ik pakte het pak melk uit de koelkast en dronk het meteen op. Dit is iets anders.. ik wil er eigenlijk aan ruiken ... maar het is echt te nasty voor woorden dit ding. Ik kijk er liever even niet meer naar.
Ik ga morgen contact op nemen met AH.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
Kun je een filmpje maken waarin je het vastpakt en de consistentie/textuur beschrijft? Of met een stokje in poeren?
For science!
Het is vooral de gedachte denk ik. Braken is een natuurlijk mechanisme en dat heb je reeds gedaan. Niets aan de hand.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:07 schreef -Deluzion- het volgende:
Het idee dat ik gewoon melk in mijn maag pompte met dat ding erin geeft me nu al nachtmerries. Dat ik gewoon door bleef drinken ondanks de smaak daar geef ik mezelf de schuld van uiteraard.
Kost ff een tijdje om dit te verwerken
Je hebt geen melk meer over. Dat gaat AH ook aan je vragen: "waarom hebt u dan het hele pak melk toch leeggedronken"?quote:Op zondag 7 juni 2020 23:07 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ga morgen contact op nemen met AH.
Als je het ook maar even niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen. Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, want die hebben zo'n beetje alle rare dingen al wel meegemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hoop maar dat mijn maagzuur met het overige afrekent.
Ze kan zeggen dat ze een slok nam, het raar smaakte en toen het pak leeggoot in de wasbak. En toen die shit zagquote:Op maandag 8 juni 2020 01:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je hebt geen melk meer over. Dat gaat AH ook aan je vragen: "waarom hebt u dan het hele pak melk toch leeggedronken"?
Als de melk goed had gesmaakt, dan was je echt niet in de bodem van het lege pak gaan kijken:
https://fotostrips.nl/strip/2306quote:Op zondag 7 juni 2020 23:17 schreef ZarB het volgende:
Dit wordt vast internationaal nieuws. Volgende week op je startpagina "Ongelooflijk! Man Drinkt In 2 Minuten Pak Melk Leeg En Wat Hij Daarna Ziet!"
Maar dan is dit gewoon echt gebeurd.
Waarom zou je in godsnaam elke dag 3 liter melk drinken?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ach ja, ik drink elke dag 3 liter melk. En dit is de eerste keer ooit dat er iets mis is in bijna 40 jaar. Dus ik zou me maar niet al te veel zorgen maken
Dan voelt hij zich Joris Driepinter.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:16 schreef soeverein het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam elke dag 3 liter melk drinken?
Goed voor zijn kaakontwikkelingquote:
Van binnenuit opgegeten.quote:
Dit ja. Kom nou eens met een video.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
Kun je een filmpje maken waarin je het vastpakt en de consistentie/textuur beschrijft? Of met een stokje in poeren?
For science!
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Plottwist: in elk pak melk zit zo'n ding maar TS is de eerste die het doorheeft.
Drink ze!
Ik WIST gewoon dat jij hier zou reageren.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
For science!
Ik zou ook niet willen matchen met iemand die een liter bedorven melk achterover tikt hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
R&P / Nieuwe ik, nieuw advies om verder te gaan met het leven, #38 ....
Nee, daar wil ik niet achter komenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:36 schreef kuolema het volgende:
Misschien kan ik het bevruchten.
Misschien kan het de wereld vernietigen.
Daar wil je toch achter komen?
Verwacht daar niks van, het enige wat ze bij AH doen is zeggen "hier heeft u uw geld terug" en dan is het voor hen klaar. Zelfs als je een bunzing-kadaver erin had gevonden zullen ze je daarmee proberen af te wimpelen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af of TS contact heeft gezocht met AH.
Kan me voorstellen dat dit voor veel gevallen zo is. Een insect in je sla of een rotte plek in je paprika is ook niet zo boeiend. Dat gebeurt. Maar dit verhaal is groter, niet direct duidelijk wat er aan de hand is (voor mij in ieder geval).quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Verwacht daar niks van, het enige wat ze bij AH doen is zeggen "hier heeft u uw geld terug" en dan is het voor hen klaar. Zelfs als je een bunzing-kadaver erin had gevonden zullen ze je daarmee proberen af te wimpelen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-haartjes~a74b2805/
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
Arme muisquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
en dan ook de suggestie wekken dat zij geen zwakke maag heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
"Het was echt even schrikken. Ik heb meerdere keren overgegeven.”
En in de winkel nog een keer staan kotsen ook
Heel vervelend natuurlijk hoor, maar die reactie.... buiten proporties. Wat een jankwijf
quote:Hoe het nu verder zal gaan, weet Zineb niet. Een gratis taart hoeft ze niet, een gratis brood al helemaal niet. ,,Ik neem het de medewerkers van de supermarkt niet kwalijk. Het belangrijkste vind ik dat er strengere regels komen op het toezien van het maken van het brood. Het is niet alleen voor mij, het is voor iedereen. Er hoeft maar een keer iemand met een zwak maagje te zijn.”
Jeeeezusquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
Zulke mensenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook de suggestie wekken dat zij geen zwakke maag heeft.
[..]
Tip: Lees even mee voor je iets plaatst.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:06 schreef BadSnoopy het volgende:
Dode muis ook in het brood bij AH:
https://www.hartvannederl(...)-brood-albert-heijn/
Die Helmonders vinden dat vast lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:06 schreef BadSnoopy het volgende:
Dode muis ook in het brood bij AH:
https://www.hartvannederl(...)-brood-albert-heijn/
Dat zijn kattenmeppers toch? Geen muizenmeppersquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Helmonders vinden dat vast lekker.
Misschien meppen ze die katten wel omdat ze zelf de muizen op willen eten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn kattenmeppers toch? Geen muizenmeppers
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien meppen ze die katten wel omdat ze zelf de muizen op willen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ranzige ding is vannacht tot leven gekomen en heeft TS opgevreten terwijl hij sliep.quote:
je weet dat samengeklonterde melk enkel bestaat in de vorm van bedorven melk he?quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
en elke bakker heeft muizen.. al is ie nog zo schoon.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is hartstikke goor, zo'n muis in het brood. Maar als je eenmaal muizen hebt (en daar is niet zo heel veel voor nodig) is het heel moeilijk om daar weer van af te komen. Die beesten fokken als de neten. Als het goed is wordt daar alles aan gedaan omdat fabrieken waar voedsel geproduceerd wordt regelmatig hygiëne controles krijgen.
Bij Bakkersland, waar de dagverse supermarkt broden geproduceerd worden, worden ook broden voor Jumbo en Plus gemaakt. Het had net zo goed bij hen kunnen gebeuren.
Beetje kansloos om zoiets weer op social media te gooien.
Ik weet niet of elke bakker ze heeft, maar ik weet wel dat het niks met slechte hygiëne te maken heeft. Die beesten komen af op voedsel en als het koud is buiten is het dubbelop: ze komen voor voedsel én warmte.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en elke bakker heeft muizen.. al is ie nog zo schoon.
dat ze in je brood komen.. is natuurlijk wel vervelend... dat impliceert vooral dat er hele brutale muizen lopen.
maar de bakkers hadden vroeger niet voor niets altijd een kat rondlopen.
met dank aan de huidige hygiene regels.. heb je nu in ruil daarvoor kans op heel af en toe een muis in je brood.
Het verschil is dat je nu als bakker geen kat meer mag hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet of elke bakker ze heeft, maar ik weet wel dat het niks met slechte hygiëne te maken heeft. Die beesten komen af op voedsel en als het koud is buiten is het dubbelop: ze komen voor voedsel én warmte.
We moeten het doen met muizenvallen. Niet echt heel diervriendelijk, maar gif is uiteraard uit den boze waar met voedsel gewerkt wordtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het verschil is dat je nu als bakker geen kat meer mag hebben
Je kunt een kraakheldere bakkerij hebben... muizen hou je.
Mja.. en dan hou je nog steeds muizen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We moeten het doen met muizenvallen. Niet echt heel diervriendelijk, maar gif is uiteraard uit den boze waar met voedsel gewerkt wordt![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We moeten het doen met muizenvallen. Niet echt heel diervriendelijk, maar gif is uiteraard uit den boze waar met voedsel gewerkt wordt![]()
Zwijggeld kom er maar inquote:Op maandag 15 juni 2020 22:36 schreef Isane het volgende:
AH heeft lucht gekregen van dit topic. Ts heeft geld gekregen en moet zijn mond houden.
Of ts is overleden
Dit. Want fascinerend is het wel.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:07 schreef Solotovski het volgende:
Wat ontzettend walgelijk
Even blijven volgen dit
Dit lijkt het meest aannemelijk. Vraag me ook af of dat zwarte materiaal een natuurlijke oorzaak heeft of dat het wellicht een onderdeel van een machine was (filter/membraan).quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een stukje verbrande melk uit de pasteur. Iets dat met schoonmaken niet is meegekomen of de temperatuur van dat ding net te hoog.
Tegenwoordig zijn vrijwel alle andere onderdelen van zacht materiaal blauw, tenzij dat echt niet kan. Zeker alles wat los zou kunnen raken is blauw omdat dat in voedsel weinig voorkomt qua kleur (alleen wat bessen en rode kool bij de verkeerde pH)quote:Op zondag 21 juni 2020 08:06 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dit lijkt het meest aannemelijk. Vraag me ook af of dat zwarte materiaal een natuurlijke oorzaak heeft of dat het wellicht een onderdeel van een machine was (filter/membraan).
Je kan aan de code in de ovalen cirkel trouwens zien uit welke fabriek dit pak komt. Halfvolle melk in NL komt maar uit een paar fabrieken dacht ik, ongeacht het merk.
De fabrikant zal blij zijn met de klacht omdat ze dit in de toekomst willen voorkomen.
Dit is toch heel slecht. Melk zit vol hormonen en vieze vetten. Niet alleen de toegevoegde hormonen. Alleen de natuurlijke groeihormonen zijn al vreselijk goor. Het kalfje moet groeien. Het verdragen van melk op latere leeftijd is een genetische afwijking. Een overlevingsstrategie in deze barre streken. Lactose intolerantie is natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ach ja, ik drink elke dag 3 liter melk. En dit is de eerste keer ooit dat er iets mis is in bijna 40 jaar. Dus ik zou me maar niet al te veel zorgen maken
Waarom?quote:Op maandag 22 juni 2020 17:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat dit gewoon nep is geweest.
Ik vond het al een vreemd verhaal, nu TS nergens meer op reageert nog vreemder. Ik bedoel, wie gaat er melk drinken wat stinkt en waar klonten in zitten?quote:
Niet als het aan mij ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |