Tip: Lees even mee voor je iets plaatst.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:06 schreef BadSnoopy het volgende:
Dode muis ook in het brood bij AH:
https://www.hartvannederl(...)-brood-albert-heijn/
Die Helmonders vinden dat vast lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2020 15:06 schreef BadSnoopy het volgende:
Dode muis ook in het brood bij AH:
https://www.hartvannederl(...)-brood-albert-heijn/
Dat zijn kattenmeppers toch? Geen muizenmeppersquote:Op donderdag 11 juni 2020 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die Helmonders vinden dat vast lekker.
Misschien meppen ze die katten wel omdat ze zelf de muizen op willen eten.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn kattenmeppers toch? Geen muizenmeppers
quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien meppen ze die katten wel omdat ze zelf de muizen op willen eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ranzige ding is vannacht tot leven gekomen en heeft TS opgevreten terwijl hij sliep.quote:
je weet dat samengeklonterde melk enkel bestaat in de vorm van bedorven melk he?quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk was
en elke bakker heeft muizen.. al is ie nog zo schoon.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is hartstikke goor, zo'n muis in het brood. Maar als je eenmaal muizen hebt (en daar is niet zo heel veel voor nodig) is het heel moeilijk om daar weer van af te komen. Die beesten fokken als de neten. Als het goed is wordt daar alles aan gedaan omdat fabrieken waar voedsel geproduceerd wordt regelmatig hygiëne controles krijgen.
Bij Bakkersland, waar de dagverse supermarkt broden geproduceerd worden, worden ook broden voor Jumbo en Plus gemaakt. Het had net zo goed bij hen kunnen gebeuren.
Beetje kansloos om zoiets weer op social media te gooien.
Ik weet niet of elke bakker ze heeft, maar ik weet wel dat het niks met slechte hygiëne te maken heeft. Die beesten komen af op voedsel en als het koud is buiten is het dubbelop: ze komen voor voedsel én warmte.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en elke bakker heeft muizen.. al is ie nog zo schoon.
dat ze in je brood komen.. is natuurlijk wel vervelend... dat impliceert vooral dat er hele brutale muizen lopen.
maar de bakkers hadden vroeger niet voor niets altijd een kat rondlopen.
met dank aan de huidige hygiene regels.. heb je nu in ruil daarvoor kans op heel af en toe een muis in je brood.
Het verschil is dat je nu als bakker geen kat meer mag hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet of elke bakker ze heeft, maar ik weet wel dat het niks met slechte hygiëne te maken heeft. Die beesten komen af op voedsel en als het koud is buiten is het dubbelop: ze komen voor voedsel én warmte.
We moeten het doen met muizenvallen. Niet echt heel diervriendelijk, maar gif is uiteraard uit den boze waar met voedsel gewerkt wordtquote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het verschil is dat je nu als bakker geen kat meer mag hebben
Je kunt een kraakheldere bakkerij hebben... muizen hou je.
Mja.. en dan hou je nog steeds muizen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We moeten het doen met muizenvallen. Niet echt heel diervriendelijk, maar gif is uiteraard uit den boze waar met voedsel gewerkt wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |