Gewoon de smaak negeren, heel snel drinken en naar binnen pompen. Ik dacht het zou wel aan mij liggen dat de melk niet smaakt aangezien ik een beetje verkouden ben.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:57 schreef SQ het volgende:
Waarom drink je überhaupt door van iets wat goor smaakt? Welke verbindingen in je hersenen doen dat??
Ik hoop maar dat mijn maagzuur met het overige afrekent.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van een litertje melk ga je niet meteen kapot.
Dooie muis.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt wel een bedorven placenta met een navelstreng.
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik dacht er gewoon niet al te veel bij na, ik dacht dat het aan mij lag dat de melk niet smaakte.
Ik twijfelde al, maar bij deze post geloof ik er al niets meer van.quote:Op zondag 7 juni 2020 15:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee het is geen beest of zo. Maar de melk smaakte goor en er zaten ook een soort "ophopingen" in .... dat ik ook gewoon doorslikte omdat ik dacht dat het samengeklonterde melk was
Geloof me maar, ik ben inderdaad extreem dom geweest , zo onvoorstelbaar dom dat je zoiets nauwelijks kan geloven.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik twijfelde al, maar bij deze post geloof ik er al niets meer van.
Gaat niet om iets verdienen. Je hebt bedorven melk gedronken en je voelt je niet lekker, dat is gewoon heel vervelend voor je. Maarja de mensen op FOK maken nooit 'fouten'quote:Op zondag 7 juni 2020 15:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja ik beweer ook niet dat ik het niet verdien. Ik kon het mij gewoon niet voorstellen dat zoiets mogelijk zou zijn.
Thnx, het gaat alweer. Ik was even in paniek, misschien meer om het idee dan over daadwerkelijk lichamelijke klachten.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Gaat niet om iets verdienen. Je hebt bedorven melk gedronken en je voelt je niet lekker, dat is gewoon heel vervelend voor je. Maarja de mensen op FOK maken nooit 'fouten'dus krijg je de wind van voren
![]()
Sterkte en als je het niet vertrouwt de huisarts bellen.
Ach ja, ik drink elke dag 3 liter melk. En dit is de eerste keer ooit dat er iets mis is in bijna 40 jaar. Dus ik zou me maar niet al te veel zorgen makenquote:Op zondag 7 juni 2020 16:14 schreef Amarantha het volgende:
Waarom lees ik dit terwijl ik een glas melk drink.
Kifesh broer dit heeft niks met wahed 'fouten' te maken, dit is zehma dom op een niveau dat zeldzaam is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:13 schreef Womanly het volgende:
[..]
Gaat niet om iets verdienen. Je hebt bedorven melk gedronken en je voelt je niet lekker, dat is gewoon heel vervelend voor je. Maarja de mensen op FOK maken nooit 'fouten'dus krijg je de wind van voren
![]()
Sterkte en als je het niet vertrouwt de huisarts bellen.
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:15 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Thnx, het gaat alweer. Ik was even in paniek, misschien meer om het idee dan over daadwerkelijk lichamelijke klachten.
Ik ben geen broerquote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kifesh broer dit heeft niks met wahed 'fouten' te maken, dit is zehma dom op een niveau dat zeldzaam is.
Ja inderdaad, hoe meer ik kijk des te meer ik het idee krijg dat het een slak is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef phoenyx het volgende:
Waarschijnlijk een naaktslak inderdaad in verre staat van ontbinding. Zal ook nog wel wat poep in de melk zijn gekomen gezien het uiteinde.
Dus je hebt eigenlijk gewoon een delicatesse op, escargotsquote:Op zondag 7 juni 2020 16:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe meer ik kijk des te meer ik het idee krijg dat het een slak is.
Kan je het omdraaien?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoe meer ik kijk des te meer ik het idee krijg dat het een slak is.
In China is zoiets waarschijnlijk een delicatesse inderdaad.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:20 schreef Womanly het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk gewoon een delicatesse op, escargots
Geen idee maar gadverdamme man ik had dit topique nooit willen zien!quote:
Ik zou het eens proberen... dan moet ik het wel weer confronteren.quote:
Ow sorry, ik had al zo'n vermoeden maar wist het niet zeker dus dacht van even testen, maar het is dus echt zoquote:Op zondag 7 juni 2020 16:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee maar gadverdamme man ik had dit topique nooit willen zien!![]()
Ik ben als de dood voor smerige dingen in m'n eten, ooit voorverpakte snijbonen gekocht waar een wormpje in het zakje zat nou heel m'n eten weggeflikkerd en sindsdien nooit meer snijbonen gegeten![]()
Ik drink dagelijks melk maar nu ik die foto heb gezien durf ik niet eens melk meer te drinken nu
Dagelijks melk drinken als neger.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee maar gadverdamme man ik had dit topique nooit willen zien!![]()
Ik ben als de dood voor smerige dingen in m'n eten, ooit voorverpakte snijbonen gekocht waar een wormpje in het zakje zat nou heel m'n eten weggeflikkerd en sindsdien nooit meer snijbonen gegeten![]()
Ik drink dagelijks melk maar nu ik die foto heb gezien durf ik niet eens melk meer te drinken nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
Pas maar op, slakken kunnen dodelijke parasietaire wormen bevatten die in je hersenen terecht kunnen komen, waardoor je verlamd kan raken en langzaam dood kan gaan.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Omgekeerd zie ik niks bijzonders verder. Iig niet meer duidelijkheid.Ik vind het hier verdacht veel op een stuk vloerbedekking lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ken dat verhaal, dank je dat je mijn geheugen even opfristquote:Op zondag 7 juni 2020 16:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
Pas maar op, slakken kunnen dodelijke parasietaire wormen bevatten die in je hersenen terecht kunnen komen, waardoor je verlamd kan raken en langzaam dood kan gaan.
https://edition.cnn.com/2(...)g-on-dare/index.html
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Omgekeerd zie ik niks bijzonders verder. Iig niet meer duidelijkheid.Zo lijkt het een ontsnapt stukje eten te zijn wat 300 opwarmbeurten lang in een magnetron/oven heeft gelegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Ik kan je verzekeren dat dat het niet is.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:28 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik vind het hier verdacht veel op een stuk vloerbedekking lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |