quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
We moeten het doen met muizenvallen. Niet echt heel diervriendelijk, maar gif is uiteraard uit den boze waar met voedsel gewerkt wordt![]()
Zwijggeld kom er maar inquote:Op maandag 15 juni 2020 22:36 schreef Isane het volgende:
AH heeft lucht gekregen van dit topic. Ts heeft geld gekregen en moet zijn mond houden.
Of ts is overleden
Dit. Want fascinerend is het wel.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:07 schreef Solotovski het volgende:
Wat ontzettend walgelijk
Even blijven volgen dit
Dit lijkt het meest aannemelijk. Vraag me ook af of dat zwarte materiaal een natuurlijke oorzaak heeft of dat het wellicht een onderdeel van een machine was (filter/membraan).quote:Op zondag 7 juni 2020 15:55 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een stukje verbrande melk uit de pasteur. Iets dat met schoonmaken niet is meegekomen of de temperatuur van dat ding net te hoog.
Tegenwoordig zijn vrijwel alle andere onderdelen van zacht materiaal blauw, tenzij dat echt niet kan. Zeker alles wat los zou kunnen raken is blauw omdat dat in voedsel weinig voorkomt qua kleur (alleen wat bessen en rode kool bij de verkeerde pH)quote:Op zondag 21 juni 2020 08:06 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Dit lijkt het meest aannemelijk. Vraag me ook af of dat zwarte materiaal een natuurlijke oorzaak heeft of dat het wellicht een onderdeel van een machine was (filter/membraan).
Je kan aan de code in de ovalen cirkel trouwens zien uit welke fabriek dit pak komt. Halfvolle melk in NL komt maar uit een paar fabrieken dacht ik, ongeacht het merk.
De fabrikant zal blij zijn met de klacht omdat ze dit in de toekomst willen voorkomen.
Dit is toch heel slecht. Melk zit vol hormonen en vieze vetten. Niet alleen de toegevoegde hormonen. Alleen de natuurlijke groeihormonen zijn al vreselijk goor. Het kalfje moet groeien. Het verdragen van melk op latere leeftijd is een genetische afwijking. Een overlevingsstrategie in deze barre streken. Lactose intolerantie is natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ach ja, ik drink elke dag 3 liter melk. En dit is de eerste keer ooit dat er iets mis is in bijna 40 jaar. Dus ik zou me maar niet al te veel zorgen maken
Waarom?quote:Op maandag 22 juni 2020 17:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik krijg het vermoeden dat dit gewoon nep is geweest.
Ik vond het al een vreemd verhaal, nu TS nergens meer op reageert nog vreemder. Ik bedoel, wie gaat er melk drinken wat stinkt en waar klonten in zitten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |