1 lange worm... hoppaquote:Op zondag 7 juni 2020 17:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
"De eerste slok was wel beetje ranzig maar daarna gleed het in één sliert zo naar binnen!"
Ja, daar had je flink wat uit kunnen melken.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:01 schreef Brybry het volgende:
What de neuk.
Jammer dat dit niet in Amerika is gebeurt, dan was je over een jaar miljonair geweest
quote:Op zondag 7 juni 2020 18:24 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Ja, daar had je flink wat uit kunnen melken.
Gedaan,quote:Op zondag 7 juni 2020 17:52 schreef Hamzoef het volgende:
brrr, mijn maag draait om.
Ik zou alles uitkotsen denk ik, dat is nog maar het beste.
Mja ik heb het ook even geanalyseerd en kom al snel tot de conclusie dat ik uitstekend ben in negeren. Dagelijkse pijn negeer ik ook. Ik dacht er gewoon niet bij na verder, gewoon drinken (door de pijn heen gaan) of zo.quote:Op zondag 7 juni 2020 17:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat idd, snap niet als je een rare geur ruikt en dan ook nog klontjes proeft je toch het hele pak leeg drinkt
Beetje zuur inderdaad ....quote:Op zondag 7 juni 2020 18:24 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Ja, daar had je flink wat uit kunnen melken.
Ik ook voorlopig niet meer. Ik verwacht om het over pakweg 2 maanden geheel te hebben verwerkt en dan ga ik wel weer melk drinken en deze keer de signalen niet negeren.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 15:38 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Zo duidelijk genoeg?What. The actual. Fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor het delen.
Ik ben heel benieuwd naar wat dit isWhy are you wearing that stupid man suit?
joh dan had hij het nog opgedronken want dan lag het op de bodem en had hij het niet gezienquote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 16:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Omgekeerd zie ik niks bijzonders verder. Iig niet meer duidelijkheid.Zo te zien is het gewoon een stukje van je vloerbedekking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:beetje laat zie ik
Nee. Onnodig, ook. Dat maakt het zo raar dat hij gewoon die rotte melk door blijft klokkenquote:Op zondag 7 juni 2020 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar ook echt een liter melk in 1x drinken... Is dat normaal? Ik kan dat echt niet, hoor.
Als je echt dorst hebt, lekker manquote:Op zondag 7 juni 2020 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar ook echt een liter melk in 1x drinken... Is dat normaal? Ik kan dat echt niet, hoor.
Waarom niet? Ik drink dat zo in 1 keer onafgebroken door ja.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:51 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2020 19:01 schreef kuolema het volgende:
@:-Deluzion-, ik maak 5 euro naar je over als je het opeet en dat filmt.
Ik heb al meerdere malen geantwoord op die vraag.quote:Op zondag 7 juni 2020 18:56 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee. Onnodig, ook. Dat maakt het zo raar dat hij gewoon die rotte melk door blijft klokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |