Ik ga morgen contact op nemen met AH.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
Kun je een filmpje maken waarin je het vastpakt en de consistentie/textuur beschrijft? Of met een stokje in poeren?
For science!
Het is vooral de gedachte denk ik. Braken is een natuurlijk mechanisme en dat heb je reeds gedaan. Niets aan de hand.quote:Op zondag 7 juni 2020 23:07 schreef -Deluzion- het volgende:
Het idee dat ik gewoon melk in mijn maag pompte met dat ding erin geeft me nu al nachtmerries. Dat ik gewoon door bleef drinken ondanks de smaak daar geef ik mezelf de schuld van uiteraard.
Kost ff een tijdje om dit te verwerken
Je hebt geen melk meer over. Dat gaat AH ook aan je vragen: "waarom hebt u dan het hele pak melk toch leeggedronken"?quote:Op zondag 7 juni 2020 23:07 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ga morgen contact op nemen met AH.
Als je het ook maar even niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen. Daar hoef je je niet voor te schamen hoor, want die hebben zo'n beetje alle rare dingen al wel meegemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik hoop maar dat mijn maagzuur met het overige afrekent.
Ze kan zeggen dat ze een slok nam, het raar smaakte en toen het pak leeggoot in de wasbak. En toen die shit zagquote:Op maandag 8 juni 2020 01:32 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je hebt geen melk meer over. Dat gaat AH ook aan je vragen: "waarom hebt u dan het hele pak melk toch leeggedronken"?
Als de melk goed had gesmaakt, dan was je echt niet in de bodem van het lege pak gaan kijken:
https://fotostrips.nl/strip/2306quote:Op zondag 7 juni 2020 23:17 schreef ZarB het volgende:
Dit wordt vast internationaal nieuws. Volgende week op je startpagina "Ongelooflijk! Man Drinkt In 2 Minuten Pak Melk Leeg En Wat Hij Daarna Ziet!"
Maar dan is dit gewoon echt gebeurd.
Waarom zou je in godsnaam elke dag 3 liter melk drinken?quote:Op zondag 7 juni 2020 16:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ach ja, ik drink elke dag 3 liter melk. En dit is de eerste keer ooit dat er iets mis is in bijna 40 jaar. Dus ik zou me maar niet al te veel zorgen maken
Dan voelt hij zich Joris Driepinter.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:16 schreef soeverein het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam elke dag 3 liter melk drinken?
Goed voor zijn kaakontwikkelingquote:
Van binnenuit opgegeten.quote:
Dit ja. Kom nou eens met een video.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
Kun je een filmpje maken waarin je het vastpakt en de consistentie/textuur beschrijft? Of met een stokje in poeren?
For science!
quote:Op maandag 8 juni 2020 17:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Plottwist: in elk pak melk zit zo'n ding maar TS is de eerste die het doorheeft.
Drink ze!
Ik WIST gewoon dat jij hier zou reageren.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:58 schreef Molo het volgende:
For science!
Ik zou ook niet willen matchen met iemand die een liter bedorven melk achterover tikt hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 20:15 schreef maily het volgende:
[..]
R&P / Nieuwe ik, nieuw advies om verder te gaan met het leven, #38 ....
Nee, daar wil ik niet achter komenquote:Op dinsdag 9 juni 2020 00:36 schreef kuolema het volgende:
Misschien kan ik het bevruchten.
Misschien kan het de wereld vernietigen.
Daar wil je toch achter komen?
Verwacht daar niks van, het enige wat ze bij AH doen is zeggen "hier heeft u uw geld terug" en dan is het voor hen klaar. Zelfs als je een bunzing-kadaver erin had gevonden zullen ze je daarmee proberen af te wimpelen.quote:Op donderdag 11 juni 2020 11:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af of TS contact heeft gezocht met AH.
Kan me voorstellen dat dit voor veel gevallen zo is. Een insect in je sla of een rotte plek in je paprika is ook niet zo boeiend. Dat gebeurt. Maar dit verhaal is groter, niet direct duidelijk wat er aan de hand is (voor mij in ieder geval).quote:Op donderdag 11 juni 2020 12:31 schreef Farenji het volgende:
[..]
Verwacht daar niks van, het enige wat ze bij AH doen is zeggen "hier heeft u uw geld terug" en dan is het voor hen klaar. Zelfs als je een bunzing-kadaver erin had gevonden zullen ze je daarmee proberen af te wimpelen.
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-haartjes~a74b2805/
quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
Arme muisquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
en dan ook de suggestie wekken dat zij geen zwakke maag heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2020 13:17 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
"Het was echt even schrikken. Ik heb meerdere keren overgegeven.”
En in de winkel nog een keer staan kotsen ook
Heel vervelend natuurlijk hoor, maar die reactie.... buiten proporties. Wat een jankwijf
quote:Hoe het nu verder zal gaan, weet Zineb niet. Een gratis taart hoeft ze niet, een gratis brood al helemaal niet. ,,Ik neem het de medewerkers van de supermarkt niet kwalijk. Het belangrijkste vind ik dat er strengere regels komen op het toezien van het maken van het brood. Het is niet alleen voor mij, het is voor iedereen. Er hoeft maar een keer iemand met een zwak maagje te zijn.”
Jeeeezusquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:14 schreef marcb1974 het volgende:
AH is goed bezig
Zulke mensenquote:Op donderdag 11 juni 2020 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan ook de suggestie wekken dat zij geen zwakke maag heeft.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |