Ja, maar dan nog zoiets verwacht je gewoon niet , zoiets smerigs aan te treffen... hoogstens dat de melk over datum was.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuivelproducten moet je gewoon mee uitkijken. Net als vlees bijvoorbeeld. Cup-a-soup en Sultana's kun je als je zou willen geloof ik nog wel drie jaar na de uiterste houdbaarheidsdatum eten, terwijl gehakt soms als helemaal bruin is voor het überhaupt die datum bereikt heeft. Het spul in het pakje kijkt niet naar de datum die erop gedrukt is
...
Dat lijkt me sowieso niet lekker, tenzij het het laatste beetje is. Anders zitten er van die speekselsliertjes in, gadverquote:Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinkt.
Niet vanwege luiheid, het lijkt wel alsof het gewoon makkelijker wegdrinkt. Als ik zo'n groot glas voor me zie staan vol melk dan heb ik meteen al minder zin.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinkt.
Wow, echt? Een embryo in een ei?quote:Op zondag 7 juni 2020 21:11 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dit ooit gehad met een ei. Ik tikte een eitje open om te bakken en er kwam iets heel griezeligs uit, weet tot op heden nog steeds niet wat het was maar leek op een embryo oid.
Heb toen maanden geen eitje meer durven opentikken
Interessante wiki wel. Thanksquote:Op zondag 7 juni 2020 21:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik zie mezelf hier al eindigen..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unusual_deaths
Man in the Netherlands drank a can of milk not knowing there was a rotten slug in it on the bottom of the can. Even though the milk tasted horrible he kept drinking it like a real man and died the following day due to parasites that ate his brain.
Ik zou je meteen de leukste even laten lezen:quote:
quote:Op zondag 7 juni 2020 21:18 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik zou je meteen de leukste even laten lezen:
"Garry Hoy, a lawyer in Toronto fell to his death from the 24th floor of the Toronto-Dominion Centre while demonstrating to a group of visitors that the building's windows were "unbreakable". Hoy threw himself against the window, which did not break but popped out of its frame.[193][194]"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hard geworden.quote:Op zondag 7 juni 2020 16:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dan het liefst direct uit de negerinnentet ipv uit een pak.
Eet je wel blauwe kaas zoals TS?quote:Op zondag 7 juni 2020 21:35 schreef SQ het volgende:
Ik ben toch wel weer blij dat ik geen melk drink zeg.
lijkt me sterk, ik pakte het pak melk uit de koelkast en dronk het meteen op. Dit is iets anders.. ik wil er eigenlijk aan ruiken ... maar het is echt te nasty voor woorden dit ding. Ik kijk er liever even niet meer naar.quote:Op zondag 7 juni 2020 22:37 schreef PIETR het volgende:
Ooit weleens melk in een pannetje laten aanbranden. Op de bodem van het pannetje zat toen een bruine/zwarte korst. Is dat wat er in je pak zat? Een klont aangebrande melk?
Misschien tijdens het pastauriseren in de fabriek aangebrand ofzo?quote:Op zondag 7 juni 2020 22:44 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
lijkt me sterk, ik pakte het pak melk uit de koelkast en dronk het meteen op. Dit is iets anders.. ik wil er eigenlijk aan ruiken ... maar het is echt te nasty voor woorden dit ding. Ik kijk er liever even niet meer naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |