Twitter wordt ook altijd snel gereageerd.quote:Op zondag 7 juni 2020 19:57 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee ik heb geen facebook maar ik vind wel een manier om contact op te nemen.

Misschien als het geld in handbereik is dat ik wellicht anders denk.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Voor een ton zou je de gok toch wel wagen

Hm ja ik vraag me echt af hoe vaak zoiets voorkomt. Zou wel extreem uitzonderlijk zijn deze gebeurtenis.quote:

Was aan Tinkepink gericht die zegt dat yoghurt samengeklonterde melk is (zie quote). In essentie waar, maar iets wat ik in de supermarkt koop als melk en later samenklontert is mijn inziens toch wat anders dan de yoghurt die ik in dezelfde supermarkt koopquote:Op zondag 7 juni 2020 19:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nou ja zo overduidelijk was het uiteraard niet toen ik het dronk. Maar er waren meer dan genoeg signalen om te doen vermoeden dat er iets mis was en ik koos om het te negeren, en ik snap ook waarom ik het deed als ik er achteraf op terugkijk. En ik snap ook dat het voor een "normaal" mens mijn keuze niet te begrijpen is
 .
.

Wat versta je onder "legen"?quote:Op zondag 7 juni 2020 20:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ga nu even dat andere pak melk legen... ik ben benieuwd. Ik voel mijn hart al kloppen.
Edit: Ok daar was niks mis mee.

Nee want hij is na 40 jaar drie liter melk per dag drinken nu ineens bang van melkquote:
 .
.

heywoodu

heywoodu

Living on the edge jijquote:Op zondag 7 juni 2020 20:24 schreef heywoodu het volgende:
Zo, even een bekertje melk weggetikt. Zat niks raars in

Dit was wel een beetje traumatisch.. zo'n traumatje waar je ook wel weer redelijk snel overheen komt vermoed ik. Na een paar weken zit ik weer aan de melk... maar dan ga ik wel eerst ruiken en als ik iets vreemds proef dan stop ik direct met drinkenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee want hij is na 40 jaar drie liter melk per dag drinken nu ineens bang van melk.

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat dat ding is. Een naakt slak in verre staat van ontbinding met eitjes? En dat heb ik dus gedronken , melk gemengd met rotte slak.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef margaretha_01 het volgende:
Op de Facebook pagina posten; misschien gaat het wel viral en krijg je een schadevergoeding! :p

Hij mag een nieuw pak melk uitzoekenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef margaretha_01 het volgende:
Op de Facebook pagina posten; misschien gaat het wel viral en krijg je een schadevergoeding! :p
 Of of of een jaar lang gratis melk
 Of of of een jaar lang gratis melk   

Hmm nja ik weet niet. Ik ruik altijd eerst aan zuivel en als ik denk iets raars te ruiken gaat het meteen de prullenbak in. Ik vertrouw Nederlandse fabrieken en supermarkten, maar ik vertrouw mijn eigen zintuigen toch meer. Er kan altijd iets misgegaan zijn met een enkel exemplaarquote:Op zondag 7 juni 2020 20:35 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje traumatisch.. zo'n traumatje waar je ook wel weer redelijk snel overheen komt vermoed ik. Na een paar weken zit ik weer aan de melk... maar dan ga ik wel eerst ruiken en als ik iets vreemds proef dan stop ik direct met drinken
 . In plaats van dat ik daarna een maandenlang trauma heb maak ik daarna het volgende, hoogstwaarschijnlijk wel goede, pak open
. In plaats van dat ik daarna een maandenlang trauma heb maak ik daarna het volgende, hoogstwaarschijnlijk wel goede, pak open  .
. .
.

Ho,nee. Jíj bent niet raarquote:Op zondag 7 juni 2020 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm nja ik weet niet. Ik ruik altijd eerst aan zuivel en als ik denk iets raars te ruiken gaat het meteen de prullenbak in. Ik vertrouw Nederlandse fabrieken en supermarkten, maar ik vertrouw mijn eigen zintuigen toch meer. Er kan altijd iets misgegaan zijn met een enkel exemplaar. In plaats van dat ik daarna een maandenlang trauma heb maak ik daarna het volgende, hoogstwaarschijnlijk wel goede, pak open
.
Ik dacht eigenlijk dat iedereen dit zo deed, maar nu voel ik me raar.

Ze vragen je vast om het op te sturen als je contact met ze opneemt.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat dat ding is. Een naakt slak in verre staat van ontbinding met eitjes? En dat heb ik dus gedronken , melk gemengd met rotte slak.

Nou, ja, hé, misschien heb ik door deze methode al een jaar of tien te hanteren wel drie pakken prima drinkbare melk weggegooidquote:

. Laat het TS niet horen.
. Laat het TS niet horen.

Tja je hebt helemaal gelijk. Ik dacht er te makkelijk over, of ik stond er niet echt bij stil.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm nja ik weet niet. Ik ruik altijd eerst aan zuivel en als ik denk iets raars te ruiken gaat het meteen de prullenbak in. Ik vertrouw Nederlandse fabrieken en supermarkten, maar ik vertrouw mijn eigen zintuigen toch meer. Er kan altijd iets misgegaan zijn met een enkel exemplaar. In plaats van dat ik daarna een maandenlang trauma heb maak ik daarna het volgende, hoogstwaarschijnlijk wel goede, pak open
.

Ja ze willen vast wel bewijs hebben, desnoods stap ik zelf de auto in en kom ik het persoonlijk langs brengen of zo.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze vragen je vast om het op te sturen als je contact met ze opneemt.

heywoodu

heywoodu

Ik ruik er nooit eerst aan voor ik het inschenk, maar als je gaat drinken ruik je het toch wel en als het dan raar ruikt drink ik het niet opquote:Op zondag 7 juni 2020 20:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
.

Zuivelproducten moet je gewoon mee uitkijkenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Tja je hebt helemaal gelijk. Ik dacht er te makkelijk over.
 .  Net als vlees bijvoorbeeld. Cup-a-soup en Sultana's kun je als je zou willen geloof ik nog wel drie jaar na de uiterste houdbaarheidsdatum eten, terwijl gehakt soms als helemaal bruin is voor het überhaupt die datum bereikt heeft. Het spul in het pakje kijkt niet naar de datum die erop gedrukt is
.  Net als vlees bijvoorbeeld. Cup-a-soup en Sultana's kun je als je zou willen geloof ik nog wel drie jaar na de uiterste houdbaarheidsdatum eten, terwijl gehakt soms als helemaal bruin is voor het überhaupt die datum bereikt heeft. Het spul in het pakje kijkt niet naar de datum die erop gedrukt is  ...
...

Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinktquote:Op zondag 7 juni 2020 20:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ruik er nooit eerst aan voor ik het inschenk, maar als je gaat drinken ruik je het toch wel en als het dan raar ruikt drink ik het niet op
 .
.

Ja, maar dan nog zoiets verwacht je gewoon niet , zoiets smerigs aan te treffen... hoogstens dat de melk over datum was.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zuivelproducten moet je gewoon mee uitkijken. Net als vlees bijvoorbeeld. Cup-a-soup en Sultana's kun je als je zou willen geloof ik nog wel drie jaar na de uiterste houdbaarheidsdatum eten, terwijl gehakt soms als helemaal bruin is voor het überhaupt die datum bereikt heeft. Het spul in het pakje kijkt niet naar de datum die erop gedrukt is
...

heywoodu

heywoodu

Dat lijkt me sowieso niet lekker, tenzij het het laatste beetje is. Anders zitten er van die speekselsliertjes in, gadverquote:Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinkt.

Niet vanwege luiheid, het lijkt wel alsof het gewoon makkelijker wegdrinkt. Als ik zo'n groot glas voor me zie staan vol melk dan heb ik meteen al minder zin.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fair. Maar ik ben zo'n vieze luie persoon die het net als TS uit het pak drinkt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |