Op R&P wel eens kan ik me herinneren en ik vond je op FBquote:
oh ja r&pquote:Op zondag 31 mei 2020 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op R&P wel eens kan ik me herinneren en ik vond je op FB
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
dit ben ik zodra ik buiten in de zon zit
https://www.facebook.com/9GAGCute/videos/567835303920953/?t=0
Nooit een kom tomatensoep over je heen gehad?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Missvhien heb ik ballie wel eens in het echt gezien. Alleen weet ik dat dan niet
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit een kom tomatensoep over je heen gehad?
of enig ander vloeibaar product?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit een kom tomatensoep over je heen gehad?
Nope.quote:
Waarom nou gelijk weer zo viespeukerig.quote:
ja dat kanquote:Op zondag 31 mei 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik bedoelde in het centrum (buiten de horeca om)
Er wonen ook vrij weinig mensen in Den Haagquote:Op zondag 31 mei 2020 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope.
Maar ik bedoelde in het centrum (buiten de horeca om)
ja is net een dorpquote:Op zondag 31 mei 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er wonen ook vrij weinig mensen in Den Haag
Ik woon in de binnenstad he?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er wonen ook vrij weinig mensen in Den Haag
Ja ik ben vanavond in een nette beschaafde bui.quote:
Het is ook zondag.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben vanavond in een nette beschaafde bui.
Dan nog, ik kom in Zoetermeer ook zelden bekenden tegenquote:
Is prima te lopen ja. Al weet ik niet precies waar ze woont.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij zal toch wel redelijk dicht bij Bitterbal wonen?
Ik kom hier in het dorp wel af en toe een FOK!ker tegenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan nog, ik kom in Zoetermeer ook zelden bekenden tegen
vlakbij geleenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is prima te lopen ja. Al weet ik niet precies waar ze woont.
vrolijke @Timmmmquote:Op zondag 31 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom hier in het dorp wel af en toe een FOK!ker tegen
ElisaB. Of hoe heet ze nu ook alweer?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezien de Div foto's weet ik het ook ongeveer. LTVDK en Liesje weten waar ze precies woontquote:Op zondag 31 mei 2020 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is prima te lopen ja. Al weet ik niet precies waar ze woont.
Die ken ik niet, maar timmmmm woont hier en queler woont hier zelfs in de straat.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ElisaB. Of hoe heet ze nu ook alweer?
@DaMart woont hier, nooit gezien hier. Wel in Zandvoortquote:Op zondag 31 mei 2020 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel, was ook ergens zo'n topic hier waar mensen konden aangeven waar ze wonen.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik weet niet eens of er andere FOK!kers in Dordt wonen
Ah. Prima te lopen. Kwartiertjequote:
Alleen de fucking oermoeder maarquote:Op zondag 31 mei 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
yvonne en moemoe sowieso trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Queller = ElisaBquote:Op zondag 31 mei 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar timmmmm woont hier en queler woont hier zelfs in de straat.
GC / FOK! users kaart (google maps) - hoe dicht wonen we bij elkaar? #7quote:Op zondag 31 mei 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh wist niet dat ze ooit zo heette, maar die had mijn boompje overgenomen jaquote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Queller = ElisaB
Die heeft jouw boompje overgenomen toch?
Zie haar nooit meer hier
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moemoe, die hier recent in het topic was?
Ik dacht dat jij in R woonde?quote:
Ik ben nog steeds alleenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel, was ook ergens zo'n topic hier waar mensen konden aangeven waar ze wonen.
Vrolijke frans ben jij. Ga maar snel wat anders doenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
yvonnen=FOK!
kan wel zien dat jij geen 19 bent
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrolijke frans ben jij. Ga maar snel wat anders doen
5 jaar geleden woonde ik in Roosendaal ja. We hebben het hier niet over Voldemort, je mag de naam gewoon typen.quote:
WHO cares jonguh.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
5 jaar geleden woonde ik in Roosendaal ja. We hebben het hier niet over Voldemort, je mag de naam gewoon typen.
Een culmod woont hier ook om de hoek ergens op een boerderij in de streek geloof ik
nopesquote:Op zondag 31 mei 2020 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zeker, onmisbaar. Jij nog steeds geen werk?
Ik ben hier ook niet om je handje vast te houden of je haar te vlechten. Ga dan maar naar je moeder, die is verplicht lief tegen je te doenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrolijke frans ben jij. Ga maar snel wat anders doen
Ja, Lucky_Strike.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
5 jaar geleden woonde ik in Roosendaal ja. We hebben het hier niet over Voldemort, je mag de naam gewoon typen.
Een culmod woont hier ook om de hoek ergens op een boerderij in de streek geloof ik
doe nou es een keer aardig johquote:Op zondag 31 mei 2020 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om je handje vast te houden of je haar te vlechten. Ga dan maar naar je moeder, die is verplicht lief tegen je te doen
Lucky_strikequote:
Die is op 1 januari overleden mongooltje.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben hier ook niet om je handje vast te houden of je haar te vlechten. Ga dan maar naar je moeder, die is verplicht lief tegen je te doen
Ik heb geen geheimen. Ik hoop altijd dat mensen me dan gaan pranken en 100 pizza's bij me laten bezorgen.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, Lucky_Strike.
Maarik ga niet zomaar iemands woonplaats noemen als ik niet weet of dat ok is.
Al blijkt het nu een ex-woonplaats.
Zelfs die kon het dus niet meer opbrengenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die is op 1 januari overleden mongooltje.
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs die kon het dus niet meer opbrengen
Jezus, wat een teringlijer ben jij.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs die kon het dus niet meer opbrengen
je kon je ook gewoon even 5 minuten fatsoenlijk gedragen he lamlulquote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er niet voor gekozen hier te zijn hè, het is allemaal Jasmijns schuld
Dat was al toch?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk zit het hier vol met gekkies en autisten en criminelen
Ik werd uitgedaagdquote:Op zondag 31 mei 2020 23:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kon je ook gewoon even 5 minuten fatsoenlijk gedragen he lamlul
ja zal zo mijn excuses aanbieden aan iedereenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Nou het was weer gezellig, volgende keer dat je denkt 'leuk, timmmmm taggen' mag je het ook laten
Ja gewoon even en minimaal beetje subtiliteit mag wel, dus even dimmen, ik weet waar je huis woont vriend.quote:
Goed zo. Lazer maar snel op.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Nou het was weer gezellig, volgende keer dat je denkt 'leuk, timmmmm taggen' mag je het ook laten
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we krijgen even een inkijkje in de vriendengroep van bitterbal.
ja maar das weer voor een andere dagquote:Op zondag 31 mei 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ken je nog meer mentaal uitgedaagden?
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
Vergeleken bij tim is mch gewoon gezellig
waarom zou je het in vredesnaam altijd gezellig willen hebben, lekker saaiquote:Op zondag 31 mei 2020 23:31 schreef bitterbal het volgende:
Vergeleken bij tim is mch gewoon gezellig
dacht je je act inmiddels wel ontgroeid wasquote:Op zondag 31 mei 2020 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
waarom zou je het in vredesnaam altijd gezellig willen hebben, lekker saai
ik ga zo ook gewoon slapen hoor, maak je maar niet drukquote:Op zondag 31 mei 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerst roep je je vriendje en nu ga je slapen en laat je ons met het dat afval zitten?
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eerst roep je je vriendje en nu ga je slapen en laat je ons met het dat afval zitten?
Meesten zijn al flink gegroeid en niet meer zo schattig.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:34 schreef timmmmm het volgende:
zijn de lammetjes er eigenlijk alweer of alweer weg ltvdk
heb niet zoveel gewandeld de laatste tijd
Ze heeft jullie ook opgezadeld met mijquote:Op zondag 31 mei 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgend jaar maar weer dan, als ik dan wel buiten komquote:Op zondag 31 mei 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meesten zijn al flink gegroeid en niet meer zo schattig.
Ja das eigenlijk niks voor haar doenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent leuk en aardig en je hebt humor.
Ik was al eerder opgezadeld met jullie allebei (jou en t)..quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zit ze ook achter je hoofd aan.
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom zit ze ook achter je hoofd aan.
Jaja, dat was misschien eerder andersom Whiskeysquote:Op zondag 31 mei 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was al eerder opgezadeld met jullie allebei (jou en t)..
Kom gerust nooit meer terugquote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef timmmmm het volgende:
Nou voor ik ruzie met whiskeys ga maken, zal ik jullie maar met rust laten
Ik hou idd van Johnnie Walkerquote:Op zondag 31 mei 2020 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jaja, dat was misschien eerder andersom Whiskeys
Heb jij nog leuke plannen voor morgen Buda?quote:
Je mist de grap timmiequote:
Hmm, nee, moet ik nog even over nadenkenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke plannen voor morgen Buda?
Uit NWS.quote:
Frontpage Nieuws en/of NWS-SC.quote:
Ahhhh ach soquote:Op zondag 31 mei 2020 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eigenlijk: vroeg te kooi en vroeg op maar wel een hele nacht slapen
Ik ga maar beter niet naar m'n omaquote:Op zondag 31 mei 2020 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou eigenlijk weer eens naar mijn oma moeten. Maar niet zoveel zin in
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ook niet te laat slapen, morgen op tijd er uit want anders wordt morgenavond slapen weer crisis
Zondagavond is slapen gaan wel vaker een dingetjequote:Op zondag 31 mei 2020 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja, daar heb ik ook last van na een paar dagen vrij.
Jup.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zondagavond is slapen gaan wel vaker een dingetje
Als ik echt niet moe ben neem ik een melatonine pilletje dat helpt serieus bij mij, placebo of nietquote:
Ik zat er niet.quote:Op zondag 31 mei 2020 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop streepjes of gewoon niet leuk meer?
Beetje huiverig dat die pilletjes mijn natuurlijke slaapritme ontregelenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik echt niet moe ben neem ik een melatonine pilletje dat helpt serieus bij mij, placebo of niet
Hier werkt dat nietquote:Op zondag 31 mei 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik echt niet moe ben neem ik een melatonine pilletje dat helpt serieus bij mij, placebo of niet
Dwonken?quote:Op zondag 31 mei 2020 23:59 schreef kwiwi het volgende:
Zou even een uurtje wat gaan drinken met iemand. Begonnen om 5u en gaan nu pas naar huis. Altijd leuk als een avond spontaan zo gezellig is
Ik heb hier nog 40-50 slaappillen liggen van 2 jaar terug. Mijn huisarts neemt het niet zo nauw met een doosje meer of minder uitschrijvenquote:Op zondag 31 mei 2020 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:59 schreef kwiwi het volgende:
Zou even een uurtje wat gaan drinken met iemand. Begonnen om 5u en gaan nu pas naar huis. Altijd leuk als een avond spontaan zo gezellig is
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:59 schreef kwiwi het volgende:
Nee, maar wel MwacDonalds in de trein nu want had al sinds de lunch niet meer gegeten. Wat is dat toch ook vies he.. Ik eet dat eens in de 2/3 jaar als het het enige is dat nog open is, maar elke keer denk ik weer: bah, had beter gewoon gewacht tot thuis en een boterham gesmeerdquote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar wel MwacDonalds in de trein nu want had al sinds de lunch niet meer gegeten. Wat is dat toch ook vies he.. Ik eet dat eens in de 2/3 jaar als het het enige is dat nog open is, maar elke keer denk ik weer: bah, had beter gewoon gewacht tot thuis en een boterham gesmeerd
Nu ben ik er weer een paar jaar van genezenquote:Op maandag 1 juni 2020 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat heb ik ook altijd. Eerste hap is oké. En na een paar happen denk je: wat zit ik nou eigenlijk te eten
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer een paar jaar van genezen
Als ik dan mag kiezen heb ik liever iets van Burger Kingquote:Op maandag 1 juni 2020 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lust alles de hamburger vd Mac. En de frites. Vroegah (lang geleden ook de salade. Met 1000 islands dressing).
Ik ookquote:Op maandag 1 juni 2020 00:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dan mag kiezen heb ik liever iets van Burger King
Ik ging vroegâh vaak baantjes trekken in een zwembad in Boedapest. Als ik dan zo rond half tien huiswaarts keerde, haalde ik af en toe een Western Whopper bij de BKquote:
Ik ook alleen de hamburger (en kipnuggets). En met de frietsaus is het allemaal nog wel te eten, maar die hebben ze alleen in Nederlandquote:Op maandag 1 juni 2020 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik lust alleen de hamburger vd Mac. En de frites. Vroegah (lang geleden) ook de salade. Met 1000 islands dressing.
Wat is het verschil tussen een Whopper en Western Whopper?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ging vroegâh vaak baantjes trekken in een zwembad in Boedapest. Als ik dan zo rond half tien huiswaarts keerde, haalde ik af en toe een Western Whopper bij de BKBeetje een guilty pleasure.
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook alleen de hamburger (en kipnuggets). En met de frietsaus is het allemaal nog wel te eten, maar die hebben ze alleen in Nederland
BBQ-sausquote:Op maandag 1 juni 2020 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een Whopper en Western Whopper?
Owh echt? Wat hebben ze elders dan? Alleen ketchup? Of ketchup en mosterd ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook alleen de hamburger (en kipnuggets). En met de frietsaus is het allemaal nog wel te eten, maar die hebben ze alleen in Nederland
Bij Moseltalbrücke een curryworst eten is een beter ideequote:Op maandag 1 juni 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
McDonald's eten we hooguit nog als we onderweg zijn naar/van vakantie enz hier al jaren niet meer geweest
Nee, gewone mayo. In tegenstelling tot die gele saus die we hier hebben met dat kruid waar ik even niet op kan komen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh echt? Wat hebben ze elders dan? Alleen ketchup? Of ketchup en mosterd ofzo?
Ketchup, mosterd, curry, bbq saus..quote:Op maandag 1 juni 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh echt? Wat hebben ze elders dan? Alleen ketchup? Of ketchup en mosterd ofzo?
Bestaat dat in een fles?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moeten we een fles opsturen?
Die kipnuggets vind ik maar verdacht voer
Vind ik prima. Mayo en ketchup. Hebben ze bij de BK hier ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, gewone mayo. In tegenstelling tot die gele saus die we hier hebben met dat kruid waar ik even niet op kan komen.
DeVos Lemmensquote:Op maandag 1 juni 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
Maar sinds ik koolhydraatarm eet prefereer ik echte volle mayonaise ipv fritessaus aus achtige zut
De originele Amerikaanse fritessaus, alleen zag ik hem nooit in de USAquote:
Nee, die bestaat echt alleen in Nederlandquote:Op maandag 1 juni 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De originele Amerikaanse fritessaus, alleen zag ik hem nooit in de USA
En de variant vd de AH, de Remia etcquote:
Zit er geen dille in ofzo?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die bestaat echt alleen in Nederland
Heb je het nu over gewone frietsaus?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de variant vd de AH, de Remia etc
Over datquote:Op maandag 1 juni 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over gewone frietsaus?
Of over dit:
[ afbeelding ]
Ja, Bramquote:Op maandag 1 juni 2020 00:24 schreef Koen66 het volgende:
Zou wel een paar lekkere KFC kippies lusten, of friet van Bram
Klinkt matigquote:Op maandag 1 juni 2020 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij weet dit: kun je in Nederland ook mayo kopen met mierikswortel?
Waarom zou ik dat weten?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Godenvoer vergeleken met die slappe friet van Mac en BKquote:
Is eerder Molo toch zo'n culisnobquote:Op maandag 1 juni 2020 00:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij lijkt me culinair onderlegd?
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Godenvoer vergeleken met die slappe friet van Mac en BK
Zelfs in Corona tijd staat er hier een rij voor de Bramquote:Op maandag 1 juni 2020 00:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Handgesneden patat. Sinds ik weer in Dordt woon, haal ik het daar weer.
Ik bedoelde dragonquote:Op maandag 1 juni 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, is dat dille? Ze stoppen het in Hongarije ook in gebak. Best lekker.
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dragon![]()
Maar ik had het mis. Zie alleen peterselie staan https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/fritessaus.html
Ook bij die vd AH
Mc Donald's: "Onze fritessaus bevat groene kruiden, peterselie en dille"quote:Op maandag 1 juni 2020 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dragon![]()
Maar ik had het mis. Zie alleen peterselie staan https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/product/fritessaus.html
Ook bij die vd AH
Online iig: https://www.desmaakvanhongarije.nl/nl/mierikswortelmayonaise.htmlquote:Op maandag 1 juni 2020 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mc Donald's: "Onze fritessaus bevat groene kruiden, peterselie en dille"
Ik denk wel dat de dille zorgt voor die kenmerkende smaak. Peterselie stoppen ze in elk geval niet in gebak in Hongarije.
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit gebak bedoelde ik en daar zit dille in.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nu over gewone frietsaus?
Of over dit:
[ afbeelding ]
Bij Liesje in de buurt zit een winkel waar ze dat vast verkopenquote:Op maandag 1 juni 2020 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Online iig: https://www.desmaakvanhongarije.nl/nl/mierikswortelmayonaise.html
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel Nederlands is die, in ieder geval ik kan me niet herinneren die ergens in het buitenland te zijn tegengekomen.
Misschien wil ze het wel voor je opsturenquote:Op maandag 1 juni 2020 00:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Liesje in de buurt zit een winkel waar ze dat vast verkopen
Dat wist ik niet. Kijk altijd of ze het hebben.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt. Is speciaal voor de Nederlandse markt bedacht.
Ja, ik moet daar gewoon een keer heen. Zeker nu ik zelf niet naar Hongarije ga/kan.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wil ze het wel voor je opsturen
Of je rijdt een x naar Den Haag
Boterham met pindakaas dan maar?quote:Op maandag 1 juni 2020 00:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik moet daar gewoon een keer heen. Zeker nu ik zelf niet naar Hongarije ga/kan.
Jezus, ik rammel van de honger nu
Zal eens kijken en anders vragen. Dit is iig iets wat niet bederft buiten de koeling, zoals die vieze chocladedingen van je.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij Liesje in de buurt zit een winkel waar ze dat vast verkopen
quote:Op maandag 1 juni 2020 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal eens kijken en anders vragen. Dit is iig iets wat niet bederft buiten de koeling, zoals die vieze chocladedingen van je.
Gewoon lelijk terugdoen.quote:Op maandag 1 juni 2020 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, de weegschaal is al dagen boos op me.
Trustequote:Op maandag 1 juni 2020 00:47 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lig in bed. Nog een beetje netflixen en dan slapen
is de overheid, die wil alles van je wetenquote:Op maandag 1 juni 2020 01:08 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat de Bluetooth op m'n telefoon steeds aan.
Eerst Kewpie mayo proberenquote:Op maandag 1 juni 2020 00:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, het bestaat niet kant-en-klaar. Een keertje zelf maken dan maar.
mja. heb er geen goed gevoel over.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
De lang verwachte tweede Amerikaanse "burgeroorlog" lijkt er nu toch echt aan te komen, als een kwart van je beroepsbevolking werkloos is geworden en je dat maandenlang weg hebt gelachen.
https://edition.cnn.com/2(...)eadership/index.html
Ja de man aan de macht is niet echt geschikt om de sociale pijnpunten van zijn land te bespelen tijdens zo'n crisis en bijna elke vorm van sociaal vangnet ontbreekt.quote:
Heb ook niet het idee dat de groep die het zo zat is echt aan zijn hart gaat. NOu ja niemand nietquote:Op maandag 1 juni 2020 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de man aan de macht is niet echt geschikt om de sociale pijnpunten van zijn land te bespelen tijdens zo'n crisis en bijna elke vorm van sociaal vangnet ontbreekt.
Amerikaanse politiek is sowieso een extreem rijke mensen hobby en die mensen zijn het daar niet echt gewend om achterom te kijken naar de mensen die ze ingehaald hebben op de maatschappelijke en financiële ladder.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat de groep die het zo zat is echt aan zijn hart gaat. NOu ja niemand niet
quote:Op maandag 1 juni 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
bij ons strikken ze de veters als we het niet kunnen
https://9gag.com/gag/aXgwXM6
Die groep heeft ze helemaal niet ingehaald. Krijgen ze de kans niet eens toe?quote:Op maandag 1 juni 2020 08:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikaanse politiek is sowieso een extreem rijke mensen hobby en die mensen zijn het daar niet echt gewend om achterom te kijken naar de mensen die ze ingehaald hebben op de maatschappelijke en financiële ladder.
Kapitalisme in zijn meeste kille verschijningsvorm terwijl de mensen die de rijken moeten voeden zelf niets te eten meer hebben, had Frankrijk ook last van in 1789
Als je daar met een kleurtje de top haalt ben je wel een echte hoogvlieger ja.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die groep heeft ze helemaal niet ingehaald. Krijgen ze de kans niet eens toe?
Dat zei ik gister ook. Een kleine burgeroorlog is op komst. Gelukkig hebben ze geen wapens daar.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:23 schreef UitStraling het volgende:
De lang verwachte tweede Amerikaanse "burgeroorlog" lijkt er nu toch echt aan te komen, als een kwart van je beroepsbevolking werkloos is geworden en je dat maandenlang weg hebt gelachen.
https://edition.cnn.com/2(...)eadership/index.html
Mager scharminkel.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
Als ik ooit een kat neem![]()
https://9gag.com/gag/abGZp3p
Die zijn geen zuivere koffie. Komen uit de hel.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die oren. net een vleermuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2020 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die oren. net een vleermuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef UitStraling het volgende:
Als je die laat vallen vanaf grote hoogte dan fladdert hij blij naar het dichtstbijzijnde muizennest.
Trump vind zichzelf the greatest en rutte maar een mannetje van een klein landquote:Op maandag 1 juni 2020 09:01 schreef UitStraling het volgende:
En ondertussen staat Rutte op 44 zetels in de peilingen, misschien moet hij Trump maar eens bellen voor wat electorale en bestuurlijke tips.
In principe is het runnen van een buurtkruidenierswinkeltje hetzelfde als het bestieren van een enorme supermarktketenquote:Op maandag 1 juni 2020 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trump vind zichzelf the greatest en rutte maar een mannetje van een klein land
ik vind het wel vet. las net pas over hem.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Nooit begrepen dit, alhoewel dat gele looppad in Italië wel wat heeft.
https://www.theguardian.c(...)-and-work-of-christo
Gewoon een melagomaan met een mooi verhaal en mensen die erin trappen. Ambtenaren zijn er gevoelig voor.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
Nooit begrepen dit, alhoewel dat gele looppad in Italië wel wat heeft.
https://www.theguardian.c(...)-and-work-of-christo
Zie daar al 1200 inpakmeisjes van de Xenos bezig.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:13 schreef bitterbal het volgende:
dit, wat voor tering klus moet dat geweest zijn
[ afbeelding ]
Ja vind het echt gewoon ook lelijk, blijf van die mooie gebouwen af met je inpakpapier.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een melagomaan met een mooi verhaal en mensen die erin trappen. Ambtenaren zijn er gevoelig voor.
Nou het heeft wel wat.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind het echt gewoon ook lelijk, blijf van die mooie gebouwen af met je inpakpapier.
Gister gevaarlijke wegen nog gezien in Bulgarije. Alleen maar lelijke communistische bolwerken wat ze tegenkwamen.quote:Op maandag 1 juni 2020 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
O, die Christo was een Bulgaar.Nooit geweten.
Leesvoer voor bij je koffie, ik pak er ook nog eenquote:
Wat is dat? Een tv-programma?quote:Op maandag 1 juni 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gister gevaarlijke wegen nog gezien in Bulgarije. Alleen maar lelijke communistische bolwerken wat ze tegenkwamen.
(En de ass van Gaby, wat een lekkere slet)
Oehquote:Op maandag 1 juni 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leesvoer voor bij je koffie, ik pak er ook nog een![]()
https://www.theguardian.c(...)girl-turned-explorer
nee bedoel de kastdeur :pquote:Op maandag 1 juni 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kast, of is je deur nu ook stuk?
quote:Op maandag 1 juni 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbals corona residentie begint vorm aan te nemen
Waar ga je dan douchen en naar de wc?quote:Op maandag 1 juni 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja en dan als masterpiece de badkamer maar daar kijk ik echt tegenop.
Voor het inspuiten van dat isolatie materiaal trouwens ook. Woonkamer moet praktisch leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |