quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef Sableheart het volgende:
Only Teardrops?SPOILER: ScorelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enigen die we de schuld kunnen geven is onszelf. Zo jammer.De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILER: ScorelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je man?
Ik kijk naar haar foto’s.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:36 schreef Fred_B het volgende:
Lost and forgotten, Peter Nalitch, Rusland 2010!SPOILER: ScorelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je man?
Ik kijk naar haar foto’s.
Zonder te googlen![]()
Eg A Lif blijkbaar.quote:
SPOILER: ScorelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Cee jij had nog een punt tegoed.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik heb gegoogeld voor de zekerheid maar eigenlijk wist ik hem uit m'n hoofdquote:
Daar ging ik wel vanuit jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb gegoogeld voor de zekerheid maar eigenlijk wist ik hem uit m'n hoofd![]()
![]()
![]()
Sieneke!
quote:Eén stap verder
SPOILER: ScorelijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb het zelfs ge-reserve googled en kwam niet meteen op het antwoord uit dus ik dacht dat dit een lastige was, waarom zijn jullie zo goed.quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eg A Lif blijkbaar.
Maar je verwachtte toch niet dat we dat zonder Googlen wisten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat nog over die van Meke na te denkenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs ge-reserve googled en kwam niet meteen op het antwoord uit dus ik dacht dat dit een lastige was, waarom zijn jullie zo goed.
Haha nee, ik wilde gaan slapenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat nog over die van Meke na te denkenIk dacht dat dit antwoord te makkelijk zou zijn.
Er is toch ook een Duits nummer waar "een stap vooruit, en twee terug voorkomt" ?
Gevonden. Ik zat aan Oostenrijk 1997 te denken.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 07:43 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er is toch ook een Duits nummer waar "een stap vooruit, en twee terug voorkomt" ?
Wilde gok: De oude muzikant?quote:
Ja die wist ik ook meteen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Lost and forgotten, Peter Nalitch, Rusland 2010!
Zonder te googlen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |