Ik kan er niet mee omgaan.quote:
Een expliciet gemaakt knikjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
wow, zo'n suffe LAPO had ik niet eerder, 'zeg dat wel' was als een antworod op een zakelijke chat bedoeld
Volgende keer gelijk wat dominanter je standpunt naar voren brengen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
Wel fijn dat ik vanmiddag met iets politieks aan de ga om voor eigenwijze bestuurders duidelijk te maken dat iets echt niet gaat werken![]()
Ben benieuwd of ze in her vervolg gewoon direct naar me gaan luisteren
hoofdletters zijn overratedquote:
krijg altijd een sms van hunnie als ze komen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, DHL komt tussen 8 en 18 uur. Wat een baggerbedrijf
Misschien komt dat nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik
[..]
krijg altijd een sms van hunnie als ze komen?
DHL is gewoon een faal bedrijf, snap niet dat die uberhaupt nog werk hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, DHL komt tussen 8 en 18 uur. Wat een baggerbedrijf
Ze moeten nog iets meer wennen aan mij, en ik aan de materie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer gelijk wat dominanter je standpunt naar voren brengen?
ik heb niks te klagen hoor :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
Is er überhaupt een pakketbezorger waar mensen niet over klagen?
Er is altijd iets om over te klagen!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
ik ben toch nooit thuis voor pakketjes, dus ik eigenlijk ook niet.quote:
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben toch nooit thuis voor pakketjes, dus ik eigenlijk ook niet.
ik laat het tegenwoordig meestal rechtstreeks naar een afhaalpunt gaan, als die optie er is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.
ik ook vaak zeker sinds mevr Koen een keer een pakje opende wat als cadeau voor haar bedoeld wasquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.
verkeiikerd ??quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
was er een tijd terug niet iemand hier verkeiikerd op d'r pakketbezorger?
of was dat een andere SC
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook vaak zeker sinds mevr Koen een keer een pakje opende wat als cadeau voor haar bedoeld was
Ja de mijne hier. Geeft het zelfs aan me als ik hem een wijk verder tegen komquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
Spannend pakje?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook vaak zeker sinds mevr Koen een keer een pakje opende wat als cadeau voor haar bedoeld was
moest ik googlenquote:
maar beter dan dat het een cadeautje voor een minnares isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
iheb wel ooit een pakketje op zondag laten bezorgen, toen had ik wel een bloedmooie dame aan de deurquote:
Mooi johquote:
De nieuwste we vibrate met domotica functiesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar beter dan dat het een cadeautje voor een minnares is
Is dat die ene die met je telefoon op afstand kan besturen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
De nieuwste we vibrate met domotica functies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Is het een scharrel van je?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de mijne hier. Geeft het zelfs aan me als ik hem een wijk verder tegen kom
denk dat er best pakketbezorgers zijn die in huis bezorgen bij noodruftige huisvrouwtjesquote:
Bal tocj? Op die gozer van de loungebankquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
was er een tijd terug niet iemand hier verkeiikerd op d'r pakketbezorger?
of was dat een andere SC
Als ze in nood gaan ruften zou ik er wel wegblijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er best pakketbezorgers zijn die in huis bezorgen bij noodruftige huisvrouwtjes
oh dat jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bal tocj? Op die gozer van de loungebank
Klinkt als de mijnequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Of loodgieters, zwembadschoonmakers, pc-reparateurs, bloemisten en melkboeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er best pakketbezorgers zijn die in huis bezorgen bij noodruftige huisvrouwtjes
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Huisvrouwen met angstscheetjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom even uw leidingwerk doorspoelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of loodgieters, zwembadschoonmakers, pc-reparateurs, bloemisten en melkboeren.
Zo één had ik, maar die is geëmigreerd naar Finland.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
*en uitstralingquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of loodgieters, zwembadschoonmakers, pc-reparateurs, bloemisten en melkboeren.
Perkelequote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo één had ik, maar die is geëmigreerd naar Finland.
Nu hebben ze daar een extra goede postbodequote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo één had ik, maar die is geëmigreerd naar Finland.
ik zie hem zo voor de deur staan in z'n kilt bij truusje en miepjequote:
Doedelzak erbij.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie hem zo voor de deur staan in z'n kilt
Beter dan een andere zak in 't zicht.quote:
leuk, zo iets zou mijn baas nooit verzinnenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Wij beginnen morgen aan een 100-daagse health challenge op het werk. Iedereen heeft een soort goedkope fitbit gekregen en met wandelen, fietsen, etc. kun je punten verzamelen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder jaar groeit hij wat langer, ik vrees de dag tot hij boven komt drijven in het bubbelbad.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan een andere zak in 't zicht.
Zo’n geplukte kalkoen op het wateroppervlakquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder jaar groeit hij wat langer, ik vrees de dag tot hij boven komt drijven in het bubbelbad.
Believe me, they do float.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n geplukte kalkoen op het wateroppervlak
tijd voor een zakliftquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder jaar groeit hij wat langer, ik vrees de dag tot hij boven komt drijven in het bubbelbad.
Mooiquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.booking.com/hotel/de/wellnesshotel-auerhahn.nl.html
Het is 250 minder dan wat ik zelf een erg conservatieve schatting vond. Ik wacht nog even op de specificatie, het zou kunnen dat mijn loonsverhoging met terugwerkende kracht er nog niet bij zit. Als die hier ook bij zit ben ik best een beetje droevig ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
Is het lager dan berekend?
Mijn zus kreeg gisteren ineens amper salaris en geen vakantiegeld. Bedrijf in acute problemen, niet coronagerelateerd maar gewoon assholemanagement. Dan sta je ook te kijken
ik ben laat, ik ga nuquote:
ja ik ook nu pas.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben laat, ik ga nu
[haagsmodus]
LUNCHGENOT
[/haagsmodus]
laat die ons gewoon verhongerenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat Haags het is vergeten.
ga je boeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen. En daarna lekker plonzen
of hij verhongert zelf. Heb hem al een tijdje niet meer gezienquote:
hij is weer vermistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of hij verhongert zelf. Heb hem al een tijdje niet meer gezien
Die is bang weggerend na VEEGGENOT vrees ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat Haags het is vergeten.
Fancy!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.booking.com/hotel/de/wellnesshotel-auerhahn.nl.html
Best aso eigenlijk dat ze hem open maakt als die op jouw naam staat. Gevalletje stazie praktijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee klopt. Weg met die waardeloze act.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt lunchgenot niet geopend vandaag
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt. Weg met die waardeloze act.
Nice.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
het is dat ze 10x excuses gaf daarnaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Best aso eigenlijk dat ze hem open maakt als die op jouw naam staat. Gevalletje stazie praktijken.
Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Officieel zou ik met een kriebelhoest thuis moeten blijven toch?
Klinkt fijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.
Jup.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Officieel zou ik met een kriebelhoest thuis moeten blijven toch?
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.
ja begrijp ook niet waarom hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:22 schreef Koen66 het volgende:
@:Bitterbal heeft toch wel een gewelddadige reputatie
Ook op je terras?quote:
Wel lekker rustig zonder bemoeibuuf.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm schrik ik de buren denk ik een beetje af
hmm geen slecht idee als ik precies bij haar zon hoofd zetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zonder bemoeibuuf.
En eentje in het zicht van bovengnoom.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geen slecht idee als ik precies bij haar zon hoofd zet
Ik heb hier niks mee te makenquote:
Overigens zijn typische hooikoortsklachten een uitzondering daarop. Gelukkig, anders kon ik niets.quote:
Ik heb ook hooikoorts maar vraag het me af of dat het nu is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens zijn typische hooikoortsklachten een uitzondering daarop. Gelukkig, anders kon ik niets.
Jij heel de dag in de buurt van scherpe voorwerpen en zagen en zulks lijkt me ook een bijzonder slecht idee.quote:
Tsjonge jonge. Flauw hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Naar aanleiding van je sollicitatie op de functie van Kassamedewerker bij GAMMA Den Haag-Laakhaven (32-38 uur per week), moeten wij je helaas meedelen dat je profiel onvoldoende aansluit op hetgeen wij zoeken voor deze functie. We hebben met aandacht je sollicitatie bekeken, maar moeten je helaas meedelen dat we geen gesprek aangaan voor onze openstaande functie van Kassamedewerker bij GAMMA Den Haag-Laakhaven (32-38 uur per week).
je bent te slim en te leuk denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet welk profiel ze dan zoeken als ik kijk naar de types die daar achter de kassa zitten
Je bent zeker gewoon te oud of zoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet welk profiel ze dan zoeken als ik kijk naar de types die daar achter de kassa zitten
Je had er eenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had er eenfoto bij moeten doen dus.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kon je niet op een andere afdeling solliciteren of zo? Volgens mij kom jij prima uit de verf bij de kwasten.
heb je ze verteld hoe je je balkon verbouwd hebt?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
je hangmat en animal nog ietsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging iets doen, maar ik weet niet meer wat.
Kom kom, Haagsie!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zo klaar met mezelf. Bah, walgelijk!
Nee, da's straks pas. Werktijd is nog niet om.quote:
Nee had ik wel moeten doen he. uitgebreide fotoreportage mee moeten sturenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ze verteld hoe je je balkon verbouwd hebt?
Ga met @Amarantha frutselen. Gezellig!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zo klaar met mezelf. Bah, walgelijk!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga met @:Amarantha frutselen. Gezellig!
Wacht maar tot Ama het beeld materiaal online gooitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:36 schreef DW457 het volgende:
Ah, ik kom op het juiste moment binnen, lees ik.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht maar tot Ama het beeld materiaal online gooit
Auwquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt die macrolens toch nog eens van pasquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Komt die macrolens toch nog eens van pas
Vet hard?quote:
quote:
Nee. Deze sprak me meer aan.quote:
Ik rek mijn vet wel vaker op.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zou over precies 1 week vetrekken
Nice.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Deze sprak me meer aan.Wat moderner en beter gelegen.
https://www.booking.com/hotel/de/ruland-s-thermenhotel.nl.html
met de trein naar duitsland voor vakantie is zeker niet essentieel genoeg?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Deze sprak me meer aan.Wat moderner en beter gelegen.
https://www.booking.com/hotel/de/ruland-s-thermenhotel.nl.html
Ik ga in september. En met de voiture. Hoop dat het allemaal kan. Maar vrijwel alle hotels hebben nu gratis annuleren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met de trein naar duitsland voor vakantie is zeker niet essentieel genoeg?
dat zou ik eigenlijk nu aan het doen zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met de trein naar duitsland voor vakantie is zeker niet essentieel genoeg?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik eigenlijk nu aan het doen zijn
of waarschijnlijk eerder met de auto, maar toch..
Als bitterbal in haar profiel heeft aangegeven hoeveel ze van diertjes houdt begrijp ik nu wel de afwijzing.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vanochtend bij de gamma en daar midden in de winkel bij de kassa hadden ze een steenmarter gevangen, zo’n rek eroverheen gezet.
Was een jonkie, mooi beest man.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Was vanochtend bij de gamma en daar midden in de winkel bij de kassa hadden ze een steenmarter gevangen, zo’n rek eroverheen gezet.
Was een jonkie, mooi beest man.
niks mee te maken, afmaken die kabelvretersquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:11 schreef bitterbal het volgende:
die vrouw he ik horen gillen![]()
https://www.omroepwest.nl(...)rikt-zich-te-pletter
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:12 schreef bitterbal het volgende:
en heb hier een keer een kraai dacht ik gered die verstrikt zat in een plastic zakje
Toyboxquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
Oo-ee-oo-ee...
I am Tarzan from Jungle,
you can be my friend
Oo-ee-oo-ee...
I am Jane, and I love
To ride an elephant
Ja deze was jonger en pluiziger.quote:
Oorwurm.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:19 schreef gianni61 het volgende:
Oo-ee-oo-ee...
I am Tarzan from Jungle,
you can be my friend
Oo-ee-oo-ee...
I am Jane, and I love
To ride an elephant
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hmm?quote:
hele dag al op 538. Die verückte top538quote:
ik weet niet wat je gaat doen, maar ik wacht in spanning afquote:
Met Edwin Evers?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hele dag al op 538. Die verückte top538
Ik weet het zelf ook nog niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je gaat doen, maar ik wacht in spanning af
geen idee. niet op gelet wie nu aan het presenteren is.quote:
hmm..quote:
Dat verklaart, het is over het algemeen niet iets wat je zelf zo snel opzet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hele dag al op 538. Die verückte top538
Heel zelden ben ik hier weleens te vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]het moet niet gekker worden.
normaal luisterde ik vrijwel nooit 538, maar af en toe vind ik het wel een fijne afwisseling van 3fm.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat verklaart, het is over het algemeen niet iets wat je zelf zo snel opzet.
Ik zal straks nog even een huppeltje maken buiten.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heel zelden ben ik hier weleens te vinden.
als een koe die voor het eerst de wei weer in magquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zal straks nog even een huppeltje maken buiten.
Nog even van mijn 34-jarige leeftijd genieten.
Jong kalfje in haar gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als een koe die voor het eerst de wei weer in mag
wat schattigquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja deze was jonger en pluiziger.
Maar toen iemand met de vinger in de buurt kwam werd ie wel agressief![]()
Dieren ambulance heeft hem meegenomen.
Meer zo [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Een pink of een vaars misschienquote:
ik zie een @moemoequote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
gooi de kroegen openquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:39 schreef Koen66 het volgende:
26 nieuwe doden, da's voor de dinsdag best weinig
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als een koe die voor het eerst de wei weer in mag
quote:
quote:
Yaaaaasm... eh ik bedoel bitterballetje!quote:
moemoe komt normaal ook alleen te voorschijn als de zon onder is..quote:
iedereen kent iedereen wel maar van andere plekkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..].
[..].
[..]
Yaaaaasm... eh ik bedoel bitterballetje!
Ik zag je niet meer in NWS, dus kom je even hier opzoeken.
Ow, lichtschuw?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moemoe komt normaal ook alleen te voorschijn als de zon onder is..
Je hebt me geen tag gevevenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..].
[..].
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..].
[..].
[..]
Ja emigratiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..].
[..].
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moemoe komt normaal ook alleen te voorschijn als de zon onder is..
lach er maar meequote:
zou ze verven..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
de pergola is klaar jongens,twijfel alleen nog over de binnenkant van de planken
A wild moemoe suddenly appearsquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:39 schreef gianni61 het volgende:
Het valt wel op dat moemoe overal een graag geziene gast is
In Radio49 draait @DJ11 meestal iets van The KLF als ik daar meepostquote:
Liever de sportscholenquote:
Ik ken jou ook nog niet zo goed, alleen van naamquote:
quote:
@haags_kwartiertje @Koen66quote:
Een hangmat is zo relaxed hčquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, hangmat en campingtafel staan klaar.
ja maar het is wat dood daarquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb anders een hele uitnodigende TT geproduceerd voor de huidige editie van de NWS-sc.
Het is een nieuwe aanwinst, bij gebrek aan vakantie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
A wild moemoe suddenly appears.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In Radio49 draait @:dj11 meestal iets van The KLF als ik daar meepost.
[..]
Liever de sportscholen.
[..]
Ik ken jou ook nog niet zo goed, alleen van naam.
[..]
[..]
@:haags_kwartiertje @:koen66.
[..]
Een hangmat is zo relaxed hč. Vooral na zonsondergang als de insecten voor mijn gevoel “slapen”
.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best blij, vandaag eindelijk mijn eerste hardloopmedaille van dit jaar bij de post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom in elk gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken jou ook nog niet zo goed, alleen van naam.
[..]
Dank je welquote:
dat is best wel lang geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik kwam hier in het verleden vaak ‘s ochtends vroeg even een kopje koffie meedrinken.
Gewoon hier in EIndhoven. Een zogeheten virtuele race. iedereen kon meedoen, waar en wanneer maakte niet uit. In dit geval voor de bevrijdingsrace.. Afstand en tijd maakte niet uit, je moest gewoon een bewijs sturen (bijv. een screenshot van je loop uit een app of een foto van je hardloophorloge).quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Waar heb je gelopen voor die medaille?
Als ik vragen mag.
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik kwam hier in het verleden vaak ‘s ochtends vroeg even een kopje koffie meedrinken.
zoiets wilde ook ook met de fiets doen. een liberation ride.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon hier in EIndhoven. Een zogeheten virtuele race. iedereen kon meedoen, waar en wanneer maakte niet uit. In dit geval voor de bevrijdingsrace.. Afstand en tijd maakte niet uit, je moest gewoon een bewijs sturen (bijv. een screenshot van je loop uit een app of een foto van je hardloophorloge).
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.
echte river colaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een dorst he, kan wel een rivier cola opdrinken
River Cola?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een dorst he, kan wel een rivier cola opdrinken
high five.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij heeft Joop altijd Freeway. Zelf drink ik het zelden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
high five.
al was de koning van de cola nog altijd 3es
ik heb geeneens cola in huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Joop altijd Freeway. Zelf drink ik het zelden.
"Ontbijtcola".quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geeneens cola in huis.
heel af en toe 1 blikje
Ik heb het ook alleen maar in blikjes in huis voor de keer dat ik er trek in heb. Meestal drink ik gewoon water.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geeneens cola in huis.
heel af en toe 1 blikje
Het lijkt mij niet heel verstandig gezien hoe het verspreidt en hoe hygiënisch de gemiddelde sportschool is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat de sportscholen bewapend moeten worden eerder open mogen?
Dacht van wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is 30 graden... met een lange broek???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Geen zin om wat anders aan te trekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is 30 graden... met een lange broek???
ja, zeker aangezien ze nu toch al al hun troep naar buiten slepen en daar sporten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat de sportscholen bewapend moeten worden eerder open mogen?
Krijg het al benauwd als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin om wat anders aan te trekken.
Het is ook wel wat warm stiekem.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Krijg het al benauwd als ik er naar kijk.
Dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet heel verstandig gezien hoe het verspreidt en hoe hygiënisch de gemiddelde sportschool is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |