Ja emigratiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..].
[..].
[..]
Yaaaaasm... eh ik bedoel bitterballetje!
Ik zag je niet meer in NWS, dus kom je even hier opzoeken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moemoe komt normaal ook alleen te voorschijn als de zon onder is..
lach er maar meequote:
zou ze verven..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
de pergola is klaar jongens,twijfel alleen nog over de binnenkant van de planken
A wild moemoe suddenly appearsquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:39 schreef gianni61 het volgende:
Het valt wel op dat moemoe overal een graag geziene gast is
In Radio49 draait @DJ11 meestal iets van The KLF als ik daar meepostquote:
Liever de sportscholenquote:
Ik ken jou ook nog niet zo goed, alleen van naamquote:
quote:
@haags_kwartiertje @Koen66quote:
Een hangmat is zo relaxed hčquote:Op dinsdag 26 mei 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, hangmat en campingtafel staan klaar.
ja maar het is wat dood daarquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb anders een hele uitnodigende TT geproduceerd voor de huidige editie van de NWS-sc.
Het is een nieuwe aanwinst, bij gebrek aan vakantie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
A wild moemoe suddenly appears.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
In Radio49 draait @:dj11 meestal iets van The KLF als ik daar meepost.
[..]
Liever de sportscholen.
[..]
Ik ken jou ook nog niet zo goed, alleen van naam.
[..]
[..]
@:haags_kwartiertje @:koen66.
[..]
Een hangmat is zo relaxed hč. Vooral na zonsondergang als de insecten voor mijn gevoel “slapen”
.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben best blij, vandaag eindelijk mijn eerste hardloopmedaille van dit jaar bij de post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welkom in elk gevalquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken jou ook nog niet zo goed, alleen van naam.
[..]
Dank je welquote:
dat is best wel lang geledenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik kwam hier in het verleden vaak ‘s ochtends vroeg even een kopje koffie meedrinken.
Gewoon hier in EIndhoven. Een zogeheten virtuele race. iedereen kon meedoen, waar en wanneer maakte niet uit. In dit geval voor de bevrijdingsrace.. Afstand en tijd maakte niet uit, je moest gewoon een bewijs sturen (bijv. een screenshot van je loop uit een app of een foto van je hardloophorloge).quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Waar heb je gelopen voor die medaille?
Als ik vragen mag.
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik kwam hier in het verleden vaak ‘s ochtends vroeg even een kopje koffie meedrinken.
zoiets wilde ook ook met de fiets doen. een liberation ride.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon hier in EIndhoven. Een zogeheten virtuele race. iedereen kon meedoen, waar en wanneer maakte niet uit. In dit geval voor de bevrijdingsrace.. Afstand en tijd maakte niet uit, je moest gewoon een bewijs sturen (bijv. een screenshot van je loop uit een app of een foto van je hardloophorloge).
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben de beste koffie van heel FOK!. En sinds Bitterbal hier post krijg je ‘m van anderhalve meter op je schoot gekletst.
echte river colaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een dorst he, kan wel een rivier cola opdrinken
River Cola?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:24 schreef bitterbal het volgende:
k heb een dorst he, kan wel een rivier cola opdrinken
high five.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij heeft Joop altijd Freeway. Zelf drink ik het zelden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
high five.
al was de koning van de cola nog altijd 3es
ik heb geeneens cola in huis.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Joop altijd Freeway. Zelf drink ik het zelden.
"Ontbijtcola".quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geeneens cola in huis.
heel af en toe 1 blikje
Ik heb het ook alleen maar in blikjes in huis voor de keer dat ik er trek in heb. Meestal drink ik gewoon water.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geeneens cola in huis.
heel af en toe 1 blikje
Het lijkt mij niet heel verstandig gezien hoe het verspreidt en hoe hygiënisch de gemiddelde sportschool is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat de sportscholen bewapend moeten worden eerder open mogen?
Dacht van wel ja.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is 30 graden... met een lange broek???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Geen zin om wat anders aan te trekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het is 30 graden... met een lange broek???
ja, zeker aangezien ze nu toch al al hun troep naar buiten slepen en daar sporten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat de sportscholen bewapend moeten worden eerder open mogen?
Krijg het al benauwd als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin om wat anders aan te trekken.
Het is ook wel wat warm stiekem.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Krijg het al benauwd als ik er naar kijk.
Dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet heel verstandig gezien hoe het verspreidt en hoe hygiënisch de gemiddelde sportschool is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |