Ehm?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met je gek dicht houden bedoelen ze ook dat je niet moet praten. Niet dat je 3 uur lang geen koek mag aanraken/opeten
en dan er op stampen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooi die koekjes altijd op de grond, haat aan koekjes bij de koffie.
ja stom. Horeca heeft zich te nederig opgesteld :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is wel waar, die verwachting heeft de horeca zelf over zich afgeroepen.
Denk even terug aan gisterquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Maar waarom moet ik die dichthouden dan?
"Koffie. 2,95 En we zien wel of je er een koekje bij krijgt godverdomme."quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stom. Horeca heeft zich te nederig opgesteld :p
zonder dat koekje had die ook zoveel gekost:Pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Koffie. 2,95 En we zien wel of je er een koekje bij krijgt godverdomme."
Hmmm
Dit ja, Nederlandse horecaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm
Ja dat bedoelt hij toch ookquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder dat koekje had die ook zoveel gekost:P
Is het wel suf om te klagen dat er geen extraatjes bijzitten hoor, maar gewoonte. Hoorde je nog vaak bejaarden mekkeren over "vroeger kregen we de twee kop koffie gratis" eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stom. Horeca heeft zich te nederig opgesteld :p
Weet ik. Maar het klinkt wat minder gastvrijquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zonder dat koekje had die ook zoveel gekost:P
Ik heb een zalmpje uit de oven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
nee heb ik nooit gehoord. Aziaten denken wel altijd dat er een refill isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het wel suf om te klagen dat er geen extraatjes bijzitten hoor, maar gewoonte. Hoorde je nog vaak bejaarden mekkeren over "vroeger kregen we de twee kop koffie gratis" eigenlijk?
Ik heb eigenlijk wel zin in een warm broodje met brie, maar dat heb ik allemaal niet in huis, dus helaas.quote:
Personeel moet ook eten en de bediening moet het vaak doen met alleen droge koekjesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm
Dat is zeker dat koekje wat normaal bij de koffie meekwam?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Personeel moet ook eten en de bediening moet het vaak doen met alleen droge koekjes
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb ik nooit gehoord. Aziaten denken wel altijd dat er een refill is
misschien komt het nog?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
Matig vakantiegeld
Geen reguliere post (anders stond het wel in de app)
Geregistreerde post belde net aan: Of ik een pakketje voor de buren wilde aannemen.
Ik had op zo veel gehoopt en gerekend vandaag.
Awwquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
Matig vakantiegeld
Geregistreerde post belde net aan: Of ik een pakketje voor de buren wilde aannemen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb een zalmpje uit de oven...
En warme pistoletjes.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie wel, afbakbroodje![]()
En ik heb nog brie![]()
Jammer van de kinderen ja, rust is zo fijn soms 😅Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik lees dit nu pas 😅😅😅😅quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel zin in een warm broodje met brie, maar dat heb ik allemaal niet in huis, dus helaas.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Personeel moet ook eten en de bediening moet het vaak doen met alleen droge koekjes
Aaaawquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Soms deed ik dat wel hoor. gaf ook vaak extra koekjes :p
Is het lager dan berekend?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus.
Matig vakantiegeld
Ik heb geen brie... Wel komkommer.... Dat hoort ook op broodje brie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker
Goeie wel, afbakbroodje![]()
En ik heb nog brie![]()
Jammer van de kinderen ja, rust is zo fijn soms 😅
Die was verrot hierquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen brie... Wel komkommer.... Dat hoort ook op broodje brie.
Kans is wel heel klein dat je netdie 10 minuten mistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kan geen boodschappen doen want tussen 08.00 en 16.00 uur kan DHL komen
Fijn, zulke tijdvakken.
Ik heb komkommer. Geen warme broodjes en ook geen brie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb geen brie... Wel komkommer.... Dat hoort ook op broodje brie.
Het is DHL, die kans is 100%.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kans is wel heel klein dat je netdie 10 minuten mist
Dat is vaak correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is zeker dat koekje wat normaal bij de koffie meekwam?
Even op google maps kijken, wat centraal ligt...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb komkommer. Geen warme broodjes en ook geen brie.
Ik was helemaal niet van plan om weg te gaan vandaag.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Even op google maps kijken, wat centraal ligt...
Maar je leeeeeeeeft van de liefdeeeeeeequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb komkommer. Geen warme broodjes en ook geen brie.
Boston Dynamicsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles van Boston dynamics is nep jongens. Is een AI studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |