quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speklapje in de koffie, iedereen tevreden.
Nu moet ik denken aan een filmpje waarbij ze zo'n hond een paardenmasker gegeven hadden.quote:
Dat doe jij niet echt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik gooi die koekjes altijd op de grond, haat aan koekjes bij de koffie.
ja, en ik ga er van uit dat daar een schoteltje onder zit met een lepeltje, suiker, melk en een koekje.quote:
Dit is wel waar, die verwachting heeft de horeca zelf over zich afgeroepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, en ik ga er van uit dat daar een schoteltje onder zit met een lepeltje, suiker, melk en een koekje.
die lepel, suiker melk heb ik ook niet om gevraagd, maar toch zit het er bij..
behalve natuurlijk bij starbucks achterige tenten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is wel waar, die verwachting heeft de horeca zelf over zich afgeroepen.
Als ze ooit weer aan het werk is ga je dan mee een koffiekoekjesdrama veroorzaken in Den Haag?quote:
TeamBitterbalquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze ooit weer aan het werk is ga je dan mee een koffiekoekjesdrama veroorzaken in Den Haag?
De hele dag koekjes eisenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze ooit weer aan het werk is ga je dan mee een koffiekoekjesdrama veroorzaken in Den Haag?
Och, maar da's geen koffie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve natuurlijk bij starbucks achterige tenten.
daar is je kopje al zo groot, daar moet je dan een bord en een soeplepel onder leggen
Ik raak altijd ontstemd als er zo’n half gesmolten chocolaatje op je schoteltje ligt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met je gek dicht houden bedoelen ze ook dat je niet moet praten. Niet dat je 3 uur lang geen koek mag aanraken/opetenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik raak altijd ontstemd als er zo’n half gesmolten chocolaatje op je schoteltje ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |