Zo één had ik, maar die is geëmigreerd naar Finland.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de mijne hier. Geeft het zelfs aan me als ik hem een wijk verder tegen kom
*en uitstralingquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of loodgieters, zwembadschoonmakers, pc-reparateurs, bloemisten en melkboeren.
Perkelequote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo één had ik, maar die is geëmigreerd naar Finland.
Nu hebben ze daar een extra goede postbodequote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo één had ik, maar die is geëmigreerd naar Finland.
ik zie hem zo voor de deur staan in z'n kilt bij truusje en miepjequote:
Doedelzak erbij.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie hem zo voor de deur staan in z'n kilt
Beter dan een andere zak in 't zicht.quote:
leuk, zo iets zou mijn baas nooit verzinnenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:59 schreef kwiwi het volgende:
Wij beginnen morgen aan een 100-daagse health challenge op het werk. Iedereen heeft een soort goedkope fitbit gekregen en met wandelen, fietsen, etc. kun je punten verzamelen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er best pakketbezorgers zijn die in huis bezorgen bij noodruftige huisvrouwtjes
Ieder jaar groeit hij wat langer, ik vrees de dag tot hij boven komt drijven in het bubbelbad.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan een andere zak in 't zicht.
Zo’n geplukte kalkoen op het wateroppervlakquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder jaar groeit hij wat langer, ik vrees de dag tot hij boven komt drijven in het bubbelbad.
Believe me, they do float.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n geplukte kalkoen op het wateroppervlak
tijd voor een zakliftquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder jaar groeit hij wat langer, ik vrees de dag tot hij boven komt drijven in het bubbelbad.
Mooiquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.booking.com/hotel/de/wellnesshotel-auerhahn.nl.html
Het is 250 minder dan wat ik zelf een erg conservatieve schatting vond. Ik wacht nog even op de specificatie, het zou kunnen dat mijn loonsverhoging met terugwerkende kracht er nog niet bij zit. Als die hier ook bij zit ben ik best een beetje droevig ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:32 schreef Molo het volgende:
Is het lager dan berekend?
Mijn zus kreeg gisteren ineens amper salaris en geen vakantiegeld. Bedrijf in acute problemen, niet coronagerelateerd maar gewoon assholemanagement. Dan sta je ook te kijken
ik ben laat, ik ga nuquote:
ja ik ook nu pas.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben laat, ik ga nu
[haagsmodus]
LUNCHGENOT
[/haagsmodus]
laat die ons gewoon verhongerenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat Haags het is vergeten.
ga je boeken?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ideale uitvalsbasis voor mooie wandelingen. En daarna lekker plonzen
of hij verhongert zelf. Heb hem al een tijdje niet meer gezienquote:
hij is weer vermistquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of hij verhongert zelf. Heb hem al een tijdje niet meer gezien
Die is bang weggerend na VEEGGENOT vrees ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat Haags het is vergeten.
Fancy!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.booking.com/hotel/de/wellnesshotel-auerhahn.nl.html
Best aso eigenlijk dat ze hem open maakt als die op jouw naam staat. Gevalletje stazie praktijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook vaak zeker sinds mevr Koen een keer een pakje opende wat als cadeau voor haar bedoeld was
Nee klopt. Weg met die waardeloze act.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt lunchgenot niet geopend vandaag
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt. Weg met die waardeloze act.
Nice.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het is dat ze 10x excuses gaf daarnaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Best aso eigenlijk dat ze hem open maakt als die op jouw naam staat. Gevalletje stazie praktijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |