Ik kan er niet mee omgaan.quote:
Een expliciet gemaakt knikjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
wow, zo'n suffe LAPO had ik niet eerder, 'zeg dat wel' was als een antworod op een zakelijke chat bedoeld
Volgende keer gelijk wat dominanter je standpunt naar voren brengen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
Wel fijn dat ik vanmiddag met iets politieks aan de ga om voor eigenwijze bestuurders duidelijk te maken dat iets echt niet gaat werken![]()
Ben benieuwd of ze in her vervolg gewoon direct naar me gaan luisteren
hoofdletters zijn overratedquote:
krijg altijd een sms van hunnie als ze komen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, DHL komt tussen 8 en 18 uur. Wat een baggerbedrijf
Misschien komt dat nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik
[..]
krijg altijd een sms van hunnie als ze komen?
DHL is gewoon een faal bedrijf, snap niet dat die uberhaupt nog werk hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, DHL komt tussen 8 en 18 uur. Wat een baggerbedrijf
Ze moeten nog iets meer wennen aan mij, en ik aan de materie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer gelijk wat dominanter je standpunt naar voren brengen?
ik heb niks te klagen hoor :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
Is er überhaupt een pakketbezorger waar mensen niet over klagen?
Er is altijd iets om over te klagen!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
ik ben toch nooit thuis voor pakketjes, dus ik eigenlijk ook niet.quote:
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben toch nooit thuis voor pakketjes, dus ik eigenlijk ook niet.
ik laat het tegenwoordig meestal rechtstreeks naar een afhaalpunt gaan, als die optie er is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.
ik ook vaak zeker sinds mevr Koen een keer een pakje opende wat als cadeau voor haar bedoeld wasquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.
verkeiikerd ??quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
was er een tijd terug niet iemand hier verkeiikerd op d'r pakketbezorger?
of was dat een andere SC
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook vaak zeker sinds mevr Koen een keer een pakje opende wat als cadeau voor haar bedoeld was
Ja de mijne hier. Geeft het zelfs aan me als ik hem een wijk verder tegen komquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
Spannend pakje?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook vaak zeker sinds mevr Koen een keer een pakje opende wat als cadeau voor haar bedoeld was
moest ik googlenquote:
maar beter dan dat het een cadeautje voor een minnares isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
iheb wel ooit een pakketje op zondag laten bezorgen, toen had ik wel een bloedmooie dame aan de deurquote:
Mooi johquote:
De nieuwste we vibrate met domotica functiesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar beter dan dat het een cadeautje voor een minnares is
Is dat die ene die met je telefoon op afstand kan besturen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
De nieuwste we vibrate met domotica functies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Is het een scharrel van je?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja de mijne hier. Geeft het zelfs aan me als ik hem een wijk verder tegen kom
denk dat er best pakketbezorgers zijn die in huis bezorgen bij noodruftige huisvrouwtjesquote:
Bal tocj? Op die gozer van de loungebankquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
was er een tijd terug niet iemand hier verkeiikerd op d'r pakketbezorger?
of was dat een andere SC
Als ze in nood gaan ruften zou ik er wel wegblijven.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er best pakketbezorgers zijn die in huis bezorgen bij noodruftige huisvrouwtjes
oh dat jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bal tocj? Op die gozer van de loungebank
Klinkt als de mijnequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Of loodgieters, zwembadschoonmakers, pc-reparateurs, bloemisten en melkboeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat er best pakketbezorgers zijn die in huis bezorgen bij noodruftige huisvrouwtjes
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Huisvrouwen met angstscheetjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom even uw leidingwerk doorspoelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of loodgieters, zwembadschoonmakers, pc-reparateurs, bloemisten en melkboeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |