Ik kan er niet mee omgaan.quote:
Een expliciet gemaakt knikjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:37 schreef Koen66 het volgende:
wow, zo'n suffe LAPO had ik niet eerder, 'zeg dat wel' was als een antworod op een zakelijke chat bedoeld
Volgende keer gelijk wat dominanter je standpunt naar voren brengen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:40 schreef Molo het volgende:
Wel fijn dat ik vanmiddag met iets politieks aan de ga om voor eigenwijze bestuurders duidelijk te maken dat iets echt niet gaat werken![]()
Ben benieuwd of ze in her vervolg gewoon direct naar me gaan luisteren
hoofdletters zijn overratedquote:
krijg altijd een sms van hunnie als ze komen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, DHL komt tussen 8 en 18 uur. Wat een baggerbedrijf
Misschien komt dat nog.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ik
[..]
krijg altijd een sms van hunnie als ze komen?
DHL is gewoon een faal bedrijf, snap niet dat die uberhaupt nog werk hebbenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, DHL komt tussen 8 en 18 uur. Wat een baggerbedrijf
Ze moeten nog iets meer wennen aan mij, en ik aan de materie.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende keer gelijk wat dominanter je standpunt naar voren brengen?
ik heb niks te klagen hoor :pquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
Is er überhaupt een pakketbezorger waar mensen niet over klagen?
Er is altijd iets om over te klagen!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:45 schreef gianni61 het volgende:
Is er überhaupt een pakketbezorger waar mensen niet over klagen?
ik ben toch nooit thuis voor pakketjes, dus ik eigenlijk ook niet.quote:
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben toch nooit thuis voor pakketjes, dus ik eigenlijk ook niet.
ik laat het tegenwoordig meestal rechtstreeks naar een afhaalpunt gaan, als die optie er is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk alles op de zaak bzorgen. weet ik iig dat er altijd iemand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |