Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Officieel zou ik met een kriebelhoest thuis moeten blijven toch?
Klinkt fijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.
Jup.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Officieel zou ik met een kriebelhoest thuis moeten blijven toch?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt. Weg met die waardeloze act.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.
ja begrijp ook niet waarom hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:22 schreef Koen66 het volgende:
@:Bitterbal heeft toch wel een gewelddadige reputatie
Ook op je terras?quote:
Wel lekker rustig zonder bemoeibuuf.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm schrik ik de buren denk ik een beetje af
hmm geen slecht idee als ik precies bij haar zon hoofd zetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zonder bemoeibuuf.
En eentje in het zicht van bovengnoom.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geen slecht idee als ik precies bij haar zon hoofd zet
Ik heb hier niks mee te makenquote:
Overigens zijn typische hooikoortsklachten een uitzondering daarop. Gelukkig, anders kon ik niets.quote:
Ik heb ook hooikoorts maar vraag het me af of dat het nu is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens zijn typische hooikoortsklachten een uitzondering daarop. Gelukkig, anders kon ik niets.
Jij heel de dag in de buurt van scherpe voorwerpen en zagen en zulks lijkt me ook een bijzonder slecht idee.quote:
Tsjonge jonge. Flauw hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
Naar aanleiding van je sollicitatie op de functie van Kassamedewerker bij GAMMA Den Haag-Laakhaven (32-38 uur per week), moeten wij je helaas meedelen dat je profiel onvoldoende aansluit op hetgeen wij zoeken voor deze functie. We hebben met aandacht je sollicitatie bekeken, maar moeten je helaas meedelen dat we geen gesprek aangaan voor onze openstaande functie van Kassamedewerker bij GAMMA Den Haag-Laakhaven (32-38 uur per week).
je bent te slim en te leuk denk ikquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet welk profiel ze dan zoeken als ik kijk naar de types die daar achter de kassa zitten
Je bent zeker gewoon te oud of zoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet welk profiel ze dan zoeken als ik kijk naar de types die daar achter de kassa zitten
Je had er eenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had er eenfoto bij moeten doen dus.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kon je niet op een andere afdeling solliciteren of zo? Volgens mij kom jij prima uit de verf bij de kwasten.
heb je ze verteld hoe je je balkon verbouwd hebt?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
je hangmat en animal nog ietsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging iets doen, maar ik weet niet meer wat.
Kom kom, Haagsie!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zo klaar met mezelf. Bah, walgelijk!
Nee, da's straks pas. Werktijd is nog niet om.quote:
Nee had ik wel moeten doen he. uitgebreide fotoreportage mee moeten sturenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ze verteld hoe je je balkon verbouwd hebt?
Ga met @Amarantha frutselen. Gezellig!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben zo klaar met mezelf. Bah, walgelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |