Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Officieel zou ik met een kriebelhoest thuis moeten blijven toch?
Klinkt fijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.
Jup.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Officieel zou ik met een kriebelhoest thuis moeten blijven toch?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee klopt. Weg met die waardeloze act.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan moet je geruimd worden. Hoofd afgeven bij bitterbal voor in het koppensnellerskabinet.
ja begrijp ook niet waarom hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:22 schreef Koen66 het volgende:
@:Bitterbal heeft toch wel een gewelddadige reputatie
Ook op je terras?quote:
Wel lekker rustig zonder bemoeibuuf.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm schrik ik de buren denk ik een beetje af
hmm geen slecht idee als ik precies bij haar zon hoofd zetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel lekker rustig zonder bemoeibuuf.
En eentje in het zicht van bovengnoom.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geen slecht idee als ik precies bij haar zon hoofd zet
Ik heb hier niks mee te makenquote:
Overigens zijn typische hooikoortsklachten een uitzondering daarop. Gelukkig, anders kon ik niets.quote:
Ik heb ook hooikoorts maar vraag het me af of dat het nu is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overigens zijn typische hooikoortsklachten een uitzondering daarop. Gelukkig, anders kon ik niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |