SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:50 schreef Amee het volgende:
Wat een lelijke TT!![]()
Maar nee, stokj! Ik heb geen aanleg om dik te worden! Haha!Zonder wrijving geen glans![]()
Beter, is een goede eigenschap om dat niet te wordenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 09:50 schreef Amee het volgende:
Wat een lelijke TT!![]()
Maar nee, stokj! Ik heb geen aanleg om dik te worden! Haha!
Doe maar een TR bij HAGA als je een betere titel weet. Maakt mij niet uit.![]()
Doe ik niks mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Beter, is een goede eigenschap om dat niet te worden
Doe maar een TR bij HAGA als je een betere titel weet. Maakt mij niet uit.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook. Jouw modkrachten zijn maar beperkt...![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Hij is idd impotent hier!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dat is waar ook. Jouw modkrachten zijn maar beperkt...![]()
![]()
![]()
Nee, hoor. Het is jouw TTquote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Beter, is een goede eigenschap om dat niet te worden
Doe maar een TR bij HAGA als je een betere titel weet. Maakt mij niet uit.![]()
![]()
Tenminste één ding dan waar je goed in bent. Whaha! Grapje!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben altijd goed geweest in slechte TT's![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 11:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Tenminste één ding dan waar je goed in bent. Whaha! Grapje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad, nooit stoppen. Soms wil ik ook met mijn ambt stoppen maar wet-en regelgeving laat dat niet toe.quote:![]()
Beter man.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit stoppen. Soms wil ik ook met mijn ambt stoppen maar wet-en regelgeving laat dat niet toe.Zonder wrijving geen glans![]()
Waarom nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.Zonder wrijving geen glans![]()
Aan de ene kant ben je gebonden er aan en daardoor minder flexibel.quote:
Aan de andere kant herinnert het je er aan om je ten alle tijden in te zetten.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 12:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben je gebonden er aan en daardoor minder flexibel.
Aan de andere kant herinnert het je er aan om je ten alle tijden in te zetten.
Gadverquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, dat was een teleurstellende lunch zeg....brood met vegetarische paté...Zonder wrijving geen glans![]()
Heel goed!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja. Ik zal de kok hier op aanspreken.
Ik ga even naar buiten.Zonder wrijving geen glans![]()
Daar ging het al misquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, dat was een teleurstellende lunch zeg....brood met vegetarische paté...Ik zwaai naar dieren.![]()
HA!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ging bij jou al veel eerder mis.Ik zwaai naar dieren.![]()
Druk aan het werkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Amigoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 13:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEYYYThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Over anderhalf uur zit ik lekker op mijn edelen witte troon met een halve liter kut naar de buuf te roepenquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sooo lekker manquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over anderhalf uur zit ik lekker op mijn edelen witte troon met een halve liter kut naar de buuf te roepenIk zwaai naar dieren.![]()
GEKOMEN 💦💦💦💦💦💦💦💦💨💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦quote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Viespeukquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
GEKOMEN 💦💦💦💦💦💦💦💦💨💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦Zonder wrijving geen glans![]()
Heel mijn scherm vies nu.....quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
GEKOMEN 💦💦💦💦💦💦💦💦💨💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦![]()
![]()
😏😏😏😏😏quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heel mijn scherm vies nu.....Ik zwaai naar dieren.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die puf verpest het welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
GEKOMEN 💦💦💦💦💦💦💦💦💨💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦![]()
Uiteraardquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je had alleen maar oog voor de spetters héquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die had ik niet eens gezien...![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff papa helpen met gras maaien.
Hij is zeiknat omdat hij met een emmer water heeft zitten spelen!Zonder wrijving geen glans![]()
Daarna heb ik hem nog zeiknat gespoten met de tuinslang (hij zat me te giechelen zeg!quote:) en nu zit-ie in een lekker warm badje na al deze avonturen!
Verder heeft-ie met 2 buurmeisjes zitten flirten, heeft op een (speelgoed)tractor gereden, heeft de buurt zitten verkennen met een groep kinderen (en hun oma + mij er bij) en heeft HEEEEEEEEEEEEEL veel stampij zitten schoppen!![]()
![]()
Leuke foto TotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leukquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarna heb ik hem nog zeiknat gespoten met de tuinslang (hij zat me te giechelen zeg!) en nu zit-ie in een lekker warm badje na al deze avonturen!
Verder heeft-ie met 2 buurmeisjes zitten flirten, heeft op een (speelgoed)tractor gereden, heeft de buurt zitten verkennen met een groep kinderen (en hun oma + mij er bij) en heeft HEEEEEEEEEEEEEL veel stampij zitten schoppen!
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Je had alleen maar oog voor de spetters hé![]()
![]()
Overigens had ik vorig jaar ook al een soortgelijke foto van hem gemaakt!
Ik denk dat hij toen alleen tot die lagere stang kon komen.![]()
![]()
Doet me denken aan wat hier lange tijd geleden in een topic stond, die topic over Hookers.quote:
Dat iemand met iemand bezig was op het matras en toen die persoon klaar kwam ook nog eens het matras onder poepte vanwege de orgasmeexplosie.![]()
Ow ik ken wel een topic (inclusief paints) van iemand die de douche van zijn one night stand stond onder te poepen en piesen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat hier lange tijd geleden in een topic stond, die topic over Hookers.
Dat iemand met iemand bezig was op het matras en toen die persoon klaar kwam ook nog eens het matras onder poepte vanwege de orgasmeexplosie.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat ik die geurfunctie speciaal voor dagbagger uit zou zetten![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Whehe!
Alleen heeft dat gazonnetje het niet overleefd. Klote grond hier.
Afgegraven, tuinaarde in gestort en opnieuw ingezaaid.
De afgelopen 2 weken de boel handmatig zitten knippen en zonet voor het eerst met de grasmaaier gedaan!![]()
![]()
Druk mee bezig dan.....quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Alleen heeft dat gazonnetje het niet overleefd. Klote grond hier.
Afgegraven, tuinaarde in gestort en opnieuw ingezaaid.
De afgelopen 2 weken de boel handmatig zitten knippen en zonet voor het eerst met de grasmaaier gedaan!![]()
Wtf...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat hier lange tijd geleden in een topic stond, die topic over Hookers.
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Kan me wel voorstellen als je heftig komt dat je spieren zich daar aanspannen en dat er misschien damp vrijkomt maar een hele dralla...tenzij de poepzak vooraf niet was geleegd...quote:![]()
Daarom ook goed voorbereid zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen als je heftig komt dat je spieren zich daar aanspannen en dat er misschien damp vrijkomt maar een hele dralla...tenzij de poepzak vooraf niet was geleegd...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sowieso!quote:
Ook al een flinke tijd met het voortuintje bezig geweest.
In principe zou ik die morgen af kunnen krijgen, ALS onze kleine dictactor hier me er tijd voor gunt!![]()
![]()
Dictator nog wel ha haquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Ook al een flinke tijd met het voortuintje bezig geweest.
In principe zou ik die morgen af kunnen krijgen, ALS onze kleine dictactor hier me er tijd voor gunt!![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Uiteraard, je wilt niet in situaties komen die je niet wilt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Tja......je had hem ook kunnen opvoedenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh echt wel!Als hij zijn zin niet krijgt, vallen er doden!
![]()
![]()
![]()
Opwattes?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja......je had hem ook kunnen opvoeden![]()
![]()
![]()
Uhu uhu!quote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
pretty fly for a white guyOp maandag 5 juli 2021 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag jou wel.![]()
GmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je bitch wil chillenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb drank geen drugsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Condoomsquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wijntje halen, kaas/toastjes, romantische film uitzoeken.....They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Altijd goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
You never walk alone!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zag je Animal Crossen
Ben je vrij dan?ben best tevreden met m'n voortgang
![]()
Ik zag jou ook Animal Crossen
Wil je eiland zien.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Jaben best tevreden met m'n voortgang
![]()
Ik zag jou ook Animal Crossen![]()
![]()
Altijd welkomquote:'s avonds wel mooier
![]()
Moet jij ook dingen terug brengen naar bewoners?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nee. Hoezo?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:25 schreef engine het volgende:
[..]
Altijd welkom's avonds wel mooier
![]()
Moet jij ook dingen terug brengen naar bewoners?
Hoeveel heb je al? Ik 10. Dat is wel maximaal, denk ik.![]()
Pfoe jij bent ook snel gegaan danquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee. Hoezo?
Hoeveel heb je al? Ik 10. Dat is wel maximaal, denk ik.Wil ook bij jou kijken weer
Ik 5 nu.
Al twee dingen gevonden vandaag die ik naar iemand terug moet brengen maar geen idee wie
Oooh, gevonden voorwerpen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:29 schreef engine het volgende:
[..]
Pfoe jij bent ook snel gegaan danWil ook bij jou kijken weer
Ik 5 nu.
Al twee dingen gevonden vandaag die ik naar iemand terug moet brengen maar geen idee wie
Ja, dan moet je met elke bewoner praten en misschien krijg je wel een tip. Of de eigenaar.![]()
Ah dacht dat ik al rond was geweest met het eerste voorwerp haha. Nog maar een keer proberen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Oooh, gevonden voorwerpen?
Ja, dan moet je met elke bewoner praten en misschien krijg je wel een tip. Of de eigenaar.
Ben je ook nog bezig met dieren verzamelen of meer aan het bouwen enzo?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Meer aan het verfraaien. Ik moet een 3 sterren rating krijgen zodat ik K.K kan uitnodigen om een concert te geven. En daarmee ook wat dingen unlocken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ah dacht dat ik al rond was geweest met het eerste voorwerp haha. Nog maar een keer proberen.
Ben je ook nog bezig met dieren verzamelen of meer aan het bouwen enzo?![]()
Ik nu ook even nadat die 3 huisjes klaar waren.quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:34 schreef Amee het volgende:
[..]
Meer aan het verfraaien. Ik moet een 3 sterren rating krijgen zodat ik K.K kan uitnodigen om een concert te geven. En daarmee ook wat dingen unlocken.
Maar pas net ontdekt dat ik fruitbomen niet langs elkaar moet plaatsenDus nu een hele tijd bezig geweest om m'n bomen overal te verplaatsen
Waar zie je die rating eigenlijk? Of komt dat pas later?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Moet je bij Isabelle vragenquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:40 schreef engine het volgende:
Waar zie je die rating eigenlijk? Of komt dat pas later?![]()
![]()
Haha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik nu ook even nadat die 3 huisjes klaar waren.
Maar pas net ontdekt dat ik fruitbomen niet langs elkaar moet plaatsenDus nu een hele tijd bezig geweest om m'n bomen overal te verplaatsen
![]()
Dankje!quote:
GDM!!! Mijn grote teen doet pijn... op de 1e knobbel...zou toch geen jicht zijn he![]()
Afgelopen zondag hardgelopen wou vandaag weer gaan maar helaas..maar even wat ibuprofen scoren ofzo..hopelijk morgen stukje lopen weer...Ik zwaai naar dieren.![]()
Vlug!! Bel 112!! Geerdje moet geredt worden!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
GDM!!! Mijn grote teen doet pijn... op de 1e knobbel...zou toch geen jicht zijn he![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vlug!! Bel 112!! Geerdje moet geredt worden!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vanavond even in een sodabadje.....*grootmoeders tip*quote:Op woensdag 27 mei 2020 16:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo erg als ik sommige foto's zie dik en knal rood..![]()
Hu helpt dat ook inwendig? Geen wond ofzo..quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vanavond even in een sodabadje.....*grootmoeders tip*Ik zwaai naar dieren.![]()
Weet niet.....maar baat het niet dan schaad het niet?quote:Op woensdag 27 mei 2020 17:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hu helpt dat ook inwendig? Geen wond ofzo..![]()
Hehehequote:Op woensdag 27 mei 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet niet.....maar baat het niet dan schaad het niet?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ow, Kluun is een kloontje van jou?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:17 schreef Amee het volgende:
Come on! Laten we een snel een nieuw topic openen!![]()
Oh @Amee je kan het in Games & Consoles openen, zie deze link. Dan kan jij je neukertje ( @ToT zijn woorden) er ook in mentionenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?![]()
![]()
![]()
![]()
Tot?? Ik was nog bij Engine.....quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh @:amee je kan het in Gaming openen. Dan kan jij je neukertje ( @:Tot zijn woorden) er ook in mentionen![]()
![]()
![]()
Wat ben jij van Engine?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot?? Ik was nog bij Engine.....![]()
quote:Arme vrouw
Is een introverte Spanjaard die vloeiend Nederlands spreekt en 2 kleine dochters heeft een optie voor jou? Woont wel in de hoofdstad van Nederland.![]()
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.quote:
Straks maar weer gewoon aan het bier!![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?![]()
![]()
Ach in de koelkast blijft het topic nog wel een dagje langer houdbaar hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe![]()
![]()
Help dan mee om deze toppa te vullenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.
Straks maar weer gewoon aan het bier!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat deed jij bij @engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot?? Ik was nog bij Engine.....![]()
Bij Spanjaard denk ik alleen aan Nadalquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]Arme vrouw
Is een introverte Spanjaard die vloeiend Nederlands spreekt en 2 kleine dochters heeft een optie voor jou? Woont wel in de hoofdstad van Nederland.![]()
![]()
![]()
Aaahaaaaha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT met ijsje om het topic wat mee te vullen.![]()
Oh nee, aan mij heb je geen concurrentie hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat deed jij bij @:engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪![]()
Maar ik miste de overgang tussen Engine en ToT
![]()
![]()
Waarom wilt hij het ijsje niet bij het ijstokje vasthoudenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT met ijsje om het topic wat mee te vullen.![]()
![]()
#viesdikquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT met ijsje om het topic wat mee te vullen.Ik zwaai naar dieren.![]()
Het waren gewoon ToT zijn woorden. Haha! Ik ben niet overgelopen 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nee, aan mij heb je geen concurrentie hoor![]()
Maar ik miste de overgang tussen Engine en ToT
![]()
Deze man is kleiner dan Nadal, heeft kort zwart haar, verzorgde stoppelbaardje. Als hij praat dan versta je hem de eerste twee minuten niet omdat hij naar de grond kijkt. Daarna lukt het je om hem beter te verstaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij Spanjaard denk ik alleen aan Nadal![]()
![]()
Geen idee, misschien moet je dat aan het @stokje vragen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom wilt hij het ijsje niet bij het ijstokje vasthouden
De vorige keer hield hij het wel normaal vast, maar nu wilde hij dat absoluut niet!![]()
![]()
Stoerquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat deed jij bij @:engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪![]()
![]()
![]()
Maar geen zorgen. Haren kunnen blijven zitten
Haha totdat hij erachter komt dat kleverige zoete ijshanden niet fijn zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet je dat aan het @:stokje vragen?
De vorige keer hield hij het wel normaal vast, maar nu wilde hij dat absoluut niet!![]()
Wel een uitdaging hoor....quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze man is kleiner dan Nadal, heeft kort zwart haar, verzorgde stoppelbaardje. Als hij praat dan versta je hem de eerste twee minuten niet omdat hij naar de grond kijkt. Daarna lukt het je om hem beter te verstaan.![]()
Oh die heeft hij inmiddels allang helemaal schoongesabbeld hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha totdat hij erachter komt dat kleverige zoete ijshanden niet fijn zijn.![]()
![]()
Haha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
![]()
Maar geen zorgen. Haren kunnen blijven zitten![]()
Ik kom hem daarom liever niet graag tegen. De enige keer dat ik hem vanaf het begin goed hoorde praten was toen hij over iets kwam klagen wat zijn buren hadden gedaan.quote:![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die heeft hij inmiddels allang helemaal schoongesabbeld hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
En dan probeer je hem mij aan te smeren??quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kom hem daarom liever niet graag tegen. De enige keer dat ik hem vanaf het begin goed hoorde praten was toen hij over iets kwam klagen wat zijn buren hadden gedaan.![]()
![]()
Kan Highbury je vanavond nog verwachten?quote:
Jij hebt voor iedereen geduldquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dan probeer je hem mij aan te smeren??![]()
![]()
![]()
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Highbury je vanavond nog verwachten?![]()
Spelen jullie ditquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.Laat maar weten. Ik ben al online.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij pakte mama bij de hand en gaf het stokje terug aan haar, met deze blik:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga eerst een ijsje eten en dan kom ik. Krullenbol zijn foto heeft me doen watertanden naar een ijsje. Haha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk!Laat maar weten. Ik ben al online.
![]()
Nee was eigenlijk een heel lieve blik, maar het was wel meteen heel duidelijk dat hij er nog eentje wilde hebben!quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ga eerst een ijsje eten en dan kom ik. Krullenbol zijn foto heeft me doen watertanden naar een ijsje. Haha!
Ik heb net weer zo'n soort yoghurt-Magnum met bosbessen van de Jumbo gehaald. Erg lekker!![]()
![]()
Ik moest gelijk denken aan dat dit een game voor mini-ToT zou zijn, aan de manier waarop het er uit ziet. Maar het is niet zo. Wel leuk om stap voor stap die dingen te doen.quote:![]()
Ga je op dezelfde manier eten?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ga eerst een ijsje eten en dan kom ik. Krullenbol zijn foto heeft me doen watertanden naar een ijsje. Haha!
Had al paar keer filmpjes gezien maar niet gekocht want leek me echt te kinderachtig. Is het ook welquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat dit een game voor mini-ToT zou zijn, aan de manier waarop het er uit ziet. Maar het is niet zo. Wel leuk om stap voor stap die dingen te doen.Maar vind het toch wel erg grappig.
Ja toch, en is denk ik wel leuk om zo te spelen tegen anderen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Had al paar keer filmpjes gezien maar niet gekocht want leek me echt te kinderachtig. Is het ook welMaar vind het toch wel erg grappig.
![]()
Zelf ben ik helemaal gestopt met gamen. Ik speel alleen nog van die idle clickers op m'n mobieltje!
GTA V kun je momenteel gratis downloaden. Wel aangemeld voor een gratis download voor als ik het toch ooit weer wil oppikken, maar je hebt 100GB schijfruimte nodig en mijn videokaart trekt het absoluut niet.
Dan moet ik eerst flink geld investeren om mijn voormalige verslaving weer op te pikken.Ehhh.....laten we dat maar niet doen, nee.
![]()
![]()
Een maat uit de vriendengroep is helemaal gameverslaafd. Elke dag speelt hij minimaal 2 uurtjes. En als er nieuwe spellen uitkomen dan pre-ordered hij het en zodra de game is gereleased neemt hij minimaal 3 dagen verlof om de game helemaal uit te spelen...quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
Zelf ben ik helemaal gestopt met gamen. Ik speel alleen nog van die idle clickers op m'n mobieltje!
GTA V kun je momenteel gratis downloaden. Wel aangemeld voor een gratis download voor als ik het toch ooit weer wil oppikken, maar je hebt 100GB schijfruimte nodig en mijn videokaart trekt het absoluut niet.
Dan moet ik eerst flink geld investeren om mijn voormalige verslaving weer op te pikken.Ehhh.....laten we dat maar niet doen, nee.
![]()
![]()
Ik mis Kopje ook en ik mis @GibsonLesPaulquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino hoe gaat het met je? Kom dit weekend L4D2 spelen?
@:Geerd Geerdje kom kom.![]()
![]()
@GibsonLesPaul88 zou het rustig aan doen de komende tijden (wat ik mij nog kon herinneren). Maar dat is alweer een tijd geleden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis Kopje ook en ik mis @:GibsonLesPaul
@Fernweh en @puzziepie hebben het ook druk
Die @AlohA is helemaal verdwenen.![]()
GEKOMEN!!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino hoe gaat het met je? Kom dit weekend L4D2 spelen?
@:Geerd Geerdje kom kom.Ik zwaai naar dieren.![]()
Maar Kopje en Gibje zijn er niet samen vandoor tochquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
@:gibsonlespaul88 zou het rustig aan doen de komende tijden (wat ik mij nog kon herinneren). Maar dat is alweer een tijd geleden.
@:Fernweh en @:puzziepie hebben het ook druk
Die @:aloha is helemaal verdwenen.![]()
![]()
Nee, anders zouden we dat weten. Collega J gaf laatst aan dat ze wel aan het appen is met Gibs.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar Kopje en Gibje zijn er niet samen vandoor toch![]()
Haske druk ...met kijken naar De Crew Demo van SpaceXquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
@:gibsonlespaul88 zou het rustig aan doen de komende tijden (wat ik mij nog kon herinneren). Maar dat is alweer een tijd geleden.
![]()
Haai
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee......Gibs zou met mij moeten appenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, anders zouden we dat weten. Collega J gaf laatst aan dat ze wel aan het appen is met Gibs.![]()
![]()
Heeft hij wel je juiste nummer?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee......Gibs zou met mij moeten appen![]()
![]()
Klopt!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
OOOOH die kunnen we vanavond in Nederland langs zien vliegen als het zicht helder is!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
puzzieeeequote:Op woensdag 27 mei 2020 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haske druk ...met kijken naar De Crew Demo van SpaceX![]()
![]()
Haai![]()
![]()
![]()
![]()
Komt goed Cinda, mensen mogen wat actiever worden buiten en dat brengt ook nieuwe kansen met zich mee (helaas daar waar niemand zich aan 1,5 meter houdt).quote:![]()
Als je de tijd weet, het weer hier goed is en het gaat verder ook allemaal goed vanavond, dan zou je het moeten kunnen zien. Maar ik weet niet of mij dat luktquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga kijken, ben benieuwd of ik het kan zien.
ik ga het iig proberen te kijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik las dat het hier rond 22:56 hier te zien zou zijn. Maar we gaan het zien!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je de tijd weet, het weer hier goed is en het gaat verder ook allemaal goed vanavond, dan zou je het moeten kunnen zien. Maar ik weet niet of mij dat lukt
ik ga het iig proberen te kijken![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lukt het allemaal nog daar?![]()
Met jou ook?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las dat het hier rond 22:56 hier te zien zou zijn. Maar we gaan het zien!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ah tnx....ga ook proberen te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las dat het hier rond 22:56 hier te zien zou zijn. Maar we gaan het zien!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Een maat uit de vriendengroep is helemaal gameverslaafd. Elke dag speelt hij minimaal 2 uurtjes. En als er nieuwe spellen uitkomen dan pre-ordered hij het en zodra de game is gereleased neemt hij minimaal 3 dagen verlof om de game helemaal uit te spelen...Donders!
![]()
Ja druk met werk en met 19 jarige non-stop thuis.....maar die mag vanaf half juni weer naar school.....zwangere schoondochter heeft het zwaar nu zeker?quote:![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
![]()
Moet ze maar rustiger eten, dan is die Heimlichmethode niet nodig!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:geerd je hebt concurrentie
[ afbeelding ]![]()
![]()
Babykamer is helemaal klaar en het gaat goed met haar , en met de baby ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja druk met werk en met 19 jarige non-stop thuis.....maar die mag vanaf half juni weer naar school.....zwangere schoondochter heeft het zwaar nu zeker?![]()
Oh fijn dat koter weer naar school kan!!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nouja koter.....en het is nog geen 15 juni....en hij mag alleen toetsen maken, geen labonderzoekquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babykamer is helemaal klaar en het gaat goed met haar , en met de baby ook![]()
Oh fijn dat koter weer naar school kan!!![]()
![]()
Een Taiwanees meisje waar Mini-ToT af en toe mee speelt, zei vandaag "Didi! Didi!" tegen hem!
Dat schijnt "Broer! Broer!" te betekenen!(Zij wil een broertje.
)
Edit: ff opgezocht, was "Gege" of zo blijkbaar.Ik kon het al moeilijk verstaan!
![]()
![]()
HA IK MAAK HEM KAPOT!!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:geerd je hebt concurrentie
[ afbeelding ]Ik zwaai naar dieren.![]()
19 jaar toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja koter.....en het is nog geen 15 juni....en hij mag alleen toetsen maken, geen labonderzoek
Ik noem mijn kinderen altijd koterz
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nou deze met een kop groter is echt de man in huisquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
19 jaar toch?
Ik noem mijn kinderen altijd koterz![]()
![]()
Die van mij zijn ook allebei veul groter dan dat ik benquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou deze met een kop groter is echt de man in huis
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eng is dat hè ha haquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook allebei veul groter dan dat ik ben![]()
![]()
Ja ik verwacht ook dat Mini-ToT in zijn puberjaren wel boven ons uit gaat steken, ondanks z'n deels Aziatische genen!![]()
![]()
Uur nog is de planning
Zolang zijn 11e vinger maar geen Aziatische lengtes aanhoudquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik verwacht ook dat Mini-ToT in zijn puberjaren wel boven ons uit gaat steken, ondanks z'n deels Aziatische genen!
Vandaag toch geen lancering. 15 minuten voor lancering gestopt omdat het weer niet goed genoeg was. Zaterdag weer een poging.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haha je was me voorquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:24 schreef engine het volgende:
Vandaag toch geen lancering. 15 minuten voor lancering gestopt omdat het weer niet goed genoeg was. Zaterdag weer een poging.![]()
![]()
Het gezin van de donut is pas erg. Hijzelf is 1m90 nog wat en ongeveer 120 kilo (of meer zelfs, hij is letterlijk een donut, wonderbaarlijk dat hij zonder hulpmiddelen nog kan lopen).quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik verwacht ook dat Mini-ToT in zijn puberjaren wel boven ons uit gaat steken, ondanks z'n deels Aziatische genen!
Zijn vrouw is 1m85 en slank. De broers van de vrouw schijnen allemaal 2 meter nog wat te zijn. De zonen en dochter van de donut zijn allemaal tussen de 185 (dochter) en 2 meter (2 zoons).![]()
Anders mag Geerdje haar wel reddenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ze maar rustiger eten, dan is die Heimlichmethode niet nodig!![]()
![]()
Ja was aan het kijken. Was best spannend eigenlijk ook al gebeurde er niet veel. Ga zaterdag weer kijken als ik tijd heb.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het hele proces zelf is al heel wat om naar te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was aan het kijken. Was best spannend eigenlijk ook al gebeurde er niet veel. Ga zaterdag weer kijken als ik tijd heb.![]()
![]()
Stokj, jij moet nodig weer naar je werkplaats 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt hem nodig toch om in slaap te komen (of is dat dan het tegenovergestelde)
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Stokj, jij moet nodig weer naar je werkplaats 🤪![]()
![]()
Ja en iedere keer nieuwe checks...iedere keer weer spannendquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Het hele proces zelf is al heel wat om naar te kijken
Kun je wat aan doenquote:
Tot zo!quote:
Fascinerend hoeveel van die checks/controls er zijn om de lucht in te gaan. Meer denk ik dan bij een vliegtuig. Ook omdat je met andere temperaturen te maken hebt, andere manier van aandrijving in de ruimte etc.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en iedere keer nieuwe checks...iedere keer weer spannend![]()
STOKVISquote:Op donderdag 28 mei 2020 06:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Fascinerend hoeveel van die checks/controls er zijn om de lucht in te gaan. Meer denk ik dan bij een vliegtuig. Ook omdat je met andere temperaturen te maken hebt, andere manier van aandrijving in de ruimte etc.Zonder wrijving geen glans![]()
Waar gaat de volgende compa naar toe?
Je hebt weer de dubbel gewonnen, en dat met een ploeg die 10e moest worden.
Vanavond laatste match man.![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2020 06:56 schreef stokj het volgende:
Waar gaat de volgende compa naar toe?
Je hebt weer de dubbel gewonnen, en dat met een ploeg die 10e moest worden.
Vanavond laatste match man.
Maak er een mooie dag van!quote:
Voor alles is een procedurequote:Op donderdag 28 mei 2020 06:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Fascinerend hoeveel van die checks/controls er zijn om de lucht in te gaan. Meer denk ik dan bij een vliegtuig. Ook omdat je met andere temperaturen te maken hebt, andere manier van aandrijving in de ruimte etc.
Maar zo'n slecht weer was het niet. Iets later had gewoon gekund waarschijnlijk maar dat mag dan niet meer ofzo. Dat heb ik eigenlijk niet begrepen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Haagsquote:
Alles goedquote:
Daar?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gefeliciteerd Engine, het is je geluktquote:
Hey Stokjquote:
[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 28-05-2020 07:09:21 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Minuut geleden maat maar nog steeds alles lekkerquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Minuut geleden maat maar nog steeds alles lekker
quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Engine, het is je gelukt
JawellllEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |