Hehehequote:Op woensdag 27 mei 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet niet.....maar baat het niet dan schaad het niet?
Ow, Kluun is een kloontje van jou?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
GDM!!! Mijn grote teen doet pijn... op de 1e knobbel...zou toch geen jicht zijn he![]()
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:17 schreef Amee het volgende:
Come on! Laten we een snel een nieuw topic openen!
Oh @Amee je kan het in Games & Consoles openen, zie deze link. Dan kan jij je neukertje ( @ToT zijn woorden) er ook in mentionenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?
Tot?? Ik was nog bij Engine.....quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh @:amee je kan het in Gaming openen. Dan kan jij je neukertje ( @:Tot zijn woorden) er ook in mentionen![]()
![]()
Wat ben jij van Engine?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot?? Ik was nog bij Engine.....
quote:
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?
Ach in de koelkast blijft het topic nog wel een dagje langer houdbaar hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe
Help dan mee om deze toppa te vullenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.
Straks maar weer gewoon aan het bier!
Wat deed jij bij @engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot?? Ik was nog bij Engine.....
Bij Spanjaard denk ik alleen aan Nadalquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]Arme vrouw
Is een introverte Spanjaard die vloeiend Nederlands spreekt en 2 kleine dochters heeft een optie voor jou? Woont wel in de hoofdstad van Nederland.
Aaahaaaaha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT met ijsje om het topic wat mee te vullen.
Oh nee, aan mij heb je geen concurrentie hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat deed jij bij @:engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪
Waarom wilt hij het ijsje niet bij het ijstokje vasthoudenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#viesdikquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het waren gewoon ToT zijn woorden. Haha! Ik ben niet overgelopen 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nee, aan mij heb je geen concurrentie hoor![]()
Maar ik miste de overgang tussen Engine en ToT
Deze man is kleiner dan Nadal, heeft kort zwart haar, verzorgde stoppelbaardje. Als hij praat dan versta je hem de eerste twee minuten niet omdat hij naar de grond kijkt. Daarna lukt het je om hem beter te verstaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij Spanjaard denk ik alleen aan Nadal![]()
Geen idee, misschien moet je dat aan het @stokje vragen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom wilt hij het ijsje niet bij het ijstokje vasthouden
Stoerquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat deed jij bij @:engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪
Haha totdat hij erachter komt dat kleverige zoete ijshanden niet fijn zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet je dat aan het @:stokje vragen?
De vorige keer hield hij het wel normaal vast, maar nu wilde hij dat absoluut niet!
Wel een uitdaging hoor....quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze man is kleiner dan Nadal, heeft kort zwart haar, verzorgde stoppelbaardje. Als hij praat dan versta je hem de eerste twee minuten niet omdat hij naar de grond kijkt. Daarna lukt het je om hem beter te verstaan.
Oh die heeft hij inmiddels allang helemaal schoongesabbeld hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha totdat hij erachter komt dat kleverige zoete ijshanden niet fijn zijn.
Haha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
![]()
Maar geen zorgen. Haren kunnen blijven zitten
Ik kom hem daarom liever niet graag tegen. De enige keer dat ik hem vanaf het begin goed hoorde praten was toen hij over iets kwam klagen wat zijn buren hadden gedaan.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die heeft hij inmiddels allang helemaal schoongesabbeld hoor!
En dan probeer je hem mij aan te smeren??quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kom hem daarom liever niet graag tegen. De enige keer dat ik hem vanaf het begin goed hoorde praten was toen hij over iets kwam klagen wat zijn buren hadden gedaan.
Kan Highbury je vanavond nog verwachten?quote:
Jij hebt voor iedereen geduldquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dan probeer je hem mij aan te smeren??
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Highbury je vanavond nog verwachten?
Spelen jullie ditquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.
Leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |