Ow, Kluun is een kloontje van jou?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
GDM!!! Mijn grote teen doet pijn... op de 1e knobbel...zou toch geen jicht zijn he![]()
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:17 schreef Amee het volgende:
Come on! Laten we een snel een nieuw topic openen!
Oh @Amee je kan het in Games & Consoles openen, zie deze link. Dan kan jij je neukertje ( @ToT zijn woorden) er ook in mentionenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?
Tot?? Ik was nog bij Engine.....quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh @:amee je kan het in Gaming openen. Dan kan jij je neukertje ( @:Tot zijn woorden) er ook in mentionen![]()
![]()
Wat ben jij van Engine?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot?? Ik was nog bij Engine.....
quote:
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?
Ach in de koelkast blijft het topic nog wel een dagje langer houdbaar hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe
Help dan mee om deze toppa te vullenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.
Straks maar weer gewoon aan het bier!
Wat deed jij bij @engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot?? Ik was nog bij Engine.....
Bij Spanjaard denk ik alleen aan Nadalquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef stokj het volgende:
[..]Arme vrouw
Is een introverte Spanjaard die vloeiend Nederlands spreekt en 2 kleine dochters heeft een optie voor jou? Woont wel in de hoofdstad van Nederland.
Aaahaaaaha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 Mini-ToT met ijsje om het topic wat mee te vullen.
Oh nee, aan mij heb je geen concurrentie hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat deed jij bij @:engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪
Waarom wilt hij het ijsje niet bij het ijstokje vasthoudenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#viesdikquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het waren gewoon ToT zijn woorden. Haha! Ik ben niet overgelopen 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh nee, aan mij heb je geen concurrentie hoor![]()
Maar ik miste de overgang tussen Engine en ToT
Deze man is kleiner dan Nadal, heeft kort zwart haar, verzorgde stoppelbaardje. Als hij praat dan versta je hem de eerste twee minuten niet omdat hij naar de grond kijkt. Daarna lukt het je om hem beter te verstaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Bij Spanjaard denk ik alleen aan Nadal![]()
Geen idee, misschien moet je dat aan het @stokje vragen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom wilt hij het ijsje niet bij het ijstokje vasthouden
Stoerquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:03 schreef Amee het volgende:
[..]
Wat deed jij bij @:engine ? Moet ik je haren kaal trekken ofzo? 🤪
Haha totdat hij erachter komt dat kleverige zoete ijshanden niet fijn zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, misschien moet je dat aan het @:stokje vragen?
De vorige keer hield hij het wel normaal vast, maar nu wilde hij dat absoluut niet!
Wel een uitdaging hoor....quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze man is kleiner dan Nadal, heeft kort zwart haar, verzorgde stoppelbaardje. Als hij praat dan versta je hem de eerste twee minuten niet omdat hij naar de grond kijkt. Daarna lukt het je om hem beter te verstaan.
Oh die heeft hij inmiddels allang helemaal schoongesabbeld hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha totdat hij erachter komt dat kleverige zoete ijshanden niet fijn zijn.
Haha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef engine het volgende:
[..]
Stoer![]()
![]()
![]()
Maar geen zorgen. Haren kunnen blijven zitten
Ik kom hem daarom liever niet graag tegen. De enige keer dat ik hem vanaf het begin goed hoorde praten was toen hij over iets kwam klagen wat zijn buren hadden gedaan.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die heeft hij inmiddels allang helemaal schoongesabbeld hoor!
En dan probeer je hem mij aan te smeren??quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kom hem daarom liever niet graag tegen. De enige keer dat ik hem vanaf het begin goed hoorde praten was toen hij over iets kwam klagen wat zijn buren hadden gedaan.
Kan Highbury je vanavond nog verwachten?quote:
Jij hebt voor iedereen geduldquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dan probeer je hem mij aan te smeren??
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kan Highbury je vanavond nog verwachten?
Spelen jullie ditquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.
Leuk!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaa. Ik kan vandaag niet tot laat opblijven, want morgen werken! Ik stuur je een bericht als ik zover ben.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij pakte mama bij de hand en gaf het stokje terug aan haar, met deze blik:
[ afbeelding ]
Ik ga eerst een ijsje eten en dan kom ik. Krullenbol zijn foto heeft me doen watertanden naar een ijsje. Haha!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk!Laat maar weten. Ik ben al online.
Nee was eigenlijk een heel lieve blik, maar het was wel meteen heel duidelijk dat hij er nog eentje wilde hebben!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ga eerst een ijsje eten en dan kom ik. Krullenbol zijn foto heeft me doen watertanden naar een ijsje. Haha!
Ik moest gelijk denken aan dat dit een game voor mini-ToT zou zijn, aan de manier waarop het er uit ziet. Maar het is niet zo. Wel leuk om stap voor stap die dingen te doen.quote:
Ga je op dezelfde manier eten?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:14 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik ga eerst een ijsje eten en dan kom ik. Krullenbol zijn foto heeft me doen watertanden naar een ijsje. Haha!
Had al paar keer filmpjes gezien maar niet gekocht want leek me echt te kinderachtig. Is het ook welquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan dat dit een game voor mini-ToT zou zijn, aan de manier waarop het er uit ziet. Maar het is niet zo. Wel leuk om stap voor stap die dingen te doen.
Ja toch, en is denk ik wel leuk om zo te spelen tegen anderen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Had al paar keer filmpjes gezien maar niet gekocht want leek me echt te kinderachtig. Is het ook welMaar vind het toch wel erg grappig.
Een maat uit de vriendengroep is helemaal gameverslaafd. Elke dag speelt hij minimaal 2 uurtjes. En als er nieuwe spellen uitkomen dan pre-ordered hij het en zodra de game is gereleased neemt hij minimaal 3 dagen verlof om de game helemaal uit te spelen...quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:20 schreef ToT het volgende:
Zelf ben ik helemaal gestopt met gamen. Ik speel alleen nog van die idle clickers op m'n mobieltje!
GTA V kun je momenteel gratis downloaden. Wel aangemeld voor een gratis download voor als ik het toch ooit weer wil oppikken, maar je hebt 100GB schijfruimte nodig en mijn videokaart trekt het absoluut niet.
Dan moet ik eerst flink geld investeren om mijn voormalige verslaving weer op te pikken.Ehhh.....laten we dat maar niet doen, nee.
Ik mis Kopje ook en ik mis @GibsonLesPaulquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino hoe gaat het met je? Kom dit weekend L4D2 spelen?
@:Geerd Geerdje kom kom.
@GibsonLesPaul88 zou het rustig aan doen de komende tijden (wat ik mij nog kon herinneren). Maar dat is alweer een tijd geleden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik mis Kopje ook en ik mis @:GibsonLesPaul
GEKOMEN!!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino hoe gaat het met je? Kom dit weekend L4D2 spelen?
@:Geerd Geerdje kom kom.
Maar Kopje en Gibje zijn er niet samen vandoor tochquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
@:gibsonlespaul88 zou het rustig aan doen de komende tijden (wat ik mij nog kon herinneren). Maar dat is alweer een tijd geleden.
@:Fernweh en @:puzziepie hebben het ook druk
Die @:aloha is helemaal verdwenen.
Nee, anders zouden we dat weten. Collega J gaf laatst aan dat ze wel aan het appen is met Gibs.quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar Kopje en Gibje zijn er niet samen vandoor toch
Haske druk ...met kijken naar De Crew Demo van SpaceXquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
@:gibsonlespaul88 zou het rustig aan doen de komende tijden (wat ik mij nog kon herinneren). Maar dat is alweer een tijd geleden.
Nee......Gibs zou met mij moeten appenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, anders zouden we dat weten. Collega J gaf laatst aan dat ze wel aan het appen is met Gibs.
Heeft hij wel je juiste nummer?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee......Gibs zou met mij moeten appen
Klopt!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:29 schreef stokj het volgende:
[..]
OOOOH die kunnen we vanavond in Nederland langs zien vliegen als het zicht helder is!
puzzieeeequote:Op woensdag 27 mei 2020 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haske druk ...met kijken naar De Crew Demo van SpaceX![]()
![]()
Haai
Komt goed Cinda, mensen mogen wat actiever worden buiten en dat brengt ook nieuwe kansen met zich mee (helaas daar waar niemand zich aan 1,5 meter houdt).quote:
Als je de tijd weet, het weer hier goed is en het gaat verder ook allemaal goed vanavond, dan zou je het moeten kunnen zien. Maar ik weet niet of mij dat luktquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ga kijken, ben benieuwd of ik het kan zien.
Ik las dat het hier rond 22:56 hier te zien zou zijn. Maar we gaan het zien!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je de tijd weet, het weer hier goed is en het gaat verder ook allemaal goed vanavond, dan zou je het moeten kunnen zien. Maar ik weet niet of mij dat lukt
ik ga het iig proberen te kijken
Jawel hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Lukt het allemaal nog daar?
Kloptquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las dat het hier rond 22:56 hier te zien zou zijn. Maar we gaan het zien!
Ah tnx....ga ook proberen te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las dat het hier rond 22:56 hier te zien zou zijn. Maar we gaan het zien!
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Een maat uit de vriendengroep is helemaal gameverslaafd. Elke dag speelt hij minimaal 2 uurtjes. En als er nieuwe spellen uitkomen dan pre-ordered hij het en zodra de game is gereleased neemt hij minimaal 3 dagen verlof om de game helemaal uit te spelen...
Ja druk met werk en met 19 jarige non-stop thuis.....maar die mag vanaf half juni weer naar school.....zwangere schoondochter heeft het zwaar nu zeker?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet ze maar rustiger eten, dan is die Heimlichmethode niet nodig!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:geerd je hebt concurrentie
[ afbeelding ]
Babykamer is helemaal klaar en het gaat goed met haar , en met de baby ookquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja druk met werk en met 19 jarige non-stop thuis.....maar die mag vanaf half juni weer naar school.....zwangere schoondochter heeft het zwaar nu zeker?
Nouja koter.....en het is nog geen 15 juni....en hij mag alleen toetsen maken, geen labonderzoekquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babykamer is helemaal klaar en het gaat goed met haar , en met de baby ook![]()
Oh fijn dat koter weer naar school kan!!
HA IK MAAK HEM KAPOT!!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
@:geerd je hebt concurrentie
[ afbeelding ]
19 jaar toch?quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nouja koter.....en het is nog geen 15 juni....en hij mag alleen toetsen maken, geen labonderzoek
Nou deze met een kop groter is echt de man in huisquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
19 jaar toch?
Ik noem mijn kinderen altijd koterz
Die van mij zijn ook allebei veul groter dan dat ik benquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou deze met een kop groter is echt de man in huis
Eng is dat hè ha haquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook allebei veul groter dan dat ik ben
Zolang zijn 11e vinger maar geen Aziatische lengtes aanhoudquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik verwacht ook dat Mini-ToT in zijn puberjaren wel boven ons uit gaat steken, ondanks z'n deels Aziatische genen!
Haha je was me voorquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:24 schreef engine het volgende:
Vandaag toch geen lancering. 15 minuten voor lancering gestopt omdat het weer niet goed genoeg was. Zaterdag weer een poging.
Het gezin van de donut is pas erg. Hijzelf is 1m90 nog wat en ongeveer 120 kilo (of meer zelfs, hij is letterlijk een donut, wonderbaarlijk dat hij zonder hulpmiddelen nog kan lopen).quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik verwacht ook dat Mini-ToT in zijn puberjaren wel boven ons uit gaat steken, ondanks z'n deels Aziatische genen!
Anders mag Geerdje haar wel reddenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ze maar rustiger eten, dan is die Heimlichmethode niet nodig!
Ja was aan het kijken. Was best spannend eigenlijk ook al gebeurde er niet veel. Ga zaterdag weer kijken als ik tijd heb.quote:
Het hele proces zelf is al heel wat om naar te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was aan het kijken. Was best spannend eigenlijk ook al gebeurde er niet veel. Ga zaterdag weer kijken als ik tijd heb.
Stokj, jij moet nodig weer naar je werkplaats 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt hem nodig toch om in slaap te komen (of is dat dan het tegenovergestelde)
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Stokj, jij moet nodig weer naar je werkplaats 🤪
Ja en iedere keer nieuwe checks...iedere keer weer spannendquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Het hele proces zelf is al heel wat om naar te kijken
Kun je wat aan doenquote:
Tot zo!quote:
Fascinerend hoeveel van die checks/controls er zijn om de lucht in te gaan. Meer denk ik dan bij een vliegtuig. Ook omdat je met andere temperaturen te maken hebt, andere manier van aandrijving in de ruimte etc.quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en iedere keer nieuwe checks...iedere keer weer spannend
STOKVISquote:Op donderdag 28 mei 2020 06:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Fascinerend hoeveel van die checks/controls er zijn om de lucht in te gaan. Meer denk ik dan bij een vliegtuig. Ook omdat je met andere temperaturen te maken hebt, andere manier van aandrijving in de ruimte etc.
quote:Op donderdag 28 mei 2020 06:56 schreef stokj het volgende:
Waar gaat de volgende compa naar toe?
Je hebt weer de dubbel gewonnen, en dat met een ploeg die 10e moest worden.
Vanavond laatste match man.
Maak er een mooie dag van!quote:
Voor alles is een procedurequote:Op donderdag 28 mei 2020 06:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Fascinerend hoeveel van die checks/controls er zijn om de lucht in te gaan. Meer denk ik dan bij een vliegtuig. Ook omdat je met andere temperaturen te maken hebt, andere manier van aandrijving in de ruimte etc.
Haagsquote:
Alles goedquote:
Gefeliciteerd Engine, het is je geluktquote:
Hey Stokjquote:
Minuut geleden maat maar nog steeds alles lekkerquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Minuut geleden maat maar nog steeds alles lekker
quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Engine, het is je gelukt
Yessssssquote: