Zolang zijn 11e vinger maar geen Aziatische lengtes aanhoudquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik verwacht ook dat Mini-ToT in zijn puberjaren wel boven ons uit gaat steken, ondanks z'n deels Aziatische genen!
Haha je was me voorquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:24 schreef engine het volgende:
Vandaag toch geen lancering. 15 minuten voor lancering gestopt omdat het weer niet goed genoeg was. Zaterdag weer een poging.
Het gezin van de donut is pas erg. Hijzelf is 1m90 nog wat en ongeveer 120 kilo (of meer zelfs, hij is letterlijk een donut, wonderbaarlijk dat hij zonder hulpmiddelen nog kan lopen).quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:51 schreef ToT het volgende:
Ja ik verwacht ook dat Mini-ToT in zijn puberjaren wel boven ons uit gaat steken, ondanks z'n deels Aziatische genen!
Anders mag Geerdje haar wel reddenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet ze maar rustiger eten, dan is die Heimlichmethode niet nodig!
Ja was aan het kijken. Was best spannend eigenlijk ook al gebeurde er niet veel. Ga zaterdag weer kijken als ik tijd heb.quote:
Het hele proces zelf is al heel wat om naar te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was aan het kijken. Was best spannend eigenlijk ook al gebeurde er niet veel. Ga zaterdag weer kijken als ik tijd heb.
Stokj, jij moet nodig weer naar je werkplaats 🤪quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Je hebt hem nodig toch om in slaap te komen (of is dat dan het tegenovergestelde)
quote:Op woensdag 27 mei 2020 22:50 schreef Amee het volgende:
[..]
Stokj, jij moet nodig weer naar je werkplaats 🤪
Ja en iedere keer nieuwe checks...iedere keer weer spannendquote:Op woensdag 27 mei 2020 22:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Het hele proces zelf is al heel wat om naar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |