Hehehequote:Op woensdag 27 mei 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Weet niet.....maar baat het niet dan schaad het niet?
Ow, Kluun is een kloontje van jou?quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
GDM!!! Mijn grote teen doet pijn... op de 1e knobbel...zou toch geen jicht zijn he![]()
Waarvoor?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:17 schreef Amee het volgende:
Come on! Laten we een snel een nieuw topic openen!
Oh @Amee je kan het in Games & Consoles openen, zie deze link. Dan kan jij je neukertje ( @ToT zijn woorden) er ook in mentionenquote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?
Tot?? Ik was nog bij Engine.....quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh @:amee je kan het in Gaming openen. Dan kan jij je neukertje ( @:Tot zijn woorden) er ook in mentionen![]()
![]()
Wat ben jij van Engine?quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot?? Ik was nog bij Engine.....
quote:
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor dat spel dat ze samen met d'r neukertje speelt?
Ach in de koelkast blijft het topic nog wel een dagje langer houdbaar hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe
Help dan mee om deze toppa te vullenquote:Op woensdag 27 mei 2020 19:01 schreef Amee het volgende:
[..]
Deze is al twee dagen open. Tijd voor een nieuwe
quote:Op woensdag 27 mei 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Desperado Moito gedronken eerder vandaag, en nu zo'n chemisch nep-wijntje met watermeloensmaak. Had ik voor mevrouw ToT gekocht. Vond ze wel lekker, maar het was te veel voor haar alleen.
Straks maar weer gewoon aan het bier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |