GEKOMEN 💦💦💦💦💦💦💦💦💨💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦quote:
Viespeukquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
GEKOMEN 💦💦💦💦💦💦💦💦💨💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
Heel mijn scherm vies nu.....quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
GEKOMEN 💦💦💦💦💦💦💦💦💨💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
😏😏😏😏😏quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heel mijn scherm vies nu.....
Die puf verpest het welquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uiteraardquote:
Je had alleen maar oog voor de spetters héquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die had ik niet eens gezien...
Nicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:07 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ff papa helpen met gras maaien.
Hij is zeiknat omdat hij met een emmer water heeft zitten spelen!
Daarna heb ik hem nog zeiknat gespoten met de tuinslang (hij zat me te giechelen zeg!quote:
Leukquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarna heb ik hem nog zeiknat gespoten met de tuinslang (hij zat me te giechelen zeg!) en nu zit-ie in een lekker warm badje na al deze avonturen!
Verder heeft-ie met 2 buurmeisjes zitten flirten, heeft op een (speelgoed)tractor gereden, heeft de buurt zitten verkennen met een groep kinderen (en hun oma + mij er bij) en heeft HEEEEEEEEEEEEEL veel stampij zitten schoppen!
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Je had alleen maar oog voor de spetters hé
Doet me denken aan wat hier lange tijd geleden in een topic stond, die topic over Hookers.quote:
Ow ik ken wel een topic (inclusief paints) van iemand die de douche van zijn one night stand stond onder te poepen en piesen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat hier lange tijd geleden in een topic stond, die topic over Hookers.
Dat iemand met iemand bezig was op het matras en toen die persoon klaar kwam ook nog eens het matras onder poepte vanwege de orgasmeexplosie.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Denk dat ik die geurfunctie speciaal voor dagbagger uit zou zetten
quote:
Druk mee bezig dan.....quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Alleen heeft dat gazonnetje het niet overleefd. Klote grond hier.
Afgegraven, tuinaarde in gestort en opnieuw ingezaaid.
De afgelopen 2 weken de boel handmatig zitten knippen en zonet voor het eerst met de grasmaaier gedaan!
Wtf...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan wat hier lange tijd geleden in een topic stond, die topic over Hookers.
Dat iemand met iemand bezig was op het matras en toen die persoon klaar kwam ook nog eens het matras onder poepte vanwege de orgasmeexplosie.
Kan me wel voorstellen als je heftig komt dat je spieren zich daar aanspannen en dat er misschien damp vrijkomt maar een hele dralla...tenzij de poepzak vooraf niet was geleegd...quote:
Daarom ook goed voorbereid zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen als je heftig komt dat je spieren zich daar aanspannen en dat er misschien damp vrijkomt maar een hele dralla...tenzij de poepzak vooraf niet was geleegd...
Sowieso!quote:
Dictator nog wel ha haquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
Ook al een flinke tijd met het voortuintje bezig geweest.
In principe zou ik die morgen af kunnen krijgen, ALS onze kleine dictactor hier me er tijd voor gunt!
Precies!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Uiteraard, je wilt niet in situaties komen die je niet wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |