Wel prima! Ik heb de halve avond besteed aan een videocall voor m'n vrijwilligerswerk en vervolgens nog een telefoontje om het na te besprekenquote:
Ohquote:Op maandag 25 mei 2020 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel prima! Ik heb de halve avond besteed aan een videocall voor m'n vrijwilligerswerk en vervolgens nog een telefoontje om het na te bespreken
Dit topic is dan weinig expanded ja.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Opvallend weinig nieuwe posts in de tijd dat ik Expendables 2 heb gekeken. Hoef nauwelijks bij te lezen nu
Altijdquote:Op maandag 25 mei 2020 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
OhEn was men tevreden met je performance tijdens de call?
Ik reed virtuele rondjes op Spa met een groepje ex-collega's.quote:Op maandag 25 mei 2020 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Opvallend weinig nieuwe posts in de tijd dat ik Expendables 2 heb gekeken. Hoef nauwelijks bij te lezen nu
Sylvester Stallone is anders wel behoorlijk ge-expanded in de breedte, dus de Expandables zou ook prima passen.quote:
Opquote:Op dinsdag 26 mei 2020 02:25 schreef Strani het volgende:
*Zet pannenkoeken klaar voor de eerst arriverende in de ochtend. Tip: Ik zou er zelf pindakaas op doen.
[ afbeelding ]
Kan niet. Mijn ontbijten zijn altijd beschermd tot 5 uur 's ochtends! Dus jij hebt net denk ik een stuk karton zitten etenquote:
Denken dat je ontbijt veilig is voor mijn avondtrek om 05:00quote:Op dinsdag 26 mei 2020 02:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan niet. Mijn ontbijten zijn altijd beschermd tot 5 uur 's ochtends! Dus jij hebt net denk ik een stuk karton zitten eten
*stelt de beveiliging bij naar 6 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2020 02:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denken dat je ontbijt veilig is voor mijn avondtrek om 05:00
Hey Carol!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 07:02 schreef MMF93 het volgende:
En een hele goedemorgen all you cool cats and kittens
edit: er is nu al ¤ 1.322.318 opgehaaldtwitter:LenKuhr twitterde op maandag 25-05-2020 om 21:48:22De twee concerten die ik op 7 juni geef in De Nieuwe KHL in Amsterdam zijn UITVERK😄CHT @parool Het gestreamde concert op 15 juni vanuit mijn huiskamer heeft nog plek voor minimaal 20.000 bezoekers. Doneer voor baby Jayme op https://t.co/iQRdxOrgjg en je bent erbij @op1npo reageer retweet
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 26 mei 2020 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik vrees dat dat toch een massale afwijzing is geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |