SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik val in het echt best mee.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou het niet durven naar een meet. Wat dat betreft vind ik het knap hoor
Daarom vind ik een vakantie naar Frankrijk ook niet zo leuk. De mensen zijn echt niet behulpzaam als je er niet uitkomt qua taal of zo. Engels spreekt ook bijna niemand (of wil bijna niemand spreken).quote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Al vind ik Frankrijk wel een leuk land, de mensen hebben vaak nog wat verbeterpunten, al geldt dat lang niet voor iedereen. Zeker als je zelf probeert Frans te spreken.
Snap ik ook wel, maakt ook niet uitquote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Haha, jij hebt heerlijk zitten jokkenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wisten ze ook nietToen zat ik met een schoolvriendinnetje op een forum
Maar ben ook wel naar concerten van Di-Rect bijv geweest, maar weet niet waar ze toen dan dachten dat ik was
Of met wie
![]()
Maar ook naar een Eftelingmeet in de tweede (!) klasMaar dus ook met dat schoolvriendinnetje en haar ouders
Ik waardeer het gebruik van het woord ‘bijna’ in deze zin.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maakt ook niet uit![]()
Maar for what it's worth; het is echt leuk en gezellig en bijna niemand is echt heel raar
Iedereen zo hun voorkeuren hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar for what it's worth; het is echt leuk en gezellig en bijna niemand is echt heel raar
Wel liefquote:Op zondag 24 mei 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, jij hebt heerlijk zitten jokken![]()
De allereerste forummeet waar ik ooit heen ging was in Antwerpen en toen was ik 16. Dat was op een beurs ergens met heel veel mensen. Mijn moeder is toen nog wel mee geweest naar Antwerpen, maar niet bij die forummensen mee geweest; die ging gewoon een beetje zelf de stad verkennen. Ik kon altijd bellen als er iets was, maar dat was gelukkig niet nodig geweest.
quote:
Ik doe hier geen uitspraken overquote:Op zondag 24 mei 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik waardeer het gebruik van het woord ‘bijna’ in deze zin.
Ik ben ook benieuwd wie de uitzonderingen op de regel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb ook maar vijf mensen gemeet dus dat maakt het clubje ook wel heel beperktquote:Op zondag 24 mei 2020 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]Iedereen spontaan onzeker na deze opmerking.
"Bijna" niemandquote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te doen johquote:Op zondag 24 mei 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel lief![]()
Ja ik schaam me er niet voor hoor
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over
Oh ja dat is wel een mafketel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat geloof ik wel hoor. De sfeer hier is ook altijd gewoon heel chill.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ssssttquote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
"... en bijna niemand heeft 24 jaar vastgezeten voor een driedubbele moord."
Ja dat is wel even een dingetje dan inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 21:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel hoor. De sfeer hier is ook altijd gewoon heel chill.
Het gaat mij gewoon meer om alleen maar nieuwe mensen waar ik niemand van ken, daar dan je draai in vinden. Zo vond ik de eerste dag van mijn introweek op de universiteit 2 jaar terug ook vreselijk.
Volgens mij vindt @Aoibhin het niet zo leuk als we dat hier benoemenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
"... en bijna niemand heeft 24 jaar vastgezeten voor een driedubbele moord."
Nee dat blijktquote:Op zondag 24 mei 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij vindt @:Aoibhin het niet zo leuk als we dat hier benoemen
Damn ze was wel jong agressiefquote:Op zondag 24 mei 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hallooooo ik probeerde het nog algemeen te houdenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Jawel, die MOEST!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat blijktHoewel de dreigende DM nou ook weer niet had gehoeven
Heel agressief Emquote:
Okay jongens ik ga een tijdje een SC-pauze houden wegens redenen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hallooooo ik probeerde het nog algemeen te houden
[..]
Jawel, die MOEST!Want ik ben WOEST!
Geen sorry!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef F1gamer het volgende:
Say NaNaNa
Sorry, ik heb het nummer nu opstaan
En dan maar niet gaan denken dat ik je wegjaag hequote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jongens ik ga een tijdje een SC-pauze houden wegens redenen.
Nou ja ik blijf op zich gewoon graag levenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan maar niet gaan denken dat ik je wegjaag heJouw beslissing!
Ik zit nu Eurovisie 2016 halve finale terug te kijken, ben nu bij I Didn’t Know. Vind ik toch de meer iconische van hem (en eigenlijk ook wel het leukere nummer).quote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef F1gamer het volgende:
Say NaNaNa
Als je niet uitkijkt wordt het nog vierdubbelquote:Op zondag 24 mei 2020 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat blijktHoewel de dreigende DM nou ook weer niet had gehoeven
Heee ik begon niet!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel agressief EmEn ik heb van mijn daden geleerd en ben nu zo braaf en dan gaat @:Meke mijn shitverleden oprakelen
BE THE HEROO BE THE RAIINBOOWWWquote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef F1gamer het volgende:
Say NaNaNa
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay jongens ik ga een tijdje een SC-pauze houden wegens redenen.
Ik was het al wel een beetje gewend met werk maar de wekelijke calls met een groepje van hier waren voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe met mensen die ik nooit fysiek ontmoet heb verder.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Ik vond het vorige week donderdag bij de esf pubquiz mijn webcam aan te zetten voor mensen die ik alleen via internet ken best wel eng
Ik vond het echt SUPERLEUK dat je er wasquote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Ik vond het vorige week donderdag bij de esf pubquiz mijn webcam aan te zetten voor mensen die ik alleen via internet ken best wel eng
Dood ga je toch niet. In ieder geval niet door mij. Ik heb van mijn verleden geleerd!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja ik blijf op zich gewoon graag leven
Nee maar jij post ook al wel wat langer meequote:Op zondag 24 mei 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was het al wel een beetje gewend met werk maar de wekelijke calls met een groepje van hier waren voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe met mensen die ik nooit fysiek ontmoet heb verder.
Ik vond het niet zo eng overigens.
Ah ik zie dat de reclasseringsambtenaar op bezoek is en meeleest?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dood ga je toch niet. In ieder geval niet door mij. Ik heb van mijn verleden geleerd!
Vond het echt serieus heel tof dat je dat zomaar meteen deedquote:Op zondag 24 mei 2020 21:33 schreef F1gamer het volgende:
Ohquote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dood ga je toch niet. In ieder geval niet door mij. Ik heb van mijn verleden geleerd!
Geen webcam aan tijdens de werkcalls anders klapt Skype eruit.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was het al wel een beetje gewend met werk maar de wekelijke calls met een groepje van hier waren voor mij ook de eerste keer dat ik dat doe met mensen die ik nooit fysiek ontmoet heb verder.
Nou ja, zo heel vaak post ik hier ook niet hoor.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar jij post ook al wel wat langer mee
Die video blijft zo hilarischquote:Op zondag 24 mei 2020 21:34 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik zit nu Eurovisie 2016 halve finale terug te kijken, ben nu bij I Didn’t Know. Vind ik toch de meer iconische van hem (en eigenlijk ook wel het leukere nummer).
Ohquote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Geen webcam aan tijdens de werkcalls anders klapt Skype eruit.![]()
Soms klagen ze over geluid dat bij mij weg komt, want vliegen straaljagers hierover. Sinds lockdown kan ik het verschil horen tussen F16 en de F35. De F35 is veel luider dan de F16.
LET ME PEE INSIDE YOUR MINDquote:
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Geen webcam aan tijdens de werkcalls anders klapt Skype eruit.![]()
Soms klagen ze over geluid dat bij mij weg komt, want vliegen straaljagers hierover. Sinds lockdown kan ik het verschil horen tussen F16 en de F35. De F35 is veel luider dan de F16.
Afgelopen woensdagavond had ik andere plannen. Ik probeer komende woensdag na half 10 erbij te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vond het echt serieus heel tof dat je dat zomaar meteen deedWant snap echt dat zoiets echt even eng is voor mensen die je verder nooit hebt gezien of gesproken.
We hebben sowieso elke woensdagavond "gewoon" een klets-meet via Jitsi. Je hebt al toegang tot de groep, dus je bent altijd welkom om je erbij te voegen
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, zo heel vaak post ik hier ook niet hoor.
WATquote:
Helemáál niet, ik had het alleen over dat bijna alle mensen hier normaal zijnquote:
Ja maar ik had al een foto van je gezienquote:Op zondag 24 mei 2020 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij m'n eerste meet dacht ik ook; als ze tegenvallen loop ik gewoon door hoorDat kan met een camera wat moeilijker
Bij ons in mijn team doen we het vrijwel altijd met alleen stem. Vind ik voor werk veel relaxter. Maar sowieso ben ik een voorstander van het tot een absoluut minimum terugbrengen van calls hoor. Dingen geschreven hebben staan is veel praktischer en leidt tot minder problemen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]Nuttige wetenschap
![]()
Wel irritant om zonder gezicht te vergaderen denk ikHoewel dat misschien ook wel van het soort werk dat je doet afhangt
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah ik zie dat de reclasseringsambtenaar op bezoek is en meeleest?
Haha ja maar jij was te laatquote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar ik had al een foto van je gezienDus had je wel van de straat geplukt hoor!
En met de camera is makkelijker juist. "Oh sorry verbinding verbreekt!"
Ja maar laten we wel zijn, daar doelde je wél op Meke.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Helemáál niet, ik had het alleen over dat bijna alle mensen hier normaal zijnStrani begon over moordenaars!
Nee, zou wel leuk zijn als je wat meer mee zou doen!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, zo heel vaak post ik hier ook niet hoor.
Kan ik wel minder florissant in calls zitten.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:38 schreef Meke het volgende:
[..]Nuttige wetenschap
![]()
Wel irritant om zonder gezicht te vergaderen denk ikHoewel dat misschien ook wel van het soort werk dat je doet afhangt
Hmm, bij m'n vrijwilligerswerk doet de helft met en de helft zonder (ik ben secretaris, dus meestal zonder) en vind het wel heel fijn om iedereen te zienquote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij ons in mijn team doen we het vrijwel altijd met alleen stem. Vind ik voor werk veel relaxter. Maar sowieso ben ik een voorstander van het tot een absoluut minimum terugbrengen van calls hoor. Dingen geschreven hebben staan is veel praktischer en leidt tot minder problemen.
Ja ik zal m'n best doen, sorry!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, zou wel leuk zijn als je wat meer mee zou doen!
Ja maar ik was subtiel!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar laten we wel zijn, daar doelde je wél op Meke.
Haha ja dat scheeltquote:Op zondag 24 mei 2020 21:40 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Kan ik wel minder florissant in calls zitten.
Ja okay maar vrijwilligerswerk doe je zoals het woord al aangeeft vrijwillig, dus dan vind je het (hopelijk) ook leuk om de anderen te zienquote:Op zondag 24 mei 2020 21:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Hmm, bij m'n vrijwilligerswerk doet de helft met en de helft zonder (ik ben secretaris, dus meestal zonder) en vind het wel heel fijn om iedereen te zien![]()
Maar mis sowieso alle informele gesprekken tussendoor en dat je gewoon even kan bijpraten zonder dat het allemaal officieel is
Ze heeft het nergens anders meer over!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
@:Aoibhin had je al gezien dat je gisteren bovenaan stond qua posts trouwens?
Kijk maar!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Afgelopen woensdagavond had ik andere plannen. Ik probeer komende woensdag na half 10 erbij te zijn.
Oh dat was I Didn't Knowquote:
Ja dat is ook weer waarquote:Op zondag 24 mei 2020 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja okay maar vrijwilligerswerk doe je zoals het woord al aangeeft vrijwillig, dus dan vind je het (hopelijk) ook leuk om de anderen te zien
Nou kan ik trouwens prima met de meeste van mijn collega's opschieten maar ik hoef ze niet zo nodig elke week met hun smoel op m'n scherm te hebben.
quote:
Nooit gehoordquote:Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh dat was I Didn't KnowDaar zaten echt wat mamma appelsapjes in
Ja maar we weten allemaal dat dat gewoon een bliksemafleider is van Straniquote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Helemáál niet, ik had het alleen over dat bijna alle mensen hier normaal zijnStrani begon over moordenaars!
Nou, niet eens echt te laat hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja maar jij was te laat![]()
Oja dat is ook waar
Ja joh, niet zo verlegen zitten te doenquote:
Ojaquote:Op zondag 24 mei 2020 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar we weten allemaal dat dat gewoon een bliksemafleider is van Strani![]()
Die was nog zijn dooie Noren naar de container aan het slepen afgelopen week.
Haha ja dat buiten wachten heeft niet echt geholpenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, niet eens echt te laat hoorJullie waren net naar binnen en ik stond toen vervolgens tien minuten buiten te wachten
![]()
Ja preciesHéél makkelijk manipuleren!
JAAAquote:Op zondag 24 mei 2020 21:41 schreef Meke het volgende:
@:Aoibhin had je al gezien dat je gisteren bovenaan stond qua posts trouwens?
Oja ik heb niet alle nachtbagger terug gelezenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAHad ik gelijk na middernacht een post over geplaatst
Gewoon 1 van heel Fok!
Echt schandalig!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heel agressief EmEn ik heb van mijn daden geleerd en ben nu zo braaf en dan gaat @:Meke mijn shitverleden oprakelen
quote:
Beetje opvallend ja. Ook al steeds dat gepraat over ontvoeringen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon out in the openquote:
Jullie hebben anders wel nog punten voor mij gescoord in de tussentijdquote:Op zondag 24 mei 2020 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat buiten wachten heeft niet echt geholpen
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JAAAHad ik gelijk na middernacht een post over geplaatst
Gewoon 1 van heel Fok!
Volgens mij wel eerder wel toch?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja ik heb niet alle nachtbagger terug gelezen![]()
![]()
Ik was top tien![]()
Misschien wel voor het eerst OOIT
Ja ik heb er net weer een boze dm achteraan gegooidquote:
Ik kijk nu gevaarlijkste wegen metquote:
Ik zou nog bijna het screenshot uitprintenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]Ik dacht van alleen ESF. Dit is wel heel impressive. Gefeliciteerd
"Spanje"quote:Op zondag 24 mei 2020 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje opvallend ja. Ook al steeds dat gepraat over ontvoeringen.
Blijft een beetje een mysterieus verhaal daar in Spanje.....
Oooohhh dat kijk ik nu ook!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk nu gevaarlijkste wegen metRyanne van Dorst
, maar ga hem op mijn lijstje zetten
Zo zijn wequote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie hebben anders wel nog punten voor mij gescoord in de tussentijd
Wel redelijk vaak in de top 100 nu, maar top 10 weet ik niet hoor?quote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij wel eerder wel toch?Dat gaat tegenwoordig sowieso best wel snel op Fok
Nee is weekendquote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zou nog bijna het screenshot uitprinten![]()
Al was het al eerder gebeurd. Toen ook nog boven Haags. Die leek gisteren niet mee te posten.
Ja maar ik ga niet twee filmpjes tegelijk kijkenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oooohhh dat kijk ik nu ook!Maar ik kan multitasken
![]()
Ryanne
Attent hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |