abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:59:05 #1
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193265880


Is een programma dat stelletjes volgt waarvan de ene uit de VS komt en de andere uit het buitenland. Ze hebben 90 dagen om in de VS te verblijven en wel of niet te trouwen en een verblijfspapier te krijgen.





Game on!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:19:20 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193266384
Ik trek Pedro en Chantel zo slecht...
Weer zo'n relatie die met een leugen naar de familie begon.

Ik snap dat sowieso niet, maar helemaal niet als je met zo'n programma meedoet.
Waarom zou je dan tegen je ouders liegen dat hij op een studentenvisum komt terwijl je hem op een K1-visum naar de VS wil halen.
Geen wonder dat het dan niet goedkomt tussen hem en je familie.
Los van wat er daarna nog gebeurd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193270966
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:19 schreef Leandra het volgende:
Ik trek Pedro en Chantel zo slecht...
Weer zo'n relatie die met een leugen naar de familie begon.

Ik snap dat sowieso niet, maar helemaal niet als je met zo'n programma meedoet.
Waarom zou je dan tegen je ouders liegen dat hij op een studentenvisum komt terwijl je hem op een K1-visum naar de VS wil halen.
Geen wonder dat het dan niet goedkomt tussen hem en je familie.
Los van wat er daarna nog gebeurd is.
Het is een vreselijk stel bij elkaar. Al vind ik Pedro nog wel de meest onschuldige van de twee. Zij loog toen ze hem naar Amerika haalde, luistert alleen maar naar haar ouders. Hij luistert ook veel naar zijn moeder en zus maar dat vind zij dan niet goed.

Ik vind Chantel echt vreselijk, hoe ze de vorige keer hem achterna reisde, terwijl hij juist even tijd voor zichzelf wilde, kwam ze er achteraan en eiste alle tijd op.
pi_193271350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef nils7 het volgende:

[..]

Toch is ze achter m aan gevlogen
Intussen ging hij aan de haal met die vrouw die hem voor zijn vertrek vertelde hem te willen hebben toch? Die vrouw die al een ex is van hem.

Die Amerikanen hoppen in geen tijd van de ene naar de andere en dat ze tweede keus zijn kan ze niks schelen. _O-
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:21:37 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193271507
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:35 schreef Michellee het volgende:

[..]

Het is een vreselijk stel bij elkaar. Al vind ik Pedro nog wel de meest onschuldige van de twee. Zij loog toen ze hem naar Amerika haalde, luistert alleen maar naar haar ouders. Hij luistert ook veel naar zijn moeder en zus maar dat vind zij dan niet goed.

Ik vind Chantel echt vreselijk, hoe ze de vorige keer hem achterna reisde, terwijl hij juist even tijd voor zichzelf wilde, kwam ze er achteraan en eiste alle tijd op.
Ik denk dat het taalprobleem en de onbeschofte bemoeienis van familieleden aan beide kanten het grote probleem is daar.
En het godse gestook van dat zusje van Pedro.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193271551
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het taalprobleem en de onbeschofte bemoeienis van familieleden aan beide kanten het grote probleem is daar.
En het godse gestook van dat zusje van Pedro.
Dat zusje wil ook alleen maar air time om fame te verkrijgen in de hoop naar de VS te worden gehaald.
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 12:27:52 #7
249559 crew  Lavenderr
pi_193272787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat het taalprobleem en de onbeschofte bemoeienis van familieleden aan beide kanten het grote probleem is daar.
En het godse gestook van dat zusje van Pedro.
Die zus en moeder van Pedro vind ik slangen. Vreselijke lui.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:51:44 #8
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193273041
quote:
Lisa explains that Usman can’t marry a second wife until he’s able to fully pay for her lifestyle.

“So he may take a second wife so long as he can take care of my house, my bills, and I live comfortably. I don’t have to pay for anything. He has to pay for it all before he can take a second wife,” she said.
:')_!

https://www.cheatsheet.co(...)aled-if-she-is.html/
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 23 mei 2020 @ 13:21:07 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193273342
quote:
Volgens mij is dat sowieso een beetje de "regel" als het gaat om een 2de of 3de vrouw, met het verschil dat zij in de VS een heel ander kostenplaatje zal hebben dan hij in Afrika gewend is.

Al even los van het feit dat ik niet snap waarom je überhaupt akkoord zou gaan met een "tweede vrouw" constructie, en al helemaal niet als je al flipt over een model in een videoclip.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 13:35:13 #10
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193273458
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij is dat sowieso een beetje de "regel" als het gaat om een 2de of 3de vrouw, met het verschil dat zij in de VS een heel ander kostenplaatje zal hebben dan hij in Afrika gewend is.

Al even los van het feit dat ik niet snap waarom je überhaupt akkoord zou gaan met een "tweede vrouw" constructie, en al helemaal niet als je al flipt over een model in een videoclip.
Ja ik begrijp ook niet hoe ze er zo "chill" bij is in vergelijking met hoe ze deed over die videoclip :'). Waarschijnlijk is dat wel anders als het realiteit wordt.

Maar het grappigste aan het gequote stukje vind ik dat zij wil dat hij financieel volledig voor haar gaat zorgen, terwijl het zo overduidelijk is dat hij een greencard voor Amerika wil bemachtigen en tot die tijd of misschien zelfs daarna ook nog wel wil dat zij hem financieel verzorgt :'( :D. Dit moeten ze zelf toch ook gewoon doorhebben.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 23 mei 2020 @ 13:41:59 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193273511
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:35 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Ja ik begrijp ook niet hoe ze er zo "chill" bij is in vergelijking met hoe ze deed over die videoclip :'). Waarschijnlijk is dat wel anders als het realiteit wordt.

Maar het grappigste aan het gequote stukje vind ik dat zij wil dat hij financieel volledig voor haar gaat zorgen, terwijl het zo overduidelijk is dat hij een greencard voor Amerika wil bemachtigen en tot die tijd of misschien zelfs daarna ook nog wel wil dat zij hem financieel verzorgt :'( :D. Dit moeten ze zelf toch ook gewoon doorhebben.
Waarschijnlijk weet ze dat hij zich dat voorlopig helemaal niet kan permitteren.

Daarbij heb ik het idee dat vrouw #2 vooral een broedmachine moet worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 14:33:46 #12
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193273914
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die zus en moeder van Pedro vind ik slangen. Vreselijke lui.
Yes, echt nare lui zijn dat.

Anfisa is ook zo gestoord he. Bizar om dit zo achter elkaar te zien.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_193273956
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:33 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Yes, echt nare lui zijn dat.


Anfisa is ook zo gestoord he. Bizar om dit zo achter elkaar te zien.
Anfisa die van afstand Jorge's telefoon leeggooit/reset :')

[ Bericht 0% gewijzigd door magikmichael op 24-05-2020 00:01:37 ]
  zaterdag 23 mei 2020 @ 22:04:26 #14
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193280569
Die voeten van Cesar net :X :r

En wat vaag verhaal over die ontmoeting met Maria en dat de foto’s gewist zijn.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 23:37:51 #15
249559 crew  Lavenderr
pi_193282570
Ja, dat vo
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef AgnesGru het volgende:
Die voeten van Cesar net :X :r

En wat vaag verhaal over die ontmoeting met Maria en dat de foto’s gewist zijn.
Ja, dat vond ik ook vaag.
pi_193285439
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:38 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Anfisa die van afstand Jorge's telefoon leeggooit/reset :')
Dat ze dat "search my phone" doet als hij niet reageert. Ik heb dat weleens gedaan omdat ik echt mijn telefoon niet kon vinden, wat een pokke herrie is dat.
pi_193285701
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:04 schreef AgnesGru het volgende:
Die voeten van Cesar net :X :r

En wat vaag verhaal over die ontmoeting met Maria en dat de foto’s gewist zijn.
Wat is er met zijn voeten? Ik heb gisteren niet gekeken.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:28:50 #18
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193293968
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Wat is er met zijn voeten? Ik heb gisteren niet gekeken.
Hij ging via de webcam een soort pedicure behandeling voordoen :r

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat vo
[..]

Ja, dat vond ik ook vaag.
Geloof er dan ook niks van
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 24 mei 2020 @ 21:34:56 #19
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193295118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:21 schreef Michellee het volgende:

[..]

Dat ze dat "search my phone" doet als hij niet reageert. Ik heb dat weleens gedaan omdat ik echt mijn telefoon niet kon vinden, wat een pokke herrie is dat.
Wel eens een vriendin gehad die dacht dat ik haar ook altijd peilde waar ze was.
Toen deze aflevering kwam had ze door dat ik dat nog nooit had gedaan hahah (had ik ook niet)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193380470
De Lana die kwam opdagen was de Lana van de foto's. Was wel een ongemakkelijke gebeurtenis. David die haar omhelst en zij die met haar handen langs haar lichaam maar wat staat te staan.

Ze is net zo'n leugenaar, profiteur en zo'n feeks als die Maria van Cesar. Beide durven het aan om voor de TV te staan, zwijgen doodleuk bij moeilijke vragen (bij een 1 person interview) en vertonen totaal geen enkele emotie (schaamte, meelevendheid). Je zag bij die meeting dat ze er duidelijk tegen haar wil zat. Waarschijnlijk moest ze dit (van zichzelf) doen omdat ze besefte dat ze anders nooit van David afkomt. Die bleef maar zoeken. _O- _O_

Stephanie, Erika, die 2 pasten nooit bij elkaar. Geoffrey heeft na 3 weken al een andere "soulmate" waarvan hij nu al weet zeker de rest van zijn leven mee door te willen brengen. Zoveel heeft Varya voor hem betekent. _O- En die andere vrouw die duidelijk 2e keuze is gaat er gewoon in mee.

Varya is een nogal goedgelovige vrouw. Haar manier van spreken en gebruik van gebaren is grappig. :D Jammer dat TLC haar gebruikt voor deze trash TV. Zij hebben haar vast geholpen met het toeristen visum en verzwegen dat Geoffrey het al heeft aangelegd met een andere vrouw. :N
  Moderator / Miss SHO zaterdag 30 mei 2020 @ 15:15:24 #21
22592 crew  Ole
pi_193383853
nu marathon *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 30 mei 2020 @ 15:32:10 #22
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193384014
Lana bestaat echt _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 30 mei 2020 @ 16:58:49 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193385160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 09:03 schreef Gruj0 het volgende:
De Lana die kwam opdagen was de Lana van de foto's. Was wel een ongemakkelijke gebeurtenis. David die haar omhelst en zij die met haar handen langs haar lichaam maar wat staat te staan.

Ze is net zo'n leugenaar, profiteur en zo'n feeks als die Maria van Cesar. Beide durven het aan om voor de TV te staan, zwijgen doodleuk bij moeilijke vragen (bij een 1 person interview) en vertonen totaal geen enkele emotie (schaamte, meelevendheid). Je zag bij die meeting dat ze er duidelijk tegen haar wil zat. Waarschijnlijk moest ze dit (van zichzelf) doen omdat ze besefte dat ze anders nooit van David afkomt. Die bleef maar zoeken. _O- _O_

Stephanie, Erika, die 2 pasten nooit bij elkaar. Geoffrey heeft na 3 weken al een andere "soulmate" waarvan hij nu al weet zeker de rest van zijn leven mee door te willen brengen. Zoveel heeft Varya voor hem betekent. _O- En die andere vrouw die duidelijk 2e keuze is gaat er gewoon in mee.

Varya is een nogal goedgelovige vrouw. Haar manier van spreken en gebruik van gebaren is grappig. :D Jammer dat TLC haar gebruikt voor deze trash TV. Zij hebben haar vast geholpen met het toeristen visum en verzwegen dat Geoffrey het al heeft aangelegd met een andere vrouw. :N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:34:23 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193386432
Ik heb mijn twijfel of Lana de Lana van de foto's is.
Maar goed, om met Herman te spreken: "Knap wat ze daar nog van kunnen maken, met zo'n shoot".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 mei 2020 @ 18:36:33 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193386465
Ik snap niet hoe Varya het een goed idee vond naar de VS te reizen terwijl hij haar appjes al wekenlang stelselmatig negeert.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193387811
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 16:58 schreef nils7 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus :? Op de TV? En wat werd er gezegd? :{ :? _O- Hij durft wel. :Y
pi_193387824
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:36 schreef Leandra het volgende:
Ik snap niet hoe Varya het een goed idee vond naar de VS te reizen terwijl hij haar appjes al wekenlang stelselmatig negeert.
Impulsief, verliefd. :P
  zaterdag 30 mei 2020 @ 19:50:45 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193387854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:48 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Serieus :? Op de TV? En wat werd er gezegd? :{ :? _O- Hij durft wel. :Y
Heb het op Reddit gelezen dus weet t niet precies


quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Impulsief, verliefd. :P
Misschien zag ze dr greencard letterlijk weg vliegen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193387968
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:50 schreef nils7 het volgende:

[..]

Heb het op Reddit gelezen dus weet t niet precies
[..]

Misschien zag ze dr greencard letterlijk weg vliegen
Ze kan weer een Amerikaan aan de haak slaan en zo aan een greencard komen. :P

Maar ik denk niet dat zij op het platteland kan wonen zoals Geoffrey. Ze zei zelf al van "het ziet er niet uit zoals in de film". Daar gaat het al fout.
  zaterdag 30 mei 2020 @ 20:38:07 #30
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193388716
Het einde v/d aflevering van 90's days gisteren :o _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 31 mei 2020 @ 11:50:02 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193398751
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 18:36 schreef Leandra het volgende:
Ik snap niet hoe Varya het een goed idee vond naar de VS te reizen terwijl hij haar appjes al wekenlang stelselmatig negeert.
Wij denken dat ze aangespoord is door de productie en dat die haar ook bewust niets verteld heeft over Mary om mooie televisie te scoren... vond het ook wel heel verdacht dat zowel Geoffrey als Mary thuis waren.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 31 mei 2020 @ 11:50:45 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193398765
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 19:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze kan weer een Amerikaan aan de haak slaan en zo aan een greencard komen. :P

Maar ik denk niet dat zij op het platteland kan wonen zoals Geoffrey. Ze zei zelf al van "het ziet er niet uit zoals in de film". Daar gaat het al fout.
Zoals bijna elke Rus of Afrikaan in dit programma denkt dat heel Amerika eruit ziet als Las Vegas.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193399020
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef SEMTEX het volgende:

Wij denken dat ze aangespoord is door de productie en dat die haar ook bewust niets verteld heeft over Mary om mooie televisie te scoren... vond het ook wel heel verdacht dat zowel Geoffrey als Mary thuis waren.
Varya werkt gewoon mee aan deze klucht.

Je zal zien dat ze volgende week in hetzelfde rode blousje waarin ze nu opgetogen zat te vertellen de liefde van haar leven kussend om de hals te zullen vallen dan zit te vertellen hoe teleurgesteld ze is, allemaal in 1 take opgenomen.

Het vertrek van Geoffrey, het gemak waarmee die vriendin gelijk in een relatie stapt en Varya in het vliegtuig, opeens op weg naar de liefde van haar leven, het is een volledig gescript.
pi_193400127
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2020 11:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Wij denken dat ze aangespoord is door de productie en dat die haar ook bewust niets verteld heeft over Mary om mooie televisie te scoren... vond het ook wel heel verdacht dat zowel Geoffrey als Mary thuis waren.
Dat is direct wat ik dacht. TLC speelt mensen uit elkaar zoals MTV dat doet. Ze geven niks om die mensen. Ik snap niet hoe je als producent dit kunt maken. Stel dat iemand leden van jouw eigen familie zo aanpakt.

Dat mensen zo dom kunnen zijn, betekent niet dat je ze te grazen moet nemen. Je zou ze juist moeten beschermen tegen zichzelf.

Varya is beter af zonder die malloot. Volgens mij zal het zijn reet roesten welke vrouw hij om zich heen heeft, als het maar een vrouw is. Die Mary is ook niet goed bij haar hoofd. Ze stapt als "goede 2e" in deze "verhouding". Welk zichzelf respecterende mens wil dit nou? :? :N
pi_193428550
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 2 juni 2020 @ 06:16:38 #36
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_193430494
helaas, je moet m volgen om de post te kunnen zien..
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:28:28 #37
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193442464
Babygirl en Sojaboy uit elkaar?
quote:
It's been a wild ride with Babygirl Lisa Hamme and Usman Umar on 90 Day Fiancé: Before the 90 Days. It seemed like every episode of the show saw the two on the verge of a breakup. Though on the finale, viewers got to see Umar and Hamme's wedding, it appears that the two are no longer happily in love. Hamme recently went on an Instagram Live rant and revealed that she and Umar are no longer together.
Bron: https://www.cheatsheet.co(...)-umar-broke-up.html/

[ Bericht 24% gewijzigd door RockNijntje op 03-06-2020 09:59:33 ]
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Tettenkoning dinsdag 2 juni 2020 @ 20:34:14 #38
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193442560
quote:
Copy/paste het hier dan. Linkdumps kunnen we niet zoveel mee...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193443016
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef Nine. het volgende:

[..]

Copy/paste het hier dan. Linkdumps kunnen we niet zoveel mee...
Je kan insta foto’s niet kopiëren. CHeck gewoon de link dan noob. Je kan m toch gewoon volgen. Is de nr1 90day vlogger dus altijd nieuwtjes :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning dinsdag 2 juni 2020 @ 22:17:35 #40
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193444562
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:56 schreef RipCity het volgende:
Je kan insta foto’s niet kopiëren. CHeck gewoon de link dan noob. Je kan m toch gewoon volgen. Is de nr1 90day vlogger dus altijd nieuwtjes :)
Ik volg dit topic niet om op linkjes te klikken. Is volgens ook helemaal niet de bedoeling hier.
quote:
Post geen linkdumps en open geen topics met slechts één enkel linkje
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 2 juni 2020 @ 22:20:12 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_193444620
Ik vind Varya enorm op een furby lijken! https://www.depop.com/products/vintage-furby-nwt-awesome-black/
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_193444944
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 22:20 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Varya enorm op een furby lijken! https://www.depop.com/products/vintage-furby-nwt-awesome-black/
Geen linkdumps aub. Kan @Nine. niet aan ;)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning woensdag 3 juni 2020 @ 08:58:19 #43
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193448698
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 22:34 schreef RipCity het volgende:
Geen linkdumps aub. Kan @:nine. niet aan ;)
Is gewoon FOK! beleid hoor ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 3 juni 2020 @ 09:59:47 #44
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193449410
Ik heb mijn post aangepast, ik hoop dat het zo goed is!
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 3 juni 2020 @ 10:05:18 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193449466
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef Nine. het volgende:

[..]

Copy/paste het hier dan. Linkdumps kunnen we niet zoveel mee...
Kun jij even laten zien hoe je hier een foto van instagram plaatst dan?
Mijn dank.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning woensdag 3 juni 2020 @ 10:32:50 #46
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193449705
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:05 schreef Leandra het volgende:
Kun jij even laten zien hoe je hier een foto van instagram plaatst dan?
Mijn dank.
Screenshot maken en dat op imgur plaatsen bijvoorbeeld?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 3 juni 2020 @ 10:35:46 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193449738
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:32 schreef Nine. het volgende:

[..]

Screenshot maken en dat op imgur plaatsen bijvoorbeeld?
Ah, en dan ook nog het linkje erbij neem ik aan? Zodat we hier geen fake shit voor werkelijk gepost krijgen?

Overigens vind ik imgur op mijn telefoon ronduit kut, dus dat gebruik ik niet.
Derhalve; als ik iets interessants zie op Instagram post ik het als link of post ik het niet, en schijnbaar ben jij degene die daar hier over gaat, dus zeg het maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 3 juni 2020 @ 11:41:06 #48
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193450487
Nou zeg, meer zout hier dan in de gemiddelde Tell All :9.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  woensdag 3 juni 2020 @ 15:02:14 #49
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193453663
quote:
9s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:34 schreef Nine. het volgende:

[..]

Copy/paste het hier dan. Linkdumps kunnen we niet zoveel mee...
Zinloos, het account zit achter een slotje, dus je ziet niks.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO woensdag 3 juni 2020 @ 15:06:10 #50
22592 crew  Ole
pi_193453714
mupload is makkelijk!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Tettenkoning woensdag 3 juni 2020 @ 15:19:34 #51
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193453896
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 10:35 schreef Leandra het volgende:
Ah, en dan ook nog het linkje erbij neem ik aan? Zodat we hier geen fake shit voor werkelijk gepost krijgen?

Overigens vind ik imgur op mijn telefoon ronduit kut, dus dat gebruik ik niet.
Derhalve; als ik iets interessants zie op Instagram post ik het als link of post ik het niet, en schijnbaar ben jij degene die daar hier over gaat, dus zeg het maar.
Waarom zo zuur? En ik ga niet over het beleid, daarvoor moet je bij Danny zijn.

quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Zinloos, het account zit achter een slotje, dus je ziet niks.
Maar dan heeft een link ook geen zin, toch?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  vrijdag 5 juni 2020 @ 00:19:18 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193481451
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:02 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zinloos, het account zit achter een slotje, dus je ziet niks.
Als het achter een slotje zit dan zou het hier zeker niet met een printscreen geplaatst moeten worden, dat lijkt me niet de bedoeling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 00:20:19 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193481459
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2020 15:19 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waarom zo zuur? En ik ga niet over het beleid, daarvoor moet je bij Danny zijn.
[..]

Maar dan heeft een link ook geen zin, toch?
Nou, bijvoorbeeld om dit soort zaken te voorkomen: dingen die achter een slotje gepost worden en met een printscreen toch openbaar worden, dat is gewoon een issue.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 08:32:01 #54
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193483931
Alles aan deze video is zo ongemakkelijk :X ;(.


Wat is de geprefereerde manier bij het plaatsen van video's? Ik wil geen linkdumpoorlog veroorzaken, maar screenshots of gesproken teksten van de video plaatsen gaat ook niet enorm duidelijk zijn.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 5 juni 2020 @ 08:47:29 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193484089
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:32 schreef RockNijntje het volgende:
Alles aan deze video is zo ongemakkelijk :X ;(.


Wat is de geprefereerde manier bij het plaatsen van video's? Ik wil geen linkdumpoorlog veroorzaken, maar screenshots of gesproken teksten van de video plaatsen gaat ook niet enorm duidelijk zijn.
Een video op deze manier plaatsen is prima ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193484361
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:32 schreef RockNijntje het volgende:
Alles aan deze video is zo ongemakkelijk :X ;(.


Wat is de geprefereerde manier bij het plaatsen van video's? Ik wil geen linkdumpoorlog veroorzaken, maar screenshots of gesproken teksten van de video plaatsen gaat ook niet enorm duidelijk zijn.
_O- Ik vind hem zo’n smerig mannetje met dat “mmmmm” de hele tijd :r Haar gezicht als ze elkaar omhelzen spreekt boekdelen :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:15:28 #57
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193484400
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 09:12 schreef rena het volgende:

[..]

_O- Ik vind hem zo’n smerig mannetje met dat “mmmmm” de hele tijd :r Haar gezicht als ze elkaar omhelzen spreekt boekdelen :')
Ja haar gezicht bij die kusjes en voornamelijk bij de omhelzing. En toen leek ze nog enigzins oprecht (of goed geacteerd) te zeggen hoe blij ze was met de verloving :o. Zegt ze daarna direct "want nu kan het VISA-proces in werking gesteld worden!" Ah, that makes more sense :').

Oh en de "oh shit hoe ga ik dit aan mijn familie vertellen, het ging ineens allemaal zo snel". Hoe heeft David niet door dat dit geen gelijkwaardige relatie is. Het is echt niet alsof haar familie en vrienden van zijn bestaan af weten, laat staan al 7 jaar :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:20:56 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193484464
Heeft ze nou op het eind, als ze zwaait, haar verlovingsring al niet meer om? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 09:25:01 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193484505
7 jaar, en dan "het was onverwachts en ging zo snel" :D :')

Maar goed, het hele foto's maken zodat een visumaanvraag nut had was ook het doel van zijn bezoek.

Het stomme is: als ze 6 of 7 jaar geleden gehapt had, had ze nu al van hem af kunnen zijn en in de VS kunnen wonen.
Ik verwacht dus nog wel wat issues... dat die familie die ze het moet vertellen bijvoorbeeld een echtgenoot en/of kind is.

Of dat ze niet getrouwd is maar wel een kind van 4 heeft ofzo :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:36:38 #60
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193487632
Heerlijk toch, hoe zulke mannen zichzelf voor de gek kunnen houden en een golddigger aanzien voor ware liefde. Waarschijnlijk denkt ze ook nog dat de Ferrari, die hij op zijn fotoshoot liet zien, klaar staat op lokatie en ze geld kan gaan uitgeven op The Strip. In werkelijkheid mag ze de kattenkrabpaal stofzuigen en extreme couponen bij Walmart in een buitenwijk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 12:37:08 #61
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193487637
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 08:32 schreef RockNijntje het volgende:
Alles aan deze video is zo ongemakkelijk :X ;(.


Wat is de geprefereerde manier bij het plaatsen van video's? Ik wil geen linkdumpoorlog veroorzaken, maar screenshots of gesproken teksten van de video plaatsen gaat ook niet enorm duidelijk zijn.
Wat vreselijk, je ziet gewoon de leegte in haar ogen bij die omhelzing :X ik snap echt niet dat je dat niet kunt zien, je wil toch dat de liefde wederzijds is? Net als bij Rose en Ed, je ziet gewoon steeds de walging in haar gezicht :{
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:42:43 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193487752
Oh lol, Reddit pareltje O+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 5 juni 2020 @ 12:47:25 #63
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193487854
quote:
10s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 12:42 schreef SEMTEX het volgende:
Oh lol, Reddit pareltje O+
[ afbeelding ]
Jaaaa, dit roep ik al weken _O-!

Ondanks dat deze twee niet werken samen is het nog steeds een betere match dan welke match dan ook in dit seizoen :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193492481
Ah, in die zin passen ze goed bij elkaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 20:12:17 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193493800
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 18:55 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ah, in die zin passen ze goed bij elkaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik niet verwacht :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 20:57:23 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_193494437
Ik kan gewoon niet geloven dat ze zomaar op de bonnefooi naar Amerika is gegaan om daar nog lang en gelukkig met Geoffrey te leven. Ze heeft hem afgewezen, waarom wil ze hem nu ineens weer wel?
pi_193494457
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ze zomaar op de bonnefooi naar Amerika is gegaan om daar nog lang en gelukkig met Geoffrey te leven. Ze heeft hem afgewezen, waarom wil ze hem nu ineens weer wel?
Ze heeft hem helemaal niet afgewezen. Je trouwt toch niet halsoverkop met iemand die je pas 2 weken kent :? Daar is niks abnormaals aan, dat is gezond verstand. Zeker omdat hij helemaal niks had verteld over zijn criminele verleden maar wel heisa schopte over haar andere VS liefjes.
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 21:05:40 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_193494537
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 20:58 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ze heeft hem helemaal niet afgewezen. Je trouwt toch niet halsoverkop met iemand die je pas 2 weken kent :? Daar is niks abnormaals aan, dat is gezond verstand. Zeker omdat hij helemaal niks had verteld over zijn criminele verleden maar wel heisa schopte over haar andere VS liefjes.
Hij vroeg haar daar ten huwelijk en ze zei nee toch? Of ben ik in de war met een ander koppel?
Trouwens ze had toch kunnen weten dat het uit was toen hij helemaal niet meer op haar appjes reageerde? Dan ga je toch niet naar Amerika?
  vrijdag 5 juni 2020 @ 21:18:54 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193494712
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij vroeg haar daar ten huwelijk en ze zei nee toch? Of ben ik in de war met een ander koppel?
Trouwens ze had toch kunnen weten dat het uit was toen hij helemaal niet meer op haar appjes reageerde? Dan ga je toch niet naar Amerika?
Ja maar, ja maar, hij kan toch een ongeluk hebben gehad en in coma liggen, terwijl zijn telefoon gegapt is door een voorbijganger en hij misschien pas weer wakker wordt als zij aan het ziekenhuisbed staat? Toch? Toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193494755
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij vroeg haar daar ten huwelijk en ze zei nee toch? Of ben ik in de war met een ander koppel?
Trouwens ze had toch kunnen weten dat het uit was toen hij helemaal niet meer op haar appjes reageerde? Dan ga je toch niet naar Amerika?
Niet meteen willen trouwens is best logisch. Dat hij niet langer wilde wachten en naar de volgende beschikbare kut hopte is wat anders.

Ze had niet naar de VS moeten gaan nee, maar dat ze toch is gegaan, daar heeft TLC vast aan bijgedragen.
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 21:23:50 #71
249559 crew  Lavenderr
pi_193494761
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, hij kan toch een ongeluk hebben gehad en ik coma liggen, terwijl zijn telefoon gegapt is door een voorbijganger en hij misschien pas weer wakker wordt als zij aan het ziekenhuisbed staat? Toch? Toch?
:Y alles kan daar. Alles :D En ja hoor. Hij trapt er weer in met boter en suiker :')
pi_193494967
David :D _O_ _O- ^O^
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 21:58:04 #73
22592 crew  Ole
pi_193495164
Hoeveel schelen deze?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193495280
Babygirl Lisa maakt zich onsterfelijk bij de broers van Usman :Y) :') Ze vindt zichzelf zo’n lot uit de loterij _O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 22:15:52 #75
22592 crew  Ole
pi_193495381
Was hij niet degene die al een fortuin heeft uitgegeven?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 5 juni 2020 @ 22:16:36 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193495397
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 22:15 schreef Ole het volgende:
Was hij niet degene die al een fortuin heeft uitgegeven?
David? Ja, een vermogen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 22:22:57 #77
22592 crew  Ole
pi_193495502
Dit is ook een lekkertje.. Hoop dat ze allebei doei zeggen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 22:23:45 #78
22592 crew  Ole
pi_193495516
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 22:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

David? Ja, een vermogen.
8)7
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 22:27:20 #79
22592 crew  Ole
pi_193495563
Akward
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193495621
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 22:15 schreef Ole het volgende:
Was hij niet degene die al een fortuin heeft uitgegeven?
Ja 100k ofzo.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 22:35:13 #81
22592 crew  Ole
pi_193495693
ah lockdown nu
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 22:36:55 #82
22592 crew  Ole
pi_193495714
Geen NOW in de joenaitit steets..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 23:00:46 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193496118
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 21:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij vroeg haar daar ten huwelijk en ze zei nee toch? Of ben ik in de war met een ander koppel?
Trouwens ze had toch kunnen weten dat het uit was toen hij helemaal niet meer op haar appjes reageerde? Dan ga je toch niet naar Amerika?
Ze zei "not now", dat is niet per se nee. Maar het is ook wel vaag om naar de VS te vliegen als je weken niks hoort van iemand. Dat laatste vind ik ook wel kinderachtig, je kunt toch wel reageren op een appje :?

Zit iemand anders nu te kijken? Ik weet niet zeker of dat meisje net nou serieus was of echt gegijzeld wordt door die dude :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 23:08:29 #84
22592 crew  Ole
pi_193496230
Ik kijk.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 23:09:02 #85
22592 crew  Ole
pi_193496235
Maar hij is verder gegaan met zijn leven.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 23:11:47 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193496260
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:09 schreef Ole het volgende:
Maar hij is verder gegaan met zijn leven.
Waar heb jij het over? Ik doelde op dat meisje die nu verplicht in quarantaine is bij haar zakenpartner maar daar niet bepaald blij over lijkt :X
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 23:13:20 #87
22592 crew  Ole
pi_193496291
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Ik doelde op dat meisje die nu verplicht in quarantaine is bij haar zakenpartner maar daar niet bepaald blij over lijkt :X
oh ja dat is ander
stel.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juni 2020 @ 23:14:14 #88
22592 crew  Ole
pi_193496299
Met die Duitser bedoel je?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator vrijdag 5 juni 2020 @ 23:16:47 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193496340
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:14 schreef Ole het volgende:
Met die Duitser bedoel je?
Ja! Het kwam niet echt fijn op me over :@
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_193496592


[ Bericht 52% gewijzigd door Za op 06-06-2020 00:26:41 ]
  zaterdag 6 juni 2020 @ 08:46:37 #91
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193500214
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zaterdag 6 juni 2020 @ 09:09:38 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193500453
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 23:11 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Ik doelde op dat meisje die nu verplicht in quarantaine is bij haar zakenpartner maar daar niet bepaald blij over lijkt :X
Wat een vreselijk zeikwijf is dat, niet dat hij wel leuk is, maar ik zou niet weten waarom ze niet naar haar eigen huis terug zou mogen, tenzij ze geen eigen huis heeft en bij papa en mama woont en hen niet wil besmetten.
Maar dan nog; na 2 weken en geen symptomen zou dat ook geen probleem hoeven zijn, als je werkelijk in quarantaine bent en niet telkens de deur uit gaat voor boodschappen en dergelijke.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 6 juni 2020 @ 16:25:56 #93
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193505546
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 09:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat een vreselijk zeikwijf is dat, niet dat hij wel leuk is, maar ik zou niet weten waarom ze niet naar haar eigen huis terug zou mogen, tenzij ze geen eigen huis heeft en bij papa en mama woont en hen niet wil besmetten.
Maar dan nog; na 2 weken en geen symptomen zou dat ook geen probleem hoeven zijn, als je werkelijk in quarantaine bent en niet telkens de deur uit gaat voor boodschappen en dergelijke.
Daardoor kreeg ik nog meer het idee dat ze daar opgesloten zit, je kunt toch gewoon vrijwillig vertrekken :? Maar misschien overdreef ze ook wek.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 7 juni 2020 @ 08:41:46 #94
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_193518054
woonde zij niet in een andere staat? en je mocht /mag in Amerika niet tussen de staten in reizen.
Dat was het toch?
  zondag 7 juni 2020 @ 09:35:59 #95
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193518500
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  zondag 7 juni 2020 @ 10:49:31 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193519218
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 08:41 schreef scrub_nurse het volgende:
woonde zij niet in een andere staat? en je mocht /mag in Amerika niet tussen de staten in reizen.
Dat was het toch?
Nope, zelfde staat (zij in Orlando, hij in Naples), maar ze wilde niet naar huis om haar ouders niet potentieel te besmetten want ze was flink in Miami wezen stappen.

Gewoon een keuze dus, van een volwassen vrouw die nog bij haar ouders woont en liever gratis bij een vriendje in zijn riante huis verblijft dan in een hotel gaat zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 7 juni 2020 @ 16:06:35 #97
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193522944
quote:
10s.gif Op zondag 7 juni 2020 09:35 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit echt? Lijkt behoorlijk op Ed :o _O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_193524089
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 10:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nope, zelfde staat (zij in Orlando, hij in Naples), maar ze wilde niet naar huis om haar ouders niet potentieel te besmetten want ze was flink in Miami wezen stappen.

Gewoon een keuze dus, van een volwassen vrouw die nog bij haar ouders woont en liever gratis bij een vriendje in zijn riante huis verblijft dan in een hotel gaat zitten.
Over wie hebben jullie het? :?
  zondag 7 juni 2020 @ 20:23:30 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193526230
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 17:46 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Over wie hebben jullie het? :?
https://instagram.com/xoxo_cortney?igshid=1gp1t6enuwomz
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193526370
quote:
Ik was die 2 al compleet vergeten. _O-
pi_193529534
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:42:09 #102
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193547450
quote:
Unfortunately, shortly after the engagement, Lana broke up with him. When the “Tell All” was taped, Murphey was unsure of where their relationship stood and hadn’t talked to his ex-fiance in six days.

“Right now, I would say we are not together,” Murphey says on the show. “I’m not going to say we won’t be together in the future. She’s under way too much stress with what’s going on with the show. And the people who bother her. I told her that’s part your fault, you can get off.”

Murphey met Lana on a website that connects men with Ukrainian women. Because of this, Murphey says that Lana isn’t allowed to talk to him off of the website or she will be kicked off of the site.

According to Murphey, it is very hard for women to get on the site, so once they are on, they talk to lots of men to increase their chances of getting a K-1 visa. If a woman gets kicked off of the site or if they leave it, they allegedly cannot get back on, so Lana has remained active.
Bron: https://www.cheatsheet.co(...)-david-murphey.html/

quote:
But Murphey was still planning to move to be with Lana.

“It takes a year or more to get a visa,” he said. “Government isn’t even open. And now there is a ban on immigration. My next step is to move to Ukraine. I’m retiring and moving to Ukraine.”
Bron: https://www.cheatsheet.co(...)instagram-post.html/

Zelden zag ik zo veel toewijding in een mens :'). En heeft hij een fetish om over zich heen te laten lopen ofzo :').

('New girlfriend' in dat laatste artikel is trouwens onzin, meisje op de foto op Instagram werkt gewoon met hem.)
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  dinsdag 9 juni 2020 @ 08:43:26 #103
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193547463
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:59 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  Tettenkoning dinsdag 9 juni 2020 @ 08:46:02 #104
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193547489
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:42 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Bron: https://www.cheatsheet.co(...)-david-murphey.html/
[..]

Bron: https://www.cheatsheet.co(...)instagram-post.html/

Zelden zag ik zo veel toewijding in een mens :'). En heeft hij een fetish om over zich heen te laten lopen ofzo :').

('New girlfriend' in dat laatste artikel is trouwens onzin, meisje op de foto op Instagram werkt gewoon met hem.)
Dit moet haast wel een acteur zijn, toch? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_193554943
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2020 22:59 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nep?

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 08:46 schreef Nine. het volgende:

[..]

Dit moet haast wel een acteur zijn, toch? :')
Ze was al klaar met hem op het vliegveld. En hij blijft er opnieuw intuinen. Als 60 jarige naar Oekraine verhuizen. :N
  dinsdag 9 juni 2020 @ 18:21:59 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193555046
Wat een BS ook over waarom ze actief blijft op die website :')

Ze wil niet want als ze wel wilde had ze al jaren in de VS kunnen zijn, en als ze met hem geen K1 krijgt dan krijgt ze hem met een ander zeker niet.

Ik denk dat ze flink verdient aan hun contact via de chatroom, zelfs als ze maar 10-25% krijgt van wat hij betaalt.
En dan al die anderen nog...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193555119
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:21 schreef Leandra het volgende:
Wat een BS ook over waarom ze actief blijft op die website :')

Ze wil niet want als ze wel wilde had ze al jaren in de VS kunnen zijn, en als ze met hem geen K1 krijgt dan krijgt ze hem met een ander zeker niet.

Ik denk dat ze flink verdient aan hun contact via de chatroom, zelfs als ze maar 10-25% krijgt van wat hij betaalt.
En dan al die anderen nog...
300.000 had ie al gespendeerd zei die in de tell all :D wel grappig dat die 5 jaar geleden ook contact had met die ‘vriendin’ van die nagel-neger uit vorige serie :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning dinsdag 9 juni 2020 @ 18:30:02 #108
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193555141
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef RipCity het volgende:
300.000 had ie al gespendeerd zei die in de tell all :D wel grappig dat die 5 jaar geleden ook contact had met die ‘vriendin’ van die nagel-neger uit vorige serie :D
Lucratieve business. Misschien toch maar eens van carriere switchen :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 18:49:38 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193555509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:28 schreef RipCity het volgende:

[..]

300.000 had ie al gespendeerd zei die in de tell all :D wel grappig dat die 5 jaar geleden ook contact had met die ‘vriendin’ van die nagel-neger uit vorige serie :D
Niet echt netjes :X Caesar heet ie. En waar heb je dat vandaan dat zij ook contact had met David?

Hoe is het uberhaupt afgelopen met Caesar en dat meisje? Ik heb het einde van vorig seizoen helemaal niet gezien, inclusief de onthulling dat zij echt was :o
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_193555546
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Niet echt netjes :X Caesar heet ie. En waar heb je dat vandaan dat zij ook contact had met David?

Hoe is het uberhaupt afgelopen met Caesar en dat meisje? Ik heb het einde van vorig seizoen helemaal niet gezien, inclusief de onthulling dat zij echt was :o
Tell all deel 2 van gisteravond.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 18:55:06 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193555612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:51 schreef RipCity het volgende:

[..]

Tell all deel 2 van gisteravond.
In de VS? Op TLC Nederland is Tell All 1 nog niet een uitgezonden :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 9 juni 2020 @ 19:01:47 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193555709
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:51 schreef RipCity het volgende:

[..]

Tell all deel 2 van gisteravond.
Waar werd die uitgezonden dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193556037
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar werd die uitgezonden dan?
Tlc usa. Kan je op YouTube en tlc website zien met vpn.

Nieuwe seizoen before the 90 days is ook gisteren begonnen. Als je nog op tv kijkt zal je dat ook wel
In 2/3 weken krijgen :)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator dinsdag 9 juni 2020 @ 20:00:23 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193556798
Hoe zit het eigenlijk met het cancellen van de opnames wegens Corona :? Ik dacht dat het op een gegeven op zou houden maar blijkbaar is er dus zelfs een Tell All? Of is deze van huis uit opgenomen?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 9 juni 2020 @ 21:06:25 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193558024
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 19:17 schreef RipCity het volgende:

[..]

Tlc usa. Kan je op YouTube en tlc website zien met vpn.

Nieuwe seizoen before the 90 days is ook gisteren begonnen. Als je nog op tv kijkt zal je dat ook wel
In 2/3 weken krijgen :)
Dan zouden spoilertags wel fijn zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193558120
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 20:00 schreef MaJo het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het cancellen van de opnames wegens Corona :? Ik dacht dat het op een gegeven op zou houden maar blijkbaar is er dus zelfs een Tell All? Of is deze van huis uit opgenomen?
Via zoom idd (of iets soortgelijks).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 9 juni 2020 @ 23:33:31 #117
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193561055
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 18:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Niet echt netjes :X Caesar heet ie. En waar heb je dat vandaan dat zij ook contact had met David?

Hoe is het uberhaupt afgelopen met Caesar en dat meisje? Ik heb het einde van vorig seizoen helemaal niet gezien, inclusief de onthulling dat zij echt was :o
Ze was echt maar leek zo een te zijn die van sugardaddies leeft.
Ze vloog heel de wereld over om mannen te plezieren of dat verder gaat dan er alleen date mee hebben mag je je zelf inbeelden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193564226
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2020 21:11 schreef RipCity het volgende:

[..]

Via zoom idd (of iets soortgelijks).
Ja allemaal via Zoom.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 10 juni 2020 @ 10:04:16 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193564313
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 10 juni 2020 @ 15:07:29 #120
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193568572
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193576158
Wat gek al die mensen. _O-
pi_193597465
Nieuwe seizoen happily ever after ook begonnen vandaag

Colteeeeee 2.0

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator vrijdag 12 juni 2020 @ 17:08:25 #123
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193603221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 10:12 schreef RipCity het volgende:
Nieuwe seizoen happily ever after ook begonnen vandaag

Colteeeeee 2.0

Zijn zij weer samen dan? In de quarantaine aflevering was daar nog geen sprake van, en dat is toch best recent opgenomen :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_193606050
Het begint. :P
  vrijdag 12 juni 2020 @ 21:29:11 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193606883
Man, man, man, die David die een detective inhuurt om dingen over Lana uit te vinden, en hem dan ontslaat omdat hij zegt dat Lana hen waarschijnlijk oplicht.
Zelfs de tig verschillende profielen van datingsites schuift hij aan de kant.

Ik hoop echt dat er mensen in zijn omgeving zijn die hem met deze beelden duidelijk kunnen maken dat het niet klopt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:28:41 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193607862
In de aflevering van vandaag David en Lana onderweg naar het vliegveld. Met dat vreselijke aanzoek in de vertrekhal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193607870
David, man man man. :N

Hij stuurt die dectective een foto met de tekst, "zet deze maar in mijn dossier". :D
Ik heb serieus medelijden met hem. Totaal gehersenspoeld.
  vrijdag 12 juni 2020 @ 22:33:49 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193607942
Maar goed, hij is 61, zij is 28, ze hebben al 7 jaar iets via die datingsite...

Toen was zij dus 21 en hij 54?
Dat is toch gewoon ranzig, als je als 54-jarige achter een 21-jarige aan gaat?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193608137
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:33 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, hij is 61, zij is 28, ze hebben al 7 jaar iets via die datingsite...

Toen was zij dus 21 en hij 54?
Dat is toch gewoon ranzig, als je als 54-jarige achter een 21-jarige aan gaat?
Zelfde ranzigheid als Ed. :Y
Ik heb al fucking moeite met iemand die 4 jaar jonger is. En deze mannen gaan voor een leeftijdsverschil van 25+ jaar. _O-

Heb je het gezien in Tell All preview, Ed maakt iedereen gek. :D _O-
Grote mond voor iemand die zo'n beetje alles verkeerd heeft gedaan. :X

Vond het wel triest om David voor de TV te zien huilen. Ook al is het zo iemand die achter een voor hem veel te jonge vrouw aangaat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gruj0 op 12-06-2020 22:54:05 ]
  zaterdag 13 juni 2020 @ 00:29:37 #130
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193609742
Wanneer je door een roze bril naar de wereld kijkt zijn al die rode vlaggen gewoon vlaggen :+.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193611304
Het kenteken van de auto van Big Ed _O-
pi_193611308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 22:28 schreef Leandra het volgende:
In de aflevering van vandaag David en Lana onderweg naar het vliegveld. Met dat vreselijke aanzoek in de vertrekhal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193611618
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:06 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom stopt ze niet met het kwellen van die man? Gewoon zeggen dat het nooit wat tussen hen gaat worden, zijn iPhone teruggeven en hem op de site blokken. Dat is de enige manier om hem tot een stop te dwingen.

Ze wil niks met hem, intussen blijft ze wel geld via die site aftroggelen. :N
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:07:57 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193611796
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 09:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waarom stopt ze niet met het kwellen van die man? Gewoon zeggen dat het nooit wat tussen hen gaat worden, zijn iPhone teruggeven en hem op de site blokken. Dat is de enige manier om hem tot een stop te dwingen.

Ze wil niks met hem, intussen blijft ze wel geld via die site aftroggelen. :N
Ze leeft nu riant van hem, daarom stopt ze niet.
Hij is al 7 jaar een stabiele inkomstenbron.

En dan heb je ook nog de kans dat ze zijn berichten niet altijd zelf beantwoordt...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193611861
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze leeft nu riant van hem, daarom stopt ze niet.
Hij is al 7 jaar een stabiele inkomstenbron.

En dan heb je ook nog de kans dat ze zijn berichten niet altijd zelf beantwoordt...
Hopelijk krijgen haar kinderen dit ooit te zien. :Y
  zaterdag 13 juni 2020 @ 10:45:14 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193612162
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgen haar kinderen dit ooit te zien. :Y
Want?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193612843
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 10:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want?
Vind jij dit normaal dan? Gebruik maken van de zwakte van mensen om aan je geld te komen?
Zowel mannen als vrouwen doen dat, ik keur allebei af.

Ze houdt hem voor de gek met iets wat er niet is en er ook nooit zal komen.
  zaterdag 13 juni 2020 @ 11:55:03 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193613016
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:42 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind jij dit normaal dan? Gebruik maken van de zwakte van mensen om aan je geld te komen?
Zowel mannen als vrouwen doen dat, ik keur allebei af.

Ze houdt hem voor de gek met iets wat er niet is en er ook nooit zal komen.
Nee, maar wat is dan het doel dat haar kinderen dit ooit zien?

Is het goed voor die kinderen om te ontdekken dat hun moeder een charlatan is/was? Hebben ze daar wat aan?
Wil je dat ze zich schuldig gaan voelen over de Playstation, het eten en de kleren die ze als kind gekregen hebben dankzij deze scam van hun moeder?

Voor de duidelijkheid; ik keur op geen enkele manier goed wat ze doet, maar hopen dat haar kinderen hier ooit achterkomen met als enige doel karaktermoord van een ouder ten opzichte van diens kinderen vind ik wel heel ver gaan.

"Kijk eens wat een kutwijf je moeder was!"
En dan, wat moeten die kinderen daar dan mee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193613690
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 11:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maar wat is dan het doel dat haar kinderen dit ooit zien?

Is het goed voor die kinderen om te ontdekken dat hun moeder een charlatan is/was? Hebben ze daar wat aan?
Wil je dat ze zich schuldig gaan voelen over de Playstation, het eten en de kleren die ze als kind gekregen hebben dankzij deze scam van hun moeder?

Voor de duidelijkheid; ik keur op geen enkele manier goed wat ze doet, maar hopen dat haar kinderen hier ooit achterkomen met als enige doel karaktermoord van een ouder ten opzichte van diens kinderen vind ik wel heel ver gaan.

"Kijk eens wat een kutwijf je moeder was!"
En dan, wat moeten die kinderen daar dan mee?
Je vult wel heel erg veel negatief in.

Die kinderen zouden er lering uit kunnen trekken. Geen wanhopige mensen voor eigen gewin pijn doen. Je kan ook naar een normale baan op zoek, die zijn er echt wel in Oekraine. Het is een kwestie van niet willen en alleen naar het luxueuze streven.
pi_193613748
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2020 17:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Zijn zij weer samen dan? In de quarantaine aflevering was daar nog geen sprake van, en dat is toch best recent opgenomen :)
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193617101
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2020 13:07 schreef RipCity het volgende:

[..]

.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 juni 2020 @ 09:19:18 #142
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193624075
Toen we Lana in de eerste aflevering spotte toen ze er net bij was had ze zelf al een iPhone.
Hij had gewoon dr nummer kunnen vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator zondag 14 juni 2020 @ 20:34:26 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_193631295
Ik kijk al die spoilers niet hoor. Dan is de lol er af voor mij.
  zondag 14 juni 2020 @ 23:54:18 #144
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193634445
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2020 10:04 schreef Leandra het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_193634894
Over ’n week (22 juni) nieuwe spin-off waarbij kandidaten van het seizoen commentaar terug gaan geven op alle Posts over hun op social media en op de pillowtalk ex-kandidaten commentaren.

before the 90 days- strikes back. Gaat het heten.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 15 juni 2020 @ 09:37:04 #146
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193636529
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 00:49 schreef RipCity het volgende:
Over ’n week (22 juni) nieuwe spin-off waarbij kandidaten van het seizoen commentaar terug gaan geven op alle Posts over hun op social media en op de pillowtalk ex-kandidaten commentaren.

before the 90 days- strikes back. Gaat het heten.
Allright hoe ver kan je het uitmelken
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193636572
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 09:37 schreef nils7 het volgende:

[..]

Allright hoe ver kan je het uitmelken
Ik woon niet in Nederland, waar ik woon lopen we vaak 1 a 2 maanden voor op Nederland, en ik kan je verklappen…… je kan het heeeeeel erg ver uitmelken :).
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 15 juni 2020 @ 09:47:57 #148
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193636637
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 09:41 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik woon niet in Nederland, waar ik woon lopen we vaak 1 a 2 maanden voor op Nederland, en ik kan je verklappen…… je kan het heeeeeel erg ver uitmelken :).
Ja ik zou het ook allemaal met Kodi kunnen bekijken maar net dan die buitenlanders die dan Engels gaan praten kun je het soms net niet verstaan of begrijpen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193636662
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 09:47 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ja ik zou het ook allemaal met Kodi kunnen bekijken maar net dan die buitenlanders die dan Engels gaan praten kun je het soms net niet verstaan of begrijpen.
Hier worden de buitenlanders die half half engels praten, netjes ondertiteld in het Engels, dus prima te volgen ;)
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_193647026
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 15 juni 2020 @ 22:00:17 #151
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_193647166
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2020 09:19 schreef nils7 het volgende:
Toen we Lana in de eerste aflevering spotte toen ze er net bij was had ze zelf al een iPhone.
Hij had gewoon dr nummer kunnen vragen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 16 juni 2020 @ 08:19:20 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193651064
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo klinkt ze wel.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193653673
Varya is mijn favoriet!
pi_193659955
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 11:55 schreef Binnenvetter22 het volgende:
Varya is mijn favoriet!
Ik vind haar de enige normale in dit hele circus! Vooral toen ze niet meteen ja zei op het eerste aanzoek. Logisch toch, wie zegt ja na enkele weken? Ik hoop wel dat ze gelukkig wordt met Geoffrey.
pi_193660057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 19:14 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik vind haar de enige normale in dit hele circus! Vooral toen ze niet meteen ja zei op het eerste aanzoek. Logisch toch, wie zegt ja na enkele weken? Ik hoop wel dat ze gelukkig wordt met Geoffrey.
Als ze ervan houdt geslagen te worden misschien. Ze zijn niet bij de tell all want Geoffrey mag zich voor de rechter verantwoorden.

https://www.cheatsheet.co(...)-doing-his-own.html/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193660095
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 19:19 schreef RipCity het volgende:

[..]

Als ze ervan houdt geslagen te worden misschien. Ze zijn niet bij de tell all want Geoffrey mag zich voor de rechter verantwoorden.

https://www.cheatsheet.co(...)-doing-his-own.html/
Hoop wel dat ze de hele waarheid daarover mee krijgt en niet zijn gekleurde versie!
  dinsdag 16 juni 2020 @ 20:35:57 #157
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193661172
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 22:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193664368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2020 19:14 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik vind haar de enige normale in dit hele circus! Vooral toen ze niet meteen ja zei op het eerste aanzoek. Logisch toch, wie zegt ja na enkele weken? Ik hoop wel dat ze gelukkig wordt met Geoffrey.
Precies! Ze probeer nog helder te denken. Ik vind het ook leuk dat ze zo'n pittige kant heeft😇
  woensdag 17 juni 2020 @ 10:16:17 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193667547
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193669130
Ik kijk via Dplay sinds kort omdat Canal Digitaal TLC uit het pakket heeft gehaald (buitenland hier) en ik heb dus de Tell All gezien. Ik kan jullie verklappen, het is de moeite waard. Een verbijsterende onthulling over Tom the Gentleman. :)
  woensdag 17 juni 2020 @ 13:20:16 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193669739
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef praadje het volgende:
Ik kijk via Dplay sinds kort omdat Canal Digitaal TLC uit het pakket heeft gehaald (buitenland hier) en ik heb dus de Tell All gezien. Ik kan jullie verklappen, het is de moeite waard. Een verbijsterende onthulling over Tom the Gentleman. :)
Dat-ie een douchebag is, wisten we al,maar ik kijk ernaar uit.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193669763
quote:
10s.gif Op woensdag 17 juni 2020 13:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat-ie een douchebag is, wisten we al,maar ik kijk ernaar uit.
:Y
pi_193673854
quote:
17s.gif Op woensdag 17 juni 2020 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Vind et maar zielig.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 12:20 schreef praadje het volgende:
Ik kijk via Dplay sinds kort omdat Canal Digitaal TLC uit het pakket heeft gehaald (buitenland hier) en ik heb dus de Tell All gezien. Ik kan jullie verklappen, het is de moeite waard. Een verbijsterende onthulling over Tom the Gentleman. :)
Vertel dan in een spoiler. :D Mag ook via DM.
pi_193673926
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind et maar zielig.
[..]

Vertel dan in een spoiler. :D Mag ook via DM.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193673936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:56 schreef RipCity het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193674018
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193674076
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:03 schreef RipCity het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193674151
[
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:06 schreef praadje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193674185
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:11 schreef RipCity het volgende:
[
[..]

Heb je
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 juni 2020 @ 22:21:15 #170
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193677742
Nicole zwanger?
[edit]
Oh nee het was de tweede van Carine
[/edit]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 18 juni 2020 @ 09:33:49 #171
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193680964
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 18:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind et maar zielig.
het zijn volwassenen en ze zijn honderd keer gewaarschuwd en gewezen op de waarheid, maar besluiten die keer op keer in de wind te slaan. Dan kies je er bewust voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 18-06-2020 09:53:19 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 14:45:35 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_193684833
Die Baby Lisa vind ik zo'n beetje de gekste van het hele stel.
Bij de mannen kan ik geen keuze maken. Grootste hufter vind ik Tom.
  Moderator donderdag 18 juni 2020 @ 14:46:12 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_193684843
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

het zijn volwassenen en ze zijn honderd keer gewaarschuwd en gewezen op de waarheid, maar besluiten die keer op keer in de wind te slaan. Dan kies je er bewust voor.
Eens hoor. Ze willen allemaal die 'roem'.
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:32:29 #174
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193685477
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2020 09:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

het zijn volwassenen en ze zijn honderd keer gewaarschuwd en gewezen op de waarheid, maar besluiten die keer op keer in de wind te slaan. Dan kies je er bewust voor.
Na ja maar 1 werd er gecatfished.
De andere 2 waren wel echt maar meer uit op geld dan liefde.

Lana een iPhone geven zodat ze beter konden communiceren maar in het eerste interview liep ze met een eigen roze iPhone in d'r handen rond in Kiev :')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 18 juni 2020 @ 15:48:22 #175
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193685685
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:32 schreef nils7 het volgende:

[..]

Na ja maar 1 werd er gecatfished.
De andere 2 waren wel echt maar meer uit op geld dan liefde.
Yolanda is echt 10 keer gewaarschuwd door haar kinderen en de foto's zijn ge-google imagesearched en nog weigert ze het te geloven. Prima, dan moet je op de blaren zitten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 18 juni 2020 @ 16:44:51 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193686368
Nou ja, met een beetje mazzel zijn tig andere vrouwen die dachten iets met The Williams te hebben nu wel gewaarschuwd, maar goed, grote kans dat die ook liever geloven dat hij met hen wel serieus is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 juni 2020 @ 16:45:55 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193686382
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:32 schreef nils7 het volgende:

[..]

Na ja maar 1 werd er gecatfished.
De andere 2 waren wel echt maar meer uit op geld dan liefde.

Lana een iPhone geven zodat ze beter konden communiceren maar in het eerste interview liep ze met een eigen roze iPhone in d'r handen rond in Kiev :')
Die had ze natuurlijk van een andere sukkel gekregen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 18 juni 2020 @ 17:30:25 #178
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193686855
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juni 2020 15:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Yolanda is echt 10 keer gewaarschuwd door haar kinderen en de foto's zijn ge-google imagesearched en nog weigert ze het te geloven. Prima, dan moet je op de blaren zitten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193689626
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 19:06 schreef praadje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowel Ed als Rose zijn KUT.
pi_193691598
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 20:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zowel Ed als Rose zijn KUT.
Helemaal mee eens. Eigenlijk verdienen ze elkaar.
  vrijdag 19 juni 2020 @ 17:57:13 #181
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193700472
Vanavond een dubbele afleveringen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 18:02:21 #182
9859 crew  Karina
Woman
pi_193700540
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
Vanavond een dubbele afleveringen
is vanavond de tell all?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 19 juni 2020 @ 18:54:22 #183
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193701293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:02 schreef Karina het volgende:

[..]

is vanavond de tell all?
Ja deel 1 en 2
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 19:31:22 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_193701830
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:54 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ja deel 1 en 2
Leuk! Hoef je geen week te wachten op de goede stukjes.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_193702049
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2020 22:31 schreef praadje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Eigenlijk verdienen ze elkaar.
:Y Maar toch vind ik Ed een vieze klojo. Kijk hoe hij met zijn dochter omgaat. :N

Nanny fan of zo?


quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
Vanavond een dubbele afleveringen
_O_
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 20:47:50 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_193702945
Genieten dit :9
  vrijdag 19 juni 2020 @ 21:36:38 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193703657
LOL!!! Zelf 7 jaar geflest worden door een Russische op een datingsite en dan tegen Yolanda zeggen dat het "vragen om opgelicht te worden" is omdat ze The Williams op social media ontmoet heeft 😂😂😂
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193705002
Alle deelnemers zijn gek. Iedereen heeft vertrouwensproblemen. :{
  Moderator vrijdag 19 juni 2020 @ 22:48:08 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_193705077
In dit enige geval ben ik voor Tom. Hij was single en Avery ook dan kan hij het toch gewoon proberen. Geen probleem lijkt me.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:14:36 #190
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193705780
Oh wat heerlijk dit! Dirt!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 19 juni 2020 @ 23:27:38 #191
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193706064
Wat een trainwreck is Tom.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193706284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 22:48 schreef Karina het volgende:
In dit enige geval ben ik voor Tom. Hij was single en Avery ook dan kan hij het toch gewoon proberen. Geen probleem lijkt me.
Hij probeert het bij iedereen. :P Zelfs bij Stephanie die 13 jaar jonger is of zo.
Vond Erika wel zielig, Stephanie voerde de boventoon. Maar allebei zijn niet zo geweldig met geven en nemen.

Avery vond ik wel haar ware aard tonen.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 01:38:28 #193
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_193707435
Ed & David _O- _O- _O- _O- _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 21:30:10 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_193715925
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 23:27 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een trainwreck is Tom.
Op niets gebaseerde arrogante klootzak :r
pi_193720782
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op niets gebaseerde arrogante klootzak :r
:Y

Overigens geloof ik wel dat Ed aan Rose vroeg zich uit te kleden.
  zondag 21 juni 2020 @ 14:08:55 #196
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193723508
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:Y

Overigens geloof ik wel dat Ed aan Rose vroeg zich uit te kleden.
Dat heeft-ie ongetwijfeld ook al tientallen keren geprobeerd bij de modellen die hij fotografeerde.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 14:42:10 #197
249559 crew  Lavenderr
pi_193724034
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:Y

Overigens geloof ik wel dat Ed aan Rose vroeg zich uit te kleden.
Reken maar van yes.
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 14:42:23 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_193724038
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat heeft-ie ongetwijfeld ook al tientallen keren geprobeerd bij de modellen die hij fotografeerde.
En dit.
pi_193726694
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dat heeft-ie ongetwijfeld ook al tientallen keren geprobeerd bij de modellen die hij fotografeerde.
Ik denk het niet toch? Sommige zijn 2x zo hoog als hij. :?
  zondag 21 juni 2020 @ 18:08:32 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193726962
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 17:52 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik denk het niet toch? Sommige zijn 2x zo hoog als hij. :?
En je denkt dat dat hem zou weerhouden?
Een fotograaf, in het modellenwereldje, die heel veel invloed zou kunnen hebben?

Hij is een creep en ik heb niet de illusie dat hij dat binnen zijn vak niet is/was.
Voor zover hij serieus een fotograaf was die wat betekende.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193727814
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 09:45 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

:Y

Overigens geloof ik wel dat Ed aan Rose vroeg zich uit te kleden.
Dat geloof ik ook wel.. maar wat ik me dan afvraag; indien dat waar is, waarom is ze later een relatie met diezelfde man aangegaan?🙃
  Moderator zondag 21 juni 2020 @ 19:38:23 #202
249559 crew  Lavenderr
pi_193728122
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:14 schreef Binnenvetter22 het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel.. maar wat ik me dan afvraag; indien dat waar is, waarom is ze later een relatie met diezelfde man aangegaan?🙃
Misschien omdat ze er alles voor over had-zelfs deze creep voor lief nemen-om daar weg te komen?
pi_193728437
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:14 schreef Binnenvetter22 het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel.. maar wat ik me dan afvraag; indien dat waar is, waarom is ze later een relatie met diezelfde man aangegaan?🙃
Daar heeft ze wel zichzelf genakt op TV ja. Die dochter van Ed schoot meteen in de verdediging van haar vader en terecht zo bleek.

Die Rose hield echt niet van hem. Ed is ook een domme sukkel dat hij een 23 jarige zoekt. Genoeg 50 jarigen waar hij iets mee kan krijgen.
pi_193738950
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien omdat ze er alles voor over had-zelfs deze creep voor lief nemen-om daar weg te komen?
Dat moet haast wel.. maar toch gaf ze me niet echt de indruk dat ze zsm naar de VS wilde komen.. misschien was het krijgen van geld/cadeaus ook al goed
pi_193738994


[ Bericht 66% gewijzigd door Binnenvetter22 op 22-06-2020 16:57:23 ]
pi_193739048
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 20:03 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Daar heeft ze wel zichzelf genakt op TV ja. Die dochter van Ed schoot meteen in de verdediging van haar vader en terecht zo bleek.

Die Rose hield echt niet van hem. Ed is ook een domme sukkel dat hij een 23 jarige zoekt. Genoeg 50 jarigen waar hij iets mee kan krijgen.
Ze hebben allebei de plank behoorlijk misgeslagen ja. Ik moet zeggen dat ik wel geloof in een stabiele relatie met leeftijdsverschil. Maar de meeste houden geen stand, zeker niet als het niet gebaseerd is op liefde.
Ik betwijfel of Ed andere 50 jarigen had gekregen.. aangezien hij aangaf al 28(?) jaar vrijgezel te zijn. Misschien brengt dit programma hem meer aanbidders😋
  Moderator maandag 22 juni 2020 @ 17:54:01 #207
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193739662
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2020 19:14 schreef Binnenvetter22 het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel.. maar wat ik me dan afvraag; indien dat waar is, waarom is ze later een relatie met diezelfde man aangegaan?🙃
Dat zou gebeurt zijn nadat hij weg was toch? Daarom walgde ze volgens mij extra van hem :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_193761960
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 17:54 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat zou gebeurt zijn nadat hij weg was toch? Daarom walgde ze volgens mij extra van hem :)
Waaauw
pi_193762561
Darcy is alweer aan t filmen voor nieuwe serie met nieuwe man :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Tettenkoning woensdag 24 juni 2020 @ 08:34:20 #210
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193763911
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 01:23 schreef RipCity het volgende:
Darcy is alweer aan t filmen voor nieuwe serie met nieuwe man :D
Het houdt niet op, niet vanzelf...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 08:48:10 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_193764035
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 01:23 schreef RipCity het volgende:
Darcy is alweer aan t filmen voor nieuwe serie met nieuwe man :D
Ik had eigenlijk verwacht dat ze weer terug zou rennen naar Tom :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 24 juni 2020 @ 09:22:11 #212
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193764356
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 01:23 schreef RipCity het volgende:
Darcy is alweer aan t filmen voor nieuwe serie met nieuwe man :D
quote:
IK EIS LIEFDE
- Darcey

quote:
EN EEN RING OM MIJN VINGER
- Darcey

quote:
MET EEN GROTE DIAMANT
- Darcey

quote:
Ik trouw met een Albanier voor de liefde, niet omdat ie uit een shithole weg wil
- Stacey
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator woensdag 24 juni 2020 @ 15:04:08 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_193768684
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2020 01:23 schreef RipCity het volgende:
Darcy is alweer aan t filmen voor nieuwe serie met nieuwe man :D
Zijn er nou echt geen leuke mannen waar Darcey woont? Ach, waarschijnlijk gaat het Darcey alleen maar om de 'beroemdheid' die ze nu heeft.
pi_193774381
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 15:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zijn er nou echt geen leuke mannen waar Darcey woont? Ach, waarschijnlijk gaat het Darcey alleen maar om de 'beroemdheid' die ze nu heeft.
Dat zal het idd zijn. Maar je ziet veel Amerikanen hun heil buiten Amerika zoeken. Ergens is dat onbegrijpelijk gezien het aantal inwoners dat het land heeft.

Darcey is overigens succesvoller dan 75% van de Fok!kers ooit zal worden. Zo'n huis, zaak, 2 kinderen, dat is toch met de nodige moeite en zweet gepaard gegaan.
  woensdag 24 juni 2020 @ 22:25:54 #215
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193775292
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat zal het idd zijn. Maar je ziet veel Amerikanen hun heil buiten Amerika zoeken. Ergens is dat onbegrijpelijk gezien het aantal inwoners dat het land heeft.

Darcey is overigens succesvoller dan 75% van de Fok!kers ooit zal worden. Zo'n huis, zaak, 2 kinderen, dat is toch met de nodige moeite en zweet gepaard gegaan.
Huizen zijn in de States wel een stuk goedkoper.
Maar wat doet ze precies dan?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator donderdag 25 juni 2020 @ 00:03:27 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193776710
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2020 21:30 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat zal het idd zijn. Maar je ziet veel Amerikanen hun heil buiten Amerika zoeken. Ergens is dat onbegrijpelijk gezien het aantal inwoners dat het land heeft.

Darcey is overigens succesvoller dan 75% van de Fok!kers ooit zal worden. Zo'n huis, zaak, 2 kinderen, dat is toch met de nodige moeite en zweet gepaard gegaan.
Of ze heeft een rijke ex-man ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 25 juni 2020 @ 07:11:08 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193777916
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 juni 2020 @ 08:55:29 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193778536
quote:
Ze heeft een (groot) modeconcern samen met haar zus, meen ik. Is in het begin van de show wel 's vermeld.
https://houseofeleven.com/

Beetje achenebbishe website als ik het zo bekijk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 25 juni 2020 @ 11:51:54 #219
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_193780699
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2020 08:55 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ze heeft een (groot) modeconcern samen met haar zus, meen ik. Is in het begin van de show wel 's vermeld.
https://houseofeleven.com/

Beetje achenebbishe website als ik het zo bekijk.
Damn, wat een lelijke spullen, kan je daar zo rijk mee worden?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Tettenkoning donderdag 25 juni 2020 @ 11:54:54 #220
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193780768
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:51 schreef doeka het volgende:
Damn, wat een lelijke spullen, kan je daar zo rijk mee worden?
Wie zegt dat ze rijk is?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:24:52 #221
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_193782049
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:54 schreef Nine. het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze rijk is?
Ook waar. Misschien omdat ze lekker woont, zich in taxi's naar NY vervoert en vaak vliegt. Maar dat kan idd gewoon ook door iemand anders worden geregeld of betaald. Vanuit dat Reddit verhaal lees ik dat zij voornamelijk nepartikelen van de grote namen draagt, dat is dan op zich wel weer grappig als je dat zo schaamteloos doet.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Tettenkoning donderdag 25 juni 2020 @ 13:33:30 #222
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193782183
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef doeka het volgende:
Ook waar. Misschien omdat ze lekker woont, zich in taxi's naar NY vervoert en vaak vliegt. Maar dat kan idd gewoon ook door iemand anders worden geregeld of betaald. Vanuit dat Reddit verhaal lees ik dat zij voornamelijk nepartikelen van de grote namen draagt, dat is dan op zich wel weer grappig als je dat zo schaamteloos doet.
Waarschijnlijk kunnen Darcey en Stacey best (goed) leven van die webwinkel, maar dat maakt ze nog niet rijk. En dat ze veel nepspullen dragen had ik inderdaad ook al voorbij zien komen op reddit. ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 25 juni 2020 @ 13:55:53 #223
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193782557
Pap chipt volgens mij behoorlijk wat in en vergeet ook niet dat TLC ze betaald
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  donderdag 25 juni 2020 @ 14:03:56 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193782686
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kunnen Darcey en Stacey best (goed) leven van die webwinkel, maar dat maakt ze nog niet rijk. En dat ze veel nepspullen dragen had ik inderdaad ook al voorbij zien komen op reddit. ;)
Ze delen een huis dat waarschijnlijk ook nog van papa is...
Toch triest als je op die leeftijd nog zo moet leven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193782977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:55 schreef nils7 het volgende:
Pap chipt volgens mij behoorlijk wat in en vergeet ook niet dat TLC ze betaald
Ik gok zo maar dat Darcey een stuk meer per aflevering krijgt van TLC dan de standaard 1000/1500 dollar die ik wel eens tegengekomen ben.

(En misschien een extra bonus voor elke keer dat ze al jankend roept dat ze een 'strong and independant woman that doesn't need men' is.)
pi_193788450
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:33 schreef Nine. het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kunnen Darcey en Stacey best (goed) leven van die webwinkel, maar dat maakt ze nog niet rijk. En dat ze veel nepspullen dragen had ik inderdaad ook al voorbij zien komen op reddit. ;)
Hoe weten mensen of het nep spul is? Op TV kan je dat niet zien lijkt me?

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 14:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze delen een huis dat waarschijnlijk ook nog van papa is...
Toch triest als je op die leeftijd nog zo moet leven.
Het is een kast van een huis en de Pfaffs woonden toch ook al jaren met elkaar onder een kap? :?
  Tettenkoning vrijdag 26 juni 2020 @ 08:35:04 #227
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193796082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 20:27 schreef Gruj0 het volgende:
Hoe weten mensen of het nep spul is? Op TV kan je dat niet zien lijkt me?
Vraag het de mensen op Reddit zou ik zeggen. En bij sommige spullen zal je het vast aan (bepaalde) details kunnen zien, zélfs op tv?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 09:06:52 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_193796333
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 11:51 schreef doeka het volgende:

[..]

Damn, wat een lelijke spullen, kan je daar zo rijk mee worden?
Die wimpers _O- Die spullen zien eruit als wat je als je op vakantie bent op het strand kunt kopen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 26 juni 2020 @ 09:16:31 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193796423
Op hun eigen site ook "Darcey Aviator", dat wekt de suggestie dat het een Ray Ban is (Aviator is het beroemdste model van Ray Ban), maar dat is het gewoon niet.
Ze verkopen ook fake, en dan is ¤ 35 voor een fake Aviator veel te veel.

Het origineel
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 26 juni 2020 @ 21:28:18 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_193807152
Onbegrijpelijk dat die vrouwen naar die mannen gaan. Ze weten niets van de cultuur. Zeker die eerste vrouw die half bloot danst en dan naar Jordanië gaat. Die komt van een koude kermis thuis.
  vrijdag 26 juni 2020 @ 21:49:47 #231
474314 MissGiraffe
NOOIT sarcastisch!
pi_193807516
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 14:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze delen een huis dat waarschijnlijk ook nog van papa is...
Toch triest als je op die leeftijd nog zo moet leven.
"zo moet leven"? Hoe? Ze trekken geen uitkering, zijn de samenleving niet tot last, de dochters doen het prima en iedereen is gezond. De zussen vinden elkaars gezelschap ook fijn. Wat is het probleem nou? Of is het doel perse om koste wat het kost 3 hoog achter te wonen om maar 'zelfstandig' te zijn?
HEy FOKKERZZZZZ! Denken we wel om .............?!????????????????
pi_193808374
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:49 schreef MissGiraffe het volgende:

[..]

"zo moet leven"? Hoe? Ze trekken geen uitkering, zijn de samenleving niet tot last, de dochters doen het prima en iedereen is gezond. De zussen vinden elkaars gezelschap ook fijn. Wat is het probleem nou? Of is het doel perse om koste wat het kost 3 hoog achter te wonen om maar 'zelfstandig' te zijn?
Dit idd. En de Pfaffs woonden toch ook jarenlang bij elkaar? Waarom niet als ze gelukkig zijn? :?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 05:25:01 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193811287
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 22:37 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dit idd. En de Pfaffs woonden toch ook jarenlang bij elkaar? Waarom niet als ze gelukkig zijn? :?
Jij was degene die Darcey succesvol noemde en daarbij het huis als voorbeeld van haar succes gaf.

Het huis van de Pfaffs toch ook geen voorbeeld van het succes van de dochters?
Leuk hoor, dat "grote" huis (dat naar Amerikaanse begrippen wel meevalt) als je het met je zus moet delen en papa het betaalt.
Dan is het dus geen "bewijs" dat je succesvol bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193812217
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 05:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij was degene die Darcey succesvol noemde en daarbij het huis als voorbeeld van haar succes gaf.

Het huis van de Pfaffs toch ook geen voorbeeld van het succes van de dochters?
Leuk hoor, dat "grote" huis (dat naar Amerikaanse begrippen wel meevalt) als je het met je zus moet delen en papa het betaalt.
Dan is het dus geen "bewijs" dat je succesvol bent.
Ik dacht dat het haar huis was en dat van haar zus. Dat het huis niet van hun is neemt niet weg dat ze succes hebben, op welke manier dat dan ook mag zijn.

Misschien kunnen zij zo'n kast van een huis wel betalen maar wonen ze liever thuis. Of weet jij ook al wat hun vermogen is? :+

Tot nu toe hebben ze het (lijkt het) beter dan andere deelnemers voor elkaar.
  Moderator zaterdag 27 juni 2020 @ 20:45:13 #235
249559 crew  Lavenderr
pi_193820058
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 05:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij was degene die Darcey succesvol noemde en daarbij het huis als voorbeeld van haar succes gaf.

Het huis van de Pfaffs toch ook geen voorbeeld van het succes van de dochters?
Leuk hoor, dat "grote" huis (dat naar Amerikaanse begrippen wel meevalt) als je het met je zus moet delen en papa het betaalt.
Dan is het dus geen "bewijs" dat je succesvol bent.
Dat succesverhaal wil er bij mij ook niet in. En dat die dochters van Darcey nog zo normaal opgroeien is ook een wonder met een moeder die de hele wereld over reist op jacht naar een man.
  Moderator zaterdag 27 juni 2020 @ 20:57:50 #236
9859 crew  Karina
Woman
pi_193820242
Die vrouw met Sami in India gaat natuurlijk ook weer helemaal fout he.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:58:05 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193820248
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat succesverhaal wil er bij mij ook niet in. En dat die dochters van Darcey nog zo normaal opgroeien is ook een wonder met een moeder die de hele wereld over reist op jacht naar een man.
Ik las dat hun vader de voogdij heeft....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 27 juni 2020 @ 20:59:04 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193820269
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:57 schreef Karina het volgende:
Die vrouw met Sami in India gaat natuurlijk ook weer helemaal fout he.
Sumit bedoel je?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 27 juni 2020 @ 20:59:40 #239
9859 crew  Karina
Woman
pi_193820281
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sumit bedoel je?
ja die ik kan al die namen niet onthouden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 27 juni 2020 @ 21:00:41 #240
249559 crew  Lavenderr
pi_193820301
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 20:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik las dat hun vader de voogdij heeft....
Oh, gelukkig maar.
pi_193824226
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2020 13:24 schreef doeka het volgende:

[..]

Ook waar. Misschien omdat ze lekker woont, zich in taxi's naar NY vervoert en vaak vliegt. Maar dat kan idd gewoon ook door iemand anders worden geregeld of betaald. Vanuit dat Reddit verhaal lees ik dat zij voornamelijk nepartikelen van de grote namen draagt, dat is dan op zich wel weer grappig als je dat zo schaamteloos doet.
Ze hebben ook een kleine geschiedenis in de film/productie wereld, maar denk dat het meeste geld afkomstig is van hun vader.
pi_193826994
Leuk, weer een nieuw seizoen. Is die in NL ook al begonnen? Hier via Dplay de eerste aflevering gezien en ik wil liever niet spoileren.
  zondag 28 juni 2020 @ 12:43:52 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193828619
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2020 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
Onbegrijpelijk dat die vrouwen naar die mannen gaan. Ze weten niets van de cultuur. Zeker die eerste vrouw die half bloot danst en dan naar Jordanië gaat. Die komt van een koude kermis thuis.
Wederom een faalverhaal in wording inderdaad.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193828750
Ik heb zo geen zin meer in die Jenny en Sumit.
  Moderator zondag 28 juni 2020 @ 12:56:07 #245
249559 crew  Lavenderr
pi_193828801
quote:
13s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:53 schreef Za het volgende:
Ik heb zo geen zin meer in die Jenny en Sumit.
Is die Jenny nu zo stom of wanhopig?
pi_193828824
Vergeet niet ook dit te kijken (eventueel online):

Waar de cast op zichzelf commentaar geeft

https://www.facebook.com/(...)11111639178125/?vh=e
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193828955
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:56 schreef Lavenderr het volgende:

Is die Jenny nu zo stom of wanhopig?
Ik heb echt geen idee, wat allebei betreft.
Het is wanstaltige tv IMO.
  maandag 29 juni 2020 @ 10:26:03 #248
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193841678
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2020 12:57 schreef RipCity het volgende:
Vergeet niet ook dit te kijken (eventueel online):

Waar de cast op zichzelf commentaar geeft

https://www.facebook.com/(...)11111639178125/?vh=e
Komt dit ook op tv/Dplay of alleen op YouTube?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_193845570
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 09:11 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het haar huis was en dat van haar zus. Dat het huis niet van hun is neemt niet weg dat ze succes hebben, op welke manier dat dan ook mag zijn.

Misschien kunnen zij zo'n kast van een huis wel betalen maar wonen ze liever thuis. Of weet jij ook al wat hun vermogen is? :+

Tot nu toe hebben ze het (lijkt het) beter dan andere deelnemers voor elkaar.
Wat me wel opviel bij Darcy, maar ook bij die gozer die wijnhandelaar is, en met een Braziliaanse meedoet, is dat Connecticut een verrekt mooie staat is om in te wonen. En je woont nog redelijk dicht bij New York.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_193849974
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:45 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Wat me wel opviel bij Darcy, maar ook bij die gozer die wijnhandelaar is, en met een Braziliaanse meedoet, is dat Connecticut een verrekt mooie staat is om in te wonen. En je woont nog redelijk dicht bij New York.
Amerika kent veel mooie streken. Je hebt gewoon flink zat geld nodig en dan heb je al gauw zoiets overal. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 29-06-2020 21:25:46 ]
pi_193852108
Darcy en Stacey krijgen een eigen spin-off serie.

Begint 16 augustus.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator dinsdag 30 juni 2020 @ 18:57:04 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_193862943
quote:
1s.gif Op maandag 29 juni 2020 23:11 schreef RipCity het volgende:
Darcy en Stacey krijgen een eigen spin-off serie.

Begint 16 augustus.
Ik kan hem niet meer vinden, maar zag een lekkere reactie van Jesse M. voorbij komen. :r
pi_193863663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 19:17 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Ik kan hem niet meer vinden, maar zag een lekkere reactie van Jesse M. voorbij komen. :r
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 30 juni 2020 @ 20:05:03 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193863707
Jesse de post-puber is haar sugar daddy geweest..... maar natuurlijk :')
Maar goed, it takes one to know one, dus over dat manipuleren zal hij wel gelijk hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193863778
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193868412
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:02 schreef RipCity het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dank u.
  woensdag 1 juli 2020 @ 09:47:34 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193869492
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:02 schreef RipCity het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Djiezus, die houdt ook niet op. Trieste jankbal.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Tettenkoning woensdag 1 juli 2020 @ 10:27:41 #259
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193870054
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:02 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een droeftoeter is het ook zeg :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 1 juli 2020 @ 11:27:16 #260
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_193870874
Na ja zit nu een serie te kijken hoe is het nu met op Dplay.
Nieuwe aflevering en daarin laat hij appjes zien van Darcey die nou niet echt tot de verbeelding laten spreken.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator donderdag 2 juli 2020 @ 18:24:37 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_193892577
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2020 20:05 schreef Leandra het volgende:
Jesse de post-puber is haar sugar daddy geweest..... maar natuurlijk :')
Maar goed, it takes one to know one, dus over dat manipuleren zal hij wel gelijk hebben.
Hij wil zo lang mogelijk in de picture blijven want hij waant zich een ster en is doodsbang om niet meer herkend te worden dus uitmelken maar. Zielige, sneue verzinsels de media inslingeren.
Maar wat je zegt: it takes one to know one.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 juli 2020 @ 22:55:15 #262
22592 crew  Ole
pi_193914278
Aparte ouders heeft Jesse
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 3 juli 2020 @ 22:58:54 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193914347
Zo vermoeiend die twee, maar ik gun het Jesse wel dat het voor de miljoenmiljardste keer uitgezonden wordt, wat een draak is het.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 juli 2020 @ 23:34:10 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193914996
Je zult de moeder van Jesse zijn, dan schaam je je toch kapot dat je zo'n arrogant en asociaal kutkind aan de maatschappij hebt afgeleverd?

Man, man, man, als het mijn zoon was had ik hem gewoon verteld dat hij normaal moest doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 juli 2020 @ 00:00:29 #265
22592 crew  Ole
pi_193915419
Aansteller
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193915875
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2020 23:34 schreef Leandra het volgende:
Je zult de moeder van Jesse zijn, dan schaam je je toch kapot dat je zo'n arrogant en asociaal kutkind aan de maatschappij hebt afgeleverd?

Man, man, man, als het mijn zoon was had ik hem gewoon verteld dat hij normaal moest doen.
Doe normaal, Jesse is een prettige kerel.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 juli 2020 @ 00:24:47 #267
22592 crew  Ole
pi_193915884
Zij is ook erg hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 juli 2020 @ 00:26:22 #268
22592 crew  Ole
pi_193915908
Met haar hutkoffer :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_193919610
Ik vergeet nooit hoe ze aankwam in Londen. In die toilet, helemaal omkleden, deo of parfum tussen haar benen spuiten en dan die chauffeur 3 kwartier laten wachten.
  zaterdag 4 juli 2020 @ 09:47:05 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193919652
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 00:24 schreef Ole het volgende:
Zij is ook erg hoor!
Absoluut, maar dat maakt hem niet minder erg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193920495
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 00:23 schreef Za het volgende:

[..]

Doe normaal, Jesse is een prettige kerel.
Is deze act nog steeds gaande??
pi_193922975

Ze hadden beter Jelle kunnen gebruiken :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 13:38:48 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_193939883
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2020 00:23 schreef Za het volgende:

[..]

Doe normaal, Jesse is een prettige kerel.
Wat is er 'prettig' aan Jesse?
pi_193940124
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

Wat is er 'prettig' aan Jesse?
Hij ziet er goed uit, kon leuk overweg met "the girls", is enthousiast, vrolijk, sociaal, bailde Larissa (van Colt) uit de gevangenis, houdt seminars voor bejaarden, heeft goede contacten met andere 90 days prominenten, heeft een coole alternatieve familie, staat open voor oudere vrouwen met geestelijke problemen, houdt van de wereld. En ga zo maar door.

Zelfs Trump is enthousiast over Jesse en retweet hem.

  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 13:56:11 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_193940169
quote:
14s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:53 schreef Za het volgende:

[..]

Hij ziet er goed uit, kon leuk overweg met "the girls", is enthousiast, vrolijk, sociaal, bailde Larissa (van Colt) uit de gevangenis, houdt seminars voor bejaarden, heeft goede contacten met andere 90 days prominenten, heeft een coole alternatieve familie, staat open voor oudere vrouwen met geestelijke problemen, houdt van de wereld. En ga zo maar door.

Zelfs Trump is enthousiast over Jesse en retweet hem.

[ afbeelding ]
Hij is alleen sociaal en aardig als degene waar hij sociaal en aardig tegen is wat voor hem kan betekenen en is verslaafd aan de aandacht. Verder is het een asociale, arrogante en zelfingenomen kwal. Vind ik.
pi_193940250
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

Hij is alleen sociaal en aardig als degene waar hij sociaal en aardig tegen is wat voor hem kan betekenen en is verslaafd aan de aandacht. Verder is het een asociale, arrogante en zelfingenomen kwal. Vind ik.
OK.

Misschien is de manier waarop hij door TLC en Darcey is neergezet debet aan dit gevoel, maar we kunnen heden toch wel concluderen dat het Darcy was die een mental case was en niet hij.

Darcy saboteert de relaties, ze deed hetzelfde met Thom, ze zwelgt in drama en hysterie.
Ik vind het zielig, ook wat ze met haar gezicht wat gewoon mooi was heeft gedaan.
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 14:18:53 #277
249559 crew  Lavenderr
pi_193940424
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 14:02 schreef Za het volgende:

[..]

OK.

Misschien is de manier waarop hij door TLC en Darcey is neergezet debet aan dit gevoel, maar we kunnen heden toch wel concluderen dat het Darcy was die een mental case was en niet hij.

Darcy saboteert de relaties, ze deed hetzelfde met Thom, ze zwelgt in drama en hysterie.
Ik vind het zielig, ook wat ze met haar gezicht wat gewoon mooi was heeft gedaan.
Oh, Darcey is ook een sneu geval hoor, begrijp me goed. Maar gemeen is ze niet en Jesse wel. Tom dito.
pi_193940797
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 14:18 schreef Lavenderr het volgende:


Oh, Darcey is ook een sneu geval hoor, begrijp me goed. Maar gemeen is ze niet en Jesse wel. Tom dito.
Hij heeft dingen gezegd die bij haar heel hard aankwamen, maar IMO goed bedoeld waren.
Het zoeken van hulp in geestelijke zin, het obsessieve bezig zijn met haar uiterlijk dat ze dat volgen hem niet nodig had. Haar verbieden te drinken omdat ze dan veranderde in een "andere Darcy".
Hij zei dat vrij hard, maar had echt gelijk, ik denk dat hij haar vrij goed zag zoals ze was.

Hij gaf aan een bankrekening voor haar te hebben geopend en een reis naar Griekenland voor haar heeft gepland en betaald (toen ze nog in dat kleine huisje woonde), ik geloof hem hierin.

Ik denk gewoon dat hij OK is, misschien niet doorsnee en onwennig voor sommige mensen, maar wel OK.
  zondag 5 juli 2020 @ 16:53:27 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193944321
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hij is alleen sociaal en aardig als degene waar hij sociaal en aardig tegen is wat voor hem kan betekenen en is verslaafd aan de aandacht. Verder is het een asociale, arrogante en zelfingenomen kwal. Vind ik.
Dit.
Hij is verre van sociaal en aardig, hij doet zich alleen sociaal en aardig voor als hij daarmee wat te winnen heeft.
Het is geen eigenschap, het is een rol die hij speelt als hij er voordeel uit kan halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 16:57:35 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_193944414
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Hij is verre van sociaal en aardig, hij doet zich alleen sociaal en aardig voor als hij daarmee wat te winnen heeft.
Het is geen eigenschap, het is een rol die hij speelt als hij er voordeel uit kan halen.
Dat Een enorme opportunist. En daarbij die arrogantie die nergens op gebaseerd is.
  zondag 5 juli 2020 @ 17:03:23 #281
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193944563
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 14:02 schreef Za het volgende:

[..]

OK.

Misschien is de manier waarop hij door TLC en Darcey is neergezet debet aan dit gevoel, maar we kunnen heden toch wel concluderen dat het Darcy was die een mental case was en niet hij.

Darcy saboteert de relaties, ze deed hetzelfde met Thom, ze zwelgt in drama en hysterie.
Ik vind het zielig, ook wat ze met haar gezicht wat gewoon mooi was heeft gedaan.
Jesse is een typische narcist.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 5 juli 2020 @ 17:39:09 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193945241
quote:
13s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Jesse is een typische narcist.
:{w Ho ho Semtex, het ligt allemaal aan hoe TLC en Darcey hem neerzetten, echt waar :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193947321
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 16:57 schreef Lavenderr het volgende:

Dat Een enorme opportunist. En daarbij die arrogantie die nergens op gebaseerd is.
quote:
13s.gif Op zondag 5 juli 2020 17:03 schreef SEMTEX het volgende:

Jesse is een typische narcist.
En dit baseer je op 8 x 5 minuten uitzending waarin bewust voor bepaalde beelden wordt gekozen om een spraakmakend programma te maken?

Jesse is gewoon een leuke vent.

Eerst liep iedereen te jammeren dat hij Darcy kapot maakte, nu achteraf blijkt dat ze geschift is krijgt hij nog geen credits dat hij op zijn jonge leeftijd goede bedoelingen had met een dergelijk trainwreck, omdat niemand zijn ongelijk wil toegeven.

Onder Jesse's zorg en aandacht:


Anderhalf jaar zonder Jesse:


[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 05-07-2020 19:46:22 ]
pi_193947369
Jesse is een narcist. Dat acteer/edit je er echt niet zomaar ff in.
pi_193947508
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:42 schreef Cockwhale het volgende:
Jesse is een narcist. Dat acteer/edit je er echt niet zomaar ff in.
Kom eens met een fragment waaruit dat blijkt, ze staan online, en iedereen hier is eensgezind, dus dat kan niet moeilijk zijn.
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 19:53:04 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_193947581
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Za het volgende:

[..]

Kom eens met een fragment waaruit dat blijkt, ze staan online, en iedereen hier is eensgezind, dus dat kan niet moeilijk zijn.
Je hebt alle afleveringen gezien? Dit was toch al vanaf dag één duidelijk? Jesse zou zijn moeder nog verkopen voor aandacht op tv. En verder is het een nare, rancuneuze man die er genoegen in schept om Darcey zo veel mogelijk af te branden. En Darcey is een makkelijk slachtoffer. En ik vind haar ook echt geen leuk mens hoor. Ze is zó afhankelijk van mannen dat ze er alles maar dan ook alles voor over heeft om maar leuk gevonden te worden. Tot zichzelf laten verminken aan toe. Zielig is het.
  zondag 5 juli 2020 @ 19:56:17 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193947641
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hebt alle afleveringen gezien? Dit was toch al vanaf dag één duidelijk? Jesse zou zijn moeder nog verkopen voor aandacht op tv. En verder is het een nare, rancuneuze man die er genoegen in schept om Darcey zo veel mogelijk af te branden. En Darcey is een makkelijk slachtoffer. En ik vind haar ook echt geen leuk mens hoor. Ze is zó afhankelijk van mannen dat ze er alles maar dan ook alles voor over heeft om maar leuk gevonden te worden. Tot zichzelf laten verminken aan toe. Zielig is het.
Dit, hij denkt dat hij haar maar even moet breken om haar vervolgens net zo (volgzaam) weer op te bouwen als hij wenst. De kutpuber.

Maar goed, ze verdienen elkaar.
Zij is totaal geschift maar Jesse spoort net zo hard niet. Vervelend mannetje is het.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_193948091
Haha laatste tijd is hij bezig om mee te liften op alles met Joe exotic. :D

En idd als je alle bekende socials accounts volgt lach je je kapot om de dagelijkse probeersels van Jesse.

Om maar te zwijgen over z’n hypocriete gedoe met masker verkoop.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 20:34:31 #289
249559 crew  Lavenderr
pi_193948289
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef RipCity het volgende:
Haha laatste tijd is hij bezig om mee te liften op alles met Joe exotic. :D

En idd als je alle bekende socials accounts volgt lach je je kapot om de dagelijkse probeersels van Jesse.

Om maar te zwijgen over z’n hypocriete gedoe met masker verkoop.
Oh ja, hypocriet kan ook nog op het lijstje.
pi_193950045
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Za het volgende:

[..]

Kom eens met een fragment waaruit dat blijkt, ze staan online, en iedereen hier is eensgezind, dus dat kan niet moeilijk zijn.
Ben jij z'n persoonlijke online beschermheer oid? Anders ga nog even meer aan zijn ballen sabbelen...
  Moderator zondag 5 juli 2020 @ 23:15:47 #291
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_193950751
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef RipCity het volgende:
Haha laatste tijd is hij bezig om mee te liften op alles met Joe exotic. :D

En idd als je alle bekende socials accounts volgt lach je je kapot om de dagelijkse probeersels van Jesse.

Om maar te zwijgen over z’n hypocriete gedoe met masker verkoop.
Ik ging eens kijken en dit filmpje (interview door Jesse met de man van Joe Exotic) is maar liefst 771 keer bekeken. Dat is toch diep treurig :')

30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_193951466

Hoe die die hele burger ophemelt :D gewoon n simpel triple burgertje :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_193954600
Hoe zit dat eigenlijk met die Pillow Talk afleveringen? Komt elke aflevering van The Other Way ook als Pillow Talk? Of is dat incidenteel?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  maandag 6 juli 2020 @ 11:34:10 #294
58921 Day
You can fly!
pi_193956329
Of Jesse een narcist is, weet ik niet.(al twijfel ik niet dat hij waarschijnlijk hoog zal scoren in de top 10-symptomen-lijst).
Eén ding weet ik wel, hij spoort niet en liegen gaat hem ook makkelijk af.
Hij zit ook in de lockdown-afleveringen en daarin zit hij in een hotel in Rotterdam, maar vertelt doodleuk dat hij in Amsterdam in een hotel zit. Reden daarvoor was omdat hij niet in 1 van zijn huizen in Amsterdam kon. Yeah right!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_193956395
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef Lavenderr het volgende:

Je hebt alle afleveringen gezien? Dit was toch al vanaf dag één duidelijk? Jesse zou zijn moeder nog verkopen voor aandacht op tv. En verder is het een nare, rancuneuze man die er genoegen in schept om Darcey zo veel mogelijk af te branden. En Darcey is een makkelijk slachtoffer. En ik vind haar ook echt geen leuk mens hoor. Ze is zó afhankelijk van mannen dat ze er alles maar dan ook alles voor over heeft om maar leuk gevonden te worden. Tot zichzelf laten verminken aan toe. Zielig is het.
Ik heb de afleveringen gezien, en ik begrijp wel dat mensen het ongemakkelijk vinden om naar hem te kijken, hij is niet standaard, maar dat hij zoveel negativiteit oproept niet.
pi_193956424
Weet iemand overigens hoe Darcy van dat kleine houten huisje naar die villa is geraakt?
  maandag 6 juli 2020 @ 11:47:29 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193956562
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:34 schreef Day het volgende:
Of Jesse een narcist is, weet ik niet.(al twijfel ik niet dat hij waarschijnlijk hoog zal scoren in de top 10-symptomen-lijst).
Eén ding weet ik wel, hij spoort niet en liegen gaat hem ook makkelijk af.
Hij zit ook in de lockdown-afleveringen en daarin zit hij in een hotel in Rotterdam, maar vertelt doodleuk dat hij in Amsterdam in een hotel zit. Reden daarvoor was omdat hij niet in 1 van zijn huizen in Amsterdam kon. Yeah right!
Een van zijn huizen :D :') _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning maandag 6 juli 2020 @ 11:51:42 #298
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_193956640
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:37 schreef Za het volgende:
Ik heb de afleveringen gezien, en ik begrijp wel dat mensen het ongemakkelijk vinden om naar hem te kijken, hij is niet standaard, maar dat hij zoveel negativiteit oproept niet.
Wellicht komt het door die roze wolk van je waardoor je de tekortkomingen van Jesse niet ziet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator maandag 6 juli 2020 @ 13:25:48 #299
249559 crew  Lavenderr
pi_193957637
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 11:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een van zijn huizen :D :') _O-
Hij beweert dat hij 2 huizen in Amsterdam heeft. Denk het ene van zijn vader en het andere van zijn moeder :')
pi_193957696
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:25 schreef Lavenderr het volgende:

Hij beweert dat hij 2 huizen in Amsterdam heeft.
Nee.
Veel mensen in deze thread zijn het Engels niet machtig. :')

Jesse wel, hij zei vast niet "one of my two houses", maar "one of my two homes".

Iemands home is wat voor hem een thuis is, geen eigendom.
  maandag 6 juli 2020 @ 14:12:33 #301
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_193958132
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2020 13:30 schreef Za het volgende:

[..]

Nee.
Veel mensen in deze thread zijn het Engels niet machtig. :')

Jesse wel, hij zei vast niet "one of my two houses", maar "one of my two homes".

Iemands home is wat voor hem een thuis is, geen eigendom.
Sorry hoor, maar "Engels niet machtig"? :D :') _O-

De suggestie is hetzelfde hoor, ook in het Engels, ongeacht of je homes of houses gebruikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')