Ik kan hem niet meer vinden, maar zag een lekkere reactie van Jesse M. voorbij komen.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:11 schreef RipCity het volgende:
Darcy en Stacey krijgen een eigen spin-off serie.
Begint 16 augustus.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vinden, maar zag een lekkere reactie van Jesse M. voorbij komen.
Djiezus, die houdt ook niet op. Trieste jankbal.quote:
Hij wil zo lang mogelijk in de picture blijven want hij waant zich een ster en is doodsbang om niet meer herkend te worden dus uitmelken maar. Zielige, sneue verzinsels de media inslingeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:05 schreef Leandra het volgende:
Jesse de post-puber is haar sugar daddy geweest..... maar natuurlijk
Maar goed, it takes one to know one, dus over dat manipuleren zal hij wel gelijk hebben.
Doe normaal, Jesse is een prettige kerel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:34 schreef Leandra het volgende:
Je zult de moeder van Jesse zijn, dan schaam je je toch kapot dat je zo'n arrogant en asociaal kutkind aan de maatschappij hebt afgeleverd?
Man, man, man, als het mijn zoon was had ik hem gewoon verteld dat hij normaal moest doen.
Hij ziet er goed uit, kon leuk overweg met "the girls", is enthousiast, vrolijk, sociaal, bailde Larissa (van Colt) uit de gevangenis, houdt seminars voor bejaarden, heeft goede contacten met andere 90 days prominenten, heeft een coole alternatieve familie, staat open voor oudere vrouwen met geestelijke problemen, houdt van de wereld. En ga zo maar door.quote:
Hij is alleen sociaal en aardig als degene waar hij sociaal en aardig tegen is wat voor hem kan betekenen en is verslaafd aan de aandacht. Verder is het een asociale, arrogante en zelfingenomen kwal. Vind ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, kon leuk overweg met "the girls", is enthousiast, vrolijk, sociaal, bailde Larissa (van Colt) uit de gevangenis, houdt seminars voor bejaarden, heeft goede contacten met andere 90 days prominenten, heeft een coole alternatieve familie, staat open voor oudere vrouwen met geestelijke problemen, houdt van de wereld. En ga zo maar door.
Zelfs Trump is enthousiast over Jesse en retweet hem.
[ afbeelding ]
OK.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
Hij is alleen sociaal en aardig als degene waar hij sociaal en aardig tegen is wat voor hem kan betekenen en is verslaafd aan de aandacht. Verder is het een asociale, arrogante en zelfingenomen kwal. Vind ik.
Oh, Darcey is ook een sneu geval hoor, begrijp me goed. Maar gemeen is ze niet en Jesse wel. Tom dito.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:02 schreef Za het volgende:
[..]
OK.
Misschien is de manier waarop hij door TLC en Darcey is neergezet debet aan dit gevoel, maar we kunnen heden toch wel concluderen dat het Darcy was die een mental case was en niet hij.
Darcy saboteert de relaties, ze deed hetzelfde met Thom, ze zwelgt in drama en hysterie.
Ik vind het zielig, ook wat ze met haar gezicht wat gewoon mooi was heeft gedaan.
Hij heeft dingen gezegd die bij haar heel hard aankwamen, maar IMO goed bedoeld waren.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, Darcey is ook een sneu geval hoor, begrijp me goed. Maar gemeen is ze niet en Jesse wel. Tom dito.
Dit.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is alleen sociaal en aardig als degene waar hij sociaal en aardig tegen is wat voor hem kan betekenen en is verslaafd aan de aandacht. Verder is het een asociale, arrogante en zelfingenomen kwal. Vind ik.
Dat Een enorme opportunist. En daarbij die arrogantie die nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 5 juli 2020 16:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Hij is verre van sociaal en aardig, hij doet zich alleen sociaal en aardig voor als hij daarmee wat te winnen heeft.
Het is geen eigenschap, het is een rol die hij speelt als hij er voordeel uit kan halen.
Jesse is een typische narcist.quote:Op zondag 5 juli 2020 14:02 schreef Za het volgende:
[..]
OK.
Misschien is de manier waarop hij door TLC en Darcey is neergezet debet aan dit gevoel, maar we kunnen heden toch wel concluderen dat het Darcy was die een mental case was en niet hij.
Darcy saboteert de relaties, ze deed hetzelfde met Thom, ze zwelgt in drama en hysterie.
Ik vind het zielig, ook wat ze met haar gezicht wat gewoon mooi was heeft gedaan.
quote:Op zondag 5 juli 2020 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
Dat Een enorme opportunist. En daarbij die arrogantie die nergens op gebaseerd is.
En dit baseer je op 8 x 5 minuten uitzending waarin bewust voor bepaalde beelden wordt gekozen om een spraakmakend programma te maken?quote:
Kom eens met een fragment waaruit dat blijkt, ze staan online, en iedereen hier is eensgezind, dus dat kan niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:42 schreef Cockwhale het volgende:
Jesse is een narcist. Dat acteer/edit je er echt niet zomaar ff in.
Je hebt alle afleveringen gezien? Dit was toch al vanaf dag één duidelijk? Jesse zou zijn moeder nog verkopen voor aandacht op tv. En verder is het een nare, rancuneuze man die er genoegen in schept om Darcey zo veel mogelijk af te branden. En Darcey is een makkelijk slachtoffer. En ik vind haar ook echt geen leuk mens hoor. Ze is zó afhankelijk van mannen dat ze er alles maar dan ook alles voor over heeft om maar leuk gevonden te worden. Tot zichzelf laten verminken aan toe. Zielig is het.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Za het volgende:
[..]
Kom eens met een fragment waaruit dat blijkt, ze staan online, en iedereen hier is eensgezind, dus dat kan niet moeilijk zijn.
Dit, hij denkt dat hij haar maar even moet breken om haar vervolgens net zo (volgzaam) weer op te bouwen als hij wenst. De kutpuber.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt alle afleveringen gezien? Dit was toch al vanaf dag één duidelijk? Jesse zou zijn moeder nog verkopen voor aandacht op tv. En verder is het een nare, rancuneuze man die er genoegen in schept om Darcey zo veel mogelijk af te branden. En Darcey is een makkelijk slachtoffer. En ik vind haar ook echt geen leuk mens hoor. Ze is zó afhankelijk van mannen dat ze er alles maar dan ook alles voor over heeft om maar leuk gevonden te worden. Tot zichzelf laten verminken aan toe. Zielig is het.
Oh ja, hypocriet kan ook nog op het lijstje.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef RipCity het volgende:
Haha laatste tijd is hij bezig om mee te liften op alles met Joe exotic.
En idd als je alle bekende socials accounts volgt lach je je kapot om de dagelijkse probeersels van Jesse.
Om maar te zwijgen over z’n hypocriete gedoe met masker verkoop.
Ben jij z'n persoonlijke online beschermheer oid? Anders ga nog even meer aan zijn ballen sabbelen...quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Za het volgende:
[..]
Kom eens met een fragment waaruit dat blijkt, ze staan online, en iedereen hier is eensgezind, dus dat kan niet moeilijk zijn.
Ik ging eens kijken en dit filmpje (interview door Jesse met de man van Joe Exotic) is maar liefst 771 keer bekeken. Dat is toch diep treurigquote:Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef RipCity het volgende:
Haha laatste tijd is hij bezig om mee te liften op alles met Joe exotic.
En idd als je alle bekende socials accounts volgt lach je je kapot om de dagelijkse probeersels van Jesse.
Om maar te zwijgen over z’n hypocriete gedoe met masker verkoop.
Ik heb de afleveringen gezien, en ik begrijp wel dat mensen het ongemakkelijk vinden om naar hem te kijken, hij is niet standaard, maar dat hij zoveel negativiteit oproept niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt alle afleveringen gezien? Dit was toch al vanaf dag één duidelijk? Jesse zou zijn moeder nog verkopen voor aandacht op tv. En verder is het een nare, rancuneuze man die er genoegen in schept om Darcey zo veel mogelijk af te branden. En Darcey is een makkelijk slachtoffer. En ik vind haar ook echt geen leuk mens hoor. Ze is zó afhankelijk van mannen dat ze er alles maar dan ook alles voor over heeft om maar leuk gevonden te worden. Tot zichzelf laten verminken aan toe. Zielig is het.
Een van zijn huizenquote:Op maandag 6 juli 2020 11:34 schreef Day het volgende:
Of Jesse een narcist is, weet ik niet.(al twijfel ik niet dat hij waarschijnlijk hoog zal scoren in de top 10-symptomen-lijst).
Eén ding weet ik wel, hij spoort niet en liegen gaat hem ook makkelijk af.
Hij zit ook in de lockdown-afleveringen en daarin zit hij in een hotel in Rotterdam, maar vertelt doodleuk dat hij in Amsterdam in een hotel zit. Reden daarvoor was omdat hij niet in 1 van zijn huizen in Amsterdam kon. Yeah right!
Wellicht komt het door die roze wolk van je waardoor je de tekortkomingen van Jesse niet ziet.quote:Op maandag 6 juli 2020 11:37 schreef Za het volgende:
Ik heb de afleveringen gezien, en ik begrijp wel dat mensen het ongemakkelijk vinden om naar hem te kijken, hij is niet standaard, maar dat hij zoveel negativiteit oproept niet.
Hij beweert dat hij 2 huizen in Amsterdam heeft. Denk het ene van zijn vader en het andere van zijn moederquote:
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2020 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
Hij beweert dat hij 2 huizen in Amsterdam heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |