Ik kan hem niet meer vinden, maar zag een lekkere reactie van Jesse M. voorbij komen.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:11 schreef RipCity het volgende:
Darcy en Stacey krijgen een eigen spin-off serie.
Begint 16 augustus.
quote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:17 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Ik kan hem niet meer vinden, maar zag een lekkere reactie van Jesse M. voorbij komen.
Djiezus, die houdt ook niet op. Trieste jankbal.quote:
Hij wil zo lang mogelijk in de picture blijven want hij waant zich een ster en is doodsbang om niet meer herkend te worden dus uitmelken maar. Zielige, sneue verzinsels de media inslingeren.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:05 schreef Leandra het volgende:
Jesse de post-puber is haar sugar daddy geweest..... maar natuurlijk
Maar goed, it takes one to know one, dus over dat manipuleren zal hij wel gelijk hebben.
Doe normaal, Jesse is een prettige kerel.quote:Op vrijdag 3 juli 2020 23:34 schreef Leandra het volgende:
Je zult de moeder van Jesse zijn, dan schaam je je toch kapot dat je zo'n arrogant en asociaal kutkind aan de maatschappij hebt afgeleverd?
Man, man, man, als het mijn zoon was had ik hem gewoon verteld dat hij normaal moest doen.
Hij ziet er goed uit, kon leuk overweg met "the girls", is enthousiast, vrolijk, sociaal, bailde Larissa (van Colt) uit de gevangenis, houdt seminars voor bejaarden, heeft goede contacten met andere 90 days prominenten, heeft een coole alternatieve familie, staat open voor oudere vrouwen met geestelijke problemen, houdt van de wereld. En ga zo maar door.quote:
Hij is alleen sociaal en aardig als degene waar hij sociaal en aardig tegen is wat voor hem kan betekenen en is verslaafd aan de aandacht. Verder is het een asociale, arrogante en zelfingenomen kwal. Vind ik.quote:Op zondag 5 juli 2020 13:53 schreef Za het volgende:
[..]
Hij ziet er goed uit, kon leuk overweg met "the girls", is enthousiast, vrolijk, sociaal, bailde Larissa (van Colt) uit de gevangenis, houdt seminars voor bejaarden, heeft goede contacten met andere 90 days prominenten, heeft een coole alternatieve familie, staat open voor oudere vrouwen met geestelijke problemen, houdt van de wereld. En ga zo maar door.
Zelfs Trump is enthousiast over Jesse en retweet hem.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |