Die had ze natuurlijk van een andere sukkel gekregenquote:Op donderdag 18 juni 2020 15:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Na ja maar 1 werd er gecatfished.
De andere 2 waren wel echt maar meer uit op geld dan liefde.
Lana een iPhone geven zodat ze beter konden communiceren maar in het eerste interview liep ze met een eigen roze iPhone in d'r handen rond in Kiev
quote:Op donderdag 18 juni 2020 15:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yolanda is echt 10 keer gewaarschuwd door haar kinderen en de foto's zijn ge-google imagesearched en nog weigert ze het te geloven. Prima, dan moet je op de blaren zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
quote:Op woensdag 17 juni 2020 19:06 schreef praadje het volgende:
[..]Zowel Ed als Rose zijn KUT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja deel 1 en 2quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eigenlijk verdienen ze elkaar.
quote:
Hij probeert het bij iedereen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:48 schreef Karina het volgende:
In dit enige geval ben ik voor Tom. Hij was single en Avery ook dan kan hij het toch gewoon proberen. Geen probleem lijkt me.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op niets gebaseerde arrogante klootzak
Dat heeft-ie ongetwijfeld ook al tientallen keren geprobeerd bij de modellen die hij fotografeerde.quote:Op zondag 21 juni 2020 09:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Overigens geloof ik wel dat Ed aan Rose vroeg zich uit te kleden.
Reken maar van yes.quote:Op zondag 21 juni 2020 09:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Overigens geloof ik wel dat Ed aan Rose vroeg zich uit te kleden.
En dit.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat heeft-ie ongetwijfeld ook al tientallen keren geprobeerd bij de modellen die hij fotografeerde.
Ik denk het niet toch? Sommige zijn 2x zo hoog als hij.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat heeft-ie ongetwijfeld ook al tientallen keren geprobeerd bij de modellen die hij fotografeerde.
En je denkt dat dat hem zou weerhouden?quote:Op zondag 21 juni 2020 17:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk het niet toch? Sommige zijn 2x zo hoog als hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |