abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 00:03:55 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193249747
Video: https://www.dumpert.nl/item/7916177_50f6ce8b

quote:
Boa naar ziekenhuis na mishandeling bij het strand van IJmuiden

IJMUIDEN - Vanmiddag is een boa met gezichtsletsel naar het ziekenhuis gebracht nadat hij was mishandeld in IJmuiden.



Dat gebeurde op 't Kwelderpad, een paadje dat naar het strand leidt. Volgens een getuige zou de boa in kwestie tegen jongeren hebben gezegd dat ze niet van een pier mochten afspringen.

Een van de jongeren zou geen identiteitskaart bij zich hebben gehad waarop de boa de persoon wilde aanhouden. Dit zou geleid hebben tot de mishandeling.

Op een fimpje dat is handen is van Dumpert, is de mishandeling te zien. Een grote groep jongeren loopt met de boa's mee. Uit het niets wordt een van de handhavers mishandeld door meerdere strandgangers.

Schaduw
De Veiligheidsregio Kennemerland spreekt van een 'schaduw over de dag'. "We hebben onze handhavers op dagen als vandaag hard nodig. Dat ze zo bejegend worden, is diep triest", aldus een woordvoerder.

Twee verdachten zijn inmiddels aangehouden, meldt de politie. Een derde verdachte wordt nog gezocht.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)-strand-van-ijmuiden
-------------
Wat een triest kutvolk. Met een grote groep tegen een. En dan wegrennen als de politie komt :') Ze hadden best mogen schieten!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 00:06:15 #2
186611 Haags
pi_193249784
Dit gaat wel te ver ja.
Zonder wrijving geen glans
pi_193249808
Geef die BOAs fatsoenlijke wapens en training of schaf het af. Want dit is niks. 0.0 gezag.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193249818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef Scarface88 het volgende:
Geef die BOAs fatsoenlijke wapens en training of schaf het af.
Beter afschaffen. Ze doen politiewerk dus beloon ze daar ook naar.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 00:09:29 #5
186611 Haags
pi_193249833
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef Scarface88 het volgende:
Geef die BOAs fatsoenlijke wapens en training of schaf het af. Want dit is niks. 0.0 gezag.
Boa's blijven natuurlijk wel de mislukkelingen der maatschappij he.
Zonder wrijving geen glans
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 00:10:39 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193249844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Boa's blijven natuurlijk wel de mislukkelingen der maatschappij he.
Nee. Er zijn ook goede boa's hoor!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193249857
Ik heb in de beveiliging gewerkt en BOAs waren altijd de grootste kneuzen die er bestonden.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193249880
Iemand moet de klappen opvangen.
pi_193249941
Boas gewoon afschaffen, deze daders 10 jaar de cel in.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193250018
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee. Er zijn ook goede boa's hoor!
Net zoals er ook "goede Duitsers" waren zeker :')
pi_193250038
:r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_193250075
Die meid in de groene bikini wil ik wel stokslagen op de billen willen geven :P
.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 00:31:02 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193250080
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:24 schreef Zilverenvis het volgende:

[..]

Net zoals er ook "goede Duitsers" waren zeker :')
Er waren genoeg goede Duitsers hoor. Waren ook maar jonge jongens die de oorlog in gestuurd werden. Verder snap ik die vergelijking niet.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_193250273
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Boas gewoon afschaffen, deze daders 10 jaar de cel in.
Dit
pi_193250280
BOA’s... van die mensen die gepest zijn op de LTS en huishoudschool en na jaren in een uitkering te hebben gezeten via een Melkert-baan een uniform hebben gekregen.
Je ziet ze gewoon groeien als ze dat uniform dragen met de bijbehorende zweem van machtsgeilheid in ogen.

Ik vind het griezelig om te zien hoe ze nu COVID-19 gebruiken voor hun eigen agenda om wapens te dragen.
Het word een zwarte dag in Nederland als de politiek dit toe staat.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 00:53:31 #16
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_193250314
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Boas gewoon afschaffen, deze daders 10 jaar de cel in.
Sorry, de politie zit allerlei formulieren in te vullen. U zal het moeten doen met een BOA.
pi_193250815
Man man man, kunnen ze het een beetje leuk houden, stelletje beesten, de zomer is nog niet eens begonnen.
ADHD-C
  vrijdag 22 mei 2020 @ 01:54:00 #18
117098 Hathor
Effe niet
pi_193250825
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef Scarface88 het volgende:
Geef die BOAs fatsoenlijke wapens en training of schaf het af. Want dit is niks. 0.0 gezag.
Nee, want dan word het helemaal een puinhoop, BOA's met wapens is niet wenselijk, want het zijn doorgaans ook nog eens vet irritante types ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 01:56:15 #19
408813 crew  trein2000
pi_193250842
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef Scarface88 het volgende:
Geef die BOAs fatsoenlijke wapens en training of schaf het af. Want dit is niks. 0.0 gezag.
Kiezen of delen inderdaad. Volwaardige gemeentepolitie van maken (inclusief bijbehorende bevoegdheden, opleiding en selectie) of afschaffen. Dit is vlees noch vis zo en ronduit gevaarlijk.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 22 mei 2020 @ 01:59:19 #20
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_193250853
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee. Er zijn ook goede boa's hoor!
Klopt. Die hangen we dan wel apart.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 02:03:00 #21
408813 crew  trein2000
pi_193250868
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee. Er zijn ook goede boa's hoor!
Die BOA's zelf kunnen er betrekkelijk weinig aan doen. Dit is een systeemfout. De huidige BOA is een prima instrument voor poep op de stoep, verkeerd aangeboden huisvuil en andere kleine ergernissen.

Wat je echter ziet is dat het takenpakket van de BOA al lang niet meer in overeenstemming is met de selectie opleiding en bevoegdheden van die mensen. Daar kan de individuele BOA niks aan doen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 22 mei 2020 @ 02:11:54 #22
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_193250899
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 02:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die BOA's zelf kunnen er betrekkelijk weinig aan doen. Dit is een systeemfout. De huidige BOA is een prima instrument voor poep op de stoep, verkeerd aangeboden huisvuil en andere kleine ergernissen.

Wat je echter ziet is dat het takenpakket van de BOA al lang niet meer in overeenstemming is met de selectie opleiding en bevoegdheden van die mensen. Daar kan de individuele BOA niks aan doen.
Je hebt tegenwoordig ook handhavers voor specifieke best uitgebreide gemeente taken. In het dorp van mijn ouders hebben ze geen politie maar wel 1 handhaver. Die is meer een soort wijkagent en weet ook wel wat er speelt in het dorp. Al blijft het een ordinaire besparing. Hiervoor was er een daadwerkelijke politieagent in die rol.

Hier in de stad is het meer als je echt niks kan wordt je handhaver. Met behoud van uitkering. Eerst liep je gewoon een beetje over straat zodat het leek alsof je werk had. Laatste jaren krijgen ze opeens allemaal politie taken. Best wel een heel erg slecht idee.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 02:15:39 #23
2651 svann
night-hawk
pi_193250909
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:49 schreef CoExist het volgende:
BOA’s... van die mensen die gepest zijn op de LTS en huishoudschool en na jaren in een uitkering te hebben gezeten via een Melkert-baan een uniform hebben gekregen.
Je ziet ze gewoon groeien als ze dat uniform dragen met de bijbehorende zweem van machtsgeilheid in ogen.

Ik vind het griezelig om te zien hoe ze nu COVID-19 gebruiken voor hun eigen agenda om wapens te dragen.
Het word een zwarte dag in Nederland als de politiek dit toe staat.
Wapens dragen?
Volgens mij gaat het slechts om een wapenstok, maar een bodycam lijkt me effectiever.

Mensen kunnen het volgens jou dus nooit goed doen.
Ook niet als ze geen uitkering trekken en zich inzetten voor de maatschappij.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 02:22:21 #24
408813 crew  trein2000
pi_193250932
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 02:11 schreef borbit het volgende:

[..]

Je hebt tegenwoordig ook handhavers voor specifieke best uitgebreide gemeente taken. In het dorp van mijn ouders hebben ze geen politie maar wel 1 handhaver. Die is meer een soort wijkagent en weet ook wel wat er speelt in het dorp. Al blijft het een ordinaire besparing. Hiervoor was er een daadwerkelijke politieagent in die rol.

Hier in de stad is het meer als je echt niks kan wordt je handhaver. Met behoud van uitkering. Eerst liep je gewoon een beetje over straat zodat het leek alsof je werk had. Laatste jaren krijgen ze opeens allemaal politie taken. Best wel een heel erg slecht idee.
Beetje gesprekjes aanknopen en de ogen en oren van de gemeente in de buurt zijn lijkt me juist bij uitstek iets wat een BOA goed (en misschien wel beter) kan en waar je geen politie voor nodig hebt.

En dan heb je ook het krediet om eens bij die goedwillende eigenaar van die 8 honden die toch wel heel veel overlast veroorzaken langs te gaan.

Echter, zodra er sprake zou kunnen zijn van (dreigend) geweld moet meneer de BOA gewoon eieren voor zn geld kiezen en de politie laten komen.

Daarnaast vind ik openbare orde ook iets voor de politie, BOA's zouden volgens mij niet de personen moeten zijn die parken ontruimen ed.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  vrijdag 22 mei 2020 @ 02:31:25 #25
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_193250960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 02:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Beetje gesprekjes aanknopen en de ogen en oren van de gemeente in de buurt zijn lijkt me juist bij uitstek iets wat een BOA goed (en misschien wel beter) kan en waar je geen politie voor nodig hebt.

En dan heb je ook het krediet om eens bij die goedwillende eigenaar van die 8 honden die toch wel heel veel overlast veroorzaken langs te gaan.

Echter, zodra er sprake zou kunnen zijn van (dreigend) geweld moet meneer de BOA gewoon eieren voor zn geld kiezen en de politie laten komen.

Daarnaast vind ik openbare orde ook iets voor de politie, BOA's zouden volgens mij niet de personen moeten zijn die parken ontruimen ed.
Ja in het dorp doet ie het prima. Echter is er niet echt een goede mogelijkheid om op te schalen naar een echte agent. In dat geval komt er een random agent uit de stad en die heeft geen idee van de situatie in het dorp. Dan waren we beter af met een echte dorpsagent.

In de stad zijn de meeste handhavers toch een soort veredelde parkeerwachters.
pi_193250962
Hmms het valt te betwijfelen allemaal he. Natuurlijk is het fout om geweld te gaan gebruiken ook al is het een BOA.
Maar ze vinden zich zelf ook wel een stuk meer en hebben een nachts recht? Zeg ik het zo goed of ambts recht enzo om het goed te praten.
Natuurlijk valt dat verkeerd, want het zijn nou eenmaal niet ok getrainde politiemensen en je ziet het al alleen al in de docu die erover is of was op sbs. Gaat met verschillende maten worden gemeten en dat is fout en daardoor komen mensen in opstand ook.

Ik ben er helemaal tegen. Parkeerwachter spelen ok dan.
Maar zoveel mandaat krijgen als nu niet. Laat die lekker aan de politie over en pomp daar dan maar eens wat meer geld in.
De regering heeft echt zijn kop in zijn reet wat dit aan gaat en nog veel meer. Maar maakt niet uit president kreetje voorspelt het nu al. Over paar jaar gaat het zo.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 02:35:12 #27
408813 crew  trein2000
pi_193250973
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 02:31 schreef borbit het volgende:

[..]

Ja in het dorp doet ie het prima. Echter is er niet echt een goede mogelijkheid om op te schalen naar een echte agent. In dat geval komt er een random agent uit de stad en die heeft geen idee van de situatie in het dorp. Dan waren we beter af met een echte dorpsagent.

In de stad zijn de meeste handhavers toch een soort veredelde parkeerwachters.
Ja niet dus. En dat is nou net het probleem. Ze fungeren als gemeentepolitie terwijl ze inderdaad voor de kleine ergernissen zouden moeten zijn.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193250975
Dam’n serieus moet er niet aan denken, hun wapens geven... really de helft is al incompetent enzo. Laat dat nou maar aan de politie over he.
Gaat zo fout he ok ik zie dat in, maar de politiek wss pas over een jaar na weet ik veel incidenten en dure onderzoeken.

[ Bericht 15% gewijzigd door kree op 22-05-2020 02:41:52 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193251004
En goed die tt klinkt wss ook alweer erger als dat het was.
Praat het echt niet goed want sowieso geweld gebruiken is al niet goed van beide kanten niet trouwens. Maar ok ik ken de situatie niet.
Maar ok het is wel weer lekker suggestieve TT natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_193251352
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Nee. Er zijn ook goede boa's hoor!
Heb ze nog niet gezien! Voor mij zijn het gewoon NSB'ers.

Niet om dit goed te praten, maar mogen de BOA's nu ook mensen aanhouden? Volgens mij alleen staande houden toch?

[ Bericht 10% gewijzigd door Watashiwa op 22-05-2020 05:15:23 ]
pi_193251449
Er zijn ook gewoon BOA's die een wapen mogen dragen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_193251505
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:49 schreef CoExist het volgende:
BOA’s... van die mensen die gepest zijn op de LTS en huishoudschool en na jaren in een uitkering te hebben gezeten via een Melkert-baan een uniform hebben gekregen.
Je ziet ze gewoon groeien als ze dat uniform dragen met de bijbehorende zweem van machtsgeilheid in ogen.

Ik vind het griezelig om te zien hoe ze nu COVID-19 gebruiken voor hun eigen agenda om wapens te dragen.
Het word een zwarte dag in Nederland als de politiek dit toe staat.
:Y

BOA Bacon en Boa Douchebag. (en een getatoeëerde agente)

Stond gisteren op de site van het AD, maar het item over de drukte langs de Eem is nu verdwenen en in het Premium Paywall item er over staat nu een andere foto.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_193251721
Het einde der boa's mag voor mij komen. Het is niks en het wordt niks.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 07:08:58 #34
22565 asco
Los in deze tent
pi_193251733
In de VS doe je dat maar ėėn keer.
Ze schieten je gewoon lek, en terecht. 👍
pi_193251910
Echt, de hele morgen zie ik de filmpjes voorbij komen bij NOS, WNL etc en ze spreken weer over "jongeren", "we moeten met elkaar in gesprek", een minister die er kamervragen over wil stellen en allerlei geleuter. IEDEREEN met een werkend oog in zn bakkes ziet dat het voor de zoveelste keer gaat over een groep niet opgevoede marokkaantjes zijn die het gezag al jaren vierkant uitlachen. Benoem het probleem, schiet notoire lastpakjes gewoon overhoop en laat het gezag gewoon niet met zich sollen, of het nu om politie of BOA's gaat. Ik ken weinig landen waar de sterke arm der wet zo behandeld wordt als hier zonder dat daders repressailes krijgen. Op heel veel plaatsen had dit soort volk al lang en breed een taser of kogel in hun borst bij dergelijk gedrag.
pi_193252035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:28 schreef Andros het volgende:
Echt, de hele morgen zie ik de filmpjes voorbij komen bij NOS, WNL etc en ze spreken weer over "jongeren", "we moeten met elkaar in gesprek", een minister die er kamervragen over wil stellen en allerlei geleuter. IEDEREEN met een werkend oog in zn bakkes ziet dat het voor de zoveelste keer gaat over een groep niet opgevoede marokkaantjes zijn die het gezag al jaren vierkant uitlachen. Benoem het probleem, schiet notoire lastpakjes gewoon overhoop en laat het gezag gewoon niet met zich sollen, of het nu om politie of BOA's gaat. Ik ken weinig landen waar de sterke arm der wet zo behandeld wordt als hier zonder dat daders repressailes krijgen. Op heel veel plaatsen had dit soort volk al lang en breed een taser of kogel in hun borst bij dergelijk gedrag.
Haha kneusje. Kijk het filmpje eens? Het zijn nederlandse sjonnies, delanos en andere ongein.
pi_193252184
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 07:43 schreef xminator het volgende:

[..]

Haha kneusje. Kijk het filmpje eens? Het zijn nederlandse sjonnies, delanos en andere ongein.
Die lopen er ook bij ja, dat zijn de meelopers. Filmpje gezien? Heel duidelijk is het filmpje niet, toegegeven maar er zit geen enkel blond koppie bij. Het is hoe dan ook tuig, ik hoop dat we het daar over eens kunnen zijn.
pi_193252220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Boa's blijven natuurlijk wel de mislukkelingen der maatschappij he.
Inderdaad...de Nederlandse maatschappij in 2020 is mislukt...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193252245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 02:15 schreef svann het volgende:

[..]

Wapens dragen?
Volgens mij gaat het slechts om een wapenstok, maar een bodycam lijkt me effectiever.

Mensen kunnen het volgens jou dus nooit goed doen.
Ook niet als ze geen uitkering trekken en zich inzetten voor de maatschappij.
Het is 2020...geef ze een paar tasers...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193252290
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:07 schreef Scarface88 het volgende:
Geef die BOAs fatsoenlijke wapens en training of schaf het af. Want dit is niks. 0.0 gezag.
Dit dus. Totaal nutteloze baan op deze manier.
pi_193252302
Geef ze een goede body cam, achteraf met gezichtherkenning en Facebook kan de politie later al deze toen zo stoere jongetjes oppakken. ^O^
pi_193252465
Het valt allemaal wel mee. Boa's wouden id zien op strand en das niet zo gek dat je die niet bij je hebt daar. Vervolgens die knaap aanhouden en als de groep tegen je krijgen schreeuwen dat ze wapenstok en pepperspray moeten, want zie je wel..! Mss een opfrisles de-escalerend optreden?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 08:50:05 #43
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_193252673
Ik heb de filmpjes niet gezien, en natuurlijk gaat het veel te ver om een boa of een agent te mishandelen. Dat kan écht niet. Maar ik vind het ook nergens op slaan om iemand meteen aan te gaan houden omdat hij geen id bij zich heeft op het strand... een aantal jaar geleden zijn op het strand ál mijn spullen gestolen toen mijn vriend en ik in zee waren. Ik neem dat soort waardevolle zaken dus écht niet meer mee. Tegenwoordig hebben we een auto en kunnen we daar het een en ander in achter laten, maar die jongeren komen vast gewoon op de fiets. Klinkt voor mij toch echt als machtsmisbruik van zo’n boa.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:01:35 #44
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_193252788
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:50 schreef Gentianella het volgende:
Ik heb de filmpjes niet gezien, en natuurlijk gaat het veel te ver om een boa of een agent te mishandelen. Dat kan écht niet. Maar ik vind het ook nergens op slaan om iemand meteen aan te gaan houden omdat hij geen id bij zich heeft op het strand... een aantal jaar geleden zijn op het strand ál mijn spullen gestolen toen mijn vriend en ik in zee waren. Ik neem dat soort waardevolle zaken dus écht niet meer mee. Tegenwoordig hebben we een auto en kunnen we daar het een en ander in achter laten, maar die jongeren komen vast gewoon op de fiets. Klinkt voor mij toch echt als machtsmisbruik van zo’n boa.
Het staat nou eenmaal in de wet dat je een IDkaart bij je moet hebben, heb je die niet, kan je aangehouden worden. Simpel, niks meer niks minder.
Die jongeren hebben allemaal geld bij zich dus daar kan best een IDkaart bijgestoken worden.
Ik zou ook niks in de auto laten liggen als je naar het strand gaat hoor :') denken dat daar niks uit gestolen gaat worden :') :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:02:44 #45
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193252797
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:15 schreef Basp1 het volgende:
Geef ze een goede body cam, achteraf met gezichtherkenning en Facebook kan de politie later al deze toen zo stoere jongetjes oppakken. ^O^
Dit. Volgens mij is het allemaal vrij eenvoudig op te lossen. Bodycam, opsporen, straffen, klaar.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:03:09 #46
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_193252803
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:50 schreef Gentianella het volgende:
Ik heb de filmpjes niet gezien, en natuurlijk gaat het veel te ver om een boa of een agent te mishandelen. Dat kan écht niet. Maar ik vind het ook nergens op slaan om iemand meteen aan te gaan houden omdat hij geen id bij zich heeft op het strand... een aantal jaar geleden zijn op het strand ál mijn spullen gestolen toen mijn vriend en ik in zee waren. Ik neem dat soort waardevolle zaken dus écht niet meer mee. Tegenwoordig hebben we een auto en kunnen we daar het een en ander in achter laten, maar die jongeren komen vast gewoon op de fiets. Klinkt voor mij toch echt als machtsmisbruik van zo’n boa.
Ze konden natuurlijk niet ruiken dat hij geen id bij zich had dus is hij eerst ergens anders op aangesproken. Mss wel een grote bek gegeven, we weten het niet.
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:04:40 #47
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193252822
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:50 schreef Gentianella het volgende:
Ik heb de filmpjes niet gezien, en natuurlijk gaat het veel te ver om een boa of een agent te mishandelen. Dat kan écht niet. Maar ik vind het ook nergens op slaan om iemand meteen aan te gaan houden omdat hij geen id bij zich heeft op het strand... een aantal jaar geleden zijn op het strand ál mijn spullen gestolen toen mijn vriend en ik in zee waren. Ik neem dat soort waardevolle zaken dus écht niet meer mee. Tegenwoordig hebben we een auto en kunnen we daar het een en ander in achter laten, maar die jongeren komen vast gewoon op de fiets. Klinkt voor mij toch echt als machtsmisbruik van zo’n boa.
Jaja, wel allemaal de iPhone X mee maar een ID card kan niet want die zou wel eens gejat kunnen worden... :') _!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:15:39 #48
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_193252954
Het is inderdaad de wet dat je een id bij je moet hebben. Maar naar mijn mening is het probleem van boa’s dat ze die altijd letterlijk nemen en niet meten met een menselijke maat. Dat is ook wel op te maken uit al die voorbeelden van Corona boetes die je in de krant leest. Ik vind het echt volkomen logisch om geen id mee te nemen naar het strand.

Ik vind het vervolgens niet logisch dat je dan die mensen maar in elkaar slaat natuurlijk.

(1 voorbeeld van een Corona boete die ik bijvoorbeeld nergens op vind slaan: 2 jongens staan op 1,5 m afstand in de rij voor de supermarkt. Een vriend van hen komt toevallig langs en stopt tussen hen in met zijn scooter. De boa ziet dat en komt naar ze toe, de scooter vlucht ervandoor, de 2 jongens die daar allemaal niks aan konden doen krijgen een boete :’) geef dan gewoon eerst een waarschuwing man.)
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 09:16:30 #49
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193252969
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:30 schreef Nober het volgende:
Het valt allemaal wel mee. Boa's wouden id zien op strand en das niet zo gek dat je die niet bij je hebt daar. Vervolgens die knaap aanhouden en als de groep tegen je krijgen schreeuwen dat ze wapenstok en pepperspray moeten, want zie je wel..! Mss een opfrisles de-escalerend optreden?
En ze wilden niet zomaar een ID zien. De jongeren sprongen namelijk van de pier af en dat is verboden omdat het erg gevaarlijk is.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 09:17:33 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193252986
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef Gentianella het volgende:
Het is inderdaad de wet dat je een id bij je moet hebben. Maar naar mijn mening is het probleem van boa’s dat ze die altijd letterlijk nemen en niet meten met een menselijke maat. Dat is ook wel op te maken uit al die voorbeelden van Corona boetes die je in de krant leest. Ik vind het echt volkomen logisch om geen id mee te nemen naar het strand.

Ik vind het vervolgens niet logisch dat je dan die mensen maar in elkaar slaat natuurlijk.
Ik vind het volkomen logisch om er altijd een bij je te hebben. Het is een kleine moeite.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 09:18:51 #51
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193252999
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef Gentianella het volgende:
Het is inderdaad de wet dat je een id bij je moet hebben. Maar naar mijn mening is het probleem van boa’s dat ze die altijd letterlijk nemen en niet meten met een menselijke maat. Dat is ook wel op te maken uit al die voorbeelden van Corona boetes die je in de krant leest. Ik vind het echt volkomen logisch om geen id mee te nemen naar het strand.

Ik vind het vervolgens niet logisch dat je dan die mensen maar in elkaar slaat natuurlijk.

(1 voorbeeld van een Corona boete die ik bijvoorbeeld nergens op vind slaan: 2 jongens staan op 1,5 m afstand in de rij voor de supermarkt. Een vriend van hen komt toevallig langs en stopt tussen hen in met zijn scooter. De boa ziet dat en komt naar ze toe, de scooter vlucht ervandoor, de 2 jongens die daar allemaal niks aan konden doen krijgen een boete :’) geef dan gewoon eerst een waarschuwing man.)
Ja, zo gaat het echt natuurlijk :') Dat is gewoon een kutsmoes van die kutjochies.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:20:22 #52
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193253013
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:15 schreef Gentianella het volgende:
Het is inderdaad de wet dat je een id bij je moet hebben. Maar naar mijn mening is het probleem van boa’s dat ze die altijd letterlijk nemen en niet meten met een menselijke maat. Dat is ook wel op te maken uit al die voorbeelden van Corona boetes die je in de krant leest. Ik vind het echt volkomen logisch om geen id mee te nemen naar het strand.
Ik vind het ook veel logischer om mijn rijbewijs en autopapieren thuis te laten want dan kun je ze niet kwijtraken... Ik geloof alleen niet dat oom agent daar bijzonder veel boodschap aan heeft...

Maar nogmaals, er wordt voor honderden euro's aan mobiele apparatuur meegesleept naar het strand want daar kan de jeugd zeker niet zonder maar een fucking pasje is te ingewikkeld...
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 09:26:55 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193253066
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik vind het ook veel logischer om mijn rijbewijs en autopapieren thuis te laten want dan kun je ze niet kwijtraken... Ik geloof alleen niet dat oom agent daar bijzonder veel boodschap aan heeft...

Maar nogmaals, er wordt voor honderden euro's aan mobiele apparatuur meegesleept naar het strand want daar kan de jeugd zeker niet zonder maar een fucking pasje is te ingewikkeld...
ID kan je ook gewoon in je telefoonhoesje stoppen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:29:47 #54
13456 AchJa
Shut up!!!
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 09:30:52 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193253102
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik wilde het nou eens een keer niet gaan voorkauwen... ;)
:T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 22 mei 2020 @ 09:49:57 #56
426093 Gentianella
dat is een bloem!
pi_193253347
Ik neem mijn telefoon dan ook niet mee :’) en rijbewijs inderdaad in de auto. De kans is een stuk kleiner dat ze van de 600 geparkeerde auto’s precies die van jou open breken en op de precieze verstopplek kijken dan dat ze je spullen van het strand stelen als je net in het water bent. Niet het hele strand ligt tegelijk in het water namelijk, dus dat ze dan net jou uitkiezen is inderdaad waarschijnlijker. (En ons dus overkomen).

Een gestolen id kan nogal veel gezeik opleveren als het in verkeerde handen terecht komt.

(Overigens waren de dieven dus ook zo’n stelletje kutjongeren van het type die ik nu aan het verdedigen ben waarschijnlijk :’) )
pi_193253717
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:08 schreef cempexo het volgende:

[..]

Het is 2020...geef ze een paar tasers...
Euhm boa’s dat, euh nee?
Weet alweer hoe dat gaat dan nl. Even een cursusje van een dag en ze mogen zoiets gebruiken terwijl ze er in de verste verte nog geen verstand van hebben.
Niet eens hoe het werkt, want dat zal wel niet zo moeilijk zijn. Maar wanneer het te gebruiken gaat een probleem worden.

Een wapenstok naja ook al twijfelachtig maargoed als ze daardoor denken ineens meer gezag te hebben dan mag het van mij nog. Niet dat ze ook maar enige kans maken.

Het hele fucking ding is dat je die mensen meer moet trainen gewoon en de wapens laten we maar echt aan de politie over wmb.
Do what you love, love what you do!
pi_193253740
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:19 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm boa’s dat, euh nee?
Weet alweer hoe dat gaat dan nl. Even een cursusje van een dag en ze mogen zoiets gebruiken terwijl ze er in de verste verte nog geen verstand van hebben.
Niet eens hoe het werkt, want dat zal wel niet zo moeilijk zijn. Maar wanneer het te gebruiken gaat een probleem worden.

Een wapenstok naja ook al twijfelachtig maargoed als ze daardoor denken ineens meer gezag te hebben dan mag het van mij nog. Niet dat ze ook maar enige kans maken.

Het hele fucking ding is dat je die mensen meer moet trainen gewoon en de wapens laten we maar echt aan de politie over wmb.
Als de burger weet dat die BOA's er niet/slecht mee kunnen omgaan...dan is dat juist een dikke pré voor de samenleving, preventief gedrag dus.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193253776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:22 schreef cempexo het volgende:

[..]

Als de burger weet dat die BOA's er niet/slecht mee kunnen omgaan...dan is dat juist een dikke pré voor de samenleving, preventief gedrag dus.
Ja 1x op hart van nederland horen jongen gecastreerd door BOA na schok van een taser werkt denk ik wel preventief.
pi_193253791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:22 schreef cempexo het volgende:

[..]

Als de burger weet dat die BOA's er niet/slecht mee kunnen omgaan...dan is dat juist een dikke pré voor de samenleving, preventief gedrag dus.
Dat zou je zeggen, maar in de praktijk gaat zoiets heel anders uitpakken.
Nee hoor idd het bodycam wat eerder genoemd werd lijkt me beter.

En sowieso ook dat gedoe met je ID bij je hebben overal en altijd, weet dat het de wet is.
Maar aan de andere kant hebben ze zelf de spullen om dat heel simpel gewoon even na te trekken met hun mobieltje als je gewoon je naam opgeeft. Dus tsja moet je daar dan zo hard op handhaven?

Laat staan dat corona gedoe, ik had verdomme die boete van 400 euro al 30x kunnen krijgen alleen al door naar de supermarkt te gaan. Net als alle rest van de klanten trouwens daar en de supermarkt.
Belachelijk gewoon. Naja gelukkig heb ik ze hier nog niet gezien. En moet zeggen ben nog niet op het strand geweest terwijl ik er echt op loopafstand van woon. Maar volgens mij valt het allemaal reuze mee.
Do what you love, love what you do!
pi_193253866
Lol zie je het al gebeuren? Ik wel nl. Een boa die een parkeerbon uit gaat schrijven en degene voor wie ie is natuurlijk pissed. Logisch. En er komen woorden en dan gaat een boa hem even taseren ...... :') |:(

Kijk als het nou politie is die er een goede opleiding voor hebben gehad enzo, ok. Maar een boa really hoelang duurt die cursus eigenlijk en hoe worden dat soort dingen bijgehouden.

En edit hem maar even.
En dan staan ze tegenover een groep. Eentje krijgt die taser. Ok moet ik het verder uitschrijven of snappen jullie het zo wel wat er dan daarna gaat gebeuren?
Ze hebben nl geen verder dodelijk wapen bij zich nl in tegen stelling tot de politie wel.

[ Bericht 19% gewijzigd door kree op 22-05-2020 10:41:33 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193253909
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:33 schreef kree het volgende:
Lol zie je het al gebeuren? Ik wel nl. Een boa die een parkeerbon uit gaat schrijven en degene voor wie ie is natuurlijk pissed. Logisch. En er komen woorden en dan gaat een boa hem even taseren ...... :') |:(
Als hij de auto raakt scheelt dat weer laadtijd.
pi_193253921
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:35 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Als hij de auto raakt scheelt dat weer laadtijd.
:')
Do what you love, love what you do!
pi_193253968
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:33 schreef kree het volgende:


Kijk als het nou politie is die er een goede opleiding voor hebben gehad enzo, ok. Maar een boa really hoelang duurt die cursus eigenlijk en hoe worden dat soort dingen bijgehouden.

Met zo'n moderne taser omgaan is inderdaad nog niet zo makkelijk. Die oude varkensprikkelaars waren redelijk eenvoudig. Tegen iemand aan houden en knopje indrukken. Die nieuwe kosten wel even wat oefening maar het is ook niet zo dat het hartchirurgie is. Maar deel je opinie dat je moet oppassen met die gemeentecowboys te bewapenen. Zijn vaak van die mislukte cops net als mallsecurity in Amerika. Mannetjes die iets te graag met badge en gun lopen.

[ Bericht 4% gewijzigd door OneChicago op 22-05-2020 10:49:17 ]
pi_193254068
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 06:00 schreef Resistor het volgende:
Boa Douchebag
Boswachter Douchebag.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 10:51:06 #66
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193254074
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 09:49 schreef Gentianella het volgende:
Ik neem mijn telefoon dan ook niet mee :’) en rijbewijs inderdaad in de auto.
Ik heb het dan ook over de jeugd uit de OP he. Die laten hun telefoon echt niet thuis en dat weet jij ook wel. Daarom gaat de opmerking over het thuislaten van je ID ook nergens over, dat is gewoon een kutsmoes... De hele kluit loopt daar te filmen, hebben rugtassen mee met wsl dikke bluetooth JBL's, 25 solarpowerbanks en noem alles maar op. Wat jij en ik doen is niet zo relevant in deze.
pi_193254076
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:41 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Met zo'n moderne taser omgaan is inderdaad nog niet zo makkelijk. Die oude varkensprikkelaars waren redelijk eenvoudig. Tegen iemand aan houden en knopje indrukken. Die nieuwe kosten wel even wat oefening maar het is ook niet zo dat het hartchirurgie is. Maar deel je opinie dat je moet oppassen met die gemeentecowboys te bewapenen. Zijn vaak van die mislukte cops net als mallsecurity in Amerika. Mannetjes die iets te graag met badge en gun lopen.
Gelukkig maar, want kijk het punt zit hem natuurlijk niet in het bewapenen van ze, het gaat fout omdat ze niet goed (genoeg) met een situatie om te kunnen gaan. Nu al niet zonder wapens. Laat staan dus met wel. Naja geef ze een wapenstok dan als ze zich daardoor beter voelen,. Helaas gaat het geen kloot uitmaken. Ze krijgen teveel taken die eigenlijk bij de politie horen namelijk nu.
Do what you love, love what you do!
pi_193254115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:51 schreef kree het volgende:

[..]

Gelukkig maar, want kijk het punt zit hem natuurlijk niet in het bewapenen van ze, het gaat fout omdat ze niet goed (genoeg) met een situatie om te kunnen gaan. Nu al niet zonder wapens. Laat staan dus met wel. Naja geef ze een wapenstok dan als ze zich daardoor beter voelen,. Helaas gaat het geen kloot uitmaken. Ze krijgen teveel taken die eigenlijk bij de politie horen namelijk nu.
Klopt maar het grootste probleem is hier dat Nederlanders vaak denken maak ik zelf wel uit en korte lontjes hebben als ze gecorrigeerd worden. Als ik in Chicago ben is merk ik dat het overgrote deel eerder geneigd is instructies van een agent of zelfs van een mallcop op te volgen.
pi_193254156
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:55 schreef OneChicago het volgende:
Als ik in Chicago ben is merk ik dat het overgrote deel eerder geneigd is instructies van een agent of zelfs van een mallcop op te volgen.
Omdat ze anders vol met gaten zitten ja :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_193254200
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:55 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Klopt maar het grootste probleem is hier dat Nederlanders vaak denken maak ik zelf wel uit en korte lontjes hebben als ze gecorrigeerd worden. Als ik in Chicago ben is merk ik dat het overgrote deel eerder geneigd is instructies van een agent of zelfs van een mallcop op te volgen.
Nouja goed dat weet ik niet, nooit daar geweest ;) (zou best eens willen btw). Maar euhm kijk wat in de media komt zijn natuurlijk ook de uitschieters he 9/10 keer gaat het namelijk gewoon ok en tja ok boosheid vast maar alleen met woorden.
Die gevallen die in de media komen zijn de uitschieters. Maar ik blijf van mening dat zelfs een taser al eigenlijk teveel is om aan een boa mee te geven. Ze hebben niet de training ervoor gewoon en dan kunnen ze zeggen van ja worden getraind maar ok het gebruik ervan en hoe leer je vast zo. Wanneer zoiets te gebruiken is een ander verhaal en eigenlijk is hun eigen veiligheid in gevaar zeker tegenover een groep.
Kun je het beter maar bij woorden houden, maar dat geldt ook voor de andere kant natuurlijk want ik keur dat geweld tegen boa’s echt af hoe onterecht iedereen zijn bekeuring ook mag vinden. Hou het maar bij woorden. ^O^

Verbaasd me nog dat de regering hier over gaat denken eerlijk gezegd. Want het gaat nooit werken.
Maarja goed de regering heeft wel meer zijn kop in d'r reet met meerdere dingen. Duurt altijd even voordat ze het snappen. Jaartje of 3 ofzo. :')
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:06:41 #71
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193254239
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:30 schreef Fer het volgende:
Die meid in de groene bikini wil ik wel stokslagen op de billen willen geven :P
Op die smerige blubber reet? :')
pindazakje
pi_193254267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:59 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Omdat ze anders vol met gaten zitten ja :')
Valt wel mee. De meeste cops in de wijk waar ik woonde waren relaxed. Ze hebben mij 1 x meegenomen omdat ik een firehydrant had opengedraaid en toen het een hittegolf was. Hebben ze mij naar een brandweerkazerne gebracht en moest ik heel de middag de brandweerwagen wassen. Maar in een slechte buurt als Englewood waar dagelijks schietpartijen zijn is hun attitude wel anders denk ik.
pi_193254369
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:04 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja goed dat weet ik niet, nooit daar geweest ;) (zou best eens willen btw). Maar euhm kijk wat in de media komt zijn natuurlijk ook de uitschieters he 9/10 keer gaat het namelijk gewoon ok en tja ok boosheid vast maar alleen met woorden.
Die gevallen die in de media komen zijn de uitschieters. Maar ik blijf van mening dat zelfs een taser al eigenlijk teveel is om aan een boa mee te geven. Ze hebben niet de training ervoor gewoon en dan kunnen ze zeggen van ja worden getraind maar ok het gebruik ervan en hoe leer je vast zo. Wanneer zoiets te gebruiken is een ander verhaal en eigenlijk is hun eigen veiligheid in gevaar zeker tegenover een groep.
Kun je het beter maar bij woorden houden, maar dat geldt ook voor de andere kant natuurlijk want ik keur dat geweld tegen boa’s echt af hoe onterecht iedereen zijn bekeuring ook mag vinden. Hou het maar bij woorden. ^O^

Verbaasd me nog dat de regering hier over gaat denken eerlijk gezegd. Want het gaat nooit werken.
Maarja goed de regering heeft wel meer zijn kop in d'r reet met meerdere dingen. Duurt altijd even voordat ze het snappen. Jaartje of 3 ofzo. :')
Ik kan het je aanraden. Chicago is een beetje onbekend bij vele maar wel een mooie stad. Aardige mensen vooral.

Boosheid met woorden is ook niet correct. Je bent betrapt op iets wat tegen de regels is. Die man of vrouw de je bekeurd maakt de regels niet maar moet ze handhaven. Ik vind het ook niet leuk als ik een parkeerbon krijg ofzo maar ik kan maar op 1 iemand kwaad zijn en dat ben ik zelf.
pi_193254433
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:15 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik kan het je aanraden. Chicago is een beetje onbekend bij vele maar wel een mooie stad. Aardige mensen vooral.

Boosheid met woorden is ook niet correct. Je bent betrapt op iets wat tegen de regels is. Die man of vrouw de je bekeurd maakt de regels niet maar moet ze handhaven. Ik vind het ook niet leuk als ik een parkeerbon krijg ofzo maar ik kan maar op 1 iemand kwaad zijn en dat ben ik zelf.
Ja eens hoor en is ook waar. Ik persoonlijk en dat is zelfs na dat hele laatste incident met mezelf (was wel boos trouwens) maarja ok niet naar de agenten toe ofzo en verder ben ik heel ok behandelt en bakje koffie toen ik het vroeg na uren wachten enzo. Dus dat is het niet. Maarja niet iedereen is zoals jij en ik dan natuurlijk en dat is het hele probleem.

Wil je ze dan maar geweld kunnen laten gebruiken? Ik denk beter van niet, zoals het nu is is best, laten gaan en politie laten komen. Maargoed :)

Ja zou zo graag eens naar de USA willen sowieso. Maarja het is beetje ver en duur he ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193254443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:16 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

De mensen die trappen en slaan zijn blank.
Ze hadden 2 maanden binnengezeten...
pi_193254487
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:19 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ze hadden 2 maanden binnengezeten...
Ja, dus?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:26:12 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193254544
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:26 schreef AchJa het volgende:

[..]

Und? Daarbij "verontwaardiging" genoeg.
Hey, moet toch zeiken. Bij Marokkanen was dit hele topic al vol geweest.
pi_193254554
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:27 schreef AchJa het volgende:

[..]

As is verbrande turf.
En de daders blijven blank.
pi_193254564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:24 schreef Cronometer_ het volgende:
Als het allemaal Noord-Afrikaanse mensen waren had je een ander soort topic gehad.
Euhm wellicht maar dan was mijn mening nog steeds dezelfde gebleven hoor. ;)
Dus snap je punt niet echt?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:29:24 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_193254585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:27 schreef Cronometer_ het volgende:

Hey, moet toch zeiken. Bij Marokkanen was dit hele topic al vol geweest.
Klopt, die nodigen alle neven, broers en andere familie uit om mee te posten idd...
pi_193254602
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:19 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eens hoor en is ook waar. Ik persoonlijk en dat is zelfs na dat hele laatste incident met mezelf (was wel boos trouwens) maarja ok niet naar de agenten toe ofzo en verder ben ik heel ok behandelt en bakje koffie toen ik het vroeg na uren wachten enzo. Dus dat is het niet. Maarja niet iedereen is zoals jij en ik dan natuurlijk en dat is het hele probleem.

Wil je ze dan maar geweld kunnen laten gebruiken? Ik denk beter van niet, zoals het nu is is best, laten gaan en politie laten komen. Maargoed :)

Ja zou zo graag eens naar de USA willen sowieso. Maarja het is beetje ver en duur he ;)
Klopt. Ik zeg ook niet dat we ze moeten bewapenen. Het probleem is ook niet die paar kutventjes die dit gedaan hebben. Het probleem is dat de zogenaamd nette mensen vaak wegkijken.

8 a 9 uur vliegen inderdaad. Maar wel de moeite waard. Ben je in NYC, Chicago of LA merk je niet veel verschil met grote steden in NL. Ga je buiten die grote steden naar Oregon of zo dan merk je pas hoe mooi het daar is.
pi_193254621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:28 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm wellicht maar dan was mijn mening nog steeds dezelfde gebleven hoor. ;)
Dus snap je punt niet echt?
Flippingcoin snapt mij wel.
pi_193254625
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Klopt, die nodigen alle neven, broers en andere familie uit om mee te posten idd...
Ja.
pi_193254638
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:23 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dan ben meestal een beetje bleek.
pi_193254647
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:31 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dan ben meestal een beetje bleek.
En opgefokt blijkbaar. Maar IJmuiden is dan ook een tokkie dorp.
pi_193254649
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:26 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Het boeit me niet zo nee, jou wel he? Daar gaan je oneliners.
Uh ja, vandaar mijn initiële reactie, lees het maar terug. En welke onliner, ik stel je notabene twee vragen debiel. :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193254663
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:30 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Klopt. Ik zeg ook niet dat we ze moeten bewapenen. Het probleem is ook niet die paar kutventjes die dit gedaan hebben. Het probleem is dat de zogenaamd nette mensen vaak wegkijken.

8 a 9 uur vliegen inderdaad. Maar wel de moeite waard. Ben je in NYC, Chicago of LA merk je niet veel verschil met grote steden in NL. Ga je buiten die grote steden naar Oregon of zo dan merk je pas hoe mooi het daar is.
Ja idd, maargoed zie nu alweer hoe dit topic gaat lopen :') Want nu zijn het een keertje geen Marokkanen ofzo en dan krijg je de discussie andersom. Maargoed maakt niet uit. Het ging om het punt natuurlijk.

En ja de USA staat op mijn verlanglijstje Canada en Alaska ook nog. Maarja hahaha zal voorlopig wel niet lukken financieel. Maar ok wie weet ooit ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193254670
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:32 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

En opgefokt blijkbaar. Maar IJmuiden is dan ook een tokkie dorp.
Ik dacht een vissers en staalarbeidersdorp.
pi_193254714
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Uh ja, vandaar mijn initiële reactie, lees het maar terug. En welke onliner, ik stel je notabene twee vragen debiel. :D
Je moeder.
pi_193254723
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:33 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik dacht een vissers en staalarbeidersdorp.
Ja, 1 + 1 =2.
pi_193254763
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:33 schreef kree het volgende:

[..]

Ja idd, maargoed zie nu alweer hoe dit topic gaat lopen :') Want nu zijn het een keertje geen Marokkanen ofzo en dan krijg je de discussie andersom. Maargoed maakt niet uit. Het ging om het punt natuurlijk.

En ja de USA staat op mijn verlanglijstje Canada en Alaska ook nog. Maarja hahaha zal voorlopig wel niet lukken financieel. Maar ok wie weet ooit ;)
Dat is ook 1 van de problemen van deze tijd. Wij vs zij.

Voorlopig gaan er ook nauwelijks vluchten. Canada en Alaska zijn ook mooi om te bezoeken maar nooit in de winter of zomer naar Alaska gaan. 30 dagen donker of 30 dagen licht. Word je of depressief of krankzinnig van.
pi_193254778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:35 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Je moeder.
Lekker inhoudelijk weer.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_193254781
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:38 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dat is ook 1 van de problemen van deze tijd. Wij vs zij.

Voorlopig gaan er ook nauwelijks vluchten. Canada en Alaska zijn ook mooi om te bezoeken maar nooit in de winter of zomer naar Alaska gaan. 30 dagen donker of 30 dagen licht. Word je of depressief of krankzinnig van.
Ha ja nouja allemaal plannen voor later, kan het sowieso niet betalen nu. Of de mogenlijkheid ertoe. Maarja wie weet he ;)

Moet mss ff beetje met jou kletsen nog, maar doe wel via DM want anders gaat het teveel helemaal offtopic hier :)
Do what you love, love what you do!
pi_193254804
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:36 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Ja, 1 + 1 =2.
Tja ik kom uit een blue collar gemeenschap dus deel ik uw mening niet. De meeste staalarbeiders en vissers die ik ken zijn aardige hardwerkende lieden.
pi_193254832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:39 schreef kree het volgende:

[..]

Ha ja nouja allemaal plannen voor later, kan het sowieso niet betalen nu. Of de mogenlijkheid ertoe. Maarja wie weet he ;)

Moet mss ff beetje met jou kletsen nog, maar doe wel via DM want anders gaat het teveel helemaal offtopic hier :)
Dat is altijd goed. Ik ben allen pas sinds woensdag lid dus kan ik nog niet antwoorden dat kan na 7 dagen pas.
pi_193254849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:43 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dat is altijd goed. Ik ben allen pas sinds woensdag lid dus kan ik nog niet antwoorden dat kan na 7 dagen pas.
Aha ok nieuw nog dus, nu ben ik nog meer benieuwd :)
Ik had het trouwens niet gechecked of doe ik nooit nl eigenlijk bij users die wat posten. (Sommige wel want die vinden het leuk dan om heel verleden op te halen)

Maargoed dat wist ik dus niet. Euhm eens kijken die 7 dagen is wel weer kut natuurlijk. Maar dat is fok policy ha ik had nog een nieuwe e-mail gemaakt ook speciaal voor fok LOL. Hahah eens kijken of ik daarvan nog het password weet :)

Welkom op Fok! Btw ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door kree op 22-05-2020 11:50:25 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193254908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:50 schreef Gentianella het volgende:
Ik heb de filmpjes niet gezien, en natuurlijk gaat het veel te ver om een boa of een agent te mishandelen. Dat kan écht niet. Maar ik vind het ook nergens op slaan om iemand meteen aan te gaan houden omdat hij geen id bij zich heeft op het strand... een aantal jaar geleden zijn op het strand ál mijn spullen gestolen toen mijn vriend en ik in zee waren. Ik neem dat soort waardevolle zaken dus écht niet meer mee. Tegenwoordig hebben we een auto en kunnen we daar het een en ander in achter laten, maar die jongeren komen vast gewoon op de fiets. Klinkt voor mij toch echt als machtsmisbruik van zo’n boa.
tsja... je verwacht het niet
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_193254941
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:44 schreef kree het volgende:

[..]

Aha ok nieuw nog dus, nu ben ik nog meer benieuwd :)
Ik had het trouwens niet gechecked of doe ik nooit nl eigenlijk bij users die wat posten. (Sommige wel want die vinden het leuk dan om heel verleden op te halen)

Maargoed dat wist ik dus niet. Euhm eens kijken die 7 dagen is wel weer kut natuurlijk. Maar dat is fok policy ha ik had nog een nieuwe e-mail gemaakt ook speciaal voor fok LOL. Hahah eens kijken of ik daarvan nog het password weet :)
Ik dacht ik meld het dat je niet denkt dat ik onbeleefd ben.
pi_193254945
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:49 schreef Apotheose het volgende:

[..]

tsja... je verwacht het niet
Vroeger kon dit gewoon hoor? Maarja tegenwoordig.......
Do what you love, love what you do!
pi_193254953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:51 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik dacht ik meld het dat je niet denkt dat ik onbeleefd ben.
Ja idd :). Nee snap het thanks even voor het melden ;)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:52:58 #102
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_193254970
Heb liever een soort guardia civil dan een boa, bij een guardia civil worden je knietjes ingetikt als je zoiets flikt.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_193254986
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:52 schreef cherrycoke het volgende:
Heb liever een soort guardia civil dan een boa, bij een guardia civil worden je knietjes ingetikt als je zoiets flikt.
Ja maar dat is dus de politie daar....
Wellicht moeten we gewoon ook geen boa’s hebben en mag de politie iets meer geweld gebruiken?
Do what you love, love what you do!
pi_193254997
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:52 schreef cherrycoke het volgende:
Heb liever een soort guardia civil dan een boa, bij een guardia civil worden je knietjes ingetikt als je zoiets flikt.
Ach type agent als Art Galt doet dat ook.
pi_193255013
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:54 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus de politie daar....
Wellicht moeten we gewoon ook geen boa’s hebben en mag de politie iets meer geweld gebruiken?
Geen BOA's en de politie meer mankracht is een betere optie denk ik.
pi_193255052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:55 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Geen BOA's en de politie meer mankracht is een betere optie denk ik.
Ja eens zo denk ik er ook over.
Juist die boa’s veroorzaken een hoop problemen omdat ze echt met teveel zijn en over elk klein ding een boete gaan uitdelen.

Vroeger was dat toch helemaal niet zo? Bedoel toen kreeg je echt ook wel een bekeuring ofzo als er iets onwijs fout gaat. Maar hun zijn er voor de kleinst stomme dingetjes en gelijk schrijven (althans meeste hoor niet allemaal). Tsja tuurlijk worden mensen dan boos.

Moet gewoon terug naar de politie, ok dan maar minder bekeuringen enzo voor de staatskas. Maar het zou denk ik beter zijn.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:59:54 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_193255065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:55 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Geen BOA's en de politie meer mankracht is een betere optie denk ik.
Ik geloof wel dat BOA's een toegevoegde waarde hebben, alleen moet je hun takenpakket en verantwoordelijkheden beperkt houden. Categorie poep op de stoep en fout geparkeerde fietsen bekeuren.

Laat de orde handhaving dan lekker aan de Politie, dan hoef je BOA's ook niet uit te gaan rusten met wapenstokken en pepperspray, want dat gaat helemaal niet goed komen. |:)
pi_193255086
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat BOA's een toegevoegde waarde hebben, alleen moet je hun takenpakket en verantwoordelijkheden beperkt houden. Categorie poep op de stoep en fout geparkeerde fietsen bekeuren.

Laat de orde handhaving dan lekker aan de Politie, dan hoef je BOA's ook niet uit te gaan rusten met wapenstokken en pepperspray, want dat gaat helemaal niet goed komen. |:)
Juist ja dat idd.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:02:47 #109
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193255100
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:52 schreef cherrycoke het volgende:
Heb liever een soort guardia civil dan een boa, bij een guardia civil worden je knietjes ingetikt als je zoiets flikt.
Maar ja, Guardia Civil is vergelijkbaar met onze Marechaussee. Die gasten van de Kmar zijn beter getraind en fitter dan het gros van de boa's.

De gemiddelde boa is gewoon niet geschikt voor het werk wat nu van ze verwacht wordt, of dat nou komt door een gebrek aan intellectueel vermogen of training.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_193255125
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:02 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Maar ja, Guardia Civil is vergelijkbaar met onze Marechaussee. Die gasten van de Kmar zijn beter getraind en fitter dan het gros van de boa's.

De gemiddelde boa is gewoon niet geschikt voor het werk wat nu van ze verwacht wordt, of dat nou komt door een gebrek aan intellectueel vermogen of training.
Nouja kijk het ligt niet eens zo zeer aan de boa personen natuurlijk. Maar ze hebben er idd gewoon niet de training voor.
En dan kan de regering wel weer zeggen van ok ze mogen wapens gebruiken. En dan??? Gaat de hele boa’s allemaal daar ook de juiste training voor krijgen dan? Want dat zal wel moeten. Of is het een cursus van een dagje en het gaat niet eens om hoe die dingen te gebruiken, want dat is niet moeilijk. Dat kan in een dag idd,.

Maar het punt is wanneer ze te gebruiken. Ik ben er echt tegen zoiets trouwens.

Het komt er ook vast niet door zo door de tweede kamer, maargoed zowel ik voorzie het ergste dan wel.
Do what you love, love what you do!
pi_193255144
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eens zo denk ik er ook over.
Juist die boa’s veroorzaken een hoop problemen omdat ze echt met teveel zijn en over elk klein ding een boete gaan uitdelen.

Vroeger was dat toch helemaal niet zo? Bedoel toen kreeg je echt ook wel een bekeuring ofzo als er iets onwijs fout gaat. Maar hun zijn er voor de kleinst stomme dingetjes en gelijk schrijven (althans meeste hoor niet allemaal). Tsja tuurlijk worden mensen dan boos.

Moet gewoon terug naar de politie, ok dan maar minder bekeuringen enzo voor de staatskas. Maar het zou denk ik beter zijn.
Klopt BOA zijn wannabe cops die enkel bonnetjes mogen schrijven maak ze gewoon cops en dan heb je gewoon een goedfunctionerend politieapparaat. Die BOA's kosten toch ook geld?
pi_193255179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:07 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Klopt BOA zijn wannabe cops die enkel bonnetjes mogen schrijven maak ze gewoon cops en dan heb je gewoon een goedfunctionerend politieapparaat. Die BOA's kosten toch ook geld?
Ja eens. Maar ok even ten goede van de boa’s heb hier ook een aardige gehad hoor. Die niet gelijk bekeurde maar eerst een briefje bij me in de bus heeft gegooid. Maar dat is weer een heel verhaal opzich :D
Do what you love, love what you do!
pi_193255199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat BOA's een toegevoegde waarde hebben, alleen moet je hun takenpakket en verantwoordelijkheden beperkt houden. Categorie poep op de stoep en fout geparkeerde fietsen bekeuren.

Laat de orde handhaving dan lekker aan de Politie, dan hoef je BOA's ook niet uit te gaan rusten met wapenstokken en pepperspray, want dat gaat helemaal niet goed komen. |:)
Ze doen ook wel nuttige dingen maar hun takenpakket is inderdaad te groot en complex. Misschien moeten BOA's onderdeel van de politie worden. Als voortraject zodat je kan zien wie er geschikt is en wie niet en dat je als agent die niet functioneert ook teruggezet kan worden naar BOA. Zo krijg je ook beter gemotiveerde agenten.
pi_193255227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:10 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eens. Maar ok even ten goede van de boa’s heb hier ook een aardige gehad hoor. Die niet gelijk bekeurde maar eerst een briefje bij me in de bus heeft gegooid. Maar dat is weer een heel verhaal opzich :D
Dat is altijd en overal een probleem. Je hebt ook op kantoren toffe chefs en zeikerds.
pi_193255249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:14 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dat is altijd en overal een probleem. Je hebt ook op kantoren toffe chefs en zeikerds.
Ik weet het hahaha, maarja daarom moeten mensen ook niet een te kort lontje hebben natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:16:30 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_193255258
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ze doen ook wel nuttige dingen maar hun takenpakket is inderdaad te groot en complex. Misschien moeten BOA's onderdeel van de politie worden. Als voortraject zodat je kan zien wie er geschikt is en wie niet en dat je als agent die niet functioneert ook teruggezet kan worden naar BOA. Zo krijg je ook beter gemotiveerde agenten.
Soort promotie/degradatie systeem, klinkt wel aardig. Je kan als BOA promoveren naar de politie als je je taken goed uitvoert, en maak je er als agent een potje van, dan degradeer je naar BOA. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193255278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:58 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eens zo denk ik er ook over.
Juist die boa’s veroorzaken een hoop problemen omdat ze echt met teveel zijn en over elk klein ding een boete gaan uitdelen.

Vroeger was dat toch helemaal niet zo? Bedoel toen kreeg je echt ook wel een bekeuring ofzo als er iets onwijs fout gaat. Maar hun zijn er voor de kleinst stomme dingetjes en gelijk schrijven (althans meeste hoor niet allemaal). Tsja tuurlijk worden mensen dan boos.

Moet gewoon terug naar de politie, ok dan maar minder bekeuringen enzo voor de staatskas. Maar het zou denk ik beter zijn.
Dus jij wil de regels zodanig verruimen, zodat men feitelijk geen handhavers meer nodig heeft? Anarchie dus?
pi_193255290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Soort promotie/degradatie systeem, klinkt wel aardig. Je kan als BOA promoveren naar de politie als je je taken goed uitvoert, en maak je er als agent een potje van, dan degradeer je naar BOA. :D
Ik weet het niet hoor, denk dat je bekeuren etc maar gewoon bij de politie taken moet houden. En niet een soort sub systeem met halve bevoegdheden. Maarja ok die weg zijn we inmiddels al voorbij dus gaat toch niet veranderen
Do what you love, love what you do!
pi_193255293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet het hahaha, maarja daarom moeten mensen ook niet een te kort lontje hebben natuurlijk.
Het probleem ligt bij jezelf inderdaad maar kan wel aangewakkerd worden door anderen uiteraard.
pi_193255305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:17 schreef torentje het volgende:

[..]

Dus jij wil de regels zodanig verruimen, zodat men feitelijk geen handhavers meer nodig heeft? Anarchie dus?
Nee ik wil die taken terug naar opgeleide politie mensen en geen half om half boa die niet genoeg opgeleid zijn ervoor.
Dus meer politie agenten als het nodig is dan maar.
Do what you love, love what you do!
pi_193255316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Soort promotie/degradatie systeem, klinkt wel aardig. Je kan als BOA promoveren naar de politie als je je taken goed uitvoert, en maak je er als agent een potje van, dan degradeer je naar BOA. :D
Ja inderdaad. Er zijn ook zat agenten die te dik zijn of hun tijd uitzitten tot aan hun pensioen. Als je een stok hebt om mee te slaan dan komen ze misschien in beweging.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:24:12 #122
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_193255349
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ik wil die taken terug naar opgeleide politie mensen en geen half om half boa die niet genoeg opgeleid zijn ervoor.
Dus meer politie agenten als het nodig is dan maar.
:Y ^O^
pi_193255377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:21 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Er zijn ook zat agenten die te dik zijn of hun tijd uitzitten tot aan hun pensioen. Als je een stok hebt om mee te slaan dan komen ze misschien in beweging.
Owh aangezien dm nog niet lukt :D

Mail mij eens ff op kreetjenl@gmail.com
Kan die wel gewoon posten hier want was toch speciaal voor dit forum gemaakt.

Ff nog wat USA vragen enzo heb ik wel voor je ;)
Of kletsen :). Scheelt weer wachten totdat je wel DM kunt sturen :P
Als je wil hoor ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193255397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ik wil die taken terug naar opgeleide politie mensen en geen half om half boa die niet genoeg opgeleid zijn ervoor.
Dus meer politie agenten als het nodig is dan maar.
Daarom zeg ik ook gebruik het als kweekvijver maar dan enkel met parkerrboetes, vuil verkeerd aanbieden en hondenpoep etc. Deze echte handhaverstaken moet je aan de politie overlaten.
pi_193255509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:27 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook gebruik het als kweekvijver maar dan enkel met parkerrboetes, vuil verkeerd aanbieden en hondenpoep etc. Deze echte handhaverstaken moet je aan de politie overlaten.
Yup wij zijn het wel eens, het kan dus wel, maar je moet ze echt dus niet gaan bewapenen denk. En idd voor kleine dingetjes enzo handhaving ok. Maar meer als dat ook niet. Dan roepen ze er maar politie bij. Of draag bodycam enzo dat soort dingen. Maar niet meer als dat.
En dat is niet eens omdat ik er zo onwijs problemen mee zou hebben, maar voor hun eigen veiligheid mss nog wel meer.

Gewoon niet doen.
Do what you love, love what you do!
pi_193255611
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:19 schreef kree het volgende:
Nee ik wil die taken terug naar opgeleide politie mensen en geen half om half boa die niet genoeg opgeleid zijn ervoor.
Dus meer politie agenten als het nodig is dan maar.
De vraag is ook hoe je wil handhaven en wat je doet als je weerstand tegenkomt.

Als je op foutparkeren wil handhaven primair door boetes uit te delen dan kan dat prima door een simpele BOA die plaats, tijd en kenteken noteert en die terugtreedt als de bestuurder boos wordt.

Is de boete secundair en wil je liever in dialoog bij mensen een gedragsverandering bewerkstelligen dan heb je mensen van een ander kaliber nodig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:21 schreef OneChicago het volgende:
Ja inderdaad. Er zijn ook zat agenten die te dik zijn of hun tijd uitzitten tot aan hun pensioen. Als je een stok hebt om mee te slaan dan komen ze misschien in beweging.
Zulk soort agenten?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_193255791
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:40 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

De vraag is ook hoe je wil handhaven en wat je doet als je weerstand tegenkomt.

Als je op foutparkeren wil handhaven primair door boetes uit te delen dan kan dat prima door een simpele BOA die plaats, tijd en kenteken noteert en die terugtreedt als de bestuurder boos wordt.

Is de boete secundair en wil je liever in dialoog bij mensen een gedragsverandering bewerkstelligen dan heb je mensen van een ander kaliber nodig.
[..]

Zulk soort agenten?
Dat filmpje ook weer _O-
Mjah dat is natuurlijk wel echt ook het eruit gaan zuigen door de media. Maar hoe rare fluiter ik die Rutger ook kan vinden. Hij staat wel in zijn recht.

Maar ok de politie lost dit toch goed op? Maar ok die dingen komen van beide kanten he.
Het blijft bij een discussie hier. Maarja doe dat als boa maar eens met een groep dronken jongeren ... no way dan krijg je geweld wss.
Do what you love, love what you do!
pi_193255823
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:40 schreef jeroen25 het volgende:

[..]


[..]

Zulk soort agenten?
Dit soort uitgebluste types inderdaad. Eruit gooien kan niet dus zetten ze hem op flitsdienst. Een demotie tot BOA zou hem misschien wakker maken.
pi_193255854
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:55 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dit soort uitgebluste types inderdaad. Eruit gooien kan niet dus zetten ze hem op flitsdienst. Een demotie tot BOA zou hem misschien wakker maken.
Nou dat is wellicht ook niet helemaal waar. Want dan krijg je dus de groep BOA’s die gefaald hebben als agent en zich dan weer willen bewijzen. Slecht plan ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193255909
Trouwens dat filmpje he, hier kan dat en mag het. Maar in Spanje had de politie wss je knieën al ingeslagen met een wapenstok.

Tja gaat het dan te ver,,,,, zo dit filmen, denk beetje wel, maar het is wel op een grens van wat nog mag gelukkig hier.
Do what you love, love what you do!
pi_193255929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:58 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat is wellicht ook niet helemaal waar. Want dan krijg je dus de groep BOA’s die gefaald hebben als agent en zich dan weer willen bewijzen. Slecht plan ;)
Of BOA's die uitgeblust rondlopen en alles goed vinden!
pi_193255954
Niet om de daad te bagatelliseren, die jochies mogen ze neermaaien, maar zo erg is die Boa toch niet geraakt?
pi_193255957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:02 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Of BOA's die uitgeblust rondlopen en alles goed vinden!
Nou daarom en ok het is nodig blijkbaar, hadden ze natuurlijk nooit die hele BOA groep moeten maken. Dat is het kutte eraan, ze hebben wel bevoegdheden maar mogen dan ook weer niet alles.

Blabla. Punt is, ze hadden dat nooit moeten starten zo,. Gewoon bij de politie laten.
Do what you love, love what you do!
pi_193256008
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:04 schreef Cockwhale het volgende:
Niet om de daad te bagatelliseren, die jochies mogen ze neermaaien, maar zo erg is die Boa toch niet geraakt?
Ligt er aan waar hij geraakt is klap op je oor of slaap kun je behoorlijk last van hebben.
pi_193256034
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:04 schreef kree het volgende:

[..]

Nou daarom en ok het is nodig blijkbaar, hadden ze natuurlijk nooit die hele BOA groep moeten maken. Dat is het kutte eraan, ze hebben wel bevoegdheden maar mogen dan ook weer niet alles.

Blabla. Punt is, ze hadden dat nooit moeten starten zo,. Gewoon bij de politie laten.
Denk dat dit goedkoper is vooral maar goedkoop is vaak duurkoop.
pi_193256115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:09 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Denk dat dit goedkoper is vooral maar goedkoop is vaak duurkoop.
Dat is het ook en gewoon niet de genoeg mankracht bij de politie. Maar dit is dus een fout die heel veel eerder gemaakt werd al door de regering want die bepalen de budgetten voor politie. Ok te kort dus schakelen we maar burgers in met een cursus. Nou krijg je dit dus. Ze komen er wel op terug hoor ongetwijfeld maar zei dit jaren terug al. En ok zie de resultaten. Laat ze lekker rond lopen als parkeerwachter ofzo en meer ook niet. Politie is voor dit soort dingen als filmpje in de OP
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:17:59 #137
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_193256161
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 01:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Kiezen of delen inderdaad. Volwaardige gemeentepolitie van maken (inclusief bijbehorende bevoegdheden, opleiding en selectie) of afschaffen. Dit is vlees noch vis zo en ronduit gevaarlijk.
+100.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193256163
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:14 schreef kree het volgende:

[..]

Dat is het ook en gewoon niet de genoeg mankracht bij de politie. Maar dit is dus een fout die heel veel eerder gemaakt werd al door de regering want die bepalen de budgetten voor politie. Ok te kort dus schakelen we maar burgers in met een cursus. Nou krijg je dit dus. Ze komen er wel op terug hoor ongetwijfeld maar zei dit jaren terug al. En ok zie de resultaten. Laat ze lekker rond lopen als parkeerwachter ofzo en meer ook niet. Politie is voor dit soort dingen als filmpje in de OP
Ja politie is altijd onderbemand. Ook in Chicago was dat het geval maar daar hebben we geen BOA's wel metermaids.

Offtopic ik heb je gemaild maar misschien heb ik een foutje gemaakt bij het invoeren van je emailadres?
pi_193256219
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:01 schreef kree het volgende:
Trouwens dat filmpje he, hier kan dat en mag het. Maar in Spanje had de politie wss je knieën al ingeslagen met een wapenstok.

Tja gaat het dan te ver,,,,, zo dit filmen, denk beetje wel, maar het is wel op een grens van wat nog mag gelukkig hier.
Ik vindt het wel meevallen, Rutger zoekt de grens op maar blijft er binnen.
De politie moet ook wat van de burger tolereren en gefilmd worden hoort daar bij.
Deze agent was daar niet aan gewend en kon er niet zelfstandig mee omgaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:08 schreef OneChicago het volgende:
Ligt er aan waar hij geraakt is klap op je oor of slaap kun je behoorlijk last van hebben.
Dat het nu goed uitpakt is fijn maar er is wel een groter probleem.
Je ziet het vaker dat als de politie (of handhaving) met iemand bezig zijn er een grote groep omheen komt staan en zich met het incident gaat bemoeien.
Soms beperkt zich dat dan tot commentaar roepen en filmen maar soms gaan ze verder door de politie te duwen of zelfs te slaan.
Dat gebeurt dan meestal op een laffe manier, vanuit een grote groep in de rug terwijl de agent druk bezig is en dan snel wegspringen. Ze zouden het niet aandurven om een agent 1 op 1 aan te vallen.

Dit is voor de politie al lastig maar ik vraag me af in hoeverre BOAs hierop zijn voorbereid.
De politie heeft training gehad in omgaan met en het gebruik van geweld. Dat zal bij BOAs een stuk minder zijn.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_193256257
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:18 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ja politie is altijd onderbemand. Ook in Chicago was dat het geval maar daar hebben we geen BOA's wel metermaids.

Offtopic ik heb je gemaild maar misschien heb ik een foutje gemaakt bij het invoeren van je emailadres?
Had nog niet gekeken :). Het is een appart e-mail adres dus krijg er de meldingen niet van ook op mobiel en ipad enzo. Maar zal het even checken ;)

Edit: Ja is gelukt ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193256358
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:24 schreef kree het volgende:

[..]

Had nog niet gekeken :). Het is een appart e-mail adres dus krijg er de meldingen niet van ook op mobiel en ipad enzo. Maar zal het even checken ;)

Edit: Ja is gelukt ;)
Geen punt. Soms vergeet ik wel eens een lettertje of leesteken vandaar mijn vraag.
pi_193256381
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:30 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Geen punt. Soms vergeet ik wel eens een lettertje of leesteken vandaar mijn vraag.
Haha ja ben jij mij ofzo :P. Lol. Zo vaak, maar nee je had hem goed, zie mail ;)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:45:33 #143
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193256518
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:49 schreef CoExist het volgende:
BOA’s... van die mensen die gepest zijn op de LTS en huishoudschool en na jaren in een uitkering te hebben gezeten via een Melkert-baan een uniform hebben gekregen.
Je ziet ze gewoon groeien als ze dat uniform dragen met de bijbehorende zweem van machtsgeilheid in ogen.

Ik vind het griezelig om te zien hoe ze nu COVID-19 gebruiken voor hun eigen agenda om wapens te dragen.
Het word een zwarte dag in Nederland als de politiek dit toe staat.
Je weet dat ze vele taken van de politie moeten doen? En dan zonder enige vorm van bescherming

Ik val in herhaling: je leest het bericht.. je wil het niet zeggen.. en dan kijk je het filmpje en dan krijg je natuurlijk gelijk :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:51:12 #144
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193256580
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:33 schreef kree het volgende:
Lol zie je het al gebeuren? Ik wel nl. Een boa die een parkeerbon uit gaat schrijven en degene voor wie ie is natuurlijk pissed. Logisch. En er komen woorden en dan gaat een boa hem even taseren ...... :') |:(

Kijk als het nou politie is die er een goede opleiding voor hebben gehad enzo, ok. Maar een boa really hoelang duurt die cursus eigenlijk en hoe worden dat soort dingen bijgehouden.

En edit hem maar even.
En dan staan ze tegenover een groep. Eentje krijgt die taser. Ok moet ik het verder uitschrijven of snappen jullie het zo wel wat er dan daarna gaat gebeuren?
Ze hebben nl geen verder dodelijk wapen bij zich nl in tegen stelling tot de politie wel.

Ze hebben ziek veel training en cursus. Ook echt veel belachelijke zooi
pi_193256623
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ze hebben ziek veel training en cursus. Ook echt veel belachelijke zooi
Nou gelukkig maar, maar blijkbaar is dat dus niet goed genoeg.
Ze moeten politie taken aan de politie overlaten ook gewoon. En niet de boa’s er mee belasten
Het is niet eens hun fout en dat zeg ik ook niet. Maar vindt dat ze teveel verantwoording krijgen <> mogen doen enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_193256659
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ze hebben ziek veel training en cursus. Ook echt veel belachelijke zooi
Misschien moeten ze die belachelijke zooi eens schrappen dan.
pi_193256686
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:31 schreef kree het volgende:

[..]

Haha ja ben jij mij ofzo :P. Lol. Zo vaak, maar nee je had hem goed, zie mail ;)
Ja ik ben ook sinds een paar jaar bezig met computers. Had tot 5 jaar geleden nog een oude motorola mobiel die enkel kon bellen.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:12:36 #148
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_193256982
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ik wil die taken terug naar opgeleide politie mensen en geen half om half boa die niet genoeg opgeleid zijn ervoor.
Dus meer politie agenten als het nodig is dan maar.
Zwaar bewapend de wetteloosheid bestrijden kan iedere sukkel, daar heb je geen opleiding voor nodig.
pi_193257223
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:29 schreef torentje het volgende:

[..]

Zwaar bewapend de wetteloosheid bestrijden kan iedere sukkel, daar heb je geen opleiding voor nodig.
Hangt er maar vanaf hoe die zwaar bewapende iemand wetteloosheid ziet he? See my point?
Juist daarom dus niet bewapenen die boa’s
Do what you love, love what you do!
pi_193257279
Er is serieus en dat meen ik echt. Geen fucking logisch iets om zoiets te gaan doen.
Geef ze een pistool anders ook gelijk......
Nou kan die al raden enzo hoe dat afloopt. Als ze boa’s willen die hetzelfde kunnen/mogen als politie agenten, dan moet je ze opleiden als politie agent. En niet dit soort dingen laten doen. Het is totaal helemaal niet hun fout. Maar de regering en verbaas me erover dat ze er nog over denken om ze zwaarder te laten bewapenen. Mag hopen dat dat er nooit doorheen komt. Maarja ach de regering doet wel meer retard dingen dus het zou me niet eens verbazen.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 15:01:27 #152
194233 Friday12
Originele kloon
pi_193257434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:55 schreef kree het volgende:

[..]

Nou gelukkig maar, maar blijkbaar is dat dus niet goed genoeg.
Ze moeten politie taken aan de politie overlaten ook gewoon. En niet de boa’s er mee belasten
Het is niet eens hun fout en dat zeg ik ook niet. Maar vindt dat ze teveel verantwoording krijgen <> mogen doen enzo.
Ja maar er zijn geen agenten meer daarom doen de boas het :')

Ze doen het zelf liever ook niet :N. In amsterdam moeten ze zelfs straten ontwijken door een terrorgroepje :')
pi_193257526
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja maar er zijn geen agenten meer daarom doen de boas het :')

Ze doen het zelf liever ook niet :N. In amsterdam moeten ze zelfs straten ontwijken door een terrorgroepje :')
Nouja daarom en dan gaat er dus toch iets fout vanuit de regering en dingen. Gewoon meer politie dus. Het is heel simpe; eigenlijk. Maarja ze nemen de “goedkope” optie
Do what you love, love what you do!
pi_193257653
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:42 schreef kree het volgende:

[..]

Hangt er maar vanaf hoe die zwaar bewapende iemand wetteloosheid ziet he? See my point?
Juist daarom dus niet bewapenen die boa’s
Allen die voor onrust zorgen, gedragen zij pas als iemand met een groter wapen dat van hen eist en door meteen te schieten laat blijken dat je geen tegenspraak duldt.
pi_193258543
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:19 schreef torentje het volgende:

[..]

Allen die voor onrust zorgen, gedragen zij pas als iemand met een groter wapen dat van hen eist en door meteen te schieten laat blijken dat je geen tegenspraak duldt.
Euhm wellicht hoor, maar dat is tever doorgedacht ook?
Want ok als we die kant op gaan, getrokken wapens enzo betekent dan ook schieten he als je het op die manier gaat doen.

Dus beter en de veel slimmere optie is, gewoon praten met elkaar. En ok als je eerlijk bent enzo dan willen ze dat ook wel.
Met geweld los je dit namelijk niet op naar niemand niet. Met eerlijkheid enzo en naar elkaar dan ook. Ja denk wel
Do what you love, love what you do!
pi_193259089
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 13:51 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ze hebben ziek veel training en cursus. Ook echt veel belachelijke zooi
Een NHA cursusje...
pi_193259898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:11 schreef kree het volgende:

[..]

Euhm wellicht hoor, maar dat is tever doorgedacht ook?
Want ok als we die kant op gaan, getrokken wapens enzo betekent dan ook schieten he als je het op die manier gaat doen.

Dus beter en de veel slimmere optie is, gewoon praten met elkaar. En ok als je eerlijk bent enzo dan willen ze dat ook wel.
Met geweld los je dit namelijk niet op naar niemand niet. Met eerlijkheid enzo en naar elkaar dan ook. Ja denk wel
De onruststokers praten slechts vriendelijk met vreemden, als die vreemden een groter wapen op die onruststokers gericht houden.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 17:54:38 #158
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193260032
Vergelijk even die ranzige blubberreet in bikini broek met de ass van die agente, die lijkt nog wel dubbel zo breed :')
Hoe zou die er wel niet uitzien naakt? :r

pindazakje
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:07:46 #159
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_193260216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Boa's blijven natuurlijk wel de mislukkelingen der maatschappij he.
Dus op het moment dat je een beroep hebt waarbij je een oogje in het zeil houdt of alles en iedereen wel lekker soepel loopt ben je een mislukking der maatschappij?

Ik zal die denkwijze nooit echt kunnen snappen.
Dit, dus.
pi_193260274
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:41 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Tja ik kom uit een blue collar gemeenschap dus deel ik uw mening niet. De meeste staalarbeiders en vissers die ik ken zijn aardige hardwerkende lieden.
Waar denk je dat ik vandaan kom?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:19:04 #161
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_193260359
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:09 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja daarom en dan gaat er dus toch iets fout vanuit de regering en dingen. Gewoon meer politie dus. Het is heel simpe; eigenlijk. Maarja ze nemen de “goedkope” optie
Het begint met het omhoog brengen van de salarissen om het vak enigszins aantrekkelijker te maken, want helaas zijn er maar weinig mensen die voor dat salaris de risico's accepteren.
Dan moeten de belastingen dus ook omhoog en daar zitten veel mensen niet op te wachten.
Dit, dus.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 18:21:36 #162
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193260386
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het begint met het omhoog brengen van de salarissen om het vak enigszins aantrekkelijker te maken, want helaas zijn er maar weinig mensen die voor dat salaris de risico's accepteren.
Dan moeten de belastingen dus ook omhoog en daar zitten veel mensen niet op te wachten.
Helemaal eens, maar het tegendeel is waar. Ik las laatst dat bijvoorbeeld de duur van de politie opleiding ingekort gaat worden omdat er een tekort is. :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_193260531
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 15:19 schreef torentje het volgende:

[..]

Allen die voor onrust zorgen, gedragen zij pas als iemand met een groter wapen dat van hen eist en door meteen te schieten laat blijken dat je geen tegenspraak duldt.
Geef BOA's bodycams...je bedenkt je wel als gefilmd word.

Of zou het lage niveau van de gemiddelde boa dan zichtbaar worden
  vrijdag 22 mei 2020 @ 18:59:45 #164
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_193260938
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar het tegendeel is waar. Ik las laatst dat bijvoorbeeld de duur van de politie opleiding ingekort gaat worden omdat er een tekort is. :')
Dat is dan ook een schijnoplossing. Mensen zijn bereid voor een fatsoenlijk salaris en baan met aanzien extreem lang te studeren, bijvoorbeeld geneeskunde en tandheelkunde.

Maar een gevaarlijk beroep met een kutsalaris gaan gewoon heel weinig mensen doen, al duurt de hele opleiding twee weken.
Dit, dus.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 19:03:19 #165
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193260975
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat is dan ook een schijnoplossing. Mensen zijn bereid voor een fatsoenlijk salaris en baan met aanzien extreem lang te studeren, bijvoorbeeld geneeskunde en tandheelkunde.

Maar een gevaarlijk beroep met een kutsalaris gaan gewoon heel weinig mensen doen, al duurt de hele opleiding twee weken.
Precies. Het enige netto effect is de achteruitgang van niveau..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:05:42 #166
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_193260990
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Precies. Het enige netto effect is de achteruitgang van niveau..
En uiteindelijk de veiligheid op straat. Vreemde keuzes.
Dit, dus.
pi_193261145
Ik las zo even in de Telegraaf: de boa's zijn er slecht aan toe
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_193261179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:31 schreef descon het volgende:

[..]

Geef BOA's bodycams...je bedenkt je wel als gefilmd word.

Of zou het lage niveau van de gemiddelde boa dan zichtbaar worden
Denk niet, dat die onruststokers bang zijn om gefilmd te worden, aangezien de meeste Nederlandse burgers toch geen kranten lezen of veel tv kijken en geen grotere wapens hebben om die onruststokers te kunnen dwingen om vriendelijk te blijven.
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 19:30:47 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193261314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Helemaal eens, maar het tegendeel is waar. Ik las laatst dat bijvoorbeeld de duur van de politie opleiding ingekort gaat worden omdat er een tekort is. :')
het is meer dat ze minder lang aan het handje moeten lopen als ik het goed begrijp
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 20:06:14 #170
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193261923
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:30 schreef sp3c het volgende:

[..]

het is meer dat ze minder lang aan het handje moeten lopen als ik het goed begrijp
Het is in mijn ogen niet hetgeen er nodig is. Dat is zoals Buitendam ook al stelt : meer salaris.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 20:13:44 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193262060
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het is in mijn ogen niet hetgeen er nodig is. Dat is zoals Buitendam ook al stelt : meer salaris.
het was sowieso al nodig, was alleen nog geen excius voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 20:15:15 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193262088
bovendien worden mensen geen agent voor het geld

meer is leuk maar je gaat er niet heel veel meer blauw mee aankleden

boa's misschien wel maar of je dat moet willen ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193262245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 08:30 schreef Nober het volgende:
Het valt allemaal wel mee. Boa's wouden id zien op strand en das niet zo gek dat je die niet bij je hebt daar. Vervolgens die knaap aanhouden en als de groep tegen je krijgen schreeuwen dat ze wapenstok en pepperspray moeten, want zie je wel..! Mss een opfrisles de-escalerend optreden?
Of misschien moet de groep niet "escaleren"?
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:24:03 #174
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_193262250
Dit soort kutjochies moet je een gigantisch pak slaag geven. Maar ja dat kan weer niet in dit kneuterige land met z'n 'pedagogische' onzin.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193262276
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 10:33 schreef kree het volgende:
Lol zie je het al gebeuren? Ik wel nl. Een boa die een parkeerbon uit gaat schrijven en degene voor wie ie is natuurlijk pissed. Logisch. En er komen woorden en dan gaat een boa hem even taseren ...... :') |:(

.. dan moeten er misschien ook geen "woorden" komen?
pi_193262314
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:25 schreef Frank_van_Putten het volgende:

[..]

.. dan moeten er misschien ook geen "woorden" komen?
Ja klopt, maar. Ok niet iedereen gaat zo sportief om met een bekeuring natuurlijk.
Of andersom kun je het ook nog zien, misschien moeten ze niet zo snel bekeuren voor elke scheet.
Nu doen de meeste dat denk ik ook niet en geven wel een waarschuwing eerst. Maarja he :)
Het is al meer als ik ze zie lopen gaan me nekharen al overeind en dat is niks persoonlijks ofzo. Maar met parkeren bv dan zit die bon onder je ruitenwisser en goed dan heb je ze nooit zelf gesproken ofzo of reden voor kunnen geven. Maar je weet dat hun die dan uitgeschreven hebben hahaha

[ Bericht 14% gewijzigd door kree op 22-05-2020 20:32:10 ]
Do what you love, love what you do!
pi_193262397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ja klopt, maar. Ok niet iedereen gaat zo sportief om met een bekeuring natuurlijk.
Weet ik :). En ik besef mij zeker dat er ook wel BOA's zijn die genieten van het bonnenschrijven (en dus geen BOA hadden mogen worden, plus dat de corona-maatregelen nogal eens onbillijke situaties geven (meters uitelkaar zitten, maar toch een boete krijgen want er was sprake van "samenkomst" in niet-familiair verband).

Alleen lange teentjes/korte lontjes zijn wel zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van hun ondoordachte handelen.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:36:20 #178
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_193262479
BOA's zijn het soort mensen die je vroeger bij de NSB zag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_193262503
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:36 schreef Harvest89 het volgende:
BOA's zijn het soort mensen die je vroeger bij de NSB zag.
Mwah dat gaat wel heel ver :')
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:40:13 #180
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_193262569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 02:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die BOA's zelf kunnen er betrekkelijk weinig aan doen. Dit is een systeemfout. De huidige BOA is een prima instrument voor poep op de stoep, verkeerd aangeboden huisvuil en andere kleine ergernissen.

Wat je echter ziet is dat het takenpakket van de BOA al lang niet meer in overeenstemming is met de selectie opleiding en bevoegdheden van die mensen. Daar kan de individuele BOA niks aan doen.
De BOA zou een soort eerste aanspreekpunt moeten zijn van de gemeente naar de burgers toe. Maar dan meer als helpende hand, om advies te geven en misschien om mogelijke ruzie in een buurt te de-escaleren. Maar niet als wandelend bonnenapparaat.

Momenteel met de huidige coronahysterie worden de BOA’s er op uit gestuurd om plezier van mensen te bederven. De burger ziet heus wel dat dat hele anderhalvemetercircus onzin is, een klein promillage burgers wordt echt ziek, bijna alleen bejaarden en mensen met een reeds slechte gezondheid of chronische aandoening. En dan op een zonnige dag lekker naar het park of strand en dan komt zo’n wannabe-agent een bon van een paar honderd euro uitdelen. Alsof de noodtoestand is uitgeroepen en de grondwet is opgeschort. Dat de burger in opstand komt tegen het afpakken van diens grondrechten is begrijpelijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:43:20 #181
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_193262633
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:21 schreef torentje het volgende:

[..]

Denk niet, dat die onruststokers bang zijn om gefilmd te worden, aangezien de meeste Nederlandse burgers toch geen kranten lezen of veel tv kijken en geen grotere wapens hebben om die onruststokers te kunnen dwingen om vriendelijk te blijven.
Je onderschat de kracht van Geenstijl en Dumpert.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 20:49:20 #182
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_193262734
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:15 schreef sp3c het volgende:
bovendien worden mensen geen agent voor het geld

meer is leuk maar je gaat er niet heel veel meer blauw mee aankleden

boa's misschien wel maar of je dat moet willen ...
Nee, dat is waar.. Maar je jaagt ze wel weg met een karig salaris natuurlijk.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator vrijdag 22 mei 2020 @ 21:15:46 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193263253
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee, dat is waar.. Maar je jaagt ze wel weg met een karig salaris natuurlijk.
zo karig is het toch niet?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193263766
Zo
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De BOA zou een soort eerste aanspreekpunt moeten zijn van de gemeente naar de burgers toe. Maar dan meer als helpende hand, om advies te geven en misschien om mogelijke ruzie in een buurt te de-escaleren. Maar niet als wandelend bonnenapparaat.

Momenteel met de huidige coronahysterie worden de BOA’s er op uit gestuurd om plezier van mensen te bederven. De burger ziet heus wel dat dat hele anderhalvemetercircus onzin is, een klein promillage burgers wordt echt ziek, bijna alleen bejaarden en mensen met een reeds slechte gezondheid of chronische aandoening. En dan op een zonnige dag lekker naar het park of strand en dan komt zo’n wannabe-agent een bon van een paar honderd euro uitdelen. Alsof de noodtoestand is uitgeroepen en de grondwet is opgeschort. Dat de burger in opstand komt tegen het afpakken van diens grondrechten is begrijpelijk.
Zo is het wel een beetje ja, vervelende is de boas worden er s;luchtoffer van (gemaakt). En daar kunnen hun niks aan doen natuurlijk want hun opdrachten en werk. Punt is veel maatregelen niemand om het te handhaven. Ja gooi je de boas erin. Totale fucking idiioot gedrag van de regering dus weer eens,

Politie werk is politie werk klaar. En dan krijg je dit drama ook niet. Naja ik zeg het maar even ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193264256
En die gekke van Vollenhoven wil de boa's uitrusten met echte wapens. Ja dan gaat het vast goed. Die man is ook al oud en seniel aan het worden

,,Ik snap de oproep voor wapenstok en pepperspray, maar je kunt ook nog een stap verder gaan’’, aldus Van Vollenhoven in het radioprogramma. ,,Ze stuiten op verzet en dan kunnen ze eigenlijk weinig doen.’ Van Vollenhoven vindt het beter om ze een vuurwapen te geven. ,,Ik denk dat we ze op den duur volledig moeten uitrusten.’’
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_193264350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:12 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Waar denk je dat ik vandaan kom?
Dat weet ik niet. Ik ken u niet persoonlijk.
pi_193266449
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef maryen65 het volgende:
En die gekke van Vollenhoven wil de boa's uitrusten met echte wapens. Ja dan gaat het vast goed. Die man is ook al oud en seniel aan het worden

,,Ik snap de oproep voor wapenstok en pepperspray, maar je kunt ook nog een stap verder gaan’’, aldus Van Vollenhoven in het radioprogramma. ,,Ze stuiten op verzet en dan kunnen ze eigenlijk weinig doen.’ Van Vollenhoven vindt het beter om ze een vuurwapen te geven. ,,Ik denk dat we ze op den duur volledig moeten uitrusten.’’
Jezus wat een ouwe gek. Conducteurs ook maar een Glock geven?
pi_193266977
Het stomme is, ze missen totaal het punt weer eens. Dat zijn niet de boa’s waar dit door komt.
Het punt is natuurlijk meer dat er dus politie verantwoordelijkheden worden doorgegeven naar boa. En ja goh gek heh dat die dan ook vragen om iets om zich mee te verdedigen. Het is allemaal zo simpel.

Maar het moet naar politie en niet naar hun en dat moet de regering fixen al kost het meer. Ik heb het er voor over hoor.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 23 mei 2020 @ 02:05:28 #189
117098 Hathor
Effe niet
pi_193269012
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef maryen65 het volgende:
En die gekke van Vollenhoven wil de boa's uitrusten met echte wapens. Ja dan gaat het vast goed. Die man is ook al oud en seniel aan het worden

,,Ik snap de oproep voor wapenstok en pepperspray, maar je kunt ook nog een stap verder gaan’’, aldus Van Vollenhoven in het radioprogramma. ,,Ze stuiten op verzet en dan kunnen ze eigenlijk weinig doen.’ Van Vollenhoven vindt het beter om ze een vuurwapen te geven. ,,Ik denk dat we ze op den duur volledig moeten uitrusten.’’
En dan zijn we nog maar een stapje verwijderd van volksmilities, en is de cirkel weer rond.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193269848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 02:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dan zijn we nog maar een stapje verwijderd van volksmilities, en is de cirkel weer rond.
Hij zal dat idee nog wel van zijn schoonvader gehoord hebben. Die zat immers ook bij een volksmilitie om zijn motorrijbewijs te halen.
pi_193270486
Boa's worden steeds vaker ingezet voor taken waar voor ze niet geschikt zijn.

Boa opleidingen en de selectie van de mensen sluiten perfect aan als parkeerwachter om bonnen te schrijven voor foutparkeren of als toezichthouder in een winkelstraat waar je af en toe een fietser op de bon mag slingeren.

Maar om een parkeerwachter/toezichthouder op pad te sturen als orde handhaver van openbare ruimtes en gebieden met een wapenstok en pepperspray, maar zonder opleiding om situaties met woorden te kunnen de escaleren is vragen om problemen.
pi_193270677
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:40 schreef von_manstein het volgende:
Boa's worden steeds vaker ingezet voor taken waar voor ze niet geschikt zijn.

Boa opleidingen en de selectie van de mensen sluiten perfect aan als parkeerwachter om bonnen te schrijven voor foutparkeren of als toezichthouder in een winkelstraat waar je af en toe een fietser op de bon mag slingeren.

Maar om een parkeerwachter/toezichthouder op pad te sturen als orde handhaver van openbare ruimtes en gebieden met een wapenstok en pepperspray, maar zonder opleiding om situaties met woorden te kunnen de escaleren is vragen om problemen.
De onruststokers hebben slechts respect voor handhavers met een groter wapen. Situaties de-escaleren met woorden is dus niet mogelijk aangezien de onruststokers ook nog eens laaggeletterd zijn en dus van de meeste woorden niet eens de betekenis weten.
pi_193270779
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:03 schreef torentje het volgende:

[..]

De onruststokers hebben slechts respect voor handhavers met een groter wapen.
Boa's atoombommen meegeven!

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:44 schreef kree het volgende:
Het stomme is, ze missen totaal het punt weer eens. Dat zijn niet de boa’s waar dit door komt.
Het punt is natuurlijk meer dat er dus politie verantwoordelijkheden worden doorgegeven naar boa. En ja goh gek heh dat die dan ook vragen om iets om zich mee te verdedigen. Het is allemaal zo simpel.

Maar het moet naar politie en niet naar hun en dat moet de regering fixen al kost het meer. Ik heb het er voor over hoor.
Boa's en hun toenemende relevantie zijn een fenomeen dat het ergens anders niet goed zit, namelijk bij de politie. Zoals bij zoveel zaken, hebben we diverse opeenvolgende kabinetten gehad die beweren dat veiligheid, handhaving, hard optreden erg belangrijk zijn, maar anderszijds de daarvoor verantwoordelijke diensten verwaarlozen of zelfs actief uitkleden. Uiteindelijk botst dat en kan zo'n dienst dat niet meer doen wat ervan verwacht wordt, en dan krijg je lapmiddelen als boa's met een steeds zwaarder takenpakket.
pi_193270943
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Boa's atoombommen meegeven!
[..]

Boa's en hun toenemende relevantie zijn een fenomeen dat het ergens anders niet goed zit, namelijk bij de politie. Zoals bij zoveel zaken, hebben we diverse opeenvolgende kabinetten gehad die beweren dat veiligheid, handhaving, hard optreden erg belangrijk zijn, maar anderszijds de daarvoor verantwoordelijke diensten verwaarlozen of zelfs actief uitkleden. Uiteindelijk botst dat en kan zo'n dienst dat niet meer doen wat ervan verwacht wordt, en dan krijg je lapmiddelen als boa's met een steeds zwaarder takenpakket.
Ja eens hoor, maar de regering snapt zoiets dus blijkbaar niet ;)
Do what you love, love what you do!
pi_193272096
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:05 schreef maryen65 het volgende:
En die gekke van Vollenhoven wil de boa's uitrusten met echte wapens. Ja dan gaat het vast goed. Die man is ook al oud en seniel aan het worden

,,Ik snap de oproep voor wapenstok en pepperspray, maar je kunt ook nog een stap verder gaan’’, aldus Van Vollenhoven in het radioprogramma. ,,Ze stuiten op verzet en dan kunnen ze eigenlijk weinig doen.’ Van Vollenhoven vindt het beter om ze een vuurwapen te geven. ,,Ik denk dat we ze op den duur volledig moeten uitrusten.’’
je moet wel het hele stuk lezen. Hij wil ook dat ze een goede opleiding krijgen waardoor je de BOA kan onderbrengen in het politieapparaat. Net zoals dat je vroeger de gemeentepolitie had. Niemand wil dat je zomaar vuurwapens gaat uitdelen aan BOA's
pi_193273424
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 09:03 schreef torentje het volgende:

[..]

De onruststokers hebben slechts respect voor handhavers met een groter wapen. Situaties de-escaleren met woorden is dus niet mogelijk aangezien de onruststokers ook nog eens laaggeletterd zijn en dus van de meeste woorden niet eens de betekenis weten.
Wat een racistische onzin.
Die groep jongeren die BOA in elkaar hebben geslagen hebben gewoon onderwijs genoten hoor.
pi_193273443
Je suis Boa
Uhm..hoewel
pi_193273495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:33 schreef Pleun2011 het volgende:
Je suis Boa
Uhm..hoewel
Bang dat je door 40 jongeren gebashed wordt op Fok?
pi_193273912
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:29 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Wat een racistische onzin.
Die groep jongeren die BOA in elkaar hebben geslagen hebben gewoon onderwijs genoten hoor.
Oja, waarom kunnen de handhavers die jongeren dan slechts aanspreken als die handhavers een groter wapen hebben? Dat vaststellen is geen racisme, meneer de betweter.
pi_193273952
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:33 schreef torentje het volgende:

[..]

Oja, waarom kunnen de handhavers die jongeren dan slechts aanspreken als die handhavers een groter wapen hebben? Dat vaststellen is geen racisme, meneer de betweter.
Ik ben geen meneer en mijn opmerking ging over jouw claim betreffende laaggeletterdheid
pi_193274100
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ik ben geen meneer en mijn opmerking ging over jouw claim betreffende laaggeletterdheid
Waarom valt laaggeletterdheid onder racisme? :? Ik snap de link niet zo.
pi_193274664
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:18 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je moet wel het hele stuk lezen. Hij wil ook dat ze een goede opleiding krijgen waardoor je de BOA kan onderbrengen in het politieapparaat. Net zoals dat je vroeger de gemeentepolitie had. Niemand wil dat je zomaar vuurwapens gaat uitdelen aan BOA's
Ik denk dat de meeste boa"s niet zo intelligent zijn om een mbo opleiding af te ronden
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 23 mei 2020 @ 15:47:21 #203
408813 crew  trein2000
pi_193274716
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:18 schreef Evertjan het volgende:

[..]

je moet wel het hele stuk lezen. Hij wil ook dat ze een goede opleiding krijgen waardoor je de BOA kan onderbrengen in het politieapparaat. Net zoals dat je vroeger de gemeentepolitie had. Niemand wil dat je zomaar vuurwapens gaat uitdelen aan BOA's
Lijkt mij een uitstekend idee. Maar dan wel dezelfde selectie opleiding en bevoegdheden als de rijkspolitie.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193274787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Lijkt mij een uitstekend idee. Maar dan wel dezelfde selectie opleiding en bevoegdheden als de rijkspolitie.
Al eerder in dit topic dat gesteld. Basisopleiding BOA en Agent gelijk maken. Wie te kort komt voor agent de BOA kant opsturen. Wie daar goed presteert kan promoveren naar agent met wat extra scholing. BOA's zoveel mogelijk de wijken in sturen in samenwerking met de wijkagenten waar ze zich bezighouden met kleine zaken als verkeerd aanbieden van afval, hondenpoep, fout parkeren en burengerucht.
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 23 mei 2020 @ 15:55:57 #205
408813 crew  trein2000
pi_193274807
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:54 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Al eerder in dit topic dat gesteld. Basisopleiding BOA en Agent gelijk maken. Wie te kort komt voor agent de BOA kant opsturen. Wie daar goed presteert kan promoveren naar agent met wat extra scholing. BOA's zoveel mogelijk de wijken in sturen in samenwerking met de wijkagenten waar ze zich bezighouden met kleine zaken als verkeerd aanbieden van afval, hondenpoep, fout parkeren en burengerucht.
Wel erg vooroordeel bevestigend. Ik zou dat niet doen. Dan verdwijnt het laatste beetje respect wat de BOA nog had als sneeuw voor de zon ben ik bang. Lijkt mij eerder een verslechtering.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_193274902
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wel erg vooroordeel bevestigend. Ik zou dat niet doen. Dan verdwijnt het laatste beetje respect wat de BOA nog had als sneeuw voor de zon ben ik bang. Lijkt mij eerder een verslechtering.
Lijkt me juist niet. Nu moeten ze zich met te grote zaken bezighouden die soms hun pet te boven gaan. Het feit dat je niet goed genoeg bent voor agent betekent niet dat je het niet kan worden. Sommige mensen leren beter in de praktijk. Door met een wijkagent door de buurt te voet te patrouilleren leren ze de praktijk maar vooral contact maken met de bewoners. Nu zijn BOA's vaak bonnenschrijvers terwijl een wijkagent vaak het gesprek aangaat. Plus dat er dan gewoon meer blauw op straat is in buurten.
pi_193275018
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ik ben geen meneer en mijn opmerking ging over jouw claim betreffende laaggeletterdheid
Heb jij dan wel eens meegemaakt of gehoord dat hoog-geletterden zo tekeer gingen tegen handhavers die de situatie wilden de-escaleren met slechts woorden? Ik in ieder geval nog niet.
pi_193275068
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 16:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Heb jij dan wel eens meegemaakt of gehoord dat hoog-geletterden zo tekeer gingen tegen handhavers die de situatie wilden de-escaleren met slechts woorden? Ik in ieder geval nog niet.
Geen idee van opleidingsniveau van de pubers. Iemand met alleen vmbo achtergrond is al niet laaggeletterd. Of weet je gewoon niet wat dat betekend?
pi_193275150
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 16:14 schreef torentje het volgende:

[..]

Heb jij dan wel eens meegemaakt of gehoord dat hoog-geletterden zo tekeer gingen tegen handhavers die de situatie wilden de-escaleren met slechts woorden? Ik in ieder geval nog niet.
Heeft niks met opleiding te maken. De kern van The Chelsea Headhunters wordt gevormd door mannen met een vrij hoge opleiding en goed betaalde banen. Ieder weekend gaan deze mannen met andere harde kernen en politieagenten op de vuist.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 18:03:29 #210
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_193276513
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 16:26 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Heeft niks met opleiding te maken. De kern van The Chelsea Headhunters wordt gevormd door mannen met een vrij hoge opleiding en goed betaalde banen. Ieder weekend gaan deze mannen met andere harde kernen en politieagenten op de vuist.
Deze mythe :') het gross van de hooligans zijn gewoon kansloze tokkies die niks te verliezen hebben.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 18:51:24 #211
117098 Hathor
Effe niet
pi_193277174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:03 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Deze mythe :') het gross van de hooligans zijn gewoon kansloze tokkies die niks te verliezen hebben.
Hoeveel ken jij er persoonlijk? Ik heb er genoeg gekend en er zaten gewoon mensen goede banen tussen die in het weekend wat stoom gingen afblazen. Ambtenaren, beursbeleggers, zelfs een advocaat. Er zaten sowieso vrij weinig werkelozen tussen, want als werkeloze kun je je al die uitstapjes elk weekend helemaal niet veroorloven. Ik kan me om precies te zijn een werkeloze gast herinneren en die had ook nooit geen geld voor de trein, die liep op het station altijd te schooien, guldentje hier, knaakie daar en zo bedelde hij altijd zijn vervoer bij elkaar. :') Maar dat was echt een uitzondering, de meesten hadden dus genoeg te verliezen, als je met je kop in de krant kwam dan liep je het risico dat je op maandag je baan kwijt was.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 19:01:00 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_193277290
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wel erg vooroordeel bevestigend. Ik zou dat niet doen. Dan verdwijnt het laatste beetje respect wat de BOA nog had als sneeuw voor de zon ben ik bang. Lijkt mij eerder een verslechtering.
zo doen ze het in Frankrijk ook

wel met militairen (als de situatie daarom vraagt) ipv BOA's maar het principe werkt wel gewoon
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_193278875
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 16:18 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Geen idee van opleidingsniveau van de pubers. Iemand met alleen vmbo achtergrond is al niet laaggeletterd. Of weet je gewoon niet wat dat betekend betekent?
Ook mensen met een VMBO-achtergrond kunnen laaggeletterd zijn. Een kwart van de 15-jarigen kan geen bijsluiter of brief van school lezen. Ik kan me niet voorstellen dat een kwart van de 15-jarigen geen enkele opleiding heeft.

Ter info: laaggeletterden kunnen wel lezen en schrijven, maar beheersen deze vaardigheden niet goed genoeg om te kunnen functioneren in de samenleving. Daar valt het lezen van een bijsluiter ook wel onder, toch? Of de inhoud van een brief van school?
pi_193279047
Ik heb ook gewoon vmbo gedaan hoor. LTS was het toen nog

Niks mis mee gewoon vak opleiding en daarna MBO en HBO. Het is maar de weg die je gaat he? En dat is voor iedereen anders, bedoel die vwo pikken waren nou ook niet echt handig praktisch maar daar kon ik ze wel even mee helpen. Want komt toch weer bij elkaar later dus
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 23 mei 2020 @ 22:03:14 #215
239746 BoonDockSaint
WinterSoldier
pi_193280546
Met een gummy knuppel hard op de neusbrug dan ben je wel even stil
I will do what i must !!
pi_193281665
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:03 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Deze mythe :') het gross van de hooligans zijn gewoon kansloze tokkies die niks te verliezen hebben.
Het zijn inderdaad kansloze tokkies maar die heel wat te verliezen hebben. De kick van het hooligan zijn is het ze waard.
pi_193281803
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 18:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Hoeveel ken jij er persoonlijk? Ik heb er genoeg gekend en er zaten gewoon mensen goede banen tussen die in het weekend wat stoom gingen afblazen. Ambtenaren, beursbeleggers, zelfs een advocaat. Er zaten sowieso vrij weinig werkelozen tussen, want als werkeloze kun je je al die uitstapjes elk weekend helemaal niet veroorloven. Ik kan me om precies te zijn een werkeloze gast herinneren en die had ook nooit geen geld voor de trein, die liep op het station altijd te schooien, guldentje hier, knaakie daar en zo bedelde hij altijd zijn vervoer bij elkaar. :') Maar dat was echt een uitzondering, de meesten hadden dus genoeg te verliezen, als je met je kop in de krant kwam dan liep je het risico dat je op maandag je baan kwijt was.
Inderdaad. Hooligan zijn is een dure hobby. Seizoenkaart voor thuiswedstrijden, kaartjes uitwedstrijden, vervoer uitwedstrijden, eten, drinken, drugs en eventueel kosten advocaat en boetes. In Engeland is eerste hulp gratis maar in Nederland komt dat er ook bij. Kosten ruim 8000 euro per seizoen.
  zondag 24 mei 2020 @ 00:40:56 #218
117098 Hathor
Effe niet
pi_193283566
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 22:54 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Inderdaad. Hooligan zijn is een dure hobby. Seizoenkaart voor thuiswedstrijden, kaartjes uitwedstrijden, vervoer uitwedstrijden, eten, drinken, drugs en eventueel kosten advocaat en boetes. In Engeland is eerste hulp gratis maar in Nederland komt dat er ook bij. Kosten ruim 8000 euro per seizoen.
Ja, en dan moet je geen Europees voetbal spelen, want dan loopt het financieel helemaal uit de klauwen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193284421
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 00:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, en dan moet je geen Europees voetbal spelen, want dan loopt het financieel helemaal uit de klauwen.
Klopt! Outlaw Motorcycle Clubs zijn ook zo'n dure hobby. Ook niet te doen met een bijstandsuitkering. Het vooroordeel dat het allemaal werkelozen zonder verstand zijn is allang achterhaald.
  woensdag 3 juni 2020 @ 12:28:35 #220
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_193451263
Boas afschaffen. De politie moet maar beter zn best gaan doen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')