abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_193254953
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:51 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik dacht ik meld het dat je niet denkt dat ik onbeleefd ben.
Ja idd :). Nee snap het thanks even voor het melden ;)
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:52:58 #102
233102 cherrycoke
"Kakarot!"
pi_193254970
Heb liever een soort guardia civil dan een boa, bij een guardia civil worden je knietjes ingetikt als je zoiets flikt.
Do you really believe you have enough power to beat me?
pi_193254986
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:52 schreef cherrycoke het volgende:
Heb liever een soort guardia civil dan een boa, bij een guardia civil worden je knietjes ingetikt als je zoiets flikt.
Ja maar dat is dus de politie daar....
Wellicht moeten we gewoon ook geen boa’s hebben en mag de politie iets meer geweld gebruiken?
pi_193254997
quote:
Ach type agent als Art Galt doet dat ook.
pi_193255013
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:54 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar dat is dus de politie daar....
Wellicht moeten we gewoon ook geen boa’s hebben en mag de politie iets meer geweld gebruiken?
Geen BOA's en de politie meer mankracht is een betere optie denk ik.
pi_193255052
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:55 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ja eens zo denk ik er ook over.
Juist die boa’s veroorzaken een hoop problemen omdat ze echt met teveel zijn en over elk klein ding een boete gaan uitdelen.

Vroeger was dat toch helemaal niet zo? Bedoel toen kreeg je echt ook wel een bekeuring ofzo als er iets onwijs fout gaat. Maar hun zijn er voor de kleinst stomme dingetjes en gelijk schrijven (althans meeste hoor niet allemaal). Tsja tuurlijk worden mensen dan boos.

Moet gewoon terug naar de politie, ok dan maar minder bekeuringen enzo voor de staatskas. Maar het zou denk ik beter zijn.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 11:59:54 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_193255065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:55 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat BOA's een toegevoegde waarde hebben, alleen moet je hun takenpakket en verantwoordelijkheden beperkt houden. Categorie poep op de stoep en fout geparkeerde fietsen bekeuren.

Laat de orde handhaving dan lekker aan de Politie, dan hoef je BOA's ook niet uit te gaan rusten met wapenstokken en pepperspray, want dat gaat helemaal niet goed komen. |:)
pi_193255086
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat BOA's een toegevoegde waarde hebben, alleen moet je hun takenpakket en verantwoordelijkheden beperkt houden. Categorie poep op de stoep en fout geparkeerde fietsen bekeuren.

Laat de orde handhaving dan lekker aan de Politie, dan hoef je BOA's ook niet uit te gaan rusten met wapenstokken en pepperspray, want dat gaat helemaal niet goed komen. |:)
Juist ja dat idd.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:02:47 #109
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_193255100
quote:
Maar ja, Guardia Civil is vergelijkbaar met onze Marechaussee. Die gasten van de Kmar zijn beter getraind en fitter dan het gros van de boa's.

De gemiddelde boa is gewoon niet geschikt voor het werk wat nu van ze verwacht wordt, of dat nou komt door een gebrek aan intellectueel vermogen of training.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_193255125
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:02 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Maar ja, Guardia Civil is vergelijkbaar met onze Marechaussee. Die gasten van de Kmar zijn beter getraind en fitter dan het gros van de boa's.

De gemiddelde boa is gewoon niet geschikt voor het werk wat nu van ze verwacht wordt, of dat nou komt door een gebrek aan intellectueel vermogen of training.
Nouja kijk het ligt niet eens zo zeer aan de boa personen natuurlijk. Maar ze hebben er idd gewoon niet de training voor.
En dan kan de regering wel weer zeggen van ok ze mogen wapens gebruiken. En dan??? Gaat de hele boa’s allemaal daar ook de juiste training voor krijgen dan? Want dat zal wel moeten. Of is het een cursus van een dagje en het gaat niet eens om hoe die dingen te gebruiken, want dat is niet moeilijk. Dat kan in een dag idd,.

Maar het punt is wanneer ze te gebruiken. Ik ben er echt tegen zoiets trouwens.

Het komt er ook vast niet door zo door de tweede kamer, maargoed zowel ik voorzie het ergste dan wel.
pi_193255144
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:58 schreef kree het volgende:

[..]

Juist die boa’s veroorzaken een hoop problemen omdat ze echt met teveel zijn en over elk klein ding een boete gaan uitdelen.

Vroeger was dat toch helemaal niet zo? Bedoel toen kreeg je echt ook wel een bekeuring ofzo als er iets onwijs fout gaat. Maar hun zijn er voor de kleinst stomme dingetjes en gelijk schrijven (althans meeste hoor niet allemaal). Tsja tuurlijk worden mensen dan boos.

Moet gewoon terug naar de politie, ok dan maar minder bekeuringen enzo voor de staatskas. Maar het zou denk ik beter zijn.
Klopt BOA zijn wannabe cops die enkel bonnetjes mogen schrijven maak ze gewoon cops en dan heb je gewoon een goedfunctionerend politieapparaat. Die BOA's kosten toch ook geld?
pi_193255179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:07 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Klopt BOA zijn wannabe cops die enkel bonnetjes mogen schrijven maak ze gewoon cops en dan heb je gewoon een goedfunctionerend politieapparaat. Die BOA's kosten toch ook geld?
Ja eens. Maar ok even ten goede van de boa’s heb hier ook een aardige gehad hoor. Die niet gelijk bekeurde maar eerst een briefje bij me in de bus heeft gegooid. Maar dat is weer een heel verhaal opzich :D
pi_193255199
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ze doen ook wel nuttige dingen maar hun takenpakket is inderdaad te groot en complex. Misschien moeten BOA's onderdeel van de politie worden. Als voortraject zodat je kan zien wie er geschikt is en wie niet en dat je als agent die niet functioneert ook teruggezet kan worden naar BOA. Zo krijg je ook beter gemotiveerde agenten.
pi_193255227
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:10 schreef kree het volgende:

[..]

Ja eens. Maar ok even ten goede van de boa’s heb hier ook een aardige gehad hoor. Die niet gelijk bekeurde maar eerst een briefje bij me in de bus heeft gegooid. Maar dat is weer een heel verhaal opzich :D
Dat is altijd en overal een probleem. Je hebt ook op kantoren toffe chefs en zeikerds.
pi_193255249
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:14 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Dat is altijd en overal een probleem. Je hebt ook op kantoren toffe chefs en zeikerds.
Ik weet het hahaha, maarja daarom moeten mensen ook niet een te kort lontje hebben natuurlijk.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:16:30 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_193255258
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:12 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ze doen ook wel nuttige dingen maar hun takenpakket is inderdaad te groot en complex. Misschien moeten BOA's onderdeel van de politie worden. Als voortraject zodat je kan zien wie er geschikt is en wie niet en dat je als agent die niet functioneert ook teruggezet kan worden naar BOA. Zo krijg je ook beter gemotiveerde agenten.
Soort promotie/degradatie systeem, klinkt wel aardig. Je kan als BOA promoveren naar de politie als je je taken goed uitvoert, en maak je er als agent een potje van, dan degradeer je naar BOA. :D
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_193255278
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 11:58 schreef kree het volgende:

[..]

Dus jij wil de regels zodanig verruimen, zodat men feitelijk geen handhavers meer nodig heeft? Anarchie dus?
pi_193255290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Soort promotie/degradatie systeem, klinkt wel aardig. Je kan als BOA promoveren naar de politie als je je taken goed uitvoert, en maak je er als agent een potje van, dan degradeer je naar BOA. :D
Ik weet het niet hoor, denk dat je bekeuren etc maar gewoon bij de politie taken moet houden. En niet een soort sub systeem met halve bevoegdheden. Maarja ok die weg zijn we inmiddels al voorbij dus gaat toch niet veranderen
pi_193255293
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef kree het volgende:

[..]

Ik weet het hahaha, maarja daarom moeten mensen ook niet een te kort lontje hebben natuurlijk.
Het probleem ligt bij jezelf inderdaad maar kan wel aangewakkerd worden door anderen uiteraard.
pi_193255305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:17 schreef torentje het volgende:

[..]

Dus jij wil de regels zodanig verruimen, zodat men feitelijk geen handhavers meer nodig heeft? Anarchie dus?
Nee ik wil die taken terug naar opgeleide politie mensen en geen half om half boa die niet genoeg opgeleid zijn ervoor.
Dus meer politie agenten als het nodig is dan maar.
pi_193255316
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Er zijn ook zat agenten die te dik zijn of hun tijd uitzitten tot aan hun pensioen. Als je een stok hebt om mee te slaan dan komen ze misschien in beweging.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:24:12 #122
475986 Briqq
Worth fighting for
pi_193255349
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Nee ik wil die taken terug naar opgeleide politie mensen en geen half om half boa die niet genoeg opgeleid zijn ervoor.
:Y ^O^
pi_193255377
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:21 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Er zijn ook zat agenten die te dik zijn of hun tijd uitzitten tot aan hun pensioen. Als je een stok hebt om mee te slaan dan komen ze misschien in beweging.
Owh aangezien dm nog niet lukt :D

Mail mij eens ff op kreetjenl@gmail.com
Kan die wel gewoon posten hier want was toch speciaal voor dit forum gemaakt.

Ff nog wat USA vragen enzo heb ik wel voor je ;)
Of kletsen :). Scheelt weer wachten totdat je wel DM kunt sturen :P
Als je wil hoor ;)
pi_193255397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:19 schreef kree het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook gebruik het als kweekvijver maar dan enkel met parkerrboetes, vuil verkeerd aanbieden en hondenpoep etc. Deze echte handhaverstaken moet je aan de politie overlaten.
pi_193255509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:27 schreef OneChicago het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook gebruik het als kweekvijver maar dan enkel met parkerrboetes, vuil verkeerd aanbieden en hondenpoep etc. Deze echte handhaverstaken moet je aan de politie overlaten.
Yup wij zijn het wel eens, het kan dus wel, maar je moet ze echt dus niet gaan bewapenen denk. En idd voor kleine dingetjes enzo handhaving ok. Maar meer als dat ook niet. Dan roepen ze er maar politie bij. Of draag bodycam enzo dat soort dingen. Maar niet meer als dat.
En dat is niet eens omdat ik er zo onwijs problemen mee zou hebben, maar voor hun eigen veiligheid mss nog wel meer.

Gewoon niet doen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')