maar jij bent wel welkom hoor straniquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeeland is de enige provincie waar ik nooit ben geweest dus aan mij ligt het niet!
Zeg, ik ben half Zeeuws en niks koppig hoorquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar jij bent wel welkom hoor strani
Haha snap ik wel! Maar kan geen kwaad om alvast maar even te kijken natuurlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef MMF93 het volgende:
Ik vind het steeds spannender worden om op Funda te kijken, omdat wij ook echt willen gaan verhuizen. Maar dat hangt dus allemaal af van hoe snel ik een baan vind. En er staan echt zulke gave huizen op al, plus ik wil echt héél graag weg hier, dus ik word er alleen maar heel erg ongeduldig van
Echt nooit?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeeland is de enige provincie waar ik nooit ben geweest dus aan mij ligt het niet!
Ben jij half Zeeuws!?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zeg, ik ben half Zeeuws en niks koppig hoor. En je kan wel zeggen dat ik wel koppig ben maar ik hou toch wel vol dat ik dat niet ben
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]Dan zet ik het bovenaan m'n wishlist van bestemmingen!
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze: https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/score
Huhquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/score
Zie jou eens even op 21 staan!
Nooit nee! In de 17 jaar die ik in Nederland had lag Zeeland blijkbaar nooit op de route.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt nooit?![]()
Ik ben echt overal wel geweest
Haha jij scoort als een malle ergens in en weet niet waarvoorquote:
Als je vol Zeeuws bent, ben je en koppig en gierigquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zeg, ik ben half Zeeuws en niks koppig hoor. En je kan wel zeggen dat ik wel koppig ben maar ik hou toch wel vol dat ik dat niet ben
Strani RELAX!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij half Zeeuws!?
Kan ik álles weer aanpassen in m'n excel!!
Ja jeetje Jobi ik heb al die informatie van iedereen hier en er lopen lijntjes met virtuele punaises en zo en als iets dan niet klopt dan stort het hele kaartenhuis in!quote:
Jaa precies dat zijn we eigenlijk al een jaar of 2 aan het doen, dus inmiddels zijn we er best over uit wat we willen, wat we niet willen, waar we willen wonen en waar we vooral niet willen wonenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha snap ik wel! Maar kan geen kwaad om alvast maar even te kijken natuurlijk!Ook gewoon om te kijken wat jullie een beetje fijn vinden qua huis, omgeving, etc.
Ja kan me ook wel voorstellen dat als je er verder niet echt wat te zoeken hebt, dat niet snel een provincie is waar je dan toevallig ook doorheen komt.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit nee! In de 17 jaar die ik in Nederland had lag Zeeland blijkbaar nooit op de route.
Ik weet het ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha jij scoort als een malle ergens in en weet niet waarvoor![]()
Niet dat wij er al achter zijn hoor
Dat sowiesoquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat Haags op 1 staat geeft wel aan dat het echt een kwaliteitslijst is
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja het feit dat Haags op 1 staat geeft wel aan dat het echt een kwaliteitslijst is
Ja maar Drenthe, andere eind van de wereld, uren reizen om iedereen te zien.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat daar huizen zijn die wél betaalbaar zijn met jouw hypotheek en daar zitten ook wel hele toffe optrekjes tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |