Ja dat is dan lastig inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:56 schreef Cee het volgende:
Ik roep echt al vijf jaar dat ik graag een huisje met een tuin wil, en nu wil ik dat meer dan ooit na 13 jaar vijfhoog met balkon op het noorden maar dan moet ik óf
A. In een ghettobuurt wonen in een griebushok
B. Rijke vent zoeken, hoeft eigenlijk niet eens rijk te zijn, als je met z’n tweeën bent dan smijten banken nog graag geld jouw kant op (alsof stelletjes nooit uit elkaar gaan), samenwonen, wel eisen dat ik controle houd over wat er op tv komt, tenzij de huisgenoot kaliber Tommetje Leeb is, dan wordt er geen tv gekeken.
Ja heel vaakquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Cee het volgende:
Kijken jullie soms ook voor de gein op funda naar stikdure grachtenpanden om te zien wat voor interieur achter zo’n miljoenenhuis zit, of juist naar grote ghetto hokken om te beseffen dat je zelf toch best fijn woont?
Ik wel.![]()
Ik kijk trouwens ook soms naar huizen elders in Nederland die wél betaalbaar zijn met mijn hypotheek en daar zitten ook wel hele toffe optrekjes tussen maar ja, waarom zou ik ineens naar Drenthe willen.
Ja herkenbaar welquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Cee het volgende:
Kijken jullie soms ook voor de gein op funda naar stikdure grachtenpanden om te zien wat voor interieur achter zo’n miljoenenhuis zit, of juist naar grote ghetto hokken om te beseffen dat je zelf toch best fijn woont?
Ik wel.![]()
Ik kijk trouwens ook soms naar huizen elders in Nederland die wél betaalbaar zijn met mijn hypotheek en daar zitten ook wel hele toffe optrekjes tussen maar ja, waarom zou ik ineens naar Drenthe willen.
Oh ja dat gekke huis dat laatst werd gepost hierquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja heel vaakFunda is echt een hobby
En vooral frustratie over hoe weinig smaak mensen met veel geld hebben
Ik ben altijd bang als ik zoiets zou posten er hier (of elders) iemand reageert met “hé, daar wonen m’n ouders”.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat gekke huis dat laatst werd gepost hierMet die rare badkamer en lelijke trap en allemaal gekke beelden
Was nog meer dan een miljoen ook.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang als ik zoiets zou posten er hier (of elders) iemand reageert met “hé, daar wonen m’n ouders”.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang als ik zoiets zou posten er hier (of elders) iemand reageert met “hé, daar wonen m’n ouders”.
Omdat daar huizen zijn die wél betaalbaar zijn met jouw hypotheek en daar zitten ook wel hele toffe optrekjes tussen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:03 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Momo het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/score
Ik ben een kwaliteitsuser op plek 51
Jee wat betaal je veel Momoquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik sta nu 7 jaar ingeschreven voor Gelderse Vallei regio. Ik laat die maar gewoon lopen voor 15 euro per jaar. Ook al zit ik nu in vrije sector. Mocht er iets gebeuren in geval dan.
Als ik mijn baan zou verliezen en niet meteen iets nieuws zou vinden, zou ik de woonkosten van 1050+450 euro(dat is inclusief servicekosten, gas, water en licht) niet meer kunnen betalen hoor.
Ik heb 'm vorige keer denk ik gemist. Ik vind het wel mooiquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Die kans lijkt me héél klein Cee!
Dit was 'm trouwens:
https://www.funda.nl/koop(...)rk-52-h-en-i/#foto-1
Ja da's waar, al mijn posts zijn puur kwaliteit natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Is op score he, scheelt dat jij geen 20 baggertopics per dag opent
Ik kan niet anders, sociale huur verdien ik net te veel voor.quote:
Netjes hoor!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:25 schreef Momo het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/score
Ik ben een kwaliteitsuser op plek 51
Ja dat is echt kutquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan niet anders, sociale huur verdien ik net te veel voor.
Vrije sector woningen van 700-800 euro kaal zijn te gewild in de randstad.
Ik mag niet kopen vanwege mijn grote studieschuld.
Het huis van mijn ouders zien jullie elke week een stukje van, dus dat zal ook wel herkenbaar genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:26 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Ik weet vrij zeker dat het huis van mijn ouders echt niet bijzonder genoeg is om hier gepost te worden, dus voor mij hoef je niet bang te zijn
Is sowieso wel rot, want nu kun je ook niet extra veel aflossen om extra snel van die studieschuld af te zijnquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kan niet anders, sociale huur verdien ik net te veel voor.
Vrije sector woningen van 700-800 euro kaal zijn te gewild in de randstad.
Ik mag niet kopen vanwege mijn grote studieschuld.
Ja die serre is inderdaad wel leuk, met die planten enzoquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige keer denk ik gemist. Ik vind het wel mooiWel een onmogelijke indeling
![]()
MAAR DIE SERRE![]()
![]()
O_
![]()
![]()
![]()
En er is een gekke deur bij de keuken
Het einde der tijden nadert!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
Komt op dit moment vanaf ze zee hier een enorme wolk deze kant op geroldEcht out of nowhere, zit er heel apart uit. Hij hangt echt direct op de zee.
Je weet niet...quote:
Ik vind mijn theorie leukerquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm misschien zit de stoppenkast daar?
Ja, zitten toch allemaal andere bomen voorquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die serre is inderdaad wel leuk, met die planten enzoAl ben ik dan altijd wel paniekerig voor teveel inkijk. Ik wil niet bekeken worden terwijl ik thuis zit
![]()
Ik vind vooral die badkamer lelijk en de trap. En die rare beelden (dat duikende mens onder dat doorzichtige plafond).
Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zitten toch allemaal andere bomen voorEn is aan de achterkant, inkijk zal wel meevallen
![]()
Oh, ik vind dat soort statementpieces juist wel tofAls je dan zo'n huis hebt, hoort er ook wel een beetje kunst bij hoor
Thanks, het is helemaal nieuwquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is echt kutIk vind het ook wel veel, maar vind het er ook heel mooi uitzien wat we soms zien bij Houseparty
Niet zo doemdenken jij!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, tót blijkt dat die andere wereld vol zit met nazi's!
Ja dat is dan ook een concessie die je liever niet doet natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks, het is helemaal nieuw![]()
Maar onder de 1000 euro is hier nu vrijwel niet te doen voor een appartement(50 m2+)tenzij in wel echt een achterstandswijk als Schilderswijk of Laakkwartier
Ja het is vicieuze cirkel. Een maat van mij heeft geen studieschuld en wou ook kopen. Hij heeft een vergelijkbare baan als mij. Maar kreeg ook geen hypotheek vanwege gezondheidsproblemen dat hij heeft met zijn nieren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Is sowieso wel rot, want nu kun je ook niet extra veel aflossen om extra snel van die studieschuld af te zijn
Ik denk dat ik weer eens aan The Sims 3 ga. Ik wil nou een complex bouwen met vier verschillende appartementen en gemeentelijke ruimtes.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
Deze vind ik ook tof![]()
[ afbeelding ]
In dit bazenhuis
OMG BOOHHHquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
In dit bazenhuis
Wat stomquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is vicieuze cirkel. Een maat van mij heeft geen studieschuld en wou ook kopen. Hij heeft een vergelijkbare baan als mij. Maar kreeg ook geen hypotheek vanwege gezondheidsproblemen dat hij heeft met zijn nieren.
Jaa echt hèquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OMG BOOHHH![]()
![]()
![]()
Dat spa-complex met dat grote zwembad![]()
Die inloopkast!
Ah! Verklaart een hoopquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb The Man in the High Castle gezien
Ik moet een miljonair versieren, echtquote:
Pareltje weer hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
De wereld is mijn uitloopkast.
/Poetry mode
Jij wil niet in een serre bekeken worden, maar wel in een bad?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
OMG en dat grote bad bij al die ramen dat je lekker van het uitzicht kan genieten ondertussen
Dat is op een bovenverdieping, dat is lastiger inkijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij wil niet in een serre bekeken worden, maar wel in een bad?![]()
Wowquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
In dit bazenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |