Het einde der tijden nadert!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:31 schreef Strani het volgende:
Komt op dit moment vanaf ze zee hier een enorme wolk deze kant op geroldEcht out of nowhere, zit er heel apart uit. Hij hangt echt direct op de zee.

Je weet niet...quote:

Ik vind mijn theorie leukerquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm misschien zit de stoppenkast daar?

Ja, zitten toch allemaal andere bomen voorquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die serre is inderdaad wel leuk, met die planten enzoAl ben ik dan altijd wel paniekerig voor teveel inkijk. Ik wil niet bekeken worden terwijl ik thuis zit
![]()
Ik vind vooral die badkamer lelijk en de trap. En die rare beelden (dat duikende mens onder dat doorzichtige plafond).

Laten we het hopenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, zitten toch allemaal andere bomen voorEn is aan de achterkant, inkijk zal wel meevallen
![]()
Oh, ik vind dat soort statementpieces juist wel tofAls je dan zo'n huis hebt, hoort er ook wel een beetje kunst bij hoor

Thanks, het is helemaal nieuwquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat is echt kutIk vind het ook wel veel, maar vind het er ook heel mooi uitzien wat we soms zien bij Houseparty

Niet zo doemdenken jij!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, tót blijkt dat die andere wereld vol zit met nazi's!

Ja dat is dan ook een concessie die je liever niet doet natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Thanks, het is helemaal nieuw![]()
Maar onder de 1000 euro is hier nu vrijwel niet te doen voor een appartement(50 m2+)tenzij in wel echt een achterstandswijk als Schilderswijk of Laakkwartier

Ja het is vicieuze cirkel. Een maat van mij heeft geen studieschuld en wou ook kopen. Hij heeft een vergelijkbare baan als mij. Maar kreeg ook geen hypotheek vanwege gezondheidsproblemen dat hij heeft met zijn nieren.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Is sowieso wel rot, want nu kun je ook niet extra veel aflossen om extra snel van die studieschuld af te zijn

Ik denk dat ik weer eens aan The Sims 3 ga. Ik wil nou een complex bouwen met vier verschillende appartementen en gemeentelijke ruimtes.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
Deze vind ik ook tof![]()
[ afbeelding ]
In dit bazenhuis

OMG BOOHHHquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
In dit bazenhuis

Wat stomquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja het is vicieuze cirkel. Een maat van mij heeft geen studieschuld en wou ook kopen. Hij heeft een vergelijkbare baan als mij. Maar kreeg ook geen hypotheek vanwege gezondheidsproblemen dat hij heeft met zijn nieren.

Jaa echt hèquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OMG BOOHHH![]()
![]()
![]()
Dat spa-complex met dat grote zwembad![]()
Die inloopkast!

Ah! Verklaart een hoopquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb The Man in the High Castle gezien

Ik moet een miljonair versieren, echtquote:

Pareltje weer hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
De wereld is mijn uitloopkast.
/Poetry mode

Jij wil niet in een serre bekeken worden, maar wel in een bad?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:42 schreef Aoibhin het volgende:
OMG en dat grote bad bij al die ramen dat je lekker van het uitzicht kan genieten ondertussen

Dat is op een bovenverdieping, dat is lastiger inkijkenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij wil niet in een serre bekeken worden, maar wel in een bad?![]()

Wowquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
In dit bazenhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |