Haha okee, maar tochquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is op een bovenverdieping, dat is lastiger inkijken![]()
En BOOHHH ik zie nu pas die jacuzzi buitenEn dat schattige buitenhuisje
Ik kan wel 5 euro missen!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
Kunnen we niet allemaal wat bijleggen en van dat huis onze DOEZEPWAA Gouden Kooi maken?
Jaaaa kun je ook een bootje nemen enzoquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha okee, maar toch![]()
Jaaa en aan het water![]()
![]()
Jaaa zo komen we er wel!quote:
Ja dat is niet zo slim he?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
3 x raden welke dag ik uitkoos om weer eens naar ouderlijk huis in zeeland te gaan na een paar maanden
Ja ik snap er ook niet heel veel van eigenlijk. Heeft met heel veel factoren te maken volgens mij.quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die userscores nou op gebaseerd zijn. En ik zeg dat niet alleen maar omdat mijn score teleurstellend laag is.
Maar wel voornamelijk.
(@:Em31 zie jou eens hoog op die lijst staan)
Volgende week dinsdagquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
3 x raden welke dag ik uitkoos om weer eens naar ouderlijk huis in zeeland te gaan na een paar maanden
JA VANDAAGquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag
28 September
Vandaag
Woooooooooh dit huisquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:37 schreef Meke het volgende:
Deze vind ik ook tof![]()
[ afbeelding ]
In dit bazenhuis
Ik zei al tegen mijn moeder ik kan misschien beter morgenochtend ko-quote:
Ik stem voorquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:45 schreef Aoibhin het volgende:
Kunnen we niet allemaal wat bijleggen en van dat huis onze DOEZEPWAA Gouden Kooi maken?
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:47 schreef skysherrif het volgende:
Aardig huisje, ik kan misschien ook wel 10 euro per maand missen!
Die koppige Zeeuwen ook altijd hèquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn moeder ik kan misschien beter morgenochtend ko-
WE HEBBEN OP JE GEREKEND NOAH JE KOMT MAAR
oh oke :s
Ah dan is het vooral je moeders schuld natuurlijk!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mijn moeder ik kan misschien beter morgenochtend ko-
WE HEBBEN OP JE GEREKEND NOAH JE KOMT MAAR
oh oke :s
Respect dat je zo'n gewaagde gok durfde te makenquote:Op donderdag 21 mei 2020 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei die had ik dan nog nét goed geraden zeg
Wie waar wat voor lijst?quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:46 schreef Strani het volgende:
Ik snap nog steeds niet waar die userscores nou op gebaseerd zijn. En ik zeg dat niet alleen maar omdat mijn score teleurstellend laag is.
Maar wel voornamelijk.
(@:Em31 zie jou eens hoog op die lijst staan)
Zeeland is de enige provincie waar ik nooit ben geweest dus aan mij ligt het niet!quote:Op donderdag 21 mei 2020 15:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Koppige toeristen die naar zeeland komen vooral
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |