SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Okay ja dat zijn wel dingetjes inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Denk ik wel, voorlopig nog geen reden om weg te gaanMaar kan me wel voorstellen dat er op een gegeven moment een aantal dingen zijn waardoor ik weg wil
![]()
Zoals dat ik nu over de gang moet om naar de wc te gaan enzo![]()
En geen oven hebben
Ik denk wel dat die negen provinciën net zo sterk kunnen samenwerken als de EU, jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zag ik net serieus langskomen op twitterGreda Greda
Ja allemaal niet heel erg hoor, maar als ik op een gegeven moment bijvoorbeeld wel voor sociale huur in aanmerking kom (hoewel ik wellicht/hopelijk daar qua salaris boven ga zittenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay ja dat zijn wel dingetjes inderdaad
Ja die zijn heel leuk jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa ben ik ook heel blij mee hoor, maar hofjes![]()
![]()
Sta je wel op meerdere plekken ingeschreven voor sociale huur? Wachtrij is echt jaren lang overal.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja allemaal niet heel erg hoor, maar als ik op een gegeven moment bijvoorbeeld wel voor sociale huur in aanmerking kom (hoewel ik wellicht/hopelijk daar qua salaris boven ga zitten), heb je daar ineens ook wel heel mooie opties
Logisch. Of als een toekomstige vriend toevallig een chefkok is, ja dan kan je niet met een plek zonder oven aan komen zetten natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja allemaal niet heel erg hoor, maar als ik op een gegeven moment bijvoorbeeld wel voor sociale huur in aanmerking kom (hoewel ik wellicht/hopelijk daar qua salaris boven ga zitten), heb je daar ineens ook wel heel mooie opties
Och hemelquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zag ik net serieus langskomen op twitterGreda Greda
Was van een geel hesje account die alles geweldig vind van PVV en FVD, tenzij hij al maanden in een complot zit.quote:
Ja Leiden en Utrecht nuquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Sta je wel op meerdere plekken ingeschreven voor sociale huur? Wachtrij is echt jaren lang overal.
Neeeeeequote:Op donderdag 21 mei 2020 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Was van een geel hesje account die alles geweldig vind van PVV en FVD, tenzij hij al maanden in een complot zit.
Oeh ja gezellig richting Utrecht!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Leiden en Utrecht nuMaar allebei nog maar net, wat echt kut is, want heb me in 2008 al in Leiden ingeschreven, maar laten verlopen toen ik weer naar Twente ging
Mijn onderbuurman is een kok, en dat zou je ECHT NIET zeggen als je zijn keuken zietquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch. Of als een toekomstige vriend toevallig een chefkok is, ja dan kan je niet met een plek zonder oven aan komen zetten natuurlijk.
Dat lijkt me in jouw stulpje nu best krap inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:27 schreef Meke het volgende:
Of misschien ga ik wel samenwonen ofzo, dan ga ik hier ook weg
Jaaaquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh ja gezellig richting Utrecht!Hier hebben we ook hofjes!
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat lijkt me in jouw stulpje nu best krap inderdaad
In een fietsenhok hoe danquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman is een kok, en dat zou je ECHT NIET zeggen als je zijn keuken zietIk kan wel een keer proberen stiekem een foto te maken
(Zijn keuken is sowieso raar, midden in ons fietsenhok
)
Oh haha, bijzonder welquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn onderbuurman is een kok, en dat zou je ECHT NIET zeggen als je zijn keuken zietIk kan wel een keer proberen stiekem een foto te maken
(Zijn keuken is sowieso raar, midden in ons fietsenhok
)
Ik sta nu 7 jaar ingeschreven voor Gelderse Vallei regio. Ik laat die maar gewoon lopen voor 15 euro per jaar. Ook al zit ik nu in vrije sector. Mocht er iets gebeuren in geval dan.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja Leiden en Utrecht nuMaar allebei nog maar net, wat echt kut is, want heb me in 2008 al in Leiden ingeschreven, maar laten verlopen toen ik weer naar Twente ging
In Canterbury had ik een appartement op de begane grond en op de bovenverdieping zat nog een ander appartement. Zelfde oppervlak.quote:
Haha ja heel bijzonderquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In een fietsenhok hoe dan![]()
Maar op zich zie je dat wel vaker bij koks. Die hebben zelf vaak genoeg heel eenvoudige keukens.
Ik ben een gemiddelde kokkin maar ik heb straks wel een (woon-)keuken van ruim 30 m2quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In een fietsenhok hoe dan![]()
Maar op zich zie je dat wel vaker bij koks. Die hebben zelf vaak genoeg heel eenvoudige keukens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |