Ja maar dan heb je wel lekker koele voeten met al dat zeewater om je heen!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat kan niet want door de droogte breken hier de dijken door, dusja.
Oh nee sorry we moeten ook niet zeuren!
Ik denk wel dat ik dan weer naar Twente kom hoor, @Arizonaquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je wel lekker koele voeten met al dat zeewater om je heen!
En die zetten allemaal keihard Julio Iglesias op de speaker natuurlijk en gaan in enorme families met zelf meegenomen stoelen en een tafel dat héle strand bezetten. En allemaal praten alsof de rest van hun gezelschap een kilometer van ze af zit.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja hallooooooo laat me niet wegjagen door een stelletje Spanjolen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik dan weer naar Twente kom hoor, @:Arizona
quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:06 schreef Strani het volgende:
[..]
En die zetten allemaal keihard Julio Iglesias op de speaker natuurlijk en gaan in enorme families met zelf meegenomen stoelen en een tafel dat héle strand bezetten. En allemaal praten alsof de rest van hun gezelschap een kilometer van ze af zit.
Zit die kuilketen niet een beetje aan de verkeerde kant, gezien waar het water vandaan komt?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
Gelukkig woon ik tussen een kuilketen in die al het water gewoon op gaan vangen. Ik zit safe!
Dit is precíes hoe zwaartekracht werkt bij kuilenquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
Gelukkig woon ik tussen een kuilketen in die al het water gewoon op gaan vangen. Ik zit safe!
Alle 46 miljoen!?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Kun je ze niet even tijdig opsluiten in je kelder nu de Noren er niet meer zijn?
Ja maar dan verhuis ik gewoon tijdig even een stukkie naar het Oosten!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zit die kuilketen niet een beetje aan de verkeerde kant, gezien waar het water vandaan komt?
quote:
Nou, maar goed dat je je ingeschreven hebt danquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar dan verhuis ik gewoon tijdig even een stukkie naar het Oosten!
Ja toch?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is precíes hoe zwaartekracht werkt bij kuilen
Ja toch!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, maar goed dat je je ingeschreven hebt dan
Maar is het niet over sociale huur?quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch!Heb de dorpies in de kuilketen ook aangekruist. Moet ik die wel ooit kunnen betalen, maar ach, detail
Maar waar je nu zit lijkt me ook wel een heel mooi plekje trouwens.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:11 schreef Meke het volgende:
In Leiden kwam er op een gegeven moment echt een heel mooi hofwoninkje voorbij![]()
Maarja daar kwam ik niet door met twee weken inschrijftijd en drie keer zoveel aanmeldingen als normaal
Is ook, en het is nog mooier dan wat jullie weten maar dan weet heel FOK! waar ik woonquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar waar je nu zit lijkt me ook wel een heel mooi plekje trouwens.
Heb je straks half VBL leuzen aan het scanderen bij je in de straat.quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Is ook, en het is nog mooier dan wat jullie weten maar dan weet heel FOK! waar ik woon
Precies, je weet maar nooit wie er meelurktquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je straks half VBL leuzen aan het scanderen bij je in de straat.
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Precies, je weet maar nooit wie er meelurkt
Je huidige plekje ziet er ook prima uit!quote:Op donderdag 21 mei 2020 14:11 schreef Meke het volgende:
In Leiden kwam er op een gegeven moment echt een heel mooi hofwoninkje voorbij![]()
Maarja daar kwam ik niet door met twee weken inschrijftijd en drie keer zoveel aanmeldingen als normaal
Jaa ben ik ook heel blij mee hoor, maar hofjesquote:Op donderdag 21 mei 2020 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je huidige plekje ziet er ook prima uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |