Lastig, nog 4 jaar lachen of een echte president de komende 4 jaar.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo gelachen met het nieuws dan nu met Trump. Nog 4 jaar gaarne
Nah, als er toch een crisis komt, doe dan maar 4 jaar lachen en USA door het afvoerputje naar het riool spoelenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Lastig, nog 4 jaar lachen of een echte president de komende 4 jaar.
De wereld kapot makenquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zelden zo gelachen met het nieuws dan nu met Trump. Nog 4 jaar gaarne
Obama geen Amerikaan? HAHAHAHAquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:05 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
Obama
niet eens een Amerikaan
uiteraard niet, met zijn vals geboortecertificaatquote:
Geloven mensen dit echt?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
uiteraard niet, met zijn vals geboortecertificaat
wacht maar, zal uiteindelijk de meest corrupte president ooit worden
Je moeder is pas een echte schandequote:Op woensdag 20 mei 2020 20:10 schreef JANdeDERDE het volgende:
The Great White Hope.
Hussein was echt een schande voor de westerse wereld.
Vind ik ietwat rigoureus.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik hoop dat ze hier de hele boel komen plat bombarderen.
Ruimt wel mooi op, op naar de 4 miljard mensenquote:
You ain't gonna do shit en Trump ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef epicbeardman het volgende:
Trump 2020![]()
KONING!
Oh wat zie ik graag Amerika dat ons Europa aanvalt en het overneemt, eindelijk af van die EU meuk.
Trump Make Europe Great Again PleaseBuild the wall around Spain and Ukraine!
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef RTR het volgende:
[..]
You ain't gonna do shit en Trump ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je op looks moet afgaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:25 schreef epicbeardman het volgende:
Oh en Michelle Obama is een transgender.
Ze is geboren Als Micheal
Gewoon een harde plaat G waarom de haatquote:
TRANSGENDER MICHAEL "obama"quote:
Bij gebrek aan beter zal dat wel gebeuren jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Omdat ie een mongool is die denkt dat ie diep is. Dat sijpelde al eerder door met zijn jankplaatje over zinloos geweld en zogenaamd diepzinnige kamervragen, maar nu is ie ook nog eens compleet van de rails af met complottheorieën en verering van Trump en Baudet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gewoon een harde plaat G waarom de haat
Vuile NSB'er. Mensen als jij moeten ze tegen de muur zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef epicbeardman het volgende:
Trump 2020![]()
KONING!
Oh wat zie ik graag Amerika dat ons Europa aanvalt en het overneemt, eindelijk af van die EU meuk.
Typt dat lastig met de penis van Trump in je mond?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Obama houdt van BBC. Net zoals moeders.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:33 schreef RTR het volgende:
Jezus Christus, juist ja de vrouw van Obama is een transgender![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat lijkt me heerlijk. Ik zal vanavond nog een trip naar Amerika maken voor Trumpquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Typt dat lastig met de penis van Trump in je mond?
Mooi man, ben blij dat je uiteindelijk een partner hebt weten te vinden. Zal vast niet makkelijk geweest zijn voor je.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me heerlijk. Ik zal vanavond nog een trip naar Amerika maken voor TrumpVIEZE HOMOFOOB! reported
Net zoals Obama hou ik wel van een dikke orangemanbad penis in mijn mondje. Obama huilie huilie doen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Mooi man, ben blij dat je uiteindelijk een partner hebt weten te vinden. Zal vast niet makkelijk geweest zijn voor je.
Qua niveau pas je wel bij Trumpquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Net zoals Obama hou ik wel van een dikke orangemanbad penis in mijn mondje. Obama huilie huilie doen.
Leuk toch om te zien hoe boos mensen op Trump worden? zeker het homostel Obama, die niet eens echte amerikanen zijn. Birthcertificate where are you Obama. Samen met sleepy creepy molester Biden nu boos op Trump.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:35 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Vuile NSB'er. Mensen als jij moeten ze tegen de muur zetten.
hij weet waar de monies zit broquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Omdat ie een mongool is die denkt dat ie diep is. Dat sijpelde al eerder door met zijn jankplaatje over zinloos geweld en zogenaamd diepzinnige kamervragen, maar nu is ie ook nog eens compleet van de rails af met complottheorieën en verering van Trump en Baudet.
Stel hé, jij bent een Amerikaan met een gemiddeld salaris. Zou je dan blij zijn met Trump?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:53 schreef epicbeardman het volgende:
Obama die kreeg een nobel prijs van vrede omdat hij een kleurtje heeft hahaha
Neger omdat het moet noemen we dat!
Zelfs de oud directeur heeft er spijt van om deze Oboemmer een prijs te geven omdat ie een kleurtje heeft
https://nos.nl/artikel/20(...)rijs-voor-obama.html
Gelukkig is Melania wel een “echte” Amerikaanse!quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Leuk toch om te zien hoe boos mensen op Trump worden? zeker het homostel Obama, die niet eens echte amerikanen zijn. Birthcertificate where are you Obama. Samen met sleepy creepy molester Biden nu boos op Trump.
[ afbeelding ]
Waarom niet? de economie was booming voor corona virus? nog nooit zo veel met afro-american afkomst aan het werk sinds decennia. Een president die opkomt voor zijn eigen volk in plaats van Saudi Arabie of welk land dan ook.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef RTR het volgende:
[..]
Stel hé, jij bent een Amerikaan met een gemiddeld salaris. Zou je dan blij zijn met Trump?
Ik snap sowieso al die Nederlandse Trump supporters niet, hoeveel invloed heeft de beste man op hun dagelijks leven?quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:14 schreef RTR het volgende:
[..]
Stel hé, jij bent een Amerikaan met een gemiddeld salaris. Zou je dan blij zijn met Trump?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik snap sowieso al die Nederlandse Trump haters niet, hoeveel invloed heeft de beste man op hun dagelijks leven?
quote:
Minimaal 40 miljoen werklozen EXTRA. Wat gaat het toch fantastischquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom niet? de economie was booming voor corona virus? nog nooit zo veel met afro-american afkomst aan het werk sinds decennia. Een president die opkomt voor zijn eigen volk in plaats van Saudi Arabie of welk land dan ook.
Stoppen met de oorlogen, vrede met noord korea, leider van ISIS dood. Stimulus checks. Kekke quotes in het nieuws richting SJW media. Mooi man.
Ik heb mijn zorgverzekering de afgelopen 10 jaar niet hoeven te gebruiken dat zou onder Trump ook niet zijn gebeurd dus. Obamacare was al helemaal een flop.
Och och iemand heeft ook wat gelezen op reddit hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:23 schreef RTR het volgende:
[..]
Minimaal 40 miljoen werklozen EXTRA. Wat gaat het toch fantastisch![]()
![]()
Elke Amerikaan heeft toegang tot goede zorg niemand hoeft zich zorgen te maken![]()
Mattiequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Ow, je bent daar van op de hoogte?
Anyway, check het Derksen painttopic wat dit onderwerp betreft.
TRUMPGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef RTR het volgende:
Ik zie dat steeds vaker hier![]()
![]()
Die man schijt elke dag weer iets uit wat kant nog wal raakt![]()
![]()
Zo was er een filmpje opgedoken dat hij blij is met het aantal besmettingen. Wat een totaalmongool!
Obama![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij valt allang niet meer serieus te nemenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
TRUMPGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij al helemaal niet met dat Obama gelulquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:33 schreef RTR het volgende:
[..]
Jij valt allang niet meer serieus te nemen
Doe ff hetzelfde met Trump. Stel hé, jouw zoon komt om bij een bombardement, onschuldig slachtoffer. Onder Obama moest dit gemeld worden, Trump heeft die 'verplichting' afgeschaft net zoals het pandemie-team wat Obama had opgezet.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:29 schreef epicbeardman het volgende:
Ah @:RTR moet zijn lefties er bij halen hoor want anders kan hij het niet meer aan. Gossie.
Obama was corrupter dan Trump.
#obamagate
Obama heeft er met operation Fast & Furious voor gezorgt dat er wapens in de handen kwamen van Mexicaanse Cartels
Obama heeft er voor gezorgd dat ISIS kon ontstaan. Dit deed hij om "Assad" weg te krijgen, maar pakte helaas verkeerd uit haha. Who would have guessed that.
Obama gaf iran nog eventjes snel voordat hij uit het huis was de bevroren assets terug. (twv meer dan 100miljard)
Kan nog wel ff doorgaan! maar is allemaal wel te vinden online
Hahahaha ga toch heen man intense kneus met je blinde adoratiequote:Op woensdag 20 mei 2020 21:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij al helemaal niet met dat Obama gelul
Obama was diegene die iedereen dood maakte met onbemande drones, echte warcrimes heeft Obama op zich geweten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef RTR het volgende:
[..]
Doe ff hetzelfde met Trump. Stel hé, jouw zoon komt om bij een bombardement, onschuldig slachtoffer. Onder Obama moest dit gemeld worden, Trump heeft die 'verplichting' afgeschaft net zoals het pandemie-team wat Obama had opgezet.
Slaap lekker
Onder Trump is het aantal drone-aanvallen verdubbeldquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama was diegene die iedereen dood maakte met onbemande drones, echte warcrimes heeft Obama op zich geweten.
Meer dan 200 burger doden en 40 kinderen op zich geweten die engnek! laat Obama zijn dochters ook betasten door Creepy Biden?
Ditquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:39 schreef Solid-Snake het volgende:
Vooral doorgaan met een leider adoreren die zegt dat je bleekmiddel moet drinken als anti corona middel
Dit is ook weer zo'n bullshit he, want deze regel is pas ingegaan in 2016 en wat gebeurde toen? Obama moest eindelijk weg.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:35 schreef RTR het volgende:
[..]
Doe ff hetzelfde met Trump. Stel hé, jouw zoon komt om bij een bombardement, onschuldig slachtoffer. Onder Obama moest dit gemeld worden, Trump heeft die 'verplichting' afgeschaft net zoals het pandemie-team wat Obama had opgezet.
Slaap lekker
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n bullshit he, want deze regel is pas ingegaan in 2016 en wat gebeurde toen? Obama moest eindelijk weg.
The 2016 executive order was brought in by then-President Barack Obama, who was under pressure to be more transparent.
Oh wat is die Oboema toch een goedheilig man!
Obama was een neger omdat het moet, geef het maar toe. Weet je zelf diep in je hart ook. Er moest gewoon een black president komen.quote:
waarschijnlijk nog moslim ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama was een neger omdat het moet, geef het maar toe. Weet je zelf diep in je hart ook. Er moest gewoon een black president komen.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama was een neger omdat het moet, geef het maar toe. Weet je zelf diep in je hart ook. Er moest gewoon een black president komen.
ja dat moest hij verbergen anders werd hij nooit gekozenquote:Op woensdag 20 mei 2020 21:47 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog moslim ook
Volgens mij zijn de Nederlandse Trump haters nog heel wat triester. Want die zijn de aankomende 4 jaar nog vies mad dat Trump over de wereld heerst.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:54 schreef Questular het volgende:
Trump fanboys weer aan het schuimbekken
Het zal me werkelijk aan m'n reet roesten.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de Nederlandse Trump haters nog heel wat triester. Want die zijn de aankomende 4 jaar nog vies mad dat Trump over de wereld heerst.
Ja? wil je niet liever je Opa Biden? die aan kleine kinderen zit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk aan m'n reet roesten.
Jouw fixatie op Obama zijn huidskleur is veelzeggend voor waarom je zo geilt op de president van een derdewereldland aan de andere kant van de oceaan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Don't care.quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja? wil je niet liever je Opa Biden? die aan kleine kinderen zit.
Ja man want Trump supporters zijn racistisch en iedereen die Trump stemt is een racist. Hurr durrquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:00 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Jouw fixatie op Obama zijn huidskleur is veelzeggend voor waarom je zo geilt op de president van een derdewereldland aan de andere kant van de oceaan.
Zit hier een echte president bij?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja, Frankrijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit hier een echte president bij?
[ afbeelding ]
Die doen het allemaal slechter qua inwoners dan Trump.quote:
Ah diegene die het islam geweld niet in het gareel houdt of gele vestjes? diegene met de sloppenwijken in parijs en het land waar joden het land verlaten i.v.m. de antisemitisme die sterk aan het toenemen is. Macron is dat toch?quote:
Zij zijn in ieder geval democratisch gekozen, in tegenstelling tot die figuren in Brussel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Die doen het allemaal slechter qua inwoners dan Trump.
Maar ja de fakenews media is links dus Trump, Bolsonaro, Putin, Orban zijn altijd slecht.
Ja en het is ook een walgelijke vent.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ah diegene die het islam geweld niet in het gareel houdt of gele vestjes? diegene met de sloppenwijken in parijs en het land waar joden het land verlaten i.v.m. de antisemitisme die sterk aan het toenemen is. Macron is dat toch?
Dat laatste is wel een terechte klacht ja, maar beetje nuance is wel op z'n plaats.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:33 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Omdat ie een mongool is die denkt dat ie diep is. Dat sijpelde al eerder door met zijn jankplaatje over zinloos geweld en zogenaamd diepzinnige kamervragen, maar nu is ie ook nog eens compleet van de rails af met complottheorieën en verering van Trump en Baudet.
Ook alleen maar omdat USA meer inwoners heeftquote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar ja de fakenews media is links dus Trump, Bolsonaro, Putin, Orban zijn altijd slecht.
Als jij oprecht denkt dat Trump een goede president is hartstikke leuk voor je. Ik vind het een clown of hij nu democraat of republikein is. Bekijk hem eens neutraal zonder politieke voorkeur en zegt mij dan eens of hij geschikt is voor de functie.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit trucje is inmiddels erg achterhaald. Mensen die niet per definitie anti-Trump zijn, decimeren tot hele zielige mensen die alleen maar boos zijn. Leuk als je 12 bent (of geestelijk niet veel verder bent ontwikkeld dan die leeftijdscategorie), dan werkt het wellicht nog. Daarna niet meer.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:36 schreef Hexagon het volgende:
Degenen die Trump zo bewieroken kunnen zijn vooral onzekere mannen met een nogal treurig leven en geven vooral graag de schuld aan anderen. Daarom vinden ze het vooral nodig vinden daarmee mensen die wel positief in het leven staan het leven ook maar zuur te maken en te trollen. Enig verantwoordelijkheidsgevoel of empathie hebben ze verder niet. Trump is wat ze zelf willen zijn. Een narcistische etterbak die alleen maar aan zichzelf denkt.
Dit truukje is pas achterhaald. Stellen dat het een goede president is omdat hij bepaalde door aanhangers zelfverzonnen absurdistische beleidsmaatregelen niet neemt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit trucje is inmiddels erg achterhaald. Mensen die niet per definitie anti-Trump zijn, decimeren tot hele zielige mensen die alleen maar boos zijn. Leuk als je 12 bent (of geestelijk niet veel verder bent ontwikkeld dan die leeftijdscategorie), dan werkt het wellicht nog. Daarna niet meer.
Al meer dan drie jaar lang wordt er vanuit bepaalde hoeken vrijwel non-stop gehuild over Trump. Er zouden verschrikkelijke dingen gebeuren, de rassenwetten zouden weer worden ingevoerd, oorlogen, land kapot, etc. En het gaat maar door. Terwijl de Amerikanen over het algemeen helemaal niet zo ontevreden zijn over hem. De economie liep lekker, minder oorlogszuchtige neigingen, etc.
De coronacrisis wordt nu vol aangegrepen om te doen alsof hij een vreselijk slechte president is, terwijl het een pandemie betreft die niemand onder controle heeft. Het VK, Italië, Spanje, Frankrijk en België zijn samen goed voor zo'n 132.000 doden tot nu toe. Samen zijn de landen goed voor zo'n 247 miljoen inwoners. De VS heeft 92.000 sterfgevallen op 327 miljoen inwoners.
Hij vertoont zeker clownesk gedrag, doet botte en soms zelfs idiote uitspraken, maar het beeld van de totaalidioot die de hele wereld kapot maakt is een infantiele, op niets gebaseerde opvatting.
Je draait het mooi om: ik stel niet dat het een goede president is omdat hij bepaalde absurdistische beleidsmaatregelen niet neemt. Ik zeg dat dat al meer dan drie jaar lang de doemscenario's zijn die je uit bepaalde hoeken hoort om aan te tonen dat het een slechte president/slecht mens zou zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit truukje is pas achterhaald. Stellen dat het een goede president is omdat hij bepaalde door aanhangers zelfverzonnen absurdistische beleidsmaatregelen niet neemt.![]()
Uitstekende economie VS (pre-corona), minder oorlogsdreiging, meer welvaart voor de Amerikanen. Wat zijn die halve waarheden en geroeptoeter in jouw ogen?quote:En ook hier weer wordt nergens onderbouwd wat er precies zo goed is aan het beleid van deze president. Alleen maar een hoop halve waarheden en geroeptoeter.
Die doemscenario's zijn de zelfverzonnen absurdistische maatregelen die gebruikt worden om meneer Trump uit de wind te houden.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:36 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je draait het mooi om: ik stel niet dat het een goede president is omdat hij bepaalde absurdistische beleidsmaatregelen niet neemt. Ik zeg dat dat al meer dan drie jaar lang de doemscenario's zijn die je uit bepaalde hoeken hoort om aan te tonen dat het een slechte president/slecht mens zou zijn.
Minder oorlogsdreiging is een halve waarheid wanneer hij iemand als John Bolton in zijn regering haalt. Ongeveer de meest oorlogszuchtige man die in de VS te vinden was.quote:Uitstekende economie VS (pre-corona), minder oorlogsdreiging, meer welvaart voor de Amerikanen. Wat zijn die halve waarheden en geroeptoeter in jouw ogen?
Het zou me niet zoveel schelen als het niet zo'n machtig land was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
En is iemand druk met de manier waarop dit land, nee sorry, dit hele continent geregeerd wordt?not one soul
Toch is de tegenpartij niet in staat om een betere clown voor te schotelen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Als jij oprecht denkt dat Trump een goede president is hartstikke leuk voor je. Ik vind het een clown of hij nu democraat of republikein is. Bekijk hem eens neutraal zonder politieke voorkeur en zegt mij dan eens of hij geschikt is voor de functie.
Biden is zeker wel beter maar verder een waardeloze kandidaat natuurlijk, die gewoon weg had moeten gaanquote:Op woensdag 20 mei 2020 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch is de tegenpartij niet in staat om een betere clown voor te schotelen.
Niks zo effectief om te laten zien dat je geen racist bent als dezelfde 10 zwarte mensen op je rallies, die shirtjes dragen met '... is geen racist'.quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:02 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja man want Trump supporters zijn racistisch en iedereen die Trump stemt is een racist. Hurr durr
Zoals alle donkeren die op Trump stemmen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij leest ook te veel reddit waar iedereen Trump racist beaamt.
Daar dragen er op deze manier aan bij. Misschien zouden we zelf weer wat macht naar ons toe moeten trekken, maar wij willen liever elkaar de tent uitknokken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zou me niet zoveel schelen als het niet zo'n machtig land was.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit trucje is inmiddels erg achterhaald. Mensen die niet per definitie anti-Trump zijn, decimeren tot hele zielige mensen die alleen maar boos zijn. Leuk als je 12 bent (of geestelijk niet veel verder bent ontwikkeld dan die leeftijdscategorie), dan werkt het wellicht nog. Daarna niet meer.
Al meer dan drie jaar lang wordt er vanuit bepaalde hoeken vrijwel non-stop gehuild over Trump. Er zouden verschrikkelijke dingen gebeuren, de rassenwetten zouden weer worden ingevoerd, oorlogen, land kapot, etc. En het gaat maar door. Terwijl de Amerikanen over het algemeen helemaal niet zo ontevreden zijn over hem. De economie liep lekker, minder oorlogszuchtige neigingen, etc.
De coronacrisis wordt nu vol aangegrepen om te doen alsof hij een vreselijk slechte president is, terwijl het een pandemie betreft die niemand onder controle heeft. Het VK, Italië, Spanje, Frankrijk en België zijn samen goed voor zo'n 132.000 doden tot nu toe. Samen zijn de landen goed voor zo'n 247 miljoen inwoners. De VS heeft 92.000 sterfgevallen op 327 miljoen inwoners.
Hij vertoont zeker clownesk gedrag, doet botte en soms zelfs idiote uitspraken, maar het beeld van de totaalidioot die de hele wereld kapot maakt is een infantiele, op niets gebaseerde opvatting.
Orange county, nabij het strand:quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom niet? de economie was booming voor corona virus? nog nooit zo veel met afro-american afkomst aan het werk sinds decennia. Een president die opkomt voor zijn eigen volk in plaats van Saudi Arabie of welk land dan ook.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Orange county, nabij het strand:
Er wandelen mensen met vlaggen en vaandels.
Waar wetenschaps ontkenning nog steeds op een voetstuk staan.
En iedereen werkt, macdonalds en minimumloon,
Terwijl in parade-pas de wacht wordt gewisseld.
4 Jaar trump er is in die tijd veel bereikt...
Maar wat is nou die heilstaat,
Als er muren omheen staan?
Als je bang en voorzichtig met je mening moet omgaan?
Ach, wat is nou die heilstaat, zeg mij wat is ie waard,
Wanneer iemand die afwijkt voor gek wordt verklaard?
Biden is gelukkig een echte president inderdaadquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:00 schreef Questular het volgende:
[..]
Wie moet volgens jou dan president worden? Trump dom noemen haha, iemand die dom is wint geen presidentschap.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:35 schreef Ezio het volgende:
Kinderachtige ventjes denken gewoon dat ze mensen trollen door Trump te vereren, of ze willen gewoon edgy zijn.
Iedereen met ogen in zijn kop kan zien dat die man schijtdom, kinderachtig, hypocriet en ontzettend ijdel is
Je voelde je aangesproken?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wie moet volgens jou dan president worden? Trump dom noemen haha, iemand die dom is wint geen presidentschap.
Hillary is dom bijvoorbeeld. Die kan niet eens van een schijtdomme Trump winnen, of Biden. Of wie dan ook!
Als Trump meedeed aan verkiezingen in 2008 was Obama nooit president geworden.
Dus omdat hij loopt de trollen op Twitter is hij dom? met deze tactieken wint hij elk Amerikaans hartje en wint hij opnieuw verkiezingen dit jaar.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je voelde je aangesproken?Natuurlijk is hij dom, heb je zijn twitter wel eens bekeken
Bovendien riep iedereen destijds ook dat Bush zo dom was. Die kan hier nog een puntje aan zuigen
Natuurlijk denk je dat hij zit te trollen op twitterquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dus omdat hij loopt de trollen op Twitter is hij dom? met deze tactieken wint hij elk Amerikaans hartje en wint hij opnieuw verkiezingen dit jaar.
Al die domme Nederlanders en NOS die dachten dat hij afgezet zou worden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:53 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Vereren is een groot woord, maar ik erger me soms wel aan de obsessieve haat in de "onafhankelijke" en "objectieve" media.
Er worden dingen uit hun verband gerukt en zelfs dingen verzonnen, zoals die hele link met "de Russen" wat een campagnetactiek van Clinton was en wat de media na de verkiezingen hadden voortgezet.
Hoe triest ben je als je daar gaat demonstrerenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Al die domme Nederlanders en NOS die dachten dat hij afgezet zou worden.
IMPEACH HIM!!
https://www.ad.nl/den-haa(...)monstratie~af9b4dc5/
Anti-Trump demonstraties in Nederland gehad hahah, hoe mad zijn mensen op koning Trump!
Twitter eindbaas is het gewoon, 80miljoen volgers sinds elke dagen, haalt elke dag weer bloed onder nagels vandaan van types zoals jou. Die nooit te maken krijgen met Trump maar toch vies mad zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Natuurlijk denk je dat hij zit te trollen op twitterIs allemaal gepland natuurlijk.
Het feit dat domme mensen op hem stemmen wil niet zeggen dat hij ze slim gemanipuleerd heeft.
Je bent er goed in getrapt
Fake news.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:32 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Idd deze man (en ook Obama) was tegen het homo huwelijk.
Conservatieve Democraten i like.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
When President Obama said during the 2008 campaign that he did not support marriage for same-sex couples.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:38 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
When President Obama said during the 2008 campaign that he did not support marriage for same-sex couples.
HUSSEIN GOD is dan toch dat islamietje wat naar boven komt.
CNN fake news network
On June 22, 2017, CNN reported that Trump aide Anthony Scaramucci was involved with the Russian Direct Investment Fund, under Senate investigation. He was not, and CNN retracted the story. Three reporters who published it resigned. The Intercept (Left media bias) identified multiple other instances where CNN published fake newsfitting this definition.
https://www.allsides.com/blog/cnn-fake-news
Russian hoax verspreiders.
Je extreemrechtse blog all sides noemen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:38 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
When President Obama said during the 2008 campaign that he did not support marriage for same-sex couples.
HUSSEIN GOD is dan toch dat islamietje wat naar boven komt.
CNN fake news network
On June 22, 2017, CNN reported that Trump aide Anthony Scaramucci was involved with the Russian Direct Investment Fund, under Senate investigation. He was not, and CNN retracted the story. Three reporters who published it resigned. The Intercept (Left media bias) identified multiple other instances where CNN published fake newsfitting this definition.
https://www.allsides.com/blog/cnn-fake-news
Russian hoax verspreiders.
Er is ook niet met jullie te pratenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Twitter eindbaas is het gewoon, 80miljoen volgers sinds elke dagen, haalt elke dag weer bloed onder nagels vandaan van types zoals jou. Die nooit te maken krijgen met Trump maar toch vies mad zijn.
Mooi hoe een Amerikaanse president toch zo veel mensen boos maakt. Dit jaar wordt weer zo mooi bij zijn re-election2020!
Niet dat je op mij doelt. Ik ben conservatiever als Trump. Kerel is vaak wat te liberal naar mijn smaak. Gelukkig is Pence er ook nog.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Je extreemrechtse blog all sides noemen.
Wat is dat toch dat rechtse mensen niet toe willen geven dat ze rechts zijn? In dit topic ook een aantal figuren 'jaaa, ik heb niet zoveel met Trump hoor, vind alleen de negativiteit overdreven <insert rant over hoe geweldig Trump is>'.
Dat zijn geen rechtse mensen hoor dat zijn extreem rechtse mensen want die noemen alles wat geen minderheden haat of dictaturen vereren links zodat ze overkomen als rechts. VVD is rechts bijvoorbeeld, maar dat wordt door extreem rechts als links gezien.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Je extreemrechtse blog all sides noemen.
Wat is dat toch dat rechtse mensen niet toe willen geven dat ze rechts zijn? In dit topic ook een aantal figuren 'jaaa, ik heb niet zoveel met Trump hoor, vind alleen de negativiteit overdreven <insert rant over hoe geweldig Trump is>'.
Pence.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef JANdeDERDE het volgende:
[..]
Niet dat je op mij doelt. Ik ben conservatiever als Trump. Kerel is vaak wat te liberal naar mijn smaak. Gelukkig is Pence er ook nog.
Want dat zeg ik indirect omdat ik Trump waardeloos vind, ow nee dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Biden is gelukkig een echte president inderdaad
quote:
Trump heeft ook zat seksschandalen onder zijn riem andersquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar TRUMP!! die is echt oranje!! buuhuu orangemanbad!
Inderdaad, dat is namelijk de keuze.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:55 schreef Questular het volgende:
[..]
Want dat zeg ik indirect omdat ik Trump waardeloos vind, ow nee dat zeg ik helemaal niet.
Ik heb zoveel tweets gelezen van figuren uit bepaalde hoeken met dit soort teksten. Daarnaast al die huildemonstraties waar ook dit soort beweringen werden gedaan. En redelijk recent nog werd flink teruggegrepen op die verkrachting en moord in NY in de 80s, waar onschuldige tieners voor vastzaten. Er werd toen beweerd dat Trump pleitte voor de doodstraf omdat ze zwart waren, met daarbij ook nog eens de framing dat hij bewust onschuldige mensen de dood in wilde jagen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die doemscenario's zijn de zelfverzonnen absurdistische maatregelen die gebruikt worden om meneer Trump uit de wind te houden.
Zo'n beetje elke Amerikaan heeft geprofiteerd van die belastingverlagingen.quote:Maar om concreet te worden van dingen die Trump slecht doet
-Belastingverlagingen geven aan mensen die dat niet nodig hebben
-Schade toebrengen aan ons leefmilieu met zijn beleid dat pro kolenboeren en oliehandelaren is
-De democratische rechtsstaat ondermijnen met zijn voortdurende gescheld naar rechters en journalisten en door het verspreiden van leugens en complotten
Het gaat er toch om wat er daadwerkelijk gebeurt, niet alleen om wie er in je staf zit? Wat is daar dan een halve waarheid aan?quote:Minder oorlogsdreiging is een halve waarheid wanneer hij iemand als John Bolton in zijn regering haalt. Ongeveer de meest oorlogszuchtige man die in de VS te vinden was.
Een uitstekende economie is toch het resultaat van beleid? Dat het daarvoor al ingezet is, doet niet ter zake. Het gaat ook niet om het vergelijk ten opzichte van een voorganger of iemand anders. Als er een goede economie is onder je bewind, doe je het niet slecht. Dat is geen halve waarheid.quote:De economie van de VS was al goed voordat hij aantrad dus heeft hij weinig voor hoeven doen. Ook een halve waarheid dus.
Hahah, vol woede de pferd! altijd gefrustreerd en boos op de oranje man.quote:Op donderdag 21 mei 2020 18:15 schreef pferdfahrer het volgende:
Haha kijk epickansloosbeard weer ZIEDEND los gaan hier. Nog kanslozer figuur dan Nikonlover.
Jij moet wel die dikke fatpad Jensen zijn.
Hoe gaat het met je faalshowtje bolle?
Het enige positieve aan Trump is de grote kans dat Amerika als grootmacht zijn macht zal gaan verliezen aan andere landen als hij nog 4 jaar aanblijft.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef RTR het volgende:
![]()
![]()
Zo was er een filmpje opgedoken dat hij blij is met het aantal besmettingen. Wat een totaalmongool!
Obama![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Obama was gewoon een saaie kneusquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef RTR het volgende:
![]()
![]()
Obama![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt niet.quote:Op donderdag 21 mei 2020 12:43 schreef Ezio het volgende:
[..]
Trump heeft ook zat seksschandalen onder zijn riem anders
Hopelijk zijn we dan readyquote:Op donderdag 21 mei 2020 18:27 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Het enige positieve aan Trump is de grote kans dat Amerika als grootmacht zijn macht zal gaan verliezen aan andere landen als hij nog 4 jaar aanblijft.
Een groot nadeel daarvan kunnen we ondervinden als daarbij fysiek militair ingegrepen gaat worden.
China is een van de kanshebbers om de macht over te nemen. In principe hebben ze daar al oorlog mee.
Obama is een baasquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Obama was gewoon een saaie kneus
Trump is de eerste president die echt leuk vind
AltijdReadyquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:35 schreef Ezio het volgende:
Kinderachtige ventjes denken gewoon dat ze mensen trollen door Trump te vereren, of ze willen gewoon edgy zijn.
Iedereen met ogen in zijn kop kan zien dat die man schijtdom, kinderachtig, hypocriet en ontzettend ijdel is
Ik hoop het. Ik ben het in ieder geval volledig met je eens dat trump de grootste flapdrol is die de VS zich had kunnen wensen als president. Hij maakt alles stuk wat zijn voorgangers opgebouwd hebben.quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:50 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben het in ieder geval volledig met je eens dat trump de grootste flapdrol is die de VS zich had kunnen wensen als president. Hij maakt alles stuk wat zijn voorgangers opgebouwd hebben.
Heb je deze toevallig bekeken? Intrigerende serie. Je staat echt met je oren te klapperen. Ik ben niet gelovig overigens.
http://www.npostart.nl/god-jesus-trump/VPWON_1301484
Trumpquote:
Rich kids die alles cadeau hebben gekregenquote:Op donderdag 21 mei 2020 20:57 schreef RTR het volgende:
[..]
Trump![]()
![]()
Een rich kid die alles cadeau heeft gekregen![]()
Trump heeft bijna geen enkele belofte waargemaakt die hij had beloofd aan het volk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:59 schreef harrievankempen het volgende:
Trump zegt tenminste waar het op staat en komt z'n beloftes na. Kun je van ballenlikker rutte niet zeggen.
Ik snap je vraag denk ik niet helemaal. Ik ken het boek ook niet, wellicht is dat de reden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:56 schreef RTR het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Mag ik vragen wat volgens jou ''de weg naar succes'' is? En dan doel ik op het boek.
Ik denk dat die Mexicanen nu wel graag willen meebetalen aan de muurquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:06 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Trump heeft bijna geen enkele belofte waargemaakt die hij had beloofd aan het volk.
Haha ja, inderdaad, ik zie ze in de toekomst er zelf nog wel en bouwenquote:Op donderdag 21 mei 2020 21:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik denk dat die Mexicanen nu wel graag willen meebetalen aan de muur
Hehequote:Op donderdag 21 mei 2020 21:49 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Haha ja, inderdaad, ik zie ze in de toekomst er zelf nog wel en bouwen
quote:Op donderdag 21 mei 2020 21:42 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Wat heeft hij gedaan (of denk je dat hij gedaan heeft) dat je hem zo geweldig vindt?
Welk opgebouwd werk van zijn voorgangers maakt Trump nu precies allemaal stuk in jouw ogen? Is gewoon een oprechte vraag.quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:50 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben het in ieder geval volledig met je eens dat trump de grootste flapdrol is die de VS zich had kunnen wensen als president. Hij maakt alles stuk wat zijn voorgangers opgebouwd hebben.
Heb je deze toevallig bekeken? Intrigerende serie. Je staat echt met je oren te klapperen. Ik ben niet gelovig overigens.
http://www.npostart.nl/god-jesus-trump/VPWON_1301484
Een paar voorbeelden van een heleboel dingen die hij stuk maakt, maar wel een paar belangrijkequote:Op donderdag 21 mei 2020 22:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Welk opgebouwd werk van zijn voorgangers maakt Trump nu precies allemaal stuk in jouw ogen? Is gewoon een oprechte vraag.
Nounou, hij doet niet wat sommige Twitteraars verzonnen hebben. Dat maakt hem geen goede president natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2020 17:44 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik heb zoveel tweets gelezen van figuren uit bepaalde hoeken met dit soort teksten. Daarnaast al die huildemonstraties waar ook dit soort beweringen werden gedaan. En redelijk recent nog werd flink teruggegrepen op die verkrachting en moord in NY in de 80s, waar onschuldige tieners voor vastzaten. Er werd toen beweerd dat Trump pleitte voor de doodstraf omdat ze zwart waren, met daarbij ook nog eens de framing dat hij bewust onschuldige mensen de dood in wilde jagen.Terwijl hij slechts pleitte voor de doodstraf voor de daders, die ook veroordeeld waren, ongeacht wie ze waren. Dit is even los van wat je van de doodstraf vindt, iets waar alle democratische presidenten ook gewoon voorstander van zijn.
Die maatregelen zijn dus niet zelfverzonnen, maar komen simpelweg uit de kokers van tegenstanders.
Dus omdat de gewone burger wat kruimels krijgt moeten Bill Gates en Jeff Bezos ook veel minder betalen. Dat slaat toch nergens op? Sowieso moet het ergens van betaald worden. Dat zal ten koste gaan van publieke voorzieningen, waar juist de gewone burger door wordt getroffen. Dat is een sigaar uit eigen doos.quote:Zo'n beetje elke Amerikaan heeft geprofiteerd van die belastingverlagingen.
Hij had er ook voor kunnen kiezen om de lijn van zijn voorganger door te zetten en iets te gaan doen aan de gigantische energieverspilling in dat land en om dat schoner op te wekken. Maar hij ontkent ieder probleem uit opportunisme en korte termijn denken.quote:Schade toebrengen aan het milieu is een heel leuk verhaal. Het feit dat je bepaalde industrieën terughaalt naar eigen land, betekent niet dat je meer schade toebrengt aan het milieu. Het betekent alleen dat het ergens anders wordt weggenomen, zoals China, waar andere presidenten graag alle productie naartoe brachten. Een land waar men het met het milieu veel minder nauw neemt. Het is dezelfde planeet.
Nou schiet me ook nog iets te binnen over het toestaan van een aanval in Syrie door Erdogan zodat daar weer een enorme puinhoop is ontstaan. Plus dus het feit dat je eerst de grootste oorlogsgek van de VS in je regering haalt om hem er daarna weer uit te gooien. Dat geeft bepaald niet de indruk dat je als President weet waar je mee bezig bent.quote:Het gaat er toch om wat er daadwerkelijk gebeurt, niet alleen om wie er in je staf zit? Wat is daar dan een halve waarheid aan?
[
Als je jouw redenatie hanteert: onder Hillary Clinton als Secretary of State is het Midden-Oosten een rokende puinhoop geworden dankzij de bejubelde 'Arabische Lente', waar we het geweldige IS aan te danken hebben. Een mevrouw die met een maniakale lach op haar gezicht na de dood van Khadaffi zegt: "we came we saw, he died!" Een mevrouw met een enorme anti-Rusland retoriek, net als de gehele EU en NAVO, die hun machtsblok steeds verder oostwaarts opschuiven. Zou dat dan beter zijn als president?
Dat is dan vooral een verdienste door iets niet te doen. De economie niet verneuken lijkt me niet echt een hele bijzondere prestatie.quote:Een uitstekende economie is toch het resultaat van beleid? Dat het daarvoor al ingezet is, doet niet ter zake. Het gaat ook niet om het vergelijk ten opzichte van een voorganger of iemand anders. Als er een goede economie is onder je bewind, doe je het niet slecht. Dat is geen halve waarheid.
Je draait het weer om. Nogmaals: het is geen argument waarom het een goede president is. De doemscenario's werden aangedragen om aan te geven dat het een slechte president zou zijn. Dat ontkracht ik hier slechts mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 08:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nounou, hij doet niet wat sommige Twitteraars verzonnen hebben. Dat maakt hem geen goede president natuurlijk.
En dat lijkt dus vooral de verdienste te zijn. Dingen niet doen.
Dan kun je ook zeggen dat Rob Jetten goed bezig is omdat hij geen mensen ontvoert en hun organen eruit haalt zoals menig schreeuwlelijk dat riep
Dat is zeker niet altijd een goede zaak, daar heb je gelijk in. Tegelijkertijd wordt er voor het gemak vergeten dat die mensen wel verantwoordelijk zijn voor het creëren van tienduizenden banen.quote:Dus omdat de gewone burger wat kruimels krijgt moeten Bill Gates en Jeff Bezos ook veel minder betalen. Dat slaat toch nergens op? Sowieso moet het ergens van betaald worden. Dat zal ten koste gaan van publieke voorzieningen, waar juist de gewone burger door wordt getroffen. Dat is een sigaar uit eigen doos.
Je kunt het feitelijk gewoon zien als leegroven van de publieke sector door miljardairs. Een zeer kwalijke zaak.
Had gekund ja. Als dat betekent dat elders op de wereld de vervuiling verveelvoudigt door het delven naar grondstoffen voor de techniek voor het opwekken van die schone energie en de gebruikte energie voor productie daar veel minder milieuvriendelijk wordt opgewekt, is de nettowinst niet echt positief.quote:Hij had er ook voor kunnen kiezen om de lijn van zijn voorganger door te zetten en iets te gaan doen aan de gigantische energieverspilling in dat land en om dat schoner op te wekken. Maar hij ontkent ieder probleem uit opportunisme en korte termijn denken.
De VS trok juist zijn troepen terug uit die regio. De ene keer word je bekritiseerd dat je politieagent van de wereld speelt en als je dan je troepen terugtrekt, is het ook niet goed. Trump heeft de aanval niet toegestaan, maar aangegeven dat het een lokale aangelegenheid is. Wel heeft hij aangegeven dat er economische sancties zouden volgen als de aanval zou worden doorgezet. Dat is niet bepaald toestaan toch?quote:Nou schiet me ook nog iets te binnen over het toestaan van een aanval in Syrie door Erdogan zodat daar weer een enorme puinhoop is ontstaan. Plus dus het feit dat je eerst de grootste oorlogsgek van de VS in je regering haalt om hem er daarna weer uit te gooien. Dat geeft bepaald niet de indruk dat je als President weet waar je mee bezig bent.
Het gaat er ook hier wederom niet om of het een prestatie is t.o.v. iemand anders. Dat is de gedachtengang die ik bij jou een beetje constateer, alsof het benoemen van een goed punt van Trump automatisch het afzetten tegen de prestaties van anderen is.quote:Dat is dan vooral een verdienste door iets niet te doen. De economie niet verneuken lijkt me niet echt een hele bijzondere prestatie.
Staat de muur er al ja?quote:Op donderdag 21 mei 2020 20:59 schreef harrievankempen het volgende:
Trump zegt tenminste waar het op staat en komt z'n beloftes na. Kun je van ballenlikker rutte niet zeggen.
Zelfs al komen er geen doemscenario's uit. Ik kan weinig tot niets verzinnen dat de man sinds 2017 ten goede heeft gekeerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je draait het weer om. Nogmaals: het is geen argument waarom het een goede president is. De doemscenario's werden aangedragen om aan te geven dat het een slechte president zou zijn. Dat ontkracht ik hier slechts mee.
Heel goed als politici niet meegaan in dat soort roofriddergedrag. Iemand als Jeff Bezos, die loopt te parasiteren op de samenleving dus kan prima gemist worden.quote:Dat is zeker niet altijd een goede zaak, daar heb je gelijk in. Tegelijkertijd wordt er voor het gemak vergeten dat die mensen wel verantwoordelijk zijn voor het creëren van tienduizenden banen.
Een dombo als Ocasio-Cortez maakte ook zo'n denkfout toen ze de komst van een distributiecentrum van Amazon naar NY tegenwerkte, waardoor Amazon besluit om zich daar niet te vestigen. Zij dacht dat de staat miljarden had opgeleverd die ergens anders in geïnvesteerd konden worden, omdat er nu geen belastingverlagingen waren voor Amazon. Zij denkt dat belastingverlagingen geld is dat er al is.Nee, de staat liep nu juist miljarden aan belastingen mis die er helemaal niet kwamen, en daar staat geen pot geld tegenover die op de plank ligt die je ergens anders aan uit kunt geven. Daarnaast ook duizenden toekomstige banen (+ belastinginkomsten) in een klap foetsie.
Zijn allemaal van die vaste uitvluchten om maar niets te hoeven veranderen. Problemen zijn er om op te lossen. Niet om je achter te verschuilen om alles bij het oude te laten en het probleem vervolgens ook nog te ontkennen.quote:Had gekund ja. Als dat betekent dat elders op de wereld de vervuiling verveelvoudigt door het delven naar grondstoffen voor de techniek voor het opwekken van die schone energie en de gebruikte energie voor productie daar veel minder milieuvriendelijk wordt opgewekt, is de nettowinst niet echt positief.
Ook weer erg betrouwbaar. Je zet als land ergens de boel op stelten en als dat lastig is ga je er met de staart tussen de benen vandoor. Nou is Trump die ellende niet begonnen dat klopt. Maar je zou van een land mogen verwachten dat ze de troep die ze zelf aanrichten ook weer opruimt. Nou was het beleid van Obama daarin al niet best. Maar Trump maakt het er bepaald niet beter op zo.quote:De VS trok juist zijn troepen terug uit die regio. De ene keer word je bekritiseerd dat je politieagent van de wereld speelt en als je dan je troepen terugtrekt, is het ook niet goed. Trump heeft de aanval niet toegestaan, maar aangegeven dat het een lokale aangelegenheid is. Wel heeft hij aangegeven dat er economische sancties zouden volgen als de aanval zou worden doorgezet. Dat is niet bepaald toestaan toch?
Daarnaast is Turkije NAVO-lid, dus militaire actie tegen elkaar is niet mogelijk. Voor de mensen in die regio is het geen goede move geweest, maar oorlogszuchtig is het allerminst.
Bestaand beleid dat werkt voorzetten is niet echt een prestatie te noemen. Daar hoe je niet veel voor te doen. Nou vind ik het heel fijn dat hij de economie niet eigenhandig ten gronde heeft gericht. Maar hem gaan bejubelen om dingen die hij niet doet dat gaat er bij mij niet echt in.quote:Het gaat er ook hier wederom niet om of het een prestatie is t.o.v. iemand anders. Dat is de gedachtengang die ik bij jou een beetje constateer, alsof het benoemen van een goed punt van Trump automatisch het afzetten tegen de prestaties van anderen is.
Nee dus. Als bijvoorbeeld Obama het economisch herstel heeft ingezet en Trump zet dat voort, doen ze het allebei dus economisch goed als president. Het gaat niet om "bijzondere prestaties", het gaat erom of je het goed of slecht doet.
@RTR en ik wachtenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt, net zoals trump kunnen deze personen slechte tegen hun verlies.quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef epicbeardman het volgende:
Trump 2020![]()
KONING!
@epicbeardman is dit zo? Of is dat fake news?quote:Op zondag 8 november 2020 08:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt, net zoals trump kunnen deze personen slechte tegen hun verlies.
Oh ja? Nou het lachen zal je nog vergaan... MARK MY WORDS!quote:Op zondag 8 november 2020 11:14 schreef capricia het volgende:
Wat een geniaal topic om terug te lezen.
Iets over strohalmenquote:Op zondag 8 november 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh ja? Nou het lachen zal je nog vergaan... MARK MY WORDS!
Leg je er gewoon bij neer.quote:Op zondag 8 november 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh ja? Nou het lachen zal je nog vergaan... MARK MY WORDS!
Ik leg mij erbij neer als Trump Biden gaat feliciteren met zijn verkiezingswinst!quote:Op zondag 8 november 2020 18:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Leg je er gewoon bij neer.
Het wordt een prachtig mooie tijd. Heb vertrouwen in de toekomst.
Je weet natuurlijk ook wel dat die man te kinderachtig is om dat ooit te doenquote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik leg mij erbij neer als Trump Biden gaat feliciteren met zijn verkiezingswinst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |