quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef epicbeardman het volgende:
Trump 2020![]()
KONING!
Oh wat zie ik graag Amerika dat ons Europa aanvalt en het overneemt, eindelijk af van die EU meuk.
Trump Make Europe Great Again PleaseBuild the wall around Spain and Ukraine!
@epicbeardman is dit zo? Of is dat fake news?quote:Op zondag 8 november 2020 08:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt, net zoals trump kunnen deze personen slechte tegen hun verlies.
Oh ja? Nou het lachen zal je nog vergaan... MARK MY WORDS!quote:Op zondag 8 november 2020 11:14 schreef capricia het volgende:
Wat een geniaal topic om terug te lezen.
Iets over strohalmenquote:Op zondag 8 november 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh ja? Nou het lachen zal je nog vergaan... MARK MY WORDS!
Leg je er gewoon bij neer.quote:Op zondag 8 november 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Oh ja? Nou het lachen zal je nog vergaan... MARK MY WORDS!
Ik leg mij erbij neer als Trump Biden gaat feliciteren met zijn verkiezingswinst!quote:Op zondag 8 november 2020 18:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Leg je er gewoon bij neer.
Het wordt een prachtig mooie tijd. Heb vertrouwen in de toekomst.
Je weet natuurlijk ook wel dat die man te kinderachtig is om dat ooit te doenquote:Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik leg mij erbij neer als Trump Biden gaat feliciteren met zijn verkiezingswinst!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |