abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 15:06:30 #176
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_193257483
Trump :')
Obama :')

Hillary Clinton _O_
#KICKOUTZP
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:52:13 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193273046
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:26 schreef Repentless het volgende:

[..]

Je draait het weer om. Nogmaals: het is geen argument waarom het een goede president is. De doemscenario's werden aangedragen om aan te geven dat het een slechte president zou zijn. Dat ontkracht ik hier slechts mee.
Zelfs al komen er geen doemscenario's uit. Ik kan weinig tot niets verzinnen dat de man sinds 2017 ten goede heeft gekeerd.

Los daarvan wens ik iemand met een dergelijk onberekenbaar karakter ook niet op functies met zoveel verantwoordelijkheid. Want is is volledig onvoorspelbaar wat de man in de periode die hij er nog gaat zitten allemaal nog voor malle dingen gaat uithalen.

quote:
Dat is zeker niet altijd een goede zaak, daar heb je gelijk in. Tegelijkertijd wordt er voor het gemak vergeten dat die mensen wel verantwoordelijk zijn voor het creëren van tienduizenden banen.

Een dombo als Ocasio-Cortez maakte ook zo'n denkfout toen ze de komst van een distributiecentrum van Amazon naar NY tegenwerkte, waardoor Amazon besluit om zich daar niet te vestigen. Zij dacht dat de staat miljarden had opgeleverd die ergens anders in geïnvesteerd konden worden, omdat er nu geen belastingverlagingen waren voor Amazon. Zij denkt dat belastingverlagingen geld is dat er al is. :') Nee, de staat liep nu juist miljarden aan belastingen mis die er helemaal niet kwamen, en daar staat geen pot geld tegenover die op de plank ligt die je ergens anders aan uit kunt geven. Daarnaast ook duizenden toekomstige banen (+ belastinginkomsten) in een klap foetsie.
Heel goed als politici niet meegaan in dat soort roofriddergedrag. Iemand als Jeff Bezos, die loopt te parasiteren op de samenleving dus kan prima gemist worden.

quote:
Had gekund ja. Als dat betekent dat elders op de wereld de vervuiling verveelvoudigt door het delven naar grondstoffen voor de techniek voor het opwekken van die schone energie en de gebruikte energie voor productie daar veel minder milieuvriendelijk wordt opgewekt, is de nettowinst niet echt positief.
Zijn allemaal van die vaste uitvluchten om maar niets te hoeven veranderen. Problemen zijn er om op te lossen. Niet om je achter te verschuilen om alles bij het oude te laten en het probleem vervolgens ook nog te ontkennen.

Dus iemand die een bestaand probleem ontkent en vanwege korte termijn belang dat vooral in stand wil houden dis is met geen mogelijkheid een goede president te noemen.

quote:
De VS trok juist zijn troepen terug uit die regio. De ene keer word je bekritiseerd dat je politieagent van de wereld speelt en als je dan je troepen terugtrekt, is het ook niet goed. Trump heeft de aanval niet toegestaan, maar aangegeven dat het een lokale aangelegenheid is. Wel heeft hij aangegeven dat er economische sancties zouden volgen als de aanval zou worden doorgezet. Dat is niet bepaald toestaan toch?

Daarnaast is Turkije NAVO-lid, dus militaire actie tegen elkaar is niet mogelijk. Voor de mensen in die regio is het geen goede move geweest, maar oorlogszuchtig is het allerminst.
Ook weer erg betrouwbaar. Je zet als land ergens de boel op stelten en als dat lastig is ga je er met de staart tussen de benen vandoor. Nou is Trump die ellende niet begonnen dat klopt. Maar je zou van een land mogen verwachten dat ze de troep die ze zelf aanrichten ook weer opruimt. Nou was het beleid van Obama daarin al niet best. Maar Trump maakt het er bepaald niet beter op zo.

quote:
Het gaat er ook hier wederom niet om of het een prestatie is t.o.v. iemand anders. Dat is de gedachtengang die ik bij jou een beetje constateer, alsof het benoemen van een goed punt van Trump automatisch het afzetten tegen de prestaties van anderen is.

Nee dus. Als bijvoorbeeld Obama het economisch herstel heeft ingezet en Trump zet dat voort, doen ze het allebei dus economisch goed als president. Het gaat niet om "bijzondere prestaties", het gaat erom of je het goed of slecht doet.
Bestaand beleid dat werkt voorzetten is niet echt een prestatie te noemen. Daar hoe je niet veel voor te doen. Nou vind ik het heel fijn dat hij de economie niet eigenhandig ten gronde heeft gericht. Maar hem gaan bejubelen om dingen die hij niet doet dat gaat er bij mij niet echt in.
pi_196125312
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
@RTR en ik wachten :)
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_196126018
Trump _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_196130015
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 november 2020 22:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

@:RTR en ik wachten :)
waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt, net zoals trump kunnen deze personen slechte tegen hun verlies.
_O-
  zondag 8 november 2020 @ 08:38:26 #181
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_196130024
Kant nog wal _O_
pi_196130608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

:W
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_196131179
Haha, Trump heeft verloren.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_196131229
Karma voor het beledigen van O+ Hillary O+
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 11:14:22 #185
236264 crew  capricia
pi_196131559
Wat een geniaal topic om terug te lezen. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196131816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 20:23 schreef epicbeardman het volgende:

Trump 2020 O+

KONING!

Oh wat zie ik graag Amerika dat ons Europa aanvalt en het overneemt, eindelijk af van die EU meuk.

Trump Make Europe Great Again Please :( Build the wall around Spain and Ukraine!
:')
pi_196134388
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 08:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

waarschijnlijk wachten tot je een ons weegt, net zoals trump kunnen deze personen slechte tegen hun verlies.
_O-
@epicbeardman is dit zo? Of is dat fake news?
  zondag 8 november 2020 @ 17:44:02 #188
65846 Bocaj
47th President.
pi_196137851
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 11:14 schreef capricia het volgende:
Wat een geniaal topic om terug te lezen. _O-
Oh ja? Nou het lachen zal je nog vergaan... MARK MY WORDS! ;)
pi_196137918
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Iets over strohalmen :')
pi_196138128
Trump gaat in 2024 terug president worden 👍 gaat vervolgens de muur tussen Mexico en de VS uitbouwen en een eeuwig inreisverbod voor m****** uitbreiden.
  Moderator zondag 8 november 2020 @ 18:17:47 #191
236264 crew  capricia
pi_196138496
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 17:44 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Leg je er gewoon bij neer.
Het wordt een prachtig mooie tijd. Heb vertrouwen in de toekomst. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196138955
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 10:49 schreef Fugue het volgende:
Karma voor het beledigen van O+ Hillary O+
Hillary, wat een vies kutwijf. :r
  zondag 8 november 2020 @ 19:08:33 #193
65846 Bocaj
47th President.
pi_196139346
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2020 18:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Leg je er gewoon bij neer.
Het wordt een prachtig mooie tijd. Heb vertrouwen in de toekomst. O+
Ik leg mij erbij neer als Trump Biden gaat feliciteren met zijn verkiezingswinst! ;)
pi_196146919
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 19:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik leg mij erbij neer als Trump Biden gaat feliciteren met zijn verkiezingswinst! ;)
Je weet natuurlijk ook wel dat die man te kinderachtig is om dat ooit te doen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')