abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:43:51 #126
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_193238576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:38 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

When President Obama said during the 2008 campaign that he did not support marriage for same-sex couples.

HUSSEIN GOD is dan toch dat islamietje wat naar boven komt.

CNN fake news network

On June 22, 2017, CNN reported that Trump aide Anthony Scaramucci was involved with the Russian Direct Investment Fund, under Senate investigation. He was not, and CNN retracted the story. Three reporters who published it resigned. The Intercept (Left media bias) identified multiple other instances where CNN published fake newsfitting this definition.

https://www.allsides.com/blog/cnn-fake-news

Russian hoax verspreiders.
Je extreemrechtse blog all sides noemen. :')

Wat is dat toch dat rechtse mensen niet toe willen geven dat ze rechts zijn? In dit topic ook een aantal figuren 'jaaa, ik heb niet zoveel met Trump hoor, vind alleen de negativiteit overdreven <insert rant over hoe geweldig Trump is>'. :')
  donderdag 21 mei 2020 @ 11:48:01 #127
265154 Ezio
Koekert
pi_193238637
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Twitter eindbaas is het gewoon, 80miljoen volgers sinds elke dagen, haalt elke dag weer bloed onder nagels vandaan van types zoals jou. Die nooit te maken krijgen met Trump maar toch vies mad zijn.

Mooi hoe een Amerikaanse president toch zo veel mensen boos maakt. Dit jaar wordt weer zo mooi bij zijn re-election O+ 2020!
Er is ook niet met jullie te praten :')

Als hij iets doms zegt > ''oh hij was aan het trollen''
Als iemand hem niet leuk vindt > ''oh je bent gewoon boos''
Als boven water komt dat hij iets heeft gedaan dat niet door de beugel kan of gewoon glashard liegt > ''fake news!''

:')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_193238654
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Je extreemrechtse blog all sides noemen. :')

Wat is dat toch dat rechtse mensen niet toe willen geven dat ze rechts zijn? In dit topic ook een aantal figuren 'jaaa, ik heb niet zoveel met Trump hoor, vind alleen de negativiteit overdreven <insert rant over hoe geweldig Trump is>'. :')
Niet dat je op mij doelt. Ik ben conservatiever als Trump. Kerel is vaak wat te liberal naar mijn smaak. Gelukkig is Pence er ook nog.

pi_193238665
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:43 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Je extreemrechtse blog all sides noemen. :')

Wat is dat toch dat rechtse mensen niet toe willen geven dat ze rechts zijn? In dit topic ook een aantal figuren 'jaaa, ik heb niet zoveel met Trump hoor, vind alleen de negativiteit overdreven <insert rant over hoe geweldig Trump is>'. :')
Dat zijn geen rechtse mensen hoor dat zijn extreem rechtse mensen want die noemen alles wat geen minderheden haat of dictaturen vereren links zodat ze overkomen als rechts. VVD is rechts bijvoorbeeld, maar dat wordt door extreem rechts als links gezien. _O-
pi_193238676
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:49 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Niet dat je op mij doelt. Ik ben conservatiever als Trump. Kerel is vaak wat te liberal naar mijn smaak. Gelukkig is Pence er ook nog.

Pence. :|W
pi_193238748
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:26 schreef TTSS het volgende:

[..]

Biden is gelukkig een echte president inderdaad :')
Want dat zeg ik indirect omdat ik Trump waardeloos vind, ow nee dat zeg ik helemaal niet.
  Moderator donderdag 21 mei 2020 @ 12:14:03 #133
441859 crew  Lenny77
pi_193238943
Team Bernie *O*

;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_193239171
quote:


Maar TRUMP!! die is echt oranje!! buuhuu orangemanbad!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  donderdag 21 mei 2020 @ 12:43:54 #135
265154 Ezio
Koekert
pi_193239348
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maar TRUMP!! die is echt oranje!! buuhuu orangemanbad!
Trump heeft ook zat seksschandalen onder zijn riem anders :D
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_193242345
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 11:55 schreef Questular het volgende:

[..]

Want dat zeg ik indirect omdat ik Trump waardeloos vind, ow nee dat zeg ik helemaal niet.
Inderdaad, dat is namelijk de keuze.
Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
  donderdag 21 mei 2020 @ 17:44:45 #137
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_193243408
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 23:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die doemscenario's zijn de zelfverzonnen absurdistische maatregelen die gebruikt worden om meneer Trump uit de wind te houden.

Ik heb zoveel tweets gelezen van figuren uit bepaalde hoeken met dit soort teksten. Daarnaast al die huildemonstraties waar ook dit soort beweringen werden gedaan. En redelijk recent nog werd flink teruggegrepen op die verkrachting en moord in NY in de 80s, waar onschuldige tieners voor vastzaten. Er werd toen beweerd dat Trump pleitte voor de doodstraf omdat ze zwart waren, met daarbij ook nog eens de framing dat hij bewust onschuldige mensen de dood in wilde jagen. :') Terwijl hij slechts pleitte voor de doodstraf voor de daders, die ook veroordeeld waren, ongeacht wie ze waren. Dit is even los van wat je van de doodstraf vindt, iets waar alle democratische presidenten ook gewoon voorstander van zijn.

Die maatregelen zijn dus niet zelfverzonnen, maar komen simpelweg uit de kokers van tegenstanders.

quote:
Maar om concreet te worden van dingen die Trump slecht doet
-Belastingverlagingen geven aan mensen die dat niet nodig hebben
-Schade toebrengen aan ons leefmilieu met zijn beleid dat pro kolenboeren en oliehandelaren is
-De democratische rechtsstaat ondermijnen met zijn voortdurende gescheld naar rechters en journalisten en door het verspreiden van leugens en complotten
Zo'n beetje elke Amerikaan heeft geprofiteerd van die belastingverlagingen.

Schade toebrengen aan het milieu is een heel leuk verhaal. Het feit dat je bepaalde industrieën terughaalt naar eigen land, betekent niet dat je meer schade toebrengt aan het milieu. Het betekent alleen dat het ergens anders wordt weggenomen, zoals China, waar andere presidenten graag alle productie naartoe brachten. Een land waar men het met het milieu veel minder nauw neemt. Het is dezelfde planeet.

quote:
Minder oorlogsdreiging is een halve waarheid wanneer hij iemand als John Bolton in zijn regering haalt. Ongeveer de meest oorlogszuchtige man die in de VS te vinden was.

Het gaat er toch om wat er daadwerkelijk gebeurt, niet alleen om wie er in je staf zit? Wat is daar dan een halve waarheid aan?

Als je jouw redenatie hanteert: onder Hillary Clinton als Secretary of State is het Midden-Oosten een rokende puinhoop geworden dankzij de bejubelde 'Arabische Lente', waar we het geweldige IS aan te danken hebben. Een mevrouw die met een maniakale lach op haar gezicht na de dood van Khadaffi zegt: "we came we saw, he died!" Een mevrouw met een enorme anti-Rusland retoriek, net als de gehele EU en NAVO, die hun machtsblok steeds verder oostwaarts opschuiven. Zou dat dan beter zijn als president?

quote:
De economie van de VS was al goed voordat hij aantrad dus heeft hij weinig voor hoeven doen. Ook een halve waarheid dus.
Een uitstekende economie is toch het resultaat van beleid? Dat het daarvoor al ingezet is, doet niet ter zake. Het gaat ook niet om het vergelijk ten opzichte van een voorganger of iemand anders. Als er een goede economie is onder je bewind, doe je het niet slecht. Dat is geen halve waarheid.
  donderdag 21 mei 2020 @ 18:15:15 #138
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_193243866
Haha kijk epickansloosbeard weer ZIEDEND los gaan hier. Nog kanslozer figuur dan Nikonlover.

Jij moet wel die dikke fatpad Jensen zijn.

Hoe gaat het met je faalshowtje bolle?
pi_193243971
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:15 schreef pferdfahrer het volgende:
Haha kijk epickansloosbeard weer ZIEDEND los gaan hier. Nog kanslozer figuur dan Nikonlover.

Jij moet wel die dikke fatpad Jensen zijn.

Hoe gaat het met je faalshowtje bolle?
Hahah, vol woede de pferd! altijd gefrustreerd en boos op de oranje man.
En jij bent een social justice warrior, jij hoort niet te fatshamen. Dat is je enige argument tegen Jensen, vies mad worden op zich gewicht.

Ik ben zelf een ekto btw, 1.88 and niet boven de 70kg, lichaamsvet 9.1% bmi van 18.7

Oh mijn kanaaltje doet het trouwens erg goed > https://socialblade.com/youtube/channel/UCJhaXFCnz8qYWhY2pElETug

Van 1 miljoen views per maand naar 3 miljoen!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_193244022
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef RTR het volgende:
Ik zie dat steeds vaker hier :r :r

Die man schijt elke dag weer iets uit wat kant nog wal raakt :r :r

Zo was er een filmpje opgedoken dat hij blij is met het aantal besmettingen. Wat een totaalmongool!

Obama _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Het enige positieve aan Trump is de grote kans dat Amerika als grootmacht zijn macht zal gaan verliezen aan andere landen als hij nog 4 jaar aanblijft.
Een groot nadeel daarvan kunnen we ondervinden als daarbij fysiek militair ingegrepen gaat worden.
China is een van de kanshebbers om de macht over te nemen. In principe hebben ze daar al oorlog mee.
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:24:24 #141
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_193244836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:57 schreef RTR het volgende:
Ik zie dat steeds vaker hier :r :r

Die man schijt elke dag weer iets uit wat kant nog wal raakt :r :r

Zo was er een filmpje opgedoken dat hij blij is met het aantal besmettingen. Wat een totaalmongool!

Obama _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Obama was gewoon een saaie kneus :')

Trump is de eerste president die echt leuk vind _O_
pindazakje
pi_193244854
Trump lijkt me wel een gezellige vent inderdaad
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:47:32 #143
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_193245280
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:43 schreef Ezio het volgende:

[..]

Trump heeft ook zat seksschandalen onder zijn riem anders :D
Echt niet.

Al die hoeren komen op hem af.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_193245602
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:27 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Het enige positieve aan Trump is de grote kans dat Amerika als grootmacht zijn macht zal gaan verliezen aan andere landen als hij nog 4 jaar aanblijft.
Een groot nadeel daarvan kunnen we ondervinden als daarbij fysiek militair ingegrepen gaat worden.
China is een van de kanshebbers om de macht over te nemen. In principe hebben ze daar al oorlog mee.
Hopelijk zijn we dan ready (y)
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193245814
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:24 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Obama was gewoon een saaie kneus :')

Trump is de eerste president die echt leuk vind _O_
Obama is een baas _O_ _O_ _O_

Werd president in een economische crisis en heeft zo veel betekend voor Amerika _O_ _O_ _O_ _O_
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193245831
MAGA hahaaatjes :') :') :')

Nou, het resultaat mag er wezen (y) :') _O- _O- _O- Wat een clown man _O- _O-
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193245999
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:35 schreef Ezio het volgende:
Kinderachtige ventjes denken gewoon dat ze mensen trollen door Trump te vereren, of ze willen gewoon edgy zijn.

Iedereen met ogen in zijn kop kan zien dat die man schijtdom, kinderachtig, hypocriet en ontzettend ijdel is :')
AltijdReady (y)
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193246628
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:00 schreef RTR het volgende:

[..]

Hopelijk zijn we dan ready (y)
Ik hoop het. Ik ben het in ieder geval volledig met je eens dat trump de grootste flapdrol is die de VS zich had kunnen wensen als president. Hij maakt alles stuk wat zijn voorgangers opgebouwd hebben.

Heb je deze toevallig bekeken? Intrigerende serie. Je staat echt met je oren te klapperen. Ik ben niet gelovig overigens.
http://www.npostart.nl/god-jesus-trump/VPWON_1301484
pi_193246725
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:50 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik ben het in ieder geval volledig met je eens dat trump de grootste flapdrol is die de VS zich had kunnen wensen als president. Hij maakt alles stuk wat zijn voorgangers opgebouwd hebben.

Heb je deze toevallig bekeken? Intrigerende serie. Je staat echt met je oren te klapperen. Ik ben niet gelovig overigens.
http://www.npostart.nl/god-jesus-trump/VPWON_1301484
Bedankt! :) (y)

Mag ik vragen wat volgens jou ''de weg naar succes'' is? En dan doel ik op het boek.
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_193246727
Trump _O_
Ik was hier...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')